Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (149. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.674
Cevap
64
Favori
1.147.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 147148149150151
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taxable

    quote:

    Orjinalden alıntı: okank34

    arkadaşlar bu Renkli Bilgi Ekranı (CID). artık tüm astralarda varmı yoksa kendi isteğimiz doğrultusundamı taktırıyoruz ve fiyat bilgisi olup yardımcı olacak arkadaşlara ihtiyaç duymaktayım



    Arkadşım tüm astralarda yok çunku enjoy elegance da da yok. Yani grafik ekran var ama renkli değil. Bildiğin sarı ekran. Nasıl taktırılır, fiyatı nedir inan bilmiyorum ama fazla da gerekli oldugunu şahsi kanaatimce düşünmüyorum. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    Alıntıları Göster
    BU ARADA BİR BİLGİ PAYLAŞACAĞIM. BİLENLER BİLİR, AMA BİLMEYENLER İÇİN LÜTFEN DİKKAT DİYORUM!!!!!!!!

    ÖTV İNDİRİMİYLE ALDIĞINIZ 0 KM ARABALARINIZI KASKO YAPARKEN, ÖTV İNDİRİMLİ FİYATINDAN SAKIN AMA SAKIN KASKO YAPTIRMAYIN. EĞER Kİ ÖTV İNDİRİMLİ FİYATTAN KASKO YAPTIRIRSANIZ, ALLAH KORUSUN İLK SENE İÇERİSİNDE ARABA PERT OLDU DİYELİM, KASKO ŞİRKETİ ÖTV İNDİRİMLİ FİYATTAN YAPTIRDIĞINIZ İÇİN ARABAYI 2. EL GİBİ GÖRÜR VE SİZE 2. EL PARASINI VERİR. BUNA LÜTFEN DİKKAT EDİN. BU YANILGIYA DÜŞMEMEK İÇİN ARACINIZI ÖTV İNDİRİMİ OLMAMIŞCASINA NORMAL ESKİ FİYAT ÜZERİNDEN YAPTIRIN. BU SİZE AYLIK ODEMENİZDE TAHMİNİM 30 - 40 TL ARASI BİR FARK KOYAR Kİ AYDA 30 - 40 TL İÇİN GÜZELİM 0 ARABANIZIN PERT OLMASI DURUMUNDA 2. EL MUAMALESİ GÖRMESİN. BİLGİLERİNİZE ARKADAŞLAR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taxable

    quote:

    Orjinalden alıntı: okank34

    arkadaşlar bu Renkli Bilgi Ekranı (CID). artık tüm astralarda varmı yoksa kendi isteğimiz doğrultusundamı taktırıyoruz ve fiyat bilgisi olup yardımcı olacak arkadaşlara ihtiyaç duymaktayım



    Arkadşım tüm astralarda yok çunku enjoy elegance da da yok. Yani grafik ekran var ama renkli değil. Bildiğin sarı ekran. Nasıl taktırılır, fiyatı nedir inan bilmiyorum ama fazla da gerekli oldugunu şahsi kanaatimce düşünmüyorum. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    Alıntıları Göster
    Renkli Bilgi Ekranı (CID) cosmo modellerde var..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gamerkan

    Renkli Bilgi Ekranı (CID) cosmo modellerde var..

    Alıntıları Göster
    taxable teşekkür ederim tabiki yardımcı oldun dediğin gibi sonuçta aynı işlemi görüyordur gereksizdir ama iç mekanı çokta güzel gösteriyo bee game_360_TR nin dediği gibi sadece cosmolarda varmış.

    arkadaşlar birde essentia ile enjoy arasında donanım olarak çok fark var ama fiyat listesinde 1.3 CDTi Dizel - 90 HP HB Essentia 31.312 ,HB Enjoy 31.099 bu nasıl oluyor çözemedim ve gerizekalı olduğumu düşünmeye başladım arasında ne fark var lütfen yardımcı olun enjoy donanımı fazla olmasına rağmen essentiadan neden ucuzzz??????????




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taxable

    Bu arada 1,3 Dizel kullanan arkadaşlar senelik ne kadar vergi veriyorlar? Fiyat nedir yazabilir misiniz? Teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: taxable

    Bu arada 1,3 Dizel kullanan arkadaşlar senelik ne kadar vergi veriyorlar? Fiyat nedir yazabilir misiniz? Teşekkür ederim.



    2009 model arabam,ocak taksiti 190 civarı ödedim..yeni araç alan arkadaşlara hayırlı olsun kazasız sürüşler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: laedria

    quote:

    Orjinalden alıntı: taxable

    Bu arada 1,3 Dizel kullanan arkadaşlar senelik ne kadar vergi veriyorlar? Fiyat nedir yazabilir misiniz? Teşekkür ederim.



    2009 model arabam,ocak taksiti 190 civarı ödedim..yeni araç alan arkadaşlara hayırlı olsun kazasız sürüşler

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: laedria


    quote:

    Orjinalden alıntı: taxable

    Bu arada 1,3 Dizel kullanan arkadaşlar senelik ne kadar vergi veriyorlar? Fiyat nedir yazabilir misiniz? Teşekkür ederim.



    2009 model arabam,ocak taksiti 190 civarı ödedim..yeni araç alan arkadaşlara hayırlı olsun kazasız sürüşler

    Teşekkür ederim bilgi için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taxable

    quote:

    Orjinalden alıntı: laedria


    quote:

    Orjinalden alıntı: taxable

    Bu arada 1,3 Dizel kullanan arkadaşlar senelik ne kadar vergi veriyorlar? Fiyat nedir yazabilir misiniz? Teşekkür ederim.



    2009 model arabam,ocak taksiti 190 civarı ödedim..yeni araç alan arkadaşlara hayırlı olsun kazasız sürüşler

    Teşekkür ederim bilgi için.

    Alıntıları Göster
    bana cevap yokmu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okank34

    bana cevap yokmu

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: okank34

    bana cevap yokmu


    O işte bir yanlışlık olabilir. Zaten şuandaki fiyatlara bayiler % 2 - 3 koyacakları için ( onlar kendilerini euro arttı diye bu artış oluyor diye savunuyorlar ) tam olarak net liste fiyatları belli değil bence. En iyisi bayilerle temasa geçmek olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taxable

    quote:

    Orjinalden alıntı: okank34

    bana cevap yokmu


    O işte bir yanlışlık olabilir. Zaten şuandaki fiyatlara bayiler % 2 - 3 koyacakları için ( onlar kendilerini euro arttı diye bu artış oluyor diye savunuyorlar ) tam olarak net liste fiyatları belli değil bence. En iyisi bayilerle temasa geçmek olacaktır.

    Alıntıları Göster
    www.opel.com.tr deki fiyatları koydum aynen böyle
    quote:

    Orjinalden alıntı: taxable


    quote:

    Orjinalden alıntı: okank34

    bana cevap yokmu


    O işte bir yanlışlık olabilir. Zaten şuandaki fiyatlara bayiler % 2 - 3 koyacakları için ( onlar kendilerini euro arttı diye bu artış oluyor diye savunuyorlar ) tam olarak net liste fiyatları belli değil bence. En iyisi bayilerle temasa geçmek olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okank34

    www.opel.com.tr deki fiyatları koydum aynen böyle
    quote:

    Orjinalden alıntı: taxable


    quote:

    Orjinalden alıntı: okank34

    bana cevap yokmu


    O işte bir yanlışlık olabilir. Zaten şuandaki fiyatlara bayiler % 2 - 3 koyacakları için ( onlar kendilerini euro arttı diye bu artış oluyor diye savunuyorlar ) tam olarak net liste fiyatları belli değil bence. En iyisi bayilerle temasa geçmek olacaktır.


    Alıntıları Göster
    Herkese iyi forumlar. Benim araba siparişi verilmiş ve mayıs ayı teslim olacağı için haftasonu vakit bolluğundan dolayı internetteki bu forum ve birkaç başka forumlar da dahil baştan sona okudum. Daha önce 1,6 Yeni Astra Hb kullanmış biri olarak arabadan çok memnun kalmıştım. Herşeyiyle forumda yazılan pozitif noktalara sonuna kadar katılıyorum. Fakat şimdi cdti almamın sebebi tamamen benzinli arabaya artık benzin almaktan sıkılmış olmamdır. Daha önce 1,6 benzinli kullanan birisi olarak, sizin yaşadığınız hızlanamama sorunu veya klima açıkken çekmeme sorunlarını 1,6da nispeten daha az bir şekilde ama sonuc olarak benzer bir şekilde yaşadım. Şimdi araba elimde olmuş olsaydı buraya yazmazdım bu soruyu bile ama mayıs ayına kadar da çok zamanım var oyüzden tecrübe edenler cevap verirlerse sevinirim.
    İzmir de yokuşun olmadığı semtlerde olur hep işim ama izmir deki en dik yokuş bile, Manisa - İzmir karayolundaki Sabuncubeli diye bilinen ( Ölüm yolu diye de adlandırılır, Çok canlar almıştır, halen de devam etmektedir. ) kısımdaki yokuş kadar dik olamaz. İzmir'li olup da yada İstanbul'dan İzmir' e gelip giderken ordan geçen cdti kullanıcıları tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim. Forumu okurken geçmiş sayfalarda ( yolu şimdi hatırlayamadım ama ) 3 araba boyu mesafe bırakın sonra tırı sollayın diye bir öneri gelmişti. Bu yöntemi Sabuncubeli'nde uygulamak 3 şeritli yol olmasına karşın yoğunluktan dolayı çok zor. O yazıda sollamak sorulmuştu ama benim sormak istediğim şey şu;

    1.1- Sabuncuyu diyelim ki yoğunluktan dolayı kaptırma diye tabir edilen şekilde hızla giremedik diyelim. ( Ki bu yolda İstanbul - İzmir karayolunun bir parçası olduğundan her zaman doludur, tırlar, otobüsler, minibüsler ve arabalar eksik olmaz. ) 2. vitesle çıkabilinir mi o yokuş?
    1.2- 1. vitese hareketlenme vitesi diyorsunuz, bisiklet bile sollayamazsın denilmiş, bu gerçekten doğru mu?
    1.3- 1. vitese aldık diyelim, birinci viteste yokuşun sonuna kadar rahat bir şekilde 3000 - 4000 devri bulur mu? Yoksa bisiklet geçer mi beni:))
    1.4- 1.viteste 2000 devir üstü yokuşu çıkarken turbo devreye giriyor mu?
    1.5- 2. vitesle çıkmak isterken gazı sonuna kadar köklediğimizde turbo devreye girmez mi? (Roketleme gibi düşünün olmaz mı? )

    Bir de CC ile ilgili bir sorum var. Diyelim ki Çesme otobanında 120 ye ayarladım 6.viteste. Yavaşlamak zorunda kaldım 80 e indim vitesi 5 e aldım tabiki CC devre dışı oldu. Sonra; ( 1,6 Essentia oldugundan CC yoktu ama başka arabalarda CC tecrübem var ama otomatiklerde. Benim ki düz olacak.)

    2.1- CC tuşuna tekrar basıp tekrar 120 yi geri çağırmak olabiliyor mu yoksa yeniden manual ayar mı gerekecek?
    2.2- Bu sorunun cevabı manual ayar gerekmeyecekse, vitesi 5 ten 6 ya atmama izin verecek mi? Yoksa 120 ye 5 le hızlanırken, debriyaja bastığım anda tekrar devre dışı mı kalacak???

    Şehiriçinde deneme sürüşü yaptım ama bunları deneme fırsatım olmadı tabi. Araba gerçekten güzel ve severek bineceğime inanıyorum ama ilk dizel arabam oluşu ve düz viteste CC yi ilk kez kullanacağımdan dolayı bu sorular kafamda Mayıs'ı bekletemeyecek bana. Dediğim gibi araç elimde olsa hiç sormazdım, kendim denerdim. Hatta belki de sorularım size saçma gelecek, ulan adama bak neler sormuş diyeceksiniz bana:)) Şimdiden saçmalıklar için özür dilerim ve cevaplarsanız sevinirim. Benzinli araba ile dizel araba arasındaki farkı az çok okuduğum kadarıyla anladım. Bmw tarzı performanslı bir araç almadığımın da farkındayım ama Sabuncu gibi bir ölüm yolunda kendimi bisiklete binmiş gibi de hissetmek istemiyorum açıkçası. Siparişi çoktan verdim, bana yazacagınız olumsuz cevaplar beni arabadan soğutup, siparişimi iptal ettirmeyecek. Bunu da belirtmek istedim. Gerçekten çok nezih de bir forum yaratmışsınız, inşallah ben de bundan sonra aranızda olup, sizlerle paylaşım içinde olacağım. İyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taxable

    Herkese iyi forumlar. Benim araba siparişi verilmiş ve mayıs ayı teslim olacağı için haftasonu vakit bolluğundan dolayı internetteki bu forum ve birkaç başka forumlar da dahil baştan sona okudum. Daha önce 1,6 Yeni Astra Hb kullanmış biri olarak arabadan çok memnun kalmıştım. Herşeyiyle forumda yazılan pozitif noktalara sonuna kadar katılıyorum. Fakat şimdi cdti almamın sebebi tamamen benzinli arabaya artık benzin almaktan sıkılmış olmamdır. Daha önce 1,6 benzinli kullanan birisi olarak, sizin yaşadığınız hızlanamama sorunu veya klima açıkken çekmeme sorunlarını 1,6da nispeten daha az bir şekilde ama sonuc olarak benzer bir şekilde yaşadım. Şimdi araba elimde olmuş olsaydı buraya yazmazdım bu soruyu bile ama mayıs ayına kadar da çok zamanım var oyüzden tecrübe edenler cevap verirlerse sevinirim.
    İzmir de yokuşun olmadığı semtlerde olur hep işim ama izmir deki en dik yokuş bile, Manisa - İzmir karayolundaki Sabuncubeli diye bilinen ( Ölüm yolu diye de adlandırılır, Çok canlar almıştır, halen de devam etmektedir. ) kısımdaki yokuş kadar dik olamaz. İzmir'li olup da yada İstanbul'dan İzmir' e gelip giderken ordan geçen cdti kullanıcıları tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim. Forumu okurken geçmiş sayfalarda ( yolu şimdi hatırlayamadım ama ) 3 araba boyu mesafe bırakın sonra tırı sollayın diye bir öneri gelmişti. Bu yöntemi Sabuncubeli'nde uygulamak 3 şeritli yol olmasına karşın yoğunluktan dolayı çok zor. O yazıda sollamak sorulmuştu ama benim sormak istediğim şey şu;

    1.1- Sabuncuyu diyelim ki yoğunluktan dolayı kaptırma diye tabir edilen şekilde hızla giremedik diyelim. ( Ki bu yolda İstanbul - İzmir karayolunun bir parçası olduğundan her zaman doludur, tırlar, otobüsler, minibüsler ve arabalar eksik olmaz. ) 2. vitesle çıkabilinir mi o yokuş?
    1.2- 1. vitese hareketlenme vitesi diyorsunuz, bisiklet bile sollayamazsın denilmiş, bu gerçekten doğru mu?
    1.3- 1. vitese aldık diyelim, birinci viteste yokuşun sonuna kadar rahat bir şekilde 3000 - 4000 devri bulur mu? Yoksa bisiklet geçer mi beni:))
    1.4- 1.viteste 2000 devir üstü yokuşu çıkarken turbo devreye giriyor mu?
    1.5- 2. vitesle çıkmak isterken gazı sonuna kadar köklediğimizde turbo devreye girmez mi? (Roketleme gibi düşünün olmaz mı? )

    Bir de CC ile ilgili bir sorum var. Diyelim ki Çesme otobanında 120 ye ayarladım 6.viteste. Yavaşlamak zorunda kaldım 80 e indim vitesi 5 e aldım tabiki CC devre dışı oldu. Sonra; ( 1,6 Essentia oldugundan CC yoktu ama başka arabalarda CC tecrübem var ama otomatiklerde. Benim ki düz olacak.)

    2.1- CC tuşuna tekrar basıp tekrar 120 yi geri çağırmak olabiliyor mu yoksa yeniden manual ayar mı gerekecek?
    2.2- Bu sorunun cevabı manual ayar gerekmeyecekse, vitesi 5 ten 6 ya atmama izin verecek mi? Yoksa 120 ye 5 le hızlanırken, debriyaja bastığım anda tekrar devre dışı mı kalacak???

    Şehiriçinde deneme sürüşü yaptım ama bunları deneme fırsatım olmadı tabi. Araba gerçekten güzel ve severek bineceğime inanıyorum ama ilk dizel arabam oluşu ve düz viteste CC yi ilk kez kullanacağımdan dolayı bu sorular kafamda Mayıs'ı bekletemeyecek bana. Dediğim gibi araç elimde olsa hiç sormazdım, kendim denerdim. Hatta belki de sorularım size saçma gelecek, ulan adama bak neler sormuş diyeceksiniz bana:)) Şimdiden saçmalıklar için özür dilerim ve cevaplarsanız sevinirim. Benzinli araba ile dizel araba arasındaki farkı az çok okuduğum kadarıyla anladım. Bmw tarzı performanslı bir araç almadığımın da farkındayım ama Sabuncu gibi bir ölüm yolunda kendimi bisiklete binmiş gibi de hissetmek istemiyorum açıkçası. Siparişi çoktan verdim, bana yazacagınız olumsuz cevaplar beni arabadan soğutup, siparişimi iptal ettirmeyecek. Bunu da belirtmek istedim. Gerçekten çok nezih de bir forum yaratmışsınız, inşallah ben de bundan sonra aranızda olup, sizlerle paylaşım içinde olacağım. İyi forumlar.

    Alıntıları Göster
    Ben sorularına görebildiğim kadarıyla cevap vereyim. Bir haftalık deneyim sonucunda; İlk olarak düz vites aldığın için arabanın kontrolü sende olacak. Bu nedenle yanlış vitese geçme yada rampada yanlış viteste yakalanma sorunun olmaz zaten. 1. vites gerçekten kalkış vitesi, sadece ve sadece hareket vermek için. Ancak bisiklet bile geçer lafı elbetteki abartı. 1 vites 3000 dd civarı 30-40 km/h hıza çıkıyor. 3000-3500 dd civarı 2. vitese atarsanız araç 2000 dd civarında (ki bu devir arabanın maksimum tork devridir) 2. vitesi bulacağı için değme arabalara taş çıkarır bir performans yakalarsınız. Bu ivmelenmeye 1.6 civarı atmosferik motora sahip hiçbir araç yaklaşamaz. Bu nedenle içiniz rahat olsun bu bakımdan.
    2. olarak turbonun devreye girmesi diye bir durum söz konusu değildir. Zaten turbo, arabayı ilk çalıştırdığınız andan itibaren devrededir. Sadece arkadaşların ve de bnim 2000 dd civarı ivmelenme görmemizin nedeni arabanın 1750 dd'den itibaren maksimum torku olan 200 nm'yi elde etmesidir. Bu tork elde edilince araba yaydan çıkmış ok gibi ileri atılmaktadır. Birçoğumuz bu nedenle turbonun yeni devreye girdiğini sanırız. Aslında tamamen yanılsama :).
    3. olarak arabayı 1800 devir üzerinde tuttuğunuz her anda araba zaten roketleme konumunda oluyor. Yani siz arabayı kullanış stilinize göre 2000 dd üzerinde tutmayı başarabilirseniz 1600 cc arabalardan alamayacağınız ivmelenmeyi (roketlemeyi :)) ) alabilirsiniz. Tekrar ediyorum siz manuel vites aldığınız için easytronic şanzımanda bazen meydana gelebilen bir takım yanlış vites seçimleri sizde olmayacağı için bence fazla sıkıntı çekmezsiniz. Arabayı 2000 dd üzerinde kullandığınız sürece 2000 cc motor keyfini veriyor kesinlikle.
    CC tuşuna basarak eski hızınızı geri çağırabiliyorsunuz. Ancak 5. vitesten altıya geçerken debriyaja bastığınız anda yine devreden çıkacaktır. Fakat 6'ya attıktan sonra tekrar basarsanız yine eski hızınızı çağırabilirsiniz. Kontak kapanana kadar en son ayarlamış olduğunuz hız hafiza kalmaktadır. İstediğiniz zaman devreen çıkarsanızda tekrar düğmesine basarak eski hızınızı kontak kapanana kadar çağırabilirsiniz. Umarım yardımcı olabilmişimdir. İyi günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekorender -- 30 Mart 2009; 11:27:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekorender

    Ben sorularına görebildiğim kadarıyla cevap vereyim. Bir haftalık deneyim sonucunda; İlk olarak düz vites aldığın için arabanın kontrolü sende olacak. Bu nedenle yanlış vitese geçme yada rampada yanlış viteste yakalanma sorunun olmaz zaten. 1. vites gerçekten kalkış vitesi, sadece ve sadece hareket vermek için. Ancak bisiklet bile geçer lafı elbetteki abartı. 1 vites 3000 dd civarı 30-40 km/h hıza çıkıyor. 3000-3500 dd civarı 2. vitese atarsanız araç 2000 dd civarında (ki bu devir arabanın maksimum tork devridir) 2. vitesi bulacağı için değme arabalara taş çıkarır bir performans yakalarsınız. Bu ivmelenmeye 1.6 civarı atmosferik motora sahip hiçbir araç yaklaşamaz. Bu nedenle içiniz rahat olsun bu bakımdan.
    2. olarak turbonun devreye girmesi diye bir durum söz konusu değildir. Zaten turbo, arabayı ilk çalıştırdığınız andan itibaren devrededir. Sadece arkadaşların ve de bnim 2000 dd civarı ivmelenme görmemizin nedeni arabanın 1750 dd'den itibaren maksimum torku olan 200 nm'yi elde etmesidir. Bu tork elde edilince araba yaydan çıkmış ok gibi ileri atılmaktadır. Birçoğumuz bu nedenle turbonun yeni devreye girdiğini sanırız. Aslında tamamen yanılsama :).
    3. olarak arabayı 1800 devir üzerinde tuttuğunuz her anda araba zaten roketleme konumunda oluyor. Yani siz arabayı kullanış stilinize göre 2000 dd üzerinde tutmayı başarabilirseniz 1600 cc arabalardan alamayacağınız ivmelenmeyi (roketlemeyi :)) ) alabilirsiniz. Tekrar ediyorum siz manuel vites aldığınız için easytronic şanzımanda bazen meydana gelebilen bir takım yanlış vites seçimleri sizde olmayacağı için bence fazla sıkıntı çekmezsiniz. Arabayı 2000 dd üzerinde kullandığınız sürece 2000 cc motor keyfini veriyor kesinlikle.
    CC tuşuna basarak eski hızınızı geri çağırabiliyorsunuz. Ancak 5. vitesten altıya geçerken debriyaja bastığınız anda yine devreden çıkacaktır. Fakat 6'ya attıktan sonra tekrar basarsanız yine eski hızınızı çağırabilirsiniz. Kontak kapanana kadar en son ayarlamış olduğunuz hız hafiza kalmaktadır. İstediğiniz zaman devreen çıkarsanızda tekrar düğmesine basarak eski hızınızı kontak kapanana kadar çağırabilirsiniz. Umarım yardımcı olabilmişimdir. İyi günler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ekorender

    Ben sorularına görebildiğim kadarıyla cevap vereyim. Bir haftalık deneyim sonucunda; İlk olarak düz vites aldığın için arabanın kontrolü sende olacak. Bu nedenle yanlış vitese geçme yada rampada yanlış viteste yakalanma sorunun olmaz zaten. 1. vites gerçekten kalkış vitesi, sadece ve sadece hareket vermek için. Ancak bisiklet bile geçer lafı elbetteki abartı. 1 vites 3000 dd civarı 30-40 km/h hıza çıkıyor. 3000-3500 dd civarı 2. vitese atarsanız araç 2000 dd civarında (ki bu devir arabanın maksimum tork devridir) 2. vitesi bulacağı için değme arabalara taş çıkarır bir performans yakalarsınız. Bu ivmelenmeye 1.6 civarı atmosferik motora sahip hiçbir araç yaklaşamaz. Bu nedenle içiniz rahat olsun bu bakımdan.
    2. olarak turbonun devreye girmesi diye bir durum söz konusu değildir. Zaten turbo, arabayı ilk çalıştırdığınız andan itibaren devrededir. Sadece arkadaşların ve de bnim 2000 dd civarı ivmelenme görmemizin nedeni arabanın 1750 dd'den itibaren maksimum torku olan 200 nm'yi elde etmesidir. Bu tork elde edilince araba yaydan çıkmış ok gibi ileri atılmaktadır. Birçoğumuz bu nedenle turbonun yeni devreye girdiğini sanırız. Aslında tamamen yanılsama :).
    3. olarak arabayı 1800 devir üzerinde tuttuğunuz her anda araba zaten roketleme konumunda oluyor. Yani siz arabayı kullanış stilinize göre 2000 dd üzerinde tutmayı başarabilirseniz 1600 cc arabalardan alamayacağınız ivmelenmeyi (roketlemeyi :)) ) alabilirsiniz. Tekrar ediyorum siz manuel vites aldığınız için easytronic şanzımanda bazen meydana gelebilen bir takım yanlış vites seçimleri sizde olmayacağı için bence fazla sıkıntı çekmezsiniz. Arabayı 2000 dd üzerinde kullandığınız sürece 2000 cc motor keyfini veriyor kesinlikle.
    CC tuşuna basarak eski hızınızı geri çağırabiliyorsunuz. Ancak 5. vitesten altıya geçerken debriyaja bastığınız anda yine devreden çıkacaktır. Fakat 6'ya attıktan sonra tekrar basarsanız yine eski hızınızı çağırabilirsiniz. Kontak kapanana kadar en son ayarlamış olduğunuz hız hafiza kalmaktadır. İstediğiniz zaman devreen çıkarsanızda tekrar düğmesine basarak eski hızınızı kontak kapanana kadar çağırabilirsiniz. Umarım yardımcı olabilmişimdir. İyi günler.


    Yardımınız için çok teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taxable

    quote:

    Orjinalden alıntı: ekorender

    Ben sorularına görebildiğim kadarıyla cevap vereyim. Bir haftalık deneyim sonucunda; İlk olarak düz vites aldığın için arabanın kontrolü sende olacak. Bu nedenle yanlış vitese geçme yada rampada yanlış viteste yakalanma sorunun olmaz zaten. 1. vites gerçekten kalkış vitesi, sadece ve sadece hareket vermek için. Ancak bisiklet bile geçer lafı elbetteki abartı. 1 vites 3000 dd civarı 30-40 km/h hıza çıkıyor. 3000-3500 dd civarı 2. vitese atarsanız araç 2000 dd civarında (ki bu devir arabanın maksimum tork devridir) 2. vitesi bulacağı için değme arabalara taş çıkarır bir performans yakalarsınız. Bu ivmelenmeye 1.6 civarı atmosferik motora sahip hiçbir araç yaklaşamaz. Bu nedenle içiniz rahat olsun bu bakımdan.
    2. olarak turbonun devreye girmesi diye bir durum söz konusu değildir. Zaten turbo, arabayı ilk çalıştırdığınız andan itibaren devrededir. Sadece arkadaşların ve de bnim 2000 dd civarı ivmelenme görmemizin nedeni arabanın 1750 dd'den itibaren maksimum torku olan 200 nm'yi elde etmesidir. Bu tork elde edilince araba yaydan çıkmış ok gibi ileri atılmaktadır. Birçoğumuz bu nedenle turbonun yeni devreye girdiğini sanırız. Aslında tamamen yanılsama :).
    3. olarak arabayı 1800 devir üzerinde tuttuğunuz her anda araba zaten roketleme konumunda oluyor. Yani siz arabayı kullanış stilinize göre 2000 dd üzerinde tutmayı başarabilirseniz 1600 cc arabalardan alamayacağınız ivmelenmeyi (roketlemeyi :)) ) alabilirsiniz. Tekrar ediyorum siz manuel vites aldığınız için easytronic şanzımanda bazen meydana gelebilen bir takım yanlış vites seçimleri sizde olmayacağı için bence fazla sıkıntı çekmezsiniz. Arabayı 2000 dd üzerinde kullandığınız sürece 2000 cc motor keyfini veriyor kesinlikle.
    CC tuşuna basarak eski hızınızı geri çağırabiliyorsunuz. Ancak 5. vitesten altıya geçerken debriyaja bastığınız anda yine devreden çıkacaktır. Fakat 6'ya attıktan sonra tekrar basarsanız yine eski hızınızı çağırabilirsiniz. Kontak kapanana kadar en son ayarlamış olduğunuz hız hafiza kalmaktadır. İstediğiniz zaman devreen çıkarsanızda tekrar düğmesine basarak eski hızınızı kontak kapanana kadar çağırabilirsiniz. Umarım yardımcı olabilmişimdir. İyi günler.


    Yardımınız için çok teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar Corsa Cosmo 1.3cdti 32 bin lira iken Astra Enjoy 1.3 cdti'ın 31 bin lira olmasına ben anlam veremedim. bu işin içinde bi iş mi var bizim bilmediğimiz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desci

    arkadaşlar Corsa Cosmo 1.3cdti 32 bin lira iken Astra Enjoy 1.3 cdti'ın 31 bin lira olmasına ben anlam veremedim. bu işin içinde bi iş mi var bizim bilmediğimiz?

    Alıntıları Göster
    Bazı atıp tutanlar yüzünden insanlar yanlış anlayabiliyor. Araç 1.3 dizel motor olabilir ama turbo teknolojisi ve dizel mantığıyla torku fazla çoğu benzinli 1,6 araç 100-120 hp civarında fakat tork değerleri düşük ve bu fark yokuşlarda rampalarda çok hissediliyor (uzun yollarda rampa tırmanırken bir bir sol çekersiniz benzinli araçlara-İzmir de özellikle yeni çevre yolu bornovadan bucaya sürekli rampa çıkılan yolda fark belli oluyor.) beygirin farkı yüksek hızda ortaya çıkar bizim araçlar 190da kalırken onlar 220lere kadar çıkabilirler. Şu 1.viteste bisiklet bile sollayamassınız lafınada çok güldüm yani kim yazdıysa ya astra düşmanı yada kör cahil birisidir heralde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bashar27


    mrb arkdaşlar bende opel astra 1.3 cdti var. sıfır aldım 2008 model 3 ocak 2009 çıkışlı ,formu aldıktan sonra da almadan önce de takip ettim çok yararlı olduğuna inanıyorum. burda tecrübelerini paylaşan insanların olması çok güzel. malum bende sizinle bir şey paylaşmak isterim. daha önceki sayfalardada bahsi geçtiği gibi araç 1. viteste dik yokuşta kalkmada acayip nazlı hatta çok dik olanlarda kalkmak bile istemiyor. bunun için çok dik yokuşlarda el frensiz kalkmak imkansız gibi bir şey. bu sorunu aldığım bayiye ilettim satıcı arkadaş ilgilendi altta bakım kısmına geçtik ustayla konuştuk. ve işin tuhaf kısmı onlarda bu sorunun farkında istersen bi bakalım dedi ama çok dik yokuşlarda malesef bu oluyor dedi ama istersen cip takıp 110 beygire çıkaralım dedi, bende peki 110 beygiri bu motor kaldırabilirmi dediğimde kaldırır e o zaman bu fabrika çıkışlı nie böle olmuyo dedim. abi bu yeni teknoloji gibi bir şey dedi. şunuda paylaşmak isterim 1.vites 2700 motor,2. vites 2500, 3-4-5-6 2200 motor da kullanılması ii olurmuş. saygılarımla

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba,
    Bayiilerin stok bitti,elimizde kalmadı.Gelecek arabalar zamlı olacak yalanlarından sıkıldım.
    Ve 2.el ASTRA 1,3 CDTI ENJOY donanımlı araç almaya karar verdim.Bu haftasonu otopazarında.24,900 TL ye 2006 model 77,000km ENJOY buldum camlar filmli.2 parça boya var dendi.Sizce bu fiyat iyi midir ben bir opel servisine çektireceğim aracı ama yorumlarınızı bekliyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desci

    arkadaşlar Corsa Cosmo 1.3cdti 32 bin lira iken Astra Enjoy 1.3 cdti'ın 31 bin lira olmasına ben anlam veremedim. bu işin içinde bi iş mi var bizim bilmediğimiz?

    Alıntıları Göster
    çok basit biri daha 2 yaşında bir kasa ve full bir araba. diğeri ise artık 5 yaşını bitirmiş yaz sonu yerini yeni astraya bırakacak olan donanım olarak orta seviyede yeterli bir araç. ve corsa nın çekişi düşük ağırlık nedeniyle daha yüksek.
    quote:

    Orjinalden alıntı: desci

    arkadaşlar Corsa Cosmo 1.3cdti 32 bin lira iken Astra Enjoy 1.3 cdti'ın 31 bin lira olmasına ben anlam veremedim. bu işin içinde bi iş mi var bizim bilmediğimiz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joinme

    Arkadaşlar merhaba,
    Bayiilerin stok bitti,elimizde kalmadı.Gelecek arabalar zamlı olacak yalanlarından sıkıldım.
    Ve 2.el ASTRA 1,3 CDTI ENJOY donanımlı araç almaya karar verdim.Bu haftasonu otopazarında.24,900 TL ye 2006 model 77,000km ENJOY buldum camlar filmli.2 parça boya var dendi.Sizce bu fiyat iyi midir ben bir opel servisine çektireceğim aracı ama yorumlarınızı bekliyorum...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: joinme

    Arkadaşlar merhaba,
    Bayiilerin stok bitti,elimizde kalmadı.Gelecek arabalar zamlı olacak yalanlarından sıkıldım.
    Ve 2.el ASTRA 1,3 CDTI ENJOY donanımlı araç almaya karar verdim.Bu haftasonu otopazarında.24,900 TL ye 2006 model 77,000km ENJOY buldum camlar filmli.2 parça boya var dendi.Sizce bu fiyat iyi midir ben bir opel servisine çektireceğim aracı ama yorumlarınızı bekliyorum...

    Merhaba,

    Ben de aynı durumda 1 Nisan'ın gelmesini bekliyorum. Bakalım ne kadar zam yapacak bayiler! Opelde de Toyotoda da hep %3 zamdan bahsediliyor. Eğer zam bu oranda gelirse (zam ÖTV'siz fiyat üzerinden hesaplanıyor) 1000 TL'nin altında bir artış olması gerekiyor. Nisan başını beklemeni öneririm, şahsen ben de öyle yapacağım ve duruma göre karar vereceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekorender

    Ben sorularına görebildiğim kadarıyla cevap vereyim. Bir haftalık deneyim sonucunda; İlk olarak düz vites aldığın için arabanın kontrolü sende olacak. Bu nedenle yanlış vitese geçme yada rampada yanlış viteste yakalanma sorunun olmaz zaten. 1. vites gerçekten kalkış vitesi, sadece ve sadece hareket vermek için. Ancak bisiklet bile geçer lafı elbetteki abartı. 1 vites 3000 dd civarı 30-40 km/h hıza çıkıyor. 3000-3500 dd civarı 2. vitese atarsanız araç 2000 dd civarında (ki bu devir arabanın maksimum tork devridir) 2. vitesi bulacağı için değme arabalara taş çıkarır bir performans yakalarsınız. Bu ivmelenmeye 1.6 civarı atmosferik motora sahip hiçbir araç yaklaşamaz. Bu nedenle içiniz rahat olsun bu bakımdan.
    2. olarak turbonun devreye girmesi diye bir durum söz konusu değildir. Zaten turbo, arabayı ilk çalıştırdığınız andan itibaren devrededir. Sadece arkadaşların ve de bnim 2000 dd civarı ivmelenme görmemizin nedeni arabanın 1750 dd'den itibaren maksimum torku olan 200 nm'yi elde etmesidir. Bu tork elde edilince araba yaydan çıkmış ok gibi ileri atılmaktadır. Birçoğumuz bu nedenle turbonun yeni devreye girdiğini sanırız. Aslında tamamen yanılsama :).
    3. olarak arabayı 1800 devir üzerinde tuttuğunuz her anda araba zaten roketleme konumunda oluyor. Yani siz arabayı kullanış stilinize göre 2000 dd üzerinde tutmayı başarabilirseniz 1600 cc arabalardan alamayacağınız ivmelenmeyi (roketlemeyi :)) ) alabilirsiniz. Tekrar ediyorum siz manuel vites aldığınız için easytronic şanzımanda bazen meydana gelebilen bir takım yanlış vites seçimleri sizde olmayacağı için bence fazla sıkıntı çekmezsiniz. Arabayı 2000 dd üzerinde kullandığınız sürece 2000 cc motor keyfini veriyor kesinlikle.
    CC tuşuna basarak eski hızınızı geri çağırabiliyorsunuz. Ancak 5. vitesten altıya geçerken debriyaja bastığınız anda yine devreden çıkacaktır. Fakat 6'ya attıktan sonra tekrar basarsanız yine eski hızınızı çağırabilirsiniz. Kontak kapanana kadar en son ayarlamış olduğunuz hız hafiza kalmaktadır. İstediğiniz zaman devreen çıkarsanızda tekrar düğmesine basarak eski hızınızı kontak kapanana kadar çağırabilirsiniz. Umarım yardımcı olabilmişimdir. İyi günler.

    Alıntıları Göster
    slm, bende yaklasık 2 haftadır yenı aldıgım opel astra cdtı elgance aracımı kullanıyorum, cc tusuna basarak eskı hızı cagırma olayını anlamadım, cruise contolu kullandım ancak frene bastıgımda ve devreden cıktıgında eskı hız nasıl gerı gelıyor anlamadım, acıklarsanız sevınırımi
    herkese slm.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ekorender

    Ben sorularına görebildiğim kadarıyla cevap vereyim. Bir haftalık deneyim sonucunda; İlk olarak düz vites aldığın için arabanın kontrolü sende olacak. Bu nedenle yanlış vitese geçme yada rampada yanlış viteste yakalanma sorunun olmaz zaten. 1. vites gerçekten kalkış vitesi, sadece ve sadece hareket vermek için. Ancak bisiklet bile geçer lafı elbetteki abartı. 1 vites 3000 dd civarı 30-40 km/h hıza çıkıyor. 3000-3500 dd civarı 2. vitese atarsanız araç 2000 dd civarında (ki bu devir arabanın maksimum tork devridir) 2. vitesi bulacağı için değme arabalara taş çıkarır bir performans yakalarsınız. Bu ivmelenmeye 1.6 civarı atmosferik motora sahip hiçbir araç yaklaşamaz. Bu nedenle içiniz rahat olsun bu bakımdan.
    2. olarak turbonun devreye girmesi diye bir durum söz konusu değildir. Zaten turbo, arabayı ilk çalıştırdığınız andan itibaren devrededir. Sadece arkadaşların ve de bnim 2000 dd civarı ivmelenme görmemizin nedeni arabanın 1750 dd'den itibaren maksimum torku olan 200 nm'yi elde etmesidir. Bu tork elde edilince araba yaydan çıkmış ok gibi ileri atılmaktadır. Birçoğumuz bu nedenle turbonun yeni devreye girdiğini sanırız. Aslında tamamen yanılsama :).
    3. olarak arabayı 1800 devir üzerinde tuttuğunuz her anda araba zaten roketleme konumunda oluyor. Yani siz arabayı kullanış stilinize göre 2000 dd üzerinde tutmayı başarabilirseniz 1600 cc arabalardan alamayacağınız ivmelenmeyi (roketlemeyi :)) ) alabilirsiniz. Tekrar ediyorum siz manuel vites aldığınız için easytronic şanzımanda bazen meydana gelebilen bir takım yanlış vites seçimleri sizde olmayacağı için bence fazla sıkıntı çekmezsiniz. Arabayı 2000 dd üzerinde kullandığınız sürece 2000 cc motor keyfini veriyor kesinlikle.
    CC tuşuna basarak eski hızınızı geri çağırabiliyorsunuz. Ancak 5. vitesten altıya geçerken debriyaja bastığınız anda yine devreden çıkacaktır. Fakat 6'ya attıktan sonra tekrar basarsanız yine eski hızınızı çağırabilirsiniz. Kontak kapanana kadar en son ayarlamış olduğunuz hız hafiza kalmaktadır. İstediğiniz zaman devreen çıkarsanızda tekrar düğmesine basarak eski hızınızı kontak kapanana kadar çağırabilirsiniz. Umarım yardımcı olabilmişimdir. İyi günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ata_han

    Bazı atıp tutanlar yüzünden insanlar yanlış anlayabiliyor. Araç 1.3 dizel motor olabilir ama turbo teknolojisi ve dizel mantığıyla torku fazla çoğu benzinli 1,6 araç 100-120 hp civarında fakat tork değerleri düşük ve bu fark yokuşlarda rampalarda çok hissediliyor (uzun yollarda rampa tırmanırken bir bir sol çekersiniz benzinli araçlara-İzmir de özellikle yeni çevre yolu bornovadan bucaya sürekli rampa çıkılan yolda fark belli oluyor.) beygirin farkı yüksek hızda ortaya çıkar bizim araçlar 190da kalırken onlar 220lere kadar çıkabilirler. Şu 1.viteste bisiklet bile sollayamassınız lafınada çok güldüm yani kim yazdıysa ya astra düşmanı yada kör cahil birisidir heralde.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ata_han

    Bazı atıp tutanlar yüzünden insanlar yanlış anlayabiliyor. Araç 1.3 dizel motor olabilir ama turbo teknolojisi ve dizel mantığıyla torku fazla çoğu benzinli 1,6 araç 100-120 hp civarında fakat tork değerleri düşük ve bu fark yokuşlarda rampalarda çok hissediliyor (uzun yollarda rampa tırmanırken bir bir sol çekersiniz benzinli araçlara-İzmir de özellikle yeni çevre yolu bornovadan bucaya sürekli rampa çıkılan yolda fark belli oluyor.) beygirin farkı yüksek hızda ortaya çıkar bizim araçlar 190da kalırken onlar 220lere kadar çıkabilirler. Şu 1.viteste bisiklet bile sollayamassınız lafınada çok güldüm yani kim yazdıysa ya astra düşmanı yada kör cahil birisidir heralde.

    Cevap için teşekkür ederim, sizin de bu konuya benzer bir yazınızı da okumuştum (çevreyolundaki hızlanmayla ilgili olan ) Bugun aynı araca sahip bir arkadasıma sordum, "İçin rahat olsun çok seveceksin aracı" dedi bana. Bakalım inşallah. Sabırla mayısı bekliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taxable

    quote:

    Orjinalden alıntı: ata_han

    Bazı atıp tutanlar yüzünden insanlar yanlış anlayabiliyor. Araç 1.3 dizel motor olabilir ama turbo teknolojisi ve dizel mantığıyla torku fazla çoğu benzinli 1,6 araç 100-120 hp civarında fakat tork değerleri düşük ve bu fark yokuşlarda rampalarda çok hissediliyor (uzun yollarda rampa tırmanırken bir bir sol çekersiniz benzinli araçlara-İzmir de özellikle yeni çevre yolu bornovadan bucaya sürekli rampa çıkılan yolda fark belli oluyor.) beygirin farkı yüksek hızda ortaya çıkar bizim araçlar 190da kalırken onlar 220lere kadar çıkabilirler. Şu 1.viteste bisiklet bile sollayamassınız lafınada çok güldüm yani kim yazdıysa ya astra düşmanı yada kör cahil birisidir heralde.

    Cevap için teşekkür ederim, sizin de bu konuya benzer bir yazınızı da okumuştum (çevreyolundaki hızlanmayla ilgili olan ) Bugun aynı araca sahip bir arkadasıma sordum, "İçin rahat olsun çok seveceksin aracı" dedi bana. Bakalım inşallah. Sabırla mayısı bekliyorum

    Alıntıları Göster
    2008 Astra Enjoy var bende, 15.000 bakımına gitmişken CC taktırayım diyorum, sanırım tavsiye ediyor herkes.

    15.000 bakımı için servis maliyeti 350 dolaylarında,
    CC (Hız Sabitleyici) için de 150 lira diyorlar.

    Sizce fiyatlar nasıl arkadaşlar.. Daha pazarlık yapmadım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagdascac

    2008 Astra Enjoy var bende, 15.000 bakımına gitmişken CC taktırayım diyorum, sanırım tavsiye ediyor herkes.

    15.000 bakımı için servis maliyeti 350 dolaylarında,
    CC (Hız Sabitleyici) için de 150 lira diyorlar.

    Sizce fiyatlar nasıl arkadaşlar.. Daha pazarlık yapmadım :)

    Alıntıları Göster
    CC suz araba düşünemiyorum radarların korkulu rüyası ve gerçekten ekonomik kullanmaya olanak sağlayan müthiş birşey.




  • 
Sayfa: önceki 147148149150151
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.