Şimdi Ara

Assassin’s Creed Shadows Ertelendi: İşte Yeni Çıkış Tarihi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
14
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
     
    Yayıncılığını ve geliştiriciliğini Ubisoft ekibinin üstlendiği Assassin's Creed Shadows ne yazık ki ertelendi. Açıklanan detaylara göre oyun daha önce planlanan 15 Kasım 2024 tarihinden 14 Şubat 2025’e alındı. Yeni tarihinde PlayStation 5, Xbox Series, Steam, Epic Games Store ve Ubisoft Store üzerinden PC, App Store üzerinden Mac ve Luna için mevcut olacak. Steam sürümü yeni duyuruldu.
     
    Assassin’s Creed Shadows için season pass iptal edildi 
     
     
     
    Ubisoft tarafından bildirilene göre Assassin's Creed Shadows için Season Pass sisteminden vazgeçilmiş durumda. Durum böyle olunca mevcut ön siparişlerin iade edileceği bildiriliyor. Bu kapsamda ön sipariş veren kullanıcılar ilk genişleme paketine ücretsiz bir şekilde sahip olacak.
     
    Ekip tarafından açıklanan detaylara göre oyunun rüya gibi bir proje olduğundan aynı zamanda parkur ve yeni teknolojinin birleştiği bir yapıyı içerdiğinden bahsediliyor. İki farklı karakter ile beraber benzersiz deneyim yaşayabileceğimiz yapım şu anda daha fazla geliştirilmeye ihtiyaç duyuyor. Beklentilerin bir hayli yüksek olduğu ve çeşitli oynanış videolarının yayınlandığı bu süreçte oyun üç aylık bir erteleme yaşıyor.
     
     
     
    Assassin’s Creed Shadows bizlere neler sunuyor?
     
    Ubisoft tarafından şu anda geliştirme aşamasında bulunan bu yapım yukarıda bahsettiğimiz gibi ne yazık ki ertelenmek durumunda kaldı. Oyun, seri bir üst seviyeye taşımayı hedeflerken aynı zamanda oldukça beklentileri de yükseltiyor. Bildiğiniz üzere seri içerisinde çeşitli ilklerle beraber burada yepyeni bir yapıyla karşı karşıya kalmaya hazırlanıyoruz. Öncelikle oyun içerisinde iki farklı karakteri kontrol etmek durumunda kalıyor ve akabinde ise bu karakterler arasında geçiş yapabiliyoruz. Bu seriyi gerçekten de daha da farklı bir boyuta getiren unsurlar ve özellikler arasında yer alıyor. Bununla beraber oyun içerisinde yer aldığımız süre boyunca her iki karakterin de kendine özgü çeşitli becerileri ve yetenekleri bulunuyor. Bu yeteneklerden istediğimiz şekilde faydalanabiliyor ve kadın karakteri kontrol ettiğimiz esnada daha çok gizlilik odaklı bir yapıyla karşı karşıya kalırken, erkek karakteri kontrol ederken daha çok ağır kontrollerle ve aksiyonlarla karşı karşıya kalabiliyoruz.
     
    Durum böyle olunca her bir karakterle yapacağımız hamleler değişkenlik gösterebiliyor ve burada güçlü ve efsanevi bir samuray veya şinobi suikastçesi olarak oynamak durumunda kalabiliyoruz. Dolayısıyla iki farklı karakterle yer alabileceğimiz yapım gerçekten de farklı şekillerde içerikleri bizlere sunmayı hedefliyor ve oyunda açık dünya aksiyon-macera deneyimi bizleri bekliyor. Dikkat çekici unsurlarla karşı karşıya kalabileceğimiz yapımda feodal Japonya dönemi konu alınıyor ve oyun çıkmadan önce siyahi bir karakterin oyunda yer alması gerçekten de büyük oranda eleştirilmişti. Durum böyle olunca elbette oyunun Japonya'da yasaklanması bile söz konusu duruma geldi. Şimdi ise bu tartışmaların sürdüğünü ve aynı zamanda oyunun ertelendiğini aktarabiliyoruz. 2025 yılı içerisinde Ubisoft iki farklı oyunu yakın zamanda çıkarmayı hedefliyor ve bununla beraber oyundan beklentilerimizin bir hayli yüksek olduğunu aktarabiliyoruz. Serinin diğer oyunlarına göre çok daha farklı sistemlerle ve içeriklerle karşı karşıya kalmayı beklediğimiz yapım, umuyoruz ki görevler konusunda da biz oyun severleri üzmez.

    Bildiğiniz üzere seri içerisinde hem ana görevler hem de yan görevler yer alıyor. Ana görevler biraz daha dikkat çekici olduğundan dolayı elbette oyuncular sürekli olarak ana görevlerden ilerleyebiliyor. Ancak bazı seri oyunları içerisinde yan görevlerin zorunlu hale geldiğini söyleyebiliyor ve bunları yapmadıktan sonra karakterimizi geliştiremiyor ve ana görevlerden ne yazık ki ilerleyemiyoruz. Bu da oyundaki dengeleri altüst eden unsurlar arasında yer alıyor. Ancak bu yan görevler gerçekten de oldukça sıkıcı bir yapıyı bünyesinde barındırıyor ve sürekli olarak aynı şeyleri yaptıktan sonra elbette bu yan görevler artık bir yerden sonra oyunculara bıktırıyor. Durum böyle olunca oyuncular oyuna bakış açılarını değiştirebiliyor ve ana görevlere doğru sürekli olarak ilerlemek durumunda kalıyor.
     
    '' 
     
    Umuyoruz ki yeni oyun içerisinde bu durumun değiştiğini ve aynı zamanda daha farklı şekillerde görev dizaynının ve oldukça ilgi çekici yan görevlerin olduğunu görebiliriz. Japonya'da yeni bir çağı başlatabileceğimiz ve farklı müttefikler arasında geçiş yapabileceğimiz yapımda elbette muhalefetlerin yukarıda bahsettiğimiz gibi farklı özelliklere ve deneyimlere sahip olduğunu görebiliyoruz. Farklı bölgelere doğru ilerleyebileceğimiz yapının içerisinde açık dünyada neler olup bittiğini öğrenebiliyor ve istediğimiz kısmı keşfedebiliyoruz. Bununla beraber her ortam içerisinde farklı atmosferler, manzaralar, düşmanlar, görevler ve çok daha fazlası bizleri bekliyor. Aynı zamanda kalabalık şehirlerden ormanlara, ikonik bölgelerden daha farklı yerlere kadar oldukça farklı kısımlar bizleri bekliyor. Bunun yanı sıra oyunda keşfedebileceğimiz ve gizemleri açığa çıkarabileceğimiz unsurlar yer alıyor ve akabinde ise etkileşime girebileceğimiz karakterlerin bölge bölge değişkenlik gösterebileceğini aktarmakta fayda var.
     
    Ek olarak yapım içerisinde öngörülemeyen hava koşullarının olduğundan bahsedebiliyor ve burada değişen mevsimlerle ve duyarlı ortamlarla beraber ilerlemek durumunda kalıyoruz. Bu tarz detaylarla beraber oyunda gerçekten de dinamik bir ortamın ve mevsim sisteminin olduğundan bahsedebiliyor ve bu tarz detaylar oyundaki gerçekçiliği arttıran ve daha da fazla çeşitli hale getiren detaylar arasında yer alıyor. Bununla beraber elbette seri gerçekten güzel bir hale gelmeye hazırlanırken aynı zamanda türlü özelliklerle ön plana çıkmaya hazırlanabiliyoruz. Oyunda kargaşayla dolu bir dünyada yerimizi alabiliyor ve burada neler olup bittiğini öğrenmek durumunda kalıyoruz. Epik bir tarihi aksiyon-macera sistemiyle karşı karşıya kalabileceğimiz yapımda yukarıda bahsettiğimiz gibi feodal Japonya döneminde yer alıyor. Aynı zamanda kale yerleşimlerinden hareketli limanlara, huzurluların muhabbetleri, savaşın yıktığı kırsallara kadar farklı kısımlar bizleri bekliyor ve bu kısımları keşfetmek tamamen bizim işimiz oluyor.

    Yapım içerisinde yukarıda bahsettiğimiz gibi iki farklı karakter yer alıyor ve bu iki farklı karakter Yasuke ve Naoe olarak karşımıza çıkmaya hazırlanan iki karakterin kendine özgü yetenekleri gerçekten de oyuncuların tarzını değiştirecek türden. Kargaşayla dolu bir dünyada yer aldığımız süre boyunca her iki karakterin meziyetlerinden en iyi şekilde yararlanmaya çalışıyor ve güçlü bir efsane ve samurayın yanı sıra aynı zamanda gizlilik ustası bir şinobi ile ilerlemek durumunda kalabiliyoruz. Şinobi ile ilerlerken duvarlara tırmanabiliyor, düşmanları arkalarından yok edebiliyor ve daha çok gizlilik odaklı bir yapıyla karşı karşıya kalabiliyoruz. Ancak samuray karakterini elimize aldıktan sonra elimizdeki ağır kılıçları, palaları ve çok daha fazlasını düşmanlara karşı kullanabiliyor ve onları ezip geçebiliyoruz. Bu tarz detaylarla beraber oyunda gerçekten de kullanılması ve oynanması gereken iki zevkli karakter bulunuyor. İki zevkli karakterle beraber yer alabileceğimiz yapım içerisinde bu karakterlerle farklı görevlere atılabiliyor ve görevleri nasıl tamamlayabileceğimizi tamamen bize ait olabiliyor. İki müttefik arasında geçiş yaparak ortak kaderlerini keşfedebiliyor ve Japonya'da yepyeni bir çağı başlatmak durumunda kalabiliyoruz.
     
    '' 

    Dünyayı keşfederken her bir bilgi oldukça önem arz ediyor ve etkileşime girebileceğimiz karakterlerle beraber yer aldığımız yapımda elbette onlardan çeşitli görevler alabilir ve bu görevleri yerine getirmek durumunda kalabiliyoruz. Oyun içerisinde hızlı bir şekilde ilerlerken aynı zamanda çevikliğimizle ve dikkat çekici unsurlarımızla beraber ilerlemek durumunda kalabiliyoruz. Bilginin silaha dönüştüğü bir yapıyla karşı karşıya kaldığımız yapımda bir sonraki hedeflerimizi tamamlamak bizim işimiz oluyor ve sıradaki hedeflerimizi yerine getirmek için elbette heyecanlı bir şekilde bekleyebiliyoruz. Casusluk ağımızın yer aldığı yapımda her bir bilgiyle beraber kimin nerede olduğunu görebiliyor, deneyimleyebiliyor ve onları yolculuğumuz boyunca ortadan kaldırmak için türlü mücadeleler vermek durumunda kalabiliyoruz. Yolculuğumuz boyunca elbette görevlerimizi tamamlamamıza yardımcı olacak benzersiz kabiliyetlerle dolu yeni müttefikler elde etmek durumunda kalıyor ve onları yanımıza çekebiliyoruz. Dolayısıyla oyunda etkileşime girebileceğimiz unsurların oldukça önemli olduğunu vurgulayabiliyoruz.
     
    '' 

    Yeni ekipmanların ve silahların kilidini açabileceğimiz yapımda aynı zamanda kendi bölgemizi, yani üssümüzü kurabiliyor, geliştirebiliyor, kendi bölgemizi dekorasyonlarla beraber süsleyebiliyor, aksesuarları seçebiliyor ve çok daha fazla detayla burayı daha korunaklı hale getirebiliyoruz. Kilit karakterlerle beraber ilerleyebildiğimiz yapım içerisinde yeni ekipmanlar üretebiliyor, ekibimizi seçebiliyor ve birliğimizi daha da genişletmek durumunda kalabiliyoruz. Tamamen özelleştirilebilir bir sığınak oluşturmaya çalıştığımız yapım gerçekten de oynanmaya değer gibi duruyor. Yukarıda bahsettiğimiz gibi oyun şu anda ertelenmiş durumda ve 2025 yılı içerisinde piyasaya sürülmeye hazırlanıyor.








  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.