Şimdi Ara

Artict 280 mm sıvı soğutmaya B760 GAMING PLUS anakartı kasanın içinde birbirine temas edermi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar pek bilgim olmadığı için size danışmaya karar verdim.


    Sistemim:


    Ekran kartı TUF 4070 Ti OC (satın alındı)


    İşlemci i5 13600KF (satın alındı)


    RAM Apacer Panther 16 GB (1x16 GB) 6400MHz CL32 DDR5 (satın alındı)


    Monitör Samsung Odyssey G5 LC32G55Tqbuxuf 32” 1ms 144Hz HDR10 WQHD VA Curved (satın alındı)


    Kasa ve PSU XPG valor Air mid Tower XPG kyber 750W 80+ Gold (satın alındı)


    Artict Liquid Freezer (sıvı soğutucu ) II 280 (satın alındı)



    Anakart B760 Gaming Plus Wi-Fi (satın almayı düşündüğüm anakart)


    Link: MSI B760 Gamıng Plus Wıfı Soket 1700 Ddr5 6800mhz 2xm.2 Matx Anakart B760 GAMING PLUS WIFI



    SSD Samsung 980 1TB NVMe PCI-e 3.0 M.2 disk (satın almayı düşündüğüm SSD)


    Link:Samsung 980 1TB NVMe PCIe 3.0 M.2 Disk (MZ-V8V1T0BW)



    Sorunum ise artict 280 mm sıvı soğutucu bazı


    anakartların mosfet sogutucusuna çarpabiliyormuş ve


    ram dikine çok uzunsa aynı zamanda ona da


    çarpabiliyormuş, bu yüzden ne seçeceğim hakkında


    kararsızım. Sistemde eksik parça olarak SSD ve


    anakart kaldı ne almam gerektiği hakkında yardımcı


    olabilir misiniz?


    Teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • Utku Taken U kullanıcısına yanıt
    Bende benzerini kullaniyorum ama yerinizde olsam pompa ayari olan bir aio alirdim benim yaşadiğim yerde ucuz fabrikasi yakinimizda diye aldim ama biraz pişman oldum b650 tuf ta herhangi bir sorun teşkil etmiyor sadece knight onlinede sifre yazma yerinde işlemci bi anda 80 oluyor onu çözemedim sanirim pompa ayarinda bi sikinti var başka hiç bir oyunda yada testte bu sicakliklara ulaşmiyor warzone oynarken 50/65 arasinda kullaniyorum. Belkide sorun oyundan dolayi olabilir bilmiyorum

    Artict 280 mm sıvı soğutmaya B760 GAMING PLUS anakartı kasanın içinde birbirine temas edermi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i Am Not Dead -- 7 Ocak 2024; 22:1:43 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • XPG valor air kasa için üretici, kasanın üstüne 240mm sıvı soğutma olur demiş. 280lik soğutucu için tek seçenek ön taraf kalıyor.
    https://www.xpg.com/tr/xpg/pc-component-valor-air-compact-mid-tower-chassis?tab=spec

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • a-f-h A kullanıcısına yanıt
    Artict 280 mm sıvı soğutmaya B760 GAMING PLUS anakartı kasanın içinde birbirine temas edermi ? Şimdi senin sayende fark ettim. Ben fan desteğine bakmıştım alırken, sence öne mi takayım yoksa iade edip 240 mm mi alayım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • İade edip 240mm alıcaksınız veyahut kasanızı iade edip 280mm radyatörü monte edebileceğiniz kasa tavsiyesi isteyeceksiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________

    * Intel i7 14700KF * MSI Z790 Tomahawk MAX * Patriot Viper Venom 2x16gb 7200Mhz * Zotac Rtx 4090 * Aorus FO48U * 1tb WD Black SN850X + 2tb Samsung 980Pro *
    * Corsair RM850x * LianLi v3000+ * 480+360mm Rad. Custom Water Cooling * Razer BlackWidow Ultimate * Razer Basilisk * Logitech Z5500 * Logitech G533 * WD Red 3 TB NAS *
  • OverClocKing kullanıcısına yanıt
    Şuanda artict 280 mm'nin piyasa değeri 3900 tl, ben 3500 tlye aldım. Bunu baz alarak bir yorum yapabilir misiniz ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Utku Taken U kullanıcısına yanıt
    1500₺ ye peerless assasinde alabilirsiniz baya iyi hava sogutucu yada ön tarafa takarsiniz bence sorun olmaz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Ryzen 1600AF 4.2 / Gigabyte B450 Gaming X ATX / Crucial Cl14 /14/18/14 3466 2x8 / RX5700XT Gaming X / Samsung Evo 860 500GB / Dark Guardian Kasa / Sharkoon 650w80Plus / AOC 24G2U / K55 Corsair Klavye / Logitech G402 Hyperion fury / Arctic Freezer 33 Esports Edition
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Utku Taken U kullanıcısına yanıt

    Normalde fanlar takılı iken ekran kartı 30,5 cm olduğu için sığıyor fakat ben öndeki fanları söküp sıvı soğutmayı takarsam büyük ihtimalle ekran kartım sığmayacakmış gibi duruyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Thermalright bakabilirsiniz.

    1729 TL
    https://www.gaming.gen.tr/urun/298503/thermalright-peerless-assassin-120-se-argb-tl-c12c-s-120mm-intel-amd-uyumlu-hava-sogutucu/

    1640 TL
    inventus
    THERMALRIGHT Peerless Assassin 120 SE 66.17 CFM, TL-C12C 120mm PWM Fan, LGA 1700, AM4-AM5 İşlemci soğutucusu - inventus
    https://inventus.com.tr/mi_products/Product.aspx?PID=15068


    İsterseniz öne sıvı soğutma takın. Sizdeki fansız model mi bilemiyorum, ama öndeki ışıklı fan dizisi bozulacak. Kimileri görselliğe takılabiliyor, ondan dedim.

    Ekleme: dediğiniz gibi öne takılan radyatör ekran kartının boşluğundan yiyor. Onu da kontrol etmek lazım. Özellikle 3 fanlı ekran kartları problem olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a-f-h -- 7 Ocak 2024; 23:14:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Utku Taken U kullanıcısına yanıt

    Sadece normal fanları varken zaten tam tamına ,ekran kartı sığıyor. Sıvı soğutma ile zaten ,kesin ekran kartı sığmayacak.


    Sıvı soğutmayı satmak pek mantıklı değil gibi. Yeni bi kasa alın,olmazsa.Mevcutuda sıfır diye satarsınız,üçü beşi pek aramadan.

    _____________________________
    eski nickim metin abi
  • metin abi 65 kullanıcısına yanıt
    Tüm sistem parçaları sıfır daha pc'yi kuramadığım için kullanamadım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Utku Taken U kullanıcısına yanıt

    İşte,kasayı ,Arctict soğutucuyu hesaplamadan almışsınız .Sorun orada.

    _____________________________
    eski nickim metin abi
  • Utku Taken U kullanıcısına yanıt
    Bence iade imkaniniz varsa buyuk kasa alin dark guardian pro gibi yada thermal theke ceres 500 oneririm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i Am Not Dead -- 8 Ocak 2024; 0:42:1 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • i Am Not Dead kullanıcısına yanıt
    1500 tlye DeepCool CG540 buldum. Onu alıcam büyük ihtimal.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.