Şimdi Ara

Artes D708 i Açılmayanlar Buraya (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
1.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Açılmama problemi ile ilgili 05.11.2012 de aldığım d708 tableti 29.11.2012 tarihinde aldığım firma vasıtası ile artes 'e göderdim gönderdikten 1 hafta sonra aradığımda bugün veya yarın kargoya vereceklerini söylediler bugün 1 ay oldu aradığımda Anıl bey yine bugün veye yarın kargoya vereceklerini söylüyor başka modellede değişime yanaşmıyorlar teknik servis çok kötü.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stamen

    Açılmama problemi ile ilgili 05.11.2012 de aldığım d708 tableti 29.11.2012 tarihinde aldığım firma vasıtası ile artes 'e göderdim gönderdikten 1 hafta sonra aradığımda bugün veya yarın kargoya vereceklerini söylediler bugün 1 ay oldu aradığımda Anıl bey yine bugün veye yarın kargoya vereceklerini söylüyor başka modellede değişime yanaşmıyorlar teknik servis çok kötü.

    Bizde buradan takib ettigimiz kadari ile kendilerini en iyi destek veren firma zannetmistik.
    Buyuk hayal kirikligi yasadim.
    Dostlarima hep Ares urunlerini tavsiye ediyordum.
    Artik etmeyecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hur dusuncelerinizi ve bildiklerinizi paylasmaktan asla cekinmeyin, ama bunu yaparken tarafiniz da acikca bilinmeli ki guvenilirlik konusunda soru isaretlerine maruz kalmayiniz.
  • bu nasıl bir teknik servis, yapamayacaksanız bari satmayın, satıyorsanız da teknik servis yok diyin insanların zamanını çalmayın !!!

    17.12.2012 de netsipariş.com dan artes d708 model tableti kızıma yılbaşı hediyesi olarak satın aldım 18.12.2012 de elime ulaştı. Bende kızıma oynasın diye verdim çok sevindi lakin sadece 3 (üç) gün sonra tableti kapattık fakat bir daha açılmadı açmaya çalıştığımızda android simgesi gelip kalıyordu boot etmeye çalıştım fakat hiç birşey olmadı. zaten yukarıdada belirtiğim gibi uyku modundan çıkmıyor tekrar açmak gerekiyordu. Her neyse 22.12.2012 saat 12:32 de aras kargo ile servise yolladım. 24.12.2012 saat 11:27 de ANIL AKBULUT beyin eline ulaştığını öğrendim. 2 (iki) gün sonra telefon ettim. Arızalı ürünüm vardı elnize ulaştı mı? isim söyledim teknik servisteki arkadaş bana "2011 kasım ayında cihazınız size gönderilmiş dedi " nasıl olur ben daha cihazı alalı 1 (bir) hafta oldu neyse başka birine bağladı aradılar taradılar aynı isme ait başka bir kayıt varmış onun bilgilerini bana söylüyorlar. Yani daha benim tablet paketinden çıkmamış orada alınmış ve bir köşeye atılmış. Neyse devam edeyim 31.12.2012 günü bir ümitle tekrar teknik servis aradım telefondaki arkadaş "daha sizin cihazınız beklemede" dedi herhangi bir işlem yapılmadığı kanısına kapıldım "peki ne zaman tamir olabilir, elime ulaşır dedim "yılbaşından sonraki hafta göndeririz dedi" kızıma aldığım yılbaşı hediyesi yılbaşı geçmesine rağmen hala elinde değil artık ağlamaya başladı bende idare etmek için tamam kızım yapmışlar gönderiyorlarmış deyip kızıma da yalan söyledim. Ama nerdeeee bugün (05.01.2013) tekrar aradım neyse ki artık "cihaz işleme girmiş" (ilerleme var) dendi ne kadar doğru bilmiyorum! Peki "ne zaman gelir" gibi anlamsız bir soru sordum telefondaki arkadaş "işlemde ne zaman biterse gönderilir" dedi bende peki deyip teşekkür ettim ve telefonu kapattım.

    Sonuç olarak yukarıda anlattığım hikayenin özü ARTES markasının diğer ürünlerini bilmiyorum ama tabletini kesinlikle ALMAYIN!!! arızalanırsa siz daha çok su kaynatıyorsunuz

    -Hayatımda ilk defa aldığım bir elektronik ürün 3 (ÜÇ) gün içinde bozuldu ve bu sadece bende değilmiş forumlarda araştırınca bayağı mağdurun olduğunu öğrendim.
    -Sonuçta kul yapısı tabi ki bozulabilir fakat zaten sürekli arızalı çıkan bir ürünü neden satarlar? Hadi sattılar doğru düzgün çalışmayan bir teknik servis açıp teknik servisimiz var diye neden insanları kandırıyorlar.

    ARTES D708 model tablet ALMAYIN




  • Hocam Aynı Sorun bende de var peki siz servise gönderdiniz.Ürünü size geri gönderdileri mi ? Gönderdiler ise onarılarak mı gönderdiler yoksa Sıfır mı gönderdiler.

    Teşekkürler

    KEsinlikle tavsiye etmiyorum bu markanın mallarını..
    _____________________________
    Taytısss
  • sonunda 17 ocak 2013 günü tabletim elime geçti. sanırım sorunu çoktu ki değişim yapmışlar ürün sıfır geldi. en azından ürünün arkasında durup yenisini gönderdiler. teşekkür ederim.

    bu arada yeni gelen cihazın sürümü 4.1.1 olarak görünüyor. 2 gündür kullanıyoruz şimdilik bir sorun çıkmadı
    görücez artık...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neco_588

    sonunda 17 ocak 2013 günü tabletim elime geçti. sanırım sorunu çoktu ki değişim yapmışlar ürün sıfır geldi. en azından ürünün arkasında durup yenisini gönderdiler. teşekkür ederim.

    bu arada yeni gelen cihazın sürümü 4.1.1 olarak görünüyor. 2 gündür kullanıyoruz şimdilik bir sorun çıkmadı
    görücez artık...

    Degerli Kullanicilar
    Yilbasi doneminde tasinma sebebi ile olusan gecikmeler icin ozur dileriz. Su anda kesintisiz olarak hizmetlerimiz devat etmekte.
    Gonderdiginiz urunlerin durumunuhttp://support.artescorp.com adresinden goruntuleyebiliyorsunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Artes Teknik Destek.
    Her türlü teknik sorununuzda danışabilirsiniz.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.