Şimdi Ara

ARKADAŞLAR BENİM PC NASIL (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.221
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mertdo 2====> Öncelikle teşekkürler kardeş yorumun için dediğim gibi ben pc den memnunum şuan daha servis görmedi inşallah da görmez fiyat olarakda ben baya karlı çıktım benim aldıgım günden bir hafta önce benim pcden daha düşük bir bilgisayarı benim akrabam 1.400 vermiş ben 1.200 verdim


    ARKADAŞLAR ÇOGU FORUM SİTELERİNDE EN İYİ ANTİVİRÜS PROGRAMINDAN SÖZ EDİYORLAR VE BİLDİGİMİZ AVAST-NOD Vs vs programlarıdan bahsediyorlar

    ben birkaçını denedim çokta güzel değil ŞUAN ANTİVİRÜS KULLANIPTA MEMNUN KALAN Bİ ARKADAŞ VARSA KULLANDIGI PROGRAMIN İSMİNİ VEREBİLİRMİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Omer-KARAHAN -- 27 Mayıs 2011; 23:21:07 >
  • Casper'da sanırım bir grev durumu varmış , önümüzdeki günlerde sorun çözülürse teknik servisin de çözülebileceğine inanıyorum

    En iyisi hiç antivirüs programı kullanmamak bana göre Bilgisayar konusunda bilgili biriysen hangi dosya virüs , hangi dosya sorun çıkarır , hangi site zararlıdır çözersin.Boşuna bilgisayarın yavaşlamaz.
    Ben bunlara dikkat ediyorum , bir de garanti olsun diye "Microsoft Security Essentials" kullanıyorum.Hiç virüs sorunum olmadı Win7'nin de yardımlarıyla.
  • quote:

    2 ay sonra ram i yandı servisi aradım durumu ben anlattım teknik destekteki kadın hııı hııı hııı demekten başka bir şey bilmiyordu o kadar dil döktükten sonra tamam servise yollayın dedi.

    ram yandı demek zaten başlı başına bu işten hiç anlamadığınızı gösterir, bir çok ram sorunu vardır, siz hemen yandığını keşfetmişsiniz. yanık olduğunu anlamanız için kasanın yan kapağında "DİKKAT yetkisiz müdahale durumunda cihazınız garanti dışı kalacaktır" etiketini açmış ve kasanın kapağını açmış olacaksınız ki, ramin üzerinde fiziksel yanıklar olduğunu tespit edesiniz!
    Bir diğer konu, siz hangi servisi aradınız. Casper merkez servisi aramış olsaydınız, hiç bu kadar servisi yani dolayısıyla firmayı kötülemek zorunda kalmazdınız.
    quote:

    servise verildiğinde üzerinde tek bir çizik yoktu geldiğinde çizilmedik, göçmedik yeri kalmamıştı Sanki biri yerden yere vurmuş gibiydi.

    fena şekilde abartmışsınız, hiçbir servis ürününüzü yerden yere vurmaz. ufak tefek çizikler olması olmaması gereken bir durum ama bu kaçınılmaz.
    quote:

    Servisten geldi bu seferde dvd si çalışmıyor ve aşırı gürültülü çalışıyordu.

    siz servise hangi şikayetiniz için gönderirseniz ona bakılır. sizin dvd öncedende çalışmıyordur yada servis windowsu tekrar kurmuştur. dvd film v.s prog içinde olmadığı için açamamışsınızdır. aşırı gürültü sorunu ise sadece sizin kasayı pislik içinde kullanmanızın sonucudur. temiz fan ses yapmaz. garanti belgesi maddelerine bakarsanız bu işlem garantiye bile girmez ücretli yapılır. ama Casper bu işlemlerin %90 ı için ücret talep etmez.

    Sonuç olarak, Casper servisleri sizin kasanızın içini temizler (burnunuzdan halının üzerine attığınız sümükleri, saçınızın yere düşen kepeklerini, yerin tozunu, kasada oluşan örümcek ağlarını, powerin içinde bulunan hamam böceklerini) ve bunların %90 ından ücret talep etmez. halbuki bu işlemler garantiye bile girmez. (garanti belgesinin arka tarafını okuyunuz)
    Facebookunda profil resmini değiştiremiyorsunuz diye servisi ayağa kaldırırsınız, msn şifrenizi yanlış girdiğiniz için msn açılmaz, bilgisayarın değişimini istersiniz, yani anlayacağınız, servisler müşterinin bir sürü abuk sabuk kaprislerini çeker ve bunu çok nazik olarak yapmak zorunda. Herkez kendi hatasını görsün ondan sonra servislere ve firmaya laf atsın. Bilen bilmeyen herkes yorum yapmasın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarv -- 28 Mayıs 2011; 10:22:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarv

    quote:

    2 ay sonra ram i yandı servisi aradım durumu ben anlattım teknik destekteki kadın hııı hııı hııı demekten başka bir şey bilmiyordu o kadar dil döktükten sonra tamam servise yollayın dedi.

    ram yandı demek zaten başlı başına bu işten hiç anlamadığınızı gösterir, bir çok ram sorunu vardır, siz hemen yandığını keşfetmişsiniz. yanık olduğunu anlamanız için kasanın yan kapağında "DİKKAT yetkisiz müdahale durumunda cihazınız garanti dışı kalacaktır" etiketini açmış ve kasanın kapağını açmış olacaksınız ki, ramin üzerinde fiziksel yanıklar olduğunu tespit edesiniz!
    Bir diğer konu, siz hangi servisi aradınız. Casper merkez servisi aramış olsaydınız, hiç bu kadar servisi yani dolayısıyla firmayı kötülemek zorunda kalmazdınız.
    quote:

    servise verildiğinde üzerinde tek bir çizik yoktu geldiğinde çizilmedik, göçmedik yeri kalmamıştı Sanki biri yerden yere vurmuş gibiydi.

    fena şekilde abartmışsınız, hiçbir servis ürününüzü yerden yere vurmaz. ufak tefek çizikler olması olmaması gereken bir durum ama bu kaçınılmaz.
    quote:

    Servisten geldi bu seferde dvd si çalışmıyor ve aşırı gürültülü çalışıyordu.

    siz servise hangi şikayetiniz için gönderirseniz ona bakılır. sizin dvd öncedende çalışmıyordur yada servis windowsu tekrar kurmuştur. dvd film v.s prog içinde olmadığı için açamamışsınızdır. aşırı gürültü sorunu ise sadece sizin kasayı pislik içinde kullanmanızın sonucudur. temiz fan ses yapmaz. garanti belgesi maddelerine bakarsanız bu işlem garantiye bile girmez ücretli yapılır. ama Casper bu işlemlerin %90 ı için ücret talep etmez.

    Sonuç olarak, Casper servisleri sizin kasanızın içini temizler (burnunuzdan halının üzerine attığınız sümükleri, saçınızın yere düşen kepeklerini, yerin tozunu, kasada oluşan örümcek ağlarını, powerin içinde bulunan hamam böceklerini) ve bunların %90 ından ücret talep etmez. halbuki bu işlemler garantiye bile girmez. (garanti belgesinin arka tarafını okuyunuz)
    Facebookunda profil resmini değiştiremiyorsunuz diye servisi ayağa kaldırırsınız, msn şifrenizi yanlış girdiğiniz için msn açılmaz, bilgisayarın değişimini istersiniz, yani anlayacağınız, servisler müşterinin bir sürü abuk sabuk kaprislerini çeker ve bunu çok nazik olarak yapmak zorunda. Herkez kendi hatasını görsün ondan sonra servislere ve firmaya laf atsın. Bilen bilmeyen herkes yorum yapmasın...


    Aynen katılıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarv

    quote:

    2 ay sonra ram i yandı servisi aradım durumu ben anlattım teknik destekteki kadın hııı hııı hııı demekten başka bir şey bilmiyordu o kadar dil döktükten sonra tamam servise yollayın dedi.

    ram yandı demek zaten başlı başına bu işten hiç anlamadığınızı gösterir, bir çok ram sorunu vardır, siz hemen yandığını keşfetmişsiniz. yanık olduğunu anlamanız için kasanın yan kapağında "DİKKAT yetkisiz müdahale durumunda cihazınız garanti dışı kalacaktır" etiketini açmış ve kasanın kapağını açmış olacaksınız ki, ramin üzerinde fiziksel yanıklar olduğunu tespit edesiniz!
    Bir diğer konu, siz hangi servisi aradınız. Casper merkez servisi aramış olsaydınız, hiç bu kadar servisi yani dolayısıyla firmayı kötülemek zorunda kalmazdınız.
    quote:

    servise verildiğinde üzerinde tek bir çizik yoktu geldiğinde çizilmedik, göçmedik yeri kalmamıştı Sanki biri yerden yere vurmuş gibiydi.

    fena şekilde abartmışsınız, hiçbir servis ürününüzü yerden yere vurmaz. ufak tefek çizikler olması olmaması gereken bir durum ama bu kaçınılmaz.
    quote:

    Servisten geldi bu seferde dvd si çalışmıyor ve aşırı gürültülü çalışıyordu.

    siz servise hangi şikayetiniz için gönderirseniz ona bakılır. sizin dvd öncedende çalışmıyordur yada servis windowsu tekrar kurmuştur. dvd film v.s prog içinde olmadığı için açamamışsınızdır. aşırı gürültü sorunu ise sadece sizin kasayı pislik içinde kullanmanızın sonucudur. temiz fan ses yapmaz. garanti belgesi maddelerine bakarsanız bu işlem garantiye bile girmez ücretli yapılır. ama Casper bu işlemlerin %90 ı için ücret talep etmez.

    Sonuç olarak, Casper servisleri sizin kasanızın içini temizler (burnunuzdan halının üzerine attığınız sümükleri, saçınızın yere düşen kepeklerini, yerin tozunu, kasada oluşan örümcek ağlarını, powerin içinde bulunan hamam böceklerini) ve bunların %90 ından ücret talep etmez. halbuki bu işlemler garantiye bile girmez. (garanti belgesinin arka tarafını okuyunuz)
    Facebookunda profil resmini değiştiremiyorsunuz diye servisi ayağa kaldırırsınız, msn şifrenizi yanlış girdiğiniz için msn açılmaz, bilgisayarın değişimini istersiniz, yani anlayacağınız, servisler müşterinin bir sürü abuk sabuk kaprislerini çeker ve bunu çok nazik olarak yapmak zorunda. Herkez kendi hatasını görsün ondan sonra servislere ve firmaya laf atsın. Bilen bilmeyen herkes yorum yapmasın...




    Öncelikle ben kısaca anlattım ayrıntıya girmedim ama sen ısrarla ayrıntıya girmemi istemişsin. Seve seve...

    *Ben ram i yandı derken arızalandı demek istemiştim, nasıl anladın dersen her bios bip kodu denen bir şey var. Kasanın içini açmadım.
    Servis demişsiniz servis olarak şu numarayı verdiler bende bunu aradım: 0 212 505 85 85


    *Servisten geldikten sonra "sanki biri yerden yere vurmuş gibiydi." dedim servis ürünümü yerden yere vurmuş demedim! yerden yere vurmuş ifadesini de abartamak için dedim çünkü servise gittiğinde üzerinde tek çizik yoktu. Fotoğraf çekme fırsatım olsa da gönderebilsem aldığım pc benim olmadığı için ve yanımda olmadığı için foto çekip gönderemeyeceğim ama fırsat olursa kesinlikle koyarım...


    *Dvd önceden çalışıyordu servisten geldiğinde çalışmıyordu, servis formatlama falanda yapmamıştı. Gürültü sorunu pislikten değildi pc yi kullananlar zaten temiz insanlar, dipte köşede tek bir toz tanesi veya pislik, böcek göremezsiniz zaten . Sesin sorunuda bunlar değildi de en son ben dayanamayıp içini açınca cpu fanının önündeki metal ızgarayı ters takmış mallar o fana sürttüğü içinde ses çıkıyordu. Dvd sorunuda sata güç kablosunun yarısı girmiş yarısı girmemiş olduğu için çalışmıyordu. Anlatabildim mi?

    Bu sorunla karşılaşan tek ben değilim casper sahibi olsaydın veya azcık araştırsaydın bana belki hak verirdin. Casper sevisinden şikayetçi olan yüzlerce kişi var intrnette. Araştırmadan, okumadan, bilgi sahibi olmadan yorum yapma görüntü kirliliği oluyor yoksa.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertdo2

    Casper almakla hata yapmışsın nedenini kullandıkça anlarsın
    bencede
  • Tartışmaya girmeye gerek yok. "sanki biri yerden yere vurmuş gibiydi." ifadesinden ne anlaşıldığını herkes biliyor.. Servisler akşama kadar sizin gibi onlarca temiz insanlar ve kendini mühendis sanan insanlarla görüşüyor zaten. cpu fan ve optik sata kablolarından kaynaklanan belirttiğiniz sorunlar sizden kaynaklanmıyor anlaşılan. Optik sürücüsü SATA bağlantılı olacak kadar yeni Casper bilgisayarların cpu fanlarında ızgara bulunmaz. mutlaka değiştirilmiştir. Son söylediklerinize göre sizin hatanız, bilgisayarın içini açmanız. yan kapaktaki etiketin üzerini okursanız. bilgisayarınız garantisinin sona ereceğini kabul etmiş bulunuyorsunuz. Yarın öbürgün olacak başka sorunlarda, size ürününüz garanti etiketi açıldığı için, garanti sona ermiştir dendiği zaman firmadan gene şikayetçi olacaksınız.. kimse yoğurdum ekşi demez zaten. Bilgisayardan anlamayan müşteriyi memnun etmek çok zor bir iş. Casper müşterileride zaten genelde ilk kez bilgisayar alan kişiler. bu nedenle sürekli suçlanan taraf hep firma oluyor.




  • bilgisayarın kasasını açtım çokta iyi ettim 7 aydır sorunsuz çalışıyor, açmamış olsaydım geçen ay zaten garantisi bitiyordu. cpu fanının önünde metal ızgara vardı en kısa zamanda fotoğraf koyarım zaten. Bu arada gibi edatı benzetmedir.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.