Şimdi Ara

ARÇELİK NO FROST 5285 NF FH BUZDOLABI.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
13.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar tam 8 yıl önce satın aldığım çok kaliteli sessiz ve tasarruflu dolabım iki gündür nane molla durumda..Gıda maddelerini soğutmaz oldu...O zaman çok iyi para saymıştım 1250 lira veya 1220 lira öyle bir şey hatırlıyorum..A sınıfı çok verimli bir dolaptı...445 Lt hacimli ve yıllık elektrik tüketimi çok düşük 447 KWH / Yıl..Epeyce araştırıp almıştım.. Şimdi bu dolabın emsalleri kaç lira bilmiyorum.Neyse arçelik 444 xxxxx aradım Servis çağırdım...Saat 14,30 akşam 19 da servis geldi..Üst soğutucu bölmeyi açtı...DOLABIN ARKA DUVARI BUZDAN DUVAR olmuş. Yan yana iki laptop genişliğinde . soğutucu paneller buzun içerisnde görünmez olmuşlar. 15 cm kalınlıkta buzdan duvar....Dolap haliyle defrost yapamaz hale gelmiş.. Servis buzu hafif çözdürüp ısı algılayıcı termostatın çubuğunu değiştirdi..Tekrar kapattı ve gitti..Bize söylediği dolabı boşaltın 2 gün çalıştırmayın üst kapıyı açık bırakın bu buzlar kendi halinde eriyecek..Dolabınız tertemiz çalışacak..Taktığım parça 1 yıl servis garantisi altında..Geçmiş olsun..Güle güle kullanın..Dolapta garanti yok..Biteli yıllar oldu...Bir 45 lira ödedik.Makbuzunu kesti..Servis çıktı gitti..Ben mutlu ve huzurlu bekliyorum..Bir gün geçti..Kaldı yarın...Haaa bu arada ben o buzu saç kurutma makinası ile 2 saatte eritirim ..Niye bekliyorum ? Dedim.. " Lütfen acele etmeyin..O panellerin içerisinde soğutucu gaz var..Dolap zarar görür dedi...Peki dedim...Arçeliğe teşekkür ediyorum....Saygılarımla.. BU YAZIYI NEDEN YAZDIM ? ""Dünyanın parasını sayıp aldığınız beyaz eşyaların servis ve parça durumlarını iyi araştırın...Garanti bitiminde ne oluyor ? Araştırın.."""..Yazdığım zaman bazı arkadaşlarım hemen bir çok şeyler yazıyorlardı....İŞTE ANLATMAK İSTEDİĞİM OLAYI KENDİM YAŞADIM VE YAZDIM...Sadece bir malı satın alınca iş bitmiyor...Servis, parça , ve tamir fiyatı çok önemli...Bunu aktarmak istedim..Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 24 Mayıs 2011; 20:46:38 >







  • Altı ay kadar önce Arçelik halı yıkama makinemizin hortumunu basit bir arıza yüzünden komple yenilemek durumunda kaldık, arıza yapan kısmı yedek olarak yokmuş. Hortum fiyatı 70 tl. Bana göre bu miktar çok fazla, mecbur aldık. Servis görevlisi eski hortumu saklayın bazı parçalar ileride işinize yarayabilir çünkü onların da yedeği yok dedi. Durum böyle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egenin_efesi -- 24 Mayıs 2011; 21:28:05 >
  • Evet ben de 1995 üretimi Samsung buzdolabını 16 senedir tek bir problem olmaksızın kullanıyorum. 3 kez taşındı, ne elektrik kesintileri gördü tık bile demedi. Fark bu
  • Arkadaşlar dün akşam 2 gün bekleme süresi bitti..Dolabın fişini taktım..Gece sabaha kadar çalıştı...Şu an dolabın üst kapaktaki dijital göstergeden durumunu görüyorum...Üstteki dondurucu bölme --20 C gösteriyor....Alttaki normal soğutucu ise + 4 C de..Çok şükür tertemiz çalışıyor..Yazdığım yazının devamını merak eden arkadaşlarıma saygı ile ilanımdır...
  • Palavraya yakın bir başlık ve onun devamı yazı,

    arçelik süpürgeme aylardır filtre bulamıyorum, arçelik 4562 bulaşık makineme parça bulamıyorum, arçelik 23 yıllık buzdolabıma parça bulamıyorum,

    bu taşkafa arkadaş 8 senede bozulan malını nerede ise övecek, bende 30 yıldır hiç bozulmayan ürünler var işte ürünler budur hiç bozulmayan, 8 yılda arıza yapmışta 45 tl parça bulmuş diye tombik tombik göbek atacak nerede ise.
  • Evet aynı şekilde yazlık için aldığım Beko BK9512NF buzdolabının şişe rafı kırıktı ve Beko servis merkezi temin edemedi. Bu arada buzdolabı 2001 yılına kadar satıştaydı, yasal hakkım da dolmamıştı. Arçelik'in çok tutan, 4 sene kadar satışta kalan serisinden. Eh elbette Kore LG üretimi, yoksa asla almazdım Buna ne diyeceksiniz taşkafa bey? Madem Arçelik'in servisi bu kadar harika ötesi o zaman biz bana parçayı bulursunuz sanırım
  • taşkafa diye hitap edilince ne kadar pervasız yorum yapılıyor diyecektim ki, konuyu açan arkadaşın nicki taşkafaymış bizim de arçelik turbo fırınımız var tam boy, bundan 10 sene kadar önce kamutatörü bozuldu, fırın daha 3-4 yıllıktı yanlış hatırlamıyorsam, servis komutatörü değiştirdi -baktım parça uyduruktan bişey- 35 lira gibi bi paramızı aldı, o zaman o paraya tam boy fırın alınırdı belki bu nasıl fiyat deyip gıcık olmuştum, o gün bu gündür arçelik ürünü almadık, kendim de almayı düşünmüyorum... çok memnun olanlar da var, doğrudur nasip işte ama şikayet de bir o kadar çok...
  • Süpürgeme hortum bulamıyorum....Süpürgeme filtre bulamıyorum....En güzeli ise 23 senelik buzdolabıma parça bulamıyorum..Olacak şeyler yazında insanlar inansın.....Ben ÇİFT KAPILI PROFİLO buzdolabıma 1988 de kavuşup 2003 yılında servislere soyulmaktan bıktığım için veda ettim...Neyse ..Geldi geçti..Kim neyi beğenirse alıp kullanacak...Hayrını görün....Saygılarımla..
  • Kendisi yazınca gerçek, biz yazınca mı yalan?

    Servis hizmetiyle övünen firma 9 senelik buzdolabının raflarını, kartını temin edemesin; süpürge hortumu ve filtresi temin edemesin ve yalan olsun.

    Bakalım bir 10 sene sonra 8144BJ makinenize parça bulabilecek misiniz?
  • Sn. Taşkafa; Süpürgeme hortum bulamıyorum demedim ki, sadece fiyatının yüksek oluşundan ve basit bir püskürtme mekanizması yüzünden tüm hortumu değiştirmenin olacak iş olmadığını anlatmak istedim. Aradığınız zaman Arçelik'te yedek parça sürüsüyle dolu. Ben yüksek sarf malzeme fiyatından şikayetçiyim.

    Edit: imla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egenin_efesi -- 27 Mayıs 2011; 4:52:42 >
  • Bak kıymetli ve değerli ve muhterem forumdaşım orjinal yedek parça serviste bulunur ve her zaman piyasadakilerden pahalı olur...Büyük semt pazarlarına git her süpürgenin envai türlü hortumu ve diğer aparatları mevcut...Bahçeşehire PAZARTÜRK e bir bak... Beylikdüzüne gel Pazarına bir bak...Kadıköyde salı pazarına bir bak...Yok diye bir şey yok....Ancak kalite ararsan işte orası biraz şüpheli....Ucuz etin yahnisi.Anca o kadar olur....Hem bonfile olsun hem kilosu 10 lira olsun imkansız....İşte ...Yazmak istediğim bunlar.ARÇELİK HER ZAMAN TERCİHİM..BEN MUTLUYUM VE MEMNUNUM ÇOK ŞÜKÜR....Hepinize saygılar sunarım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 1 Haziran 2011; 11:22:31 >




  • sayn arkadaslar buradakı amacım arçeliği yada baska bi firmayı övmek yada karalamak degıl bunu bastan yazayım. arçelik bir cihazın yedek parçasını uretım tarıhınden itibaren 10 sene boyunca üretmek, temin etmek, ilgili cihaza servis hizmeti vermek zorunluluğundadır. Ve yirmi senedir bu meslekteyim aksini daha görmedim. arçeliğin malları cok kaliteli degil belki fakat fiyatına göre çok uygun. yedek parçası peynir ekmek gibi neredeyse bakkalda bıle bulunur sonuçta yerli mal tofaş fiat gıbı. yedek parça fiyatlarından şikayet eden bulamadım dıyen arkadaslar ya yetkili servise başvurmamıs yada fiyat konusunda bosch vs dıger markaların yedek parça fiyatlarından haberi yok. iddia edıyorum şu an piyasada beyaz eşya sektörunde en uygun fiyatlı yedek parça arçelik beko altus dur. düşüncelerimi yazdım. forumdaki tüm arkadaslara saygılar.
  • Buzdolabı soğutmuyordu servis çağırdım fan motoru arızalı dedi ancak 2 haftadır parca bulunamıyor bende sürekli şehir dışına çıkmak zorundayım iptal ettirdim bu parçayı nereden bulabilirim ve kendim sôküp takabilirmiyim? beko 9512 nf modeli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alper07hakan -- 12 Eylül 2015; 21:08:20 >
  • GÜNCELLEME...…. Tam 9 yıl önce buraya yazıp bırakmışım.....Bu gün öğlen vakti eşim çığlık atıyor...….Eyvahhhh Mehmet dolap çalışmıyor.....Buzlukta etler çözülmeye başlamış….. Hemen koştum..Ne İş ??? Dolap çalışıyor...… Hemen servis çağırmak için 444 0 888 çevirdim... Yarın arefe…. Ertesi gün bayram...Etler bozulacak…. Bizi korku sardı.....Epeyce bant dinledim..Müşteri temsilcisi bir bayana ulaştım... Ben falanca... Telefonum adım adresim bu.. Lütfen çok acil servis istiyorum... Derin dondurucu çalışmıyor....Dolap ne ?? NF... 5285...… Peki efendim...Size yardımcı olmaya çalışalım.... Dolabın başındamısınız ?? Hemen eşime verdim... Dolabın başına gitti... Kapının üzerinde elle yapılan ayar yerleri var... Oradan bir şeyler yaptırdılar... Merak etmeyin 2 saat sonra düzelecek... Düzelmezse servis yönlendireceğiz...Mağdur olmayacaksınız....SERVİSLER MEŞGUL....BOŞTA ADAM YOK...BİZİ OYALIYORLAR...… Sandık... Etler gittimi 5 kilo et 350 Lira... İyi para...Neyse endişe içinde bekledik...Şu an saat 15,30 .. dolap tertemiz çalışıyor... Allahım sana şükürler olsun....İşte ARÇELİK bu...Servis gelse en az 75 lira bayılacaktık...Telefonla bize çözüm ürettiler... Çok çok teşekkür ediyorum....20 yıllık dolap.... Garanti bilmem ne yok....Saygılarımla ilanımdır....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 22 Mayıs 2020; 15:35:58 >




  • Keşke nasıl yaptırdıklarını da yazsaydın Hocam, aynı dolaptan bende de var emektar hala çalışıyor ama eskidi artık her an arıza verecek diye korkuyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MFKsivas M kullanıcısına yanıt

    KARDEŞİM MESAJINI ŞİMDİ GÖRDÜM.......Gecikme için kusura bakma...29 Ekim 2020 saat 01,08 gece vakti.....O dolap kolay bozulmaz...Çok şükür şu an bizim evde tertemiz çalışıyor.....Bir aksilik olursa çağrı merkezindeki bayanlar dolabı biliyorlar..Telefonla başına gidin diyorlar...Adım adım sizi yönlendiriyorlar....Bozuk sandığınız dolap tertemiz çalışıyor....En büyük bayramımız kutlu olsun...... Bayrakları asalım....İyi geceler..... 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 29 Ekim 2020; 1:27:25 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.