Şimdi Ara

Arçelik LCD TV

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Arçelik marka 102 ekran LCD televizyonum var, açılması 30 saniyeden fazla sürüyor ve kablolu yayın olduğu halde kanal geçişleri sanki uydu üzerinden yayın alıyormuşçasına yavaş. Acaba bu benim televizyonumdan mı kaynaklanıyor, yoksa LCD televizyonların genel bir özelliği mi? Şimdiden teşekkürler.



  • LCD televizyonlarda , açılmada gecikme olur. Benim 2 marka(telefunken,sony) lcd tecrübem oldu ikisinde de geç açılma olayı var ama 30 sn kadar değil. 3-5 sn civarında bir açılma süresi ve rahatsız etmeyen kanallar arası geçiş zamanı var. Bence teknik servisine bir danış.
  • Kardeş bende ARÇELİK 82 ekran LCD vardı...en üst modeli HD READY olan...Aynı bu bahsettiğin şey onda da vardı...ben allahtan verdim kurtuldum...Eğer sen de yeni aldıysan hemen değiştir bir şekilde..
    yok eğer olduysa bir müddet 30 sn bişey değil...rahat rahat izlemene bak

    "En iyi LCD evindeki LCD'dir" sulokal (Atasözü gibi oldu )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sanda39 -- 5 Ekim 2006; 14:23:03 >
  • bi dakka yaw, bu ilginc bi olay.
    ben kumandanin tusuna
    basinca aninda goruntu ekrana geliyor.
    30sn nasil biseydir, anlamadim.

    servisle gorusmende fayda var.
    boyle olmamasi lazim.

    sanda'nin dedigi gibi,
    verme sansin varsa geri ver,
    yoksa da o problemi cozmelerini mutlaka iste.
    birde durumdan bizi haberdar et.
    ilgic, merak ettim bak simdi...
  • Aslında bu benim ikinci televizyonum, birincisini aldıktan bir ay sonra arızalandı. Tamir edemediler 2-3 hafta sonra yenisiyle değiştirdiler. Şimdi servise söylesem götürecekler televizyonu birkaç haftada ancak getirirler, çok fazla problem etmiyorum o nedenle. Sadece merak ettim sadece bende mi var problem diye.
  • Bak şimdi kardeş olmadı...
    Sen bu televizyonu ne zaman aldın?
    Eğer 1 ay olduysa dediğin gibi ve yerine kalkıp bunu verilerse...ve eğer bundan da memnun değilsen aldığın yere git ben veriyorum kardeşim televizyonu paramı geri verin de...Hem de hemen
    Bunlar çok pişkin adamlar kardeşim..Dünya sepet para saymışsın sen bu televizyona..mecburmusun sanki böyle servise götürmeye haftalarca beklemeye falan
    2-3 senelik televizyonun olur hadi bi derece okey ama daha YENİ aldığın televizyonda böyle içini sinmeyen olaylar varsa direkt iade et paranı geri al...sonra da bizim gibi bi LG al keyfine bak

    Sakın ama sakın bunlara paranı ve emeklerini yedirme kardeşim
    Hakkını savun
  • Teknik servisine danışmanda fayda var
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    LG LH3000 LCD TV - Öneri
    15 yıl önce açıldı
    VESTEL 52PF7012 52" LCD TV
    15 yıl önce açıldı
    philips lcd tv görüntü yok
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • @sanda39
    Hocam aslında bu televizyonu ben dünya kupası başlamadan 1 gün önce almıştım. Sorunlar peşimi bırakmadı çileden çıkardılar, hatta "şikayetimvar" a "110737" nolu şikayete bakarsan arıza ve değişim öncesi problemleri görebilirsin. Bu olaydan sonra televizyon da arızalanınca tuz biber oldu. Artık Arçelik'ten bir şey almaya tövbe ettim. Televizyon arızalanınca pazartesi günü servis götürdü, perşembe günü ne zaman teslim edeceklerini sorduğumda "Pazartesiden beri bölge depodan parça beklediklerini" söylediler. Arçelik müşteri hizmetlerini aradığımda yasal olarak arıza durumunda beni bir aya kadar bekletebileceklerini nazik bir şekilde değil de direk söylediler. Ben de biliyorum arıza durumunda beni 1 ay bekletebileceğinizi, fakat benim kızdığım nokta bu bekletmenin keyfi olması. Daha müşteri hizmetleri nezaketten bihaberken bu firmadan hayır gelmez diyerek illahlah ettim. Şimdi varsın geç açılsın da sinirlerim altüst olmasın diyorum.




  • kardeşim allah kolaylık versin nediym vallaha
    ben burdan tekrar yazıyorum almayın ARÇELİK'ten teknolojik HI-TECH ürünler...ARÇELİK sadece dolap yapsın fırın yapsın...
    Bu KOÇ grubu bu vatandaşın kanını emdi adamların şu senin şikayetin karşısındaki tutumlarına bak...hay allahım ya
    Adam diyorki "Seni mevcut kanunlar çerçevesinde öpebildiğim kadar öperim"

    Kardeş ben bunlardan aldığım LCD'yi geri vericektim mırın kırın etti bunlar...2800 YTL para sayıp bunların sözde A sınıfı ürününü aldım...Getirip takmışlar ben işteyken...EVe gelir gelmez kanım ısınmadı görüntüsüne..hemen aradım gelin şunun ayarlarını bir kontrol edin dedim...Normali o dediler..Dedim nasıl normali bu samsung var arkadaşlarımda LG var böyle değil görüntü...dediler "abi bi kere orda dur o markalarla bunu karşılaştırma" ben bunu duyunca tek kelime ettim "GELİN ALIN TELEVİZYONUNUZ KARDEŞİM"

    Önce biraz mırın kırın ettiler...sonra ben cıngar çıkardım gelip aldılar...Bu sefer paramı almaya gidince de yok efendim başka bir ürün almalıymışım..klimalarda kampanya varmış falan...Hassss ordan....paramı aldığım gibi çıktım...ben kendimi kurtardım allahtan...

    Sen de bence biraz daha uğraş kardeşim...bunların merkezini falan ara ne biliym...kabul etme bunu böyle...sonuçta 2 sene garantisi var bunların en az...sen alalı 3 ay olmuş diyelim bu süre zarfında 2-3 kere sen arıza şikayetinde bulunmuşsun bunun normal hiçbir tarafı yok...işallah bi sonuç alırsın...

    Ağırıma gidiyor burdan " Boşver kardeşim öyle idare et hiç uğraşma bunlarla" demeye...biz böyle hakkımız aramadıkça,ayıp olur şöyle olur böyle olur diye ağırdan alınca bunlar iyice öpmeye çalışıyor vatandaşı


    Bakın son bir örnek veriym sonra sözlerime son veriym
    Akmerkez ARBY'S den paket siparişi yaptırıyorum...3-4 porsiyon...ve diyorum ki elemena ben sırf sizin bu kıvırcık patateslerinizden almak için geldim buraya...neyse adam güldü falan sonra paketi verdi...paramı ödeyip eve gittim..evde de misafirlerim var...Paketleri bi açtık o da nesi..patatesler eksik konmuş...haydaaaa ben hemen aradım bunları...patatesler eksik dedim elemanın verdiği cevap :

    -Efendim özür dileriz...gelin eksikleri verelim
    benim şalter attı
    -Kardeşin sen ne diyosun benim evde misafirlerim var onları bırakıp oraya mı geliym..hem benim mi sorunum sen paketleri eksik koymuşsun hemen yollayın evime dedim
    -Beyefendi elemanımız yok, dediler

    Müdürü falan bağladılar sonra o da aynısını söylüyor
    -Elemanımız yok çok yoğunuz gelirseniz verelim

    Ulan dedim siz mi yamansınız ben mi..Hemen cevap verdim
    -Tamam geliyorum ama 2 4 büyük boy patates ve 2 menü daha alırım parasını da vermem arkadaşım...Ben mecbur değilim oraya gelip parasını tam verdiğim fakat karşılığını eksik aldığım hizmeti düzeltmeye
    Neyse hemen atlayıp gittim..aynen de dediklerimi aldım kuruş da para vermedim...Onlar da istemediler zaten

    Haaaa noldu sonuçta...Beni memnun ettiler...peki ben ne yaptım her gördüğüme söyledim anlattım bu hikayeyi onların reklamını yapıyorum şimdi..Tekrar aferim çalışanlarına ve yetkililerine

    Umarım konu dağılmamıştır ama çok sinirlendim bu ARÇELİK'e




  • kardeş kusura bakma da arçelik almanla (hele tv de) en başında bi hata yapmışsın.kimin söylediğini hatırlayamicam ama böyle demiş hirif çok da haklı bence: Ucuz alacak kadar zengin değilim. inş. anlamışsınızdır
  • @__RasHeeD__
    "ucuz mal alacak kadar zengin değilim" demişsin de televizyonum Vestel değil Arçelik. Ucuz ve dandik bir televizyon değil. Ayrıca yıllardan beri kullandığım diğer televizyonlar da Arçelik ve hiçbir problem çıkarmadılar. Sonuçta elektronik aletler bunlar, Sony'de alsan Panasonic'te arıza olmayacağını garanti edemezsin. Benim sıkıntım servis desteğinin keyfi olması. Bölge depodan parça bekliyoruz diyorlar 4 günde 3-4 km öteden(bölge deposu-servis arası mesafesi) bir parçayı getiremiyorlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sanda39

    kardeşim allah kolaylık versin nediym vallaha
    ben burdan tekrar yazıyorum almayın ARÇELİK'ten teknolojik HI-TECH ürünler...ARÇELİK sadece dolap yapsın fırın yapsın...
    Bu KOÇ grubu bu vatandaşın kanını emdi adamların şu senin şikayetin karşısındaki tutumlarına bak...hay allahım ya
    Adam diyorki "Seni mevcut kanunlar çerçevesinde öpebildiğim kadar öperim"

    Kardeş ben bunlardan aldığım LCD'yi geri vericektim mırın kırın etti bunlar...2800 YTL para sayıp bunların sözde A sınıfı ürününü aldım...Getirip takmışlar ben işteyken...EVe gelir gelmez kanım ısınmadı görüntüsüne..hemen aradım gelin şunun ayarlarını bir kontrol edin dedim...Normali o dediler..Dedim nasıl normali bu samsung var arkadaşlarımda LG var böyle değil görüntü...dediler "abi bi kere orda dur o markalarla bunu karşılaştırma" ben bunu duyunca tek kelime ettim "GELİN ALIN TELEVİZYONUNUZ KARDEŞİM"

    Önce biraz mırın kırın ettiler...sonra ben cıngar çıkardım gelip aldılar...Bu sefer paramı almaya gidince de yok efendim başka bir ürün almalıymışım..klimalarda kampanya varmış falan...Hassss ordan....paramı aldığım gibi çıktım...ben kendimi kurtardım allahtan...

    Sen de bence biraz daha uğraş kardeşim...bunların merkezini falan ara ne biliym...kabul etme bunu böyle...sonuçta 2 sene garantisi var bunların en az...sen alalı 3 ay olmuş diyelim bu süre zarfında 2-3 kere sen arıza şikayetinde bulunmuşsun bunun normal hiçbir tarafı yok...işallah bi sonuç alırsın...

    Ağırıma gidiyor burdan " Boşver kardeşim öyle idare et hiç uğraşma bunlarla" demeye...biz böyle hakkımız aramadıkça,ayıp olur şöyle olur böyle olur diye ağırdan alınca bunlar iyice öpmeye çalışıyor vatandaşı


    Bakın son bir örnek veriym sonra sözlerime son veriym
    Akmerkez ARBY'S den paket siparişi yaptırıyorum...3-4 porsiyon...ve diyorum ki elemena ben sırf sizin bu kıvırcık patateslerinizden almak için geldim buraya...neyse adam güldü falan sonra paketi verdi...paramı ödeyip eve gittim..evde de misafirlerim var...Paketleri bi açtık o da nesi..patatesler eksik konmuş...haydaaaa ben hemen aradım bunları...patatesler eksik dedim elemanın verdiği cevap :

    -Efendim özür dileriz...gelin eksikleri verelim
    benim şalter attı
    -Kardeşin sen ne diyosun benim evde misafirlerim var onları bırakıp oraya mı geliym..hem benim mi sorunum sen paketleri eksik koymuşsun hemen yollayın evime dedim
    -Beyefendi elemanımız yok, dediler

    Müdürü falan bağladılar sonra o da aynısını söylüyor
    -Elemanımız yok çok yoğunuz gelirseniz verelim

    Ulan dedim siz mi yamansınız ben mi..Hemen cevap verdim
    -Tamam geliyorum ama 2 4 büyük boy patates ve 2 menü daha alırım parasını da vermem arkadaşım...Ben mecbur değilim oraya gelip parasını tam verdiğim fakat karşılığını eksik aldığım hizmeti düzeltmeye
    Neyse hemen atlayıp gittim..aynen de dediklerimi aldım kuruş da para vermedim...Onlar da istemediler zaten

    Haaaa noldu sonuçta...Beni memnun ettiler...peki ben ne yaptım her gördüğüme söyledim anlattım bu hikayeyi onların reklamını yapıyorum şimdi..Tekrar aferim çalışanlarına ve yetkililerine

    Umarım konu dağılmamıştır ama çok sinirlendim bu ARÇELİK'e



    Sayın arkadaşım tam destek sana arçelik,vestel eve sokulmaz,birde şu elektronik şans işi geyigi bıktırdı ne şansı ya biz deneme tahtasımıyız siz öyleyseniz (bazı arkadaşlar) ben bilemem anında mahkemelik olurum ama zaten almam, bazı ithal ürünleri hariç saygılar.



    İzmir hatay askeri hastahanenin karşısında vestel,arçelik yanyana magaza açmışlar arçelik LCD tv çıkardı kolisinden aşagıdan yukarıya bir çizgi anaında bozuk bu firma dedikleri gibi beyaz eşya işine yogunlaşsın yada 20 sene önce yaptıgı gibi ithal elektronik ürün getirsin (toshiba,hitachi) gibi markaları getirirdi tv müzik seti olarak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gurcan1 -- 8 Ekim 2006; 20:27:30 >




  • Aynen
    Elektronik şans mans değildir...ha eğer şansa bozuk mal yakalarsan zaten hemen senin zararını karşılamaları gerekir ayrıca ekstradan bi jest de yapmaları gerekir

    Bak şimdi 2 kilo domates alırım..kilosu kaça şimdi bilmiyorum tama ama mesela diyelim 2 YTL verdim kilosuna...diyelim 1 kiloda 30 domates var..bunların 2 tanesi bozuk veya ezik çıksa tamam mesele etmem...hem geriye kalan 28 sağlam domates işimi görür hem de 2YTL/30=0,07 YTL domates bşına verdiğim para için olay çıkarmam

    Ama 3.000YTL para verip HI_TECH ürün alıcam...hem de 1 tane..parasını sen benden alacaksın..ondan sonra da karşıma geçip "efendim elektronik eşya işte şans biraz" falan geyikleri yapamazsın

    O zaman ben de derim ki sana "sen bana televizyonu yolla...hele bi kullanalım 1-2 ay...ha ödemesi mi?...ödemeyi de yaparız bi ara...para bu her zaman elimize geçmiyor öyle...biraz ŞANS işi " derim




  • arkadşlar gidip arçelikin bekonun en ucuz ürünlerini alıp yada saçma sapan yerlerden olmadık bayilerden alırsanız bozuk çıkma ihtimali vardır

    arçelik beko tv gurupları 2 ye ayrılır

    1.Dandik alt seviye ürünler: Bu ürünler kendilerini ilk önce kullanılan plastik kalitesinden, mazemesinden duruşundan ve özelliklerden bellidir. Bu ürünler biraz şans işidir bu grup piyasadki diğer kalitesiz alt seviye ürünlerle yarışır; seg, firstline, saba, regal vb gibi.

    2.kaliteli üst seviye ürünler :bunlar yukaradkinin aksine hem malzeme hem özellik hem duruş bakımından kaliteli ürünlerdir ve bu ürüblerde bozuk çıkma ihtimali gerçekten zordur vgörüntüleri ve özellik bakımından bir sony philps pansonic kadar iidir hatta onlardan daha iidir bu grubun yarıştığı seğment sony philips panasonic vb gibi markalrın olduğu segmenttir ve beko bu marklarn gerisinde kesinlikle değildir teknoloji ve ürünlerde sony philips kadar gelişmiştir bekonun bu segmentteki ürünleri bu markalrın ürünlerinin bir çoğundan daha iidir inanmazsanız bekoya grin ve sony philps jvc siteleriyle ürünleri karşılaştırın

    size şunu söyleyim beko ürün kalitesi olarak telievizyonda arçelikten daha kalitelidir televziyonda beko yu tercih edin bu koçun yaptığı bir saçmalık tır.

    eğer ben hala bekoya güvenemem diyorsanız

    size grundiği tavsiye ederim grundiğin ürün gammı bütün avrupa da satılıyor ve brirebir philps ve sony gibi markalrın kateograsinde olamsından dolayı kafa karıştırmıyor ürünleri gayet kaliteli bildiğiniz gibi grundigte bekonun üretimidir.

    birçok yabancı marka ve ünlü marka aynı kalitede ürünleri daha ucuza üretikleri için beko ya vestele tv fason üretim yaptırıyorlar.

    ama bilgilerime göre beko fasonu bırakacağını açıkladı.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.