Şimdi Ara

ARACINIZDA ÇÖZEMEDİĞİNİZ elektronik ABS ve beyin tamiri ve arızası 2022 SORUNLARI (77. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.806
Cevap
73
Favori
803.916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7576777879
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Devrek 67 D kullanıcısına yanıt
    Sorun okadar basitmişki ben bile şaşırdım innen raum filter dolmuş temizledim oldu simdi pofur pofur soguk hava geliyor heryerden

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2001 model polo 1.4 lpg li hacbek aracim var lpg de denedim ayni benzindede ayni yol da giderken debraja basmak gerekirken ronalti düşüyor park yapacağım zaman stop ediyo direksiyonu sola tam yada saga tam kirinca ronalti düşüyor stop ediyo sebebi nedir yardimci olurmusunuz simdiden teskkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taydin66

    Hakan Usta,

    İyi günler
    ---2004 model 16 valf bcb motor bora pasific aracım var, Bu tip motorda maf sensörü var mı? söküp temizlemek istiyorum. Bir kaç arkadaş BCM motorlarda olmadığını söyledi. Peki gerçekten yok ise araba hava akışını nasıl ayarlıyor? BU konuya değinmemin sebebi, aracım 2000-2300 devir aralığından birinci vitesden 2. vitese geçerken çok hafif silkeleme yapıyor. Bilgisayara bağlantı sorun gözükmedi. Bir iki tamirci baktı bulamadı. Şimdi BRC tüp takdırdım ve bu arıza sanki 10 kat arttı. şimdi daha belirgin silkeliyor. Araca gaz verince silkelemeyi kurtarıyor. Ve en kötüsü bunu herzaman yapmıyor. Silkeleme yapmadan rahatça hızlandığıda oluyor. Bujiler de değişti ama sonuç yine aynı.

    --- Vw yetkili servisinde trigeri değiştirdiler o zaman araba 60.000 km deydi. 4. yılını doldurmuştu. Oysa şimdi araç 97.000 km de ve o zamandan bu güne kadar tam 37 bin km dir böyle kullanıyorum. O tarihde bu şikayetle yetkili servise gittim. Aracı sürdüler v.s bunda bişey yok dediler. Aracı devirli kullandıklarında bu sıkıntıyı yapmıyor, sadece devirsiz yada az gaz vererek hızlanma anında bu sıkıntıyı yapıyor. Ne dediysem bunda bir şey yok dediler, sente kaçıklığı bu araçlarda öyle yarım diş falan olmaz diye söylediler. Birde sente kaçıklığı olan aracın deviri araç boşta iken gaza basıldığında 7000 lere çıkmaz dediler. Servis aracı bilgisayara bağlandığında da bobinlerde sorun görmediğini söyledi. Bu emme manifolt sensörü bu arızayı yapabilir diye bir yerlerde okumuştum. Onu için gittim özel bir spray varmış onu buldım aldım."air flow senör" cleanin spray diye bir malzeme bunu kullanarak temizlemek istedim .Ancak BCB tip motorda bu sensörün yerini bulamadım.

    --- bir ustamın tekrar senteye baktır demesi üzerine kontrol için bugün başka bir özel servise gittim, sentesine baktı. Hava filtresinin bulunduğu büyük plastik parçayı çıkardı. Bir tane buujiyi söktü. Sonra V kayışının bulunduğu sol kenarda bulunan plastik kapagı söktü. Soldan 1. bujiyi çıkardı ve içine uzun bir tornavida soktu. Sonra el ile kayışı döndürmeye başladı. Sonra tornavida önce içeriye girdi ve anahtarla mili döndürdükçe tornavida yukarıya doğru çıkmaya başladı ve en üst seviyeye geldiğinde kayışın takılı olduğu 2 adet kasnağın üzerine bir aparat yerleştirdi. Bu aparat 15 cm lik bir parça olup umastar gibi bir alet. Aparat kasnakların üzerindeki delikleri karşılayarak biraz zorlayınca girdi. Bu yerine giriyorsa sente kaçıklığı yoktur dedi. Kısaca belki kötü anlattım ama triger kayışında sente kaçıklığı olup olmadığını böyle kontrol etti. Sente kaçıklığı olmadığını görünce aracın 4 tane ateşleme bobinini ve bujilerini değiştirdi. Toplam 350 tl tuttu. İlave olarak benzin filtresinide değiştirdi. Katalatik konvertörün tıkanık olup olmadığını anlamak için ekzosa bir çihaz sokarak kontrol etti. Ateşleme bobinini ve bujileri bosch marka taktı. Neyse servisden çıktıktan 15 km sonra silkelemeyi gine yaptı. Tamirciyi aradım. Kem küm bişeyler desede yarım ağız getir bakalım falan dedi. Aracın beynine ve enjektörlerine bakacakmış. Enjektörden olsaydı tüpe geçince yapmaması gerekmez miydi. Velhasıl iyice şaşırdım kaldım.

    --- bir başka usta da bogaz kelebeğini söktü, temizlik v.s adaptasyon yapıldı. Hava emiş sisteminde kaçak olup olmadığını kontrol için hava eniş ağzını eliyel kapatıp kontrol v.s etti. Sonuç gine alamadık.

    --- bir başka usta benzini aldığın yeri değiştir. Würth'ün şu katkılarını her 5000 de bir kullan dedi onlarıda yaptık, yine düzelme olmadı.

    --- Ne yapayım ateşleme bobinlerini geri iade edeyim mi? Araç 97 binde ve tüp takılalıda 7 bin km oldu. Şimdiye kadarda ateşleme bobini hiç değişmemişti. Bu parçanın belli bir ömrü var mı? Takmışken kullanayım mı? Yada aracı geri götürüp söktüreyim mi? 60 binde triger değişiminden yaklaşık 1000 km sonra başlayan bu arıza ile 30 bin km dir arabayı kullanıyorum.

    Ne yapacağız. Yardımlarınızı rica ederim

    Bu arkadaşımız muhtemelen arabayı satmıştır.Zaten cevapta alamamış.Mesajı okur okumaz cevap vermeyi bir borç bildim.Çünkü bu tür sorunlar hala bazı araçlarda var.LPG li Megane 2 ler nadiren yapar.Vw golf bora 1.6 BCB motorlar sık yapar. Bu arızanın sebebi % 100 LPG den dolayı arabanın bobinleri arızalanıyor.2000 deviri geçerken belirti verir. 2 nedeni var:

    1) LPG den kaynaklanan elektronik-elektrik hatası.Yavaş yavaş bobinler sırayla arızalanmaya başlıyor.Bobini değiştirirsiniz.Tekrar bozulur.Belki bu cihaz çare olabilir.
    nilelektronik.com.tr
    Nil Mekatronik RPM (Devir) Transfer Ünitesi
    http://nilelektronik.com.tr/nilrpmtransmitter.html


    2) Bobinler LPG den kaynaklanan yüksek sıcaklığa dayanamıyor.LPG bujisi taktırın.Yüksek sıcaklığı kompanse eder..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi make up -- 28 Nisan 2015; 22:42:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: make up

    quote:

    Orijinalden alıntı: taydin66

    Hakan Usta,

    İyi günler
    ---2004 model 16 valf bcb motor bora pasific aracım var, Bu tip motorda maf sensörü var mı? söküp temizlemek istiyorum. Bir kaç arkadaş BCM motorlarda olmadığını söyledi. Peki gerçekten yok ise araba hava akışını nasıl ayarlıyor? BU konuya değinmemin sebebi, aracım 2000-2300 devir aralığından birinci vitesden 2. vitese geçerken çok hafif silkeleme yapıyor. Bilgisayara bağlantı sorun gözükmedi. Bir iki tamirci baktı bulamadı. Şimdi BRC tüp takdırdım ve bu arıza sanki 10 kat arttı. şimdi daha belirgin silkeliyor. Araca gaz verince silkelemeyi kurtarıyor. Ve en kötüsü bunu herzaman yapmıyor. Silkeleme yapmadan rahatça hızlandığıda oluyor. Bujiler de değişti ama sonuç yine aynı.

    --- Vw yetkili servisinde trigeri değiştirdiler o zaman araba 60.000 km deydi. 4. yılını doldurmuştu. Oysa şimdi araç 97.000 km de ve o zamandan bu güne kadar tam 37 bin km dir böyle kullanıyorum. O tarihde bu şikayetle yetkili servise gittim. Aracı sürdüler v.s bunda bişey yok dediler. Aracı devirli kullandıklarında bu sıkıntıyı yapmıyor, sadece devirsiz yada az gaz vererek hızlanma anında bu sıkıntıyı yapıyor. Ne dediysem bunda bir şey yok dediler, sente kaçıklığı bu araçlarda öyle yarım diş falan olmaz diye söylediler. Birde sente kaçıklığı olan aracın deviri araç boşta iken gaza basıldığında 7000 lere çıkmaz dediler. Servis aracı bilgisayara bağlandığında da bobinlerde sorun görmediğini söyledi. Bu emme manifolt sensörü bu arızayı yapabilir diye bir yerlerde okumuştum. Onu için gittim özel bir spray varmış onu buldım aldım."air flow senör" cleanin spray diye bir malzeme bunu kullanarak temizlemek istedim .Ancak BCB tip motorda bu sensörün yerini bulamadım.

    --- bir ustamın tekrar senteye baktır demesi üzerine kontrol için bugün başka bir özel servise gittim, sentesine baktı. Hava filtresinin bulunduğu büyük plastik parçayı çıkardı. Bir tane buujiyi söktü. Sonra V kayışının bulunduğu sol kenarda bulunan plastik kapagı söktü. Soldan 1. bujiyi çıkardı ve içine uzun bir tornavida soktu. Sonra el ile kayışı döndürmeye başladı. Sonra tornavida önce içeriye girdi ve anahtarla mili döndürdükçe tornavida yukarıya doğru çıkmaya başladı ve en üst seviyeye geldiğinde kayışın takılı olduğu 2 adet kasnağın üzerine bir aparat yerleştirdi. Bu aparat 15 cm lik bir parça olup umastar gibi bir alet. Aparat kasnakların üzerindeki delikleri karşılayarak biraz zorlayınca girdi. Bu yerine giriyorsa sente kaçıklığı yoktur dedi. Kısaca belki kötü anlattım ama triger kayışında sente kaçıklığı olup olmadığını böyle kontrol etti. Sente kaçıklığı olmadığını görünce aracın 4 tane ateşleme bobinini ve bujilerini değiştirdi. Toplam 350 tl tuttu. İlave olarak benzin filtresinide değiştirdi. Katalatik konvertörün tıkanık olup olmadığını anlamak için ekzosa bir çihaz sokarak kontrol etti. Ateşleme bobinini ve bujileri bosch marka taktı. Neyse servisden çıktıktan 15 km sonra silkelemeyi gine yaptı. Tamirciyi aradım. Kem küm bişeyler desede yarım ağız getir bakalım falan dedi. Aracın beynine ve enjektörlerine bakacakmış. Enjektörden olsaydı tüpe geçince yapmaması gerekmez miydi. Velhasıl iyice şaşırdım kaldım.

    --- bir başka usta da bogaz kelebeğini söktü, temizlik v.s adaptasyon yapıldı. Hava emiş sisteminde kaçak olup olmadığını kontrol için hava eniş ağzını eliyel kapatıp kontrol v.s etti. Sonuç gine alamadık.

    --- bir başka usta benzini aldığın yeri değiştir. Würth'ün şu katkılarını her 5000 de bir kullan dedi onlarıda yaptık, yine düzelme olmadı.

    --- Ne yapayım ateşleme bobinlerini geri iade edeyim mi? Araç 97 binde ve tüp takılalıda 7 bin km oldu. Şimdiye kadarda ateşleme bobini hiç değişmemişti. Bu parçanın belli bir ömrü var mı? Takmışken kullanayım mı? Yada aracı geri götürüp söktüreyim mi? 60 binde triger değişiminden yaklaşık 1000 km sonra başlayan bu arıza ile 30 bin km dir arabayı kullanıyorum.

    Ne yapacağız. Yardımlarınızı rica ederim

    Bu arkadaşımız muhtemelen arabayı satmıştır.Zaten cevapta alamamış.Mesajı okur okumaz cevap vermeyi bir borç bildim.Çünkü bu tür sorunlar hala bazı araçlarda var.LPG li Megane 2 ler nadiren yapar.Vw golf bora 1.6 BCB motorlar sık yapar. Bu arızanın sebebi % 100 LPG den dolayı arabanın bobinleri arızalanıyor.2000 deviri geçerken belirti verir. 2 nedeni var:

    1) LPG den kaynaklanan elektronik-elektrik hatası.Yavaş yavaş bobinler sırayla arızalanmaya başlıyor.Bobini değiştirirsiniz.Tekrar bozulur.Belki bu cihaz çare olabilir.
    nilelektronik.com.tr
    Nil Mekatronik RPM (Devir) Transfer Ünitesi
    http://nilelektronik.com.tr/nilrpmtransmitter.html


    2) Bobinler LPG den kaynaklanan yüksek sıcaklığa dayanamıyor.LPG bujisi taktırın.Yüksek sıcaklığı kompanse eder..

    Cevap için teşekkürler anacak sadece LPG de değil benzinde de yapıyor. LPG de bir tık daha belirgin.
    Bujiden olma ihtimali yüksekti ancak bujilerden dolayı bu arızayı yapmadı. Halende neden olduğu belli değil.




  • taydin66 T kullanıcısına yanıt
    Hayır, bobinler geri dönüşümsüz olarak arızalanıyor.Değiştirin bobinleri hiç LPG de kullanmayın.Artık arıza belirtisi göstermez.(güçlü ihtimal) .
    Yani LPG den dolayı arızalanınca, artık benzinde de arıza belirti vermeye devam eder.Ama hafif belirti verir.
  • hakanusta kullanıcısına yanıt
    Hakan Usta kolay gelsin, az biraz mesajlari okudum hemen hemen herkesin sorunlarina cözümler bulmussun emegine saglik.
    Benim de senin yardimina ihtiyacim olan bir husus var. Avrupa da yasiyorum ve parca isimlerini türkce olarak pek bilmiyorum simdiden affola, usta, beim aracim vw toruan 2004 model 2lt 143 beygir bkd vers. gecenlerde arac icin bir cd radio vs bir multi alet taktim cihaz delphi marka cin üretimi rcd 510, ve buna orjinal vw bluetooth cihazi bagladim, teybin aku sorunu ve bluetooth cihazinin aktivasyonu icn vcds programi ile can gateway yeniden kodlandi. Kodlamasi gerekiyordu cünkü rcd 510 arabamin gateway versiyonu ile uyumlu olmadigi icin akuyu bir gecede bosaltiyordu, buraya kadar hersey normal, ben bluetooth cihazi takarken cihazin elektrik girisini yapmak icin quadlock (vw arabalarin teybine giris yapan soket) üzeri + ve - aldim kablolama yaparken de kisa devre yaptirdim, motor kapagi altindaki sigorta kutusunda 15 amperlik sigorta yandi ve onu degisitrdim rcd 510 ve bluetooth sorunsuz olarak calisiyor aku sorunu da kalmadi ama ön iki kapi kilitleme yapmiyor, kumanda ile kilitleme yaptigimda arka iki kapi ve bagaj kapisi gayet normal calisiyor ama ön iki kapi ne icerden ne disardan kumanda ile kilitleme yapmiyor, ama cam otomatikleri gayet normal bir sekilde calisiyor, kumandaya uzun bastigimda yada anahtari cevirip bekledigimde camlar acilip kapaniyor, bosch test cihazi ile kontrol ettim bütün hatalari sildim, ilk basta can gateway sorunu vardi ama onu sildi sorun yine de devamm ediyor, engin bilgi ve deneyimlerine dayanarak soruyorum aga bu araba ne b.k yemeye ön iki kapiyi kilitlemiyor? :(

    fotolar can gateway, vw touran ve vcds ekran görüntüsü
    ARACINIZDA ÇÖZEMEDİĞİNİZ elektronik ABS ve beyin tamiri ve arızası 2022 SORUNLARIARACINIZDA ÇÖZEMEDİĞİNİZ elektronik ABS ve beyin tamiri ve arızası 2022 SORUNLARIARACINIZDA ÇÖZEMEDİĞİNİZ elektronik ABS ve beyin tamiri ve arızası 2022 SORUNLARI




  • veyselh V kullanıcısına yanıt
    ayni hata benim 2005 laguna da vardi, hava dagitici ünitesinde elektrik motorlu kesiciler var türkcesini bilmiyorum ama almancasi stellmotor, hava akimininin siddetini sicak soguk karisimi vs yapiyor, onlar arizali olmasa bile zamanla plastik dislileri bozulabiliyor klima kumandasini söküp bakman gerek, ön konsolun ntam icinde ortada sagli sollu birkac tane stellmotor var kolay gelsin, benim aklima gelen bu cünkü benim sorunum o stellmotoru degistirince gecmisti ama bes senedir asla dedim fransiz arabasi almam almiyorum! hadi bol sans
  • Merhaba, Ustam kolay gelsin..
    Araç 1998 2.0 rxt megane. Araba soğukta çalışıyor fakat rolenti tutmuyor, stop ediyor. 2-3 dakika ısıttıktan sonra rolenti kendine geliyor. Motor ısınınca ise 1250 1500 arasında geziniyor. Aracı bilgisayara bağlayınca sürekli boğaz kelebeği arızası gösteriyor. Fakat götürdüğüm motorcu ustam kesin boğaz kelebeği diyemem dedi. Pahalı malzeme olduğu için de değiştiremiyorum. Rolenti kontrol valfi değişti, sorun çözülmedi.
    Başka bir yere götürdüğümde yine boğaz kelebeği arızası yanında krank sensörü de gösterdi.
    Arkadaşımın polosunda da (herhalde poloydu) dediğine göre 1e 1 aynı sorun krank sensörü değiştirerek çözülmüş.
    Benim sorum krank sensörü bahsettiğim gibi bir rolenti sıkıntısı yapar mı? Yada sizce sıkıntı nerede olabilir?
    Şimdiden teşekkürler...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaslar seat cordoba 2004 tuplu 1.4 16v 100bg bir 3-4 ay once yolda giderken. Daga sonra kirmizi isikta rolanti dalgalanmasi ile birlikte kirmizi isikta beklerken araba sesli uyari verdi gostergedeki butun isiklar yanip arac stop etti. Kontagi kapat ac yapinca hemen calisti ve hicbir ariza lambasi yanik degildi. Gecen gun rolanti dalgalanmadan ayni gun 2 kere kirmizi iiskta beklerke. Gene sesli uyari ve tum isiklarin yanmasi ile birlikte arac stop etti. Eletrikci bakti aracin beyinle iletisiminde aralikli kesinti yaziyot. Ne yapacagimizi bilemedik. Adam butun elektonik ariza kodlarini sildi biraz dene gene yaparsa getir dedi. Ayrica motorda da maf sensorumu map sensoru mu ne ariza gostermis onu silmedi rolantiyi bu etkiler motor ustasina gotur o baksin dedi. Fikri olan var mi nedir bu sorun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi aracımı istanbuldan aldım orda araca Geri görüş navigasyon koltuk arka başlığı ekletmiş fakat bir kutu varmış (glb interface) ordan ekrana bağlanan kablo iletişimsizlik yapmış.Ben ise bu kabloyu gerekirse kutuyu istiyorum ama araba istanbulda değil bayağı uzakta konuyu istanbuldakiler arabayı getir diyor ama git gel masrafım 3000tlyi geçicek.Adanada bu işe bakan usta bulamadım onlar mekanıkte süperler ama bu tip arıza yapan ara fazla yok sanırsam bunu tedarik edeceğim bir site ,usta varsa taktırmak sorun değil? Tecrübelerinize sığınıyorum ))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanusta

    Arkadaşlar aracınızda çözemediğiniz elektrikle ilgili sorunlarınız muhakkak
    olmuştur.Sorunlarınızı yazarsanız size elimden geldiği kadar yardımcı olmaya
    çalışırım.
    Özellikle elektronik ABS beyni ve fren pedalı iniyor gibi sorunlar.

    İyi Çalışmalar.....


    Güncel: 05.10.2022

    "Sorunlarınıza kolay, hızlı, zamanında ve yerinde kararlar için mutlaka beni arayın yanlış yerde yanlış işler yaptırmayın paranızın fazlası cebinizde kalsın."

    Hızlı ulaşım için: 0536 949 13 16



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 29 Mayıs 2015; 20:19:12 >




  • ARKADAŞLAR 2004 MODEL OPEL CORSA ARACIM VAR ARACIMDA ÖN CAM İNDİRDİM BİRDAHA KALDIRAMADIM SİGORTASI ATMIŞ DEDİLER DEĞİŞTİRDİK CAM İNİP KALKIYOR ANCAK HER HANGİ BİR LAKAYA GİRDİĞİM ZAMAN SİGORTA GENE PATLIYOR VE CAM KALKMIYOR HER LAKAYA GİRDİĞİMDE BU DURUM TEKRARLANIYOR VE CANIMI SIKMAYA BAŞLADI LÜTFEN YARDIMCI OLUN SORUNU BULAMIYORUZ.
  • 1.6 c4 2007 model lpg li aracım.Depollutoin system hatası,motor ısı yüksek hatası(motor ısınmamışken) ve gaza yüklenince silkeleme olayı var.Bu hatalar silindi.2 3 hafta sonra 1 gün tekrar oldu.Tekrar kendiliğinden düzeldi.1 2 hafta sonra yine nüksetti.1 gün sonra düzeldi.şimdi de 1 haftadır bu şekilde.3 hata da aynı anda görünüp yok oluyor.Ustalar da pek birşey diyemedi.Tesisata bakılacak falan dediler.Sizlerin de fikrini almak istiyorum.Ne olabilir acaba?
  • Ustamm opel astra h 2005 aracimda p1120 've 1550 arizasi veriyor bu nedir tam olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar
    2002 model 1,2 otomatik bir palio'm var. Sorunum şu zaman zaman fren lambalarının sigortası atıyor. Bu sigorta atınca ekran göstergesinin aydınlatması da gidiyor ve vites P konumunda ise bu konumda kalıyor.Araç kontak çevirince çalışıyor camlar,farlar,teyp vs. çalışıyor ancak vites P de kaldığı için öylece kalıyor.Bu durum ilk olduğunda airbag ışığıda yandı.yani airbag hatası verdi. Airbag cide hatayı sildirdim.Arıza görmedi. Fakat yine sigorta attı ve airbag ışığı yine yandı. Servis sigorta attığı zaman duruma müdahale edip sorunun ne olduğuna bakmak lazım diyor.Sigortanın nerde ne zaman atacağı da belli olmuyor.Sigorta değiştirip yoluma devam ediyorum. Var mıdır bu işin bir çözümü ?
  • Hakan bey merhaba

    Aracin aku degisimi sonrasi
    arac uzaktan kumanda acip kapatmiyor
    iceriden ve disaridan manuel calisiyor
    aracin orj alarmi devreyede giriyor
    dikiz aynasi altindaki kirmizi led de devreye giriyor lakin uzaktan kumanda calistirmiyor manuel kodlama yaptim kabul etmiyoR


    Arac 2004 e60 kass bmw

    Acaba neden yapar beyin mi

    Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S.a hayırlı forumlar...2011 lancer marka aracim var..depomu fulledim,620 küsür km gider gösterdi..gelzaman git zaman, bugün yolda kaldim..benzin bitmiş, göstergede 550 km gider vede full gösteriyor..anlicaniz gösterge takili kaldi...kalibrasyon mu ? Yoksa depomu sökülecek..teşekkürler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanusta

    Arkadaşlar aracınızda çözemediğiniz elektrikle ilgili sorunlarınız muhakkak
    olmuştur.Sorunlarınızı yazarsanız size elimden geldiği kadar yardımcı olmaya
    çalışırım.
    Özellikle [size=5]elektronik sorunlar.

    İyi Çalışmalar.....


    [size=5]Güncel: 22.01.2015

    [size=5]Hızlı ulaşım için: 0536 949 13 16

    eeeyyyy hakan usta buraya bir mesaj yazıyor bir konu açıyor sonra ortadan kayboluyorsunuz, geçenlerde telefonunuzu aradım, ee aracı bir getirin görelim telefonda tarifle bu iş olmaz dediniz çıktınız. madem ki telefonla bu işler olmuyor ne diye konu açıyor ortalık karıştırıyorsunuz işiniz reklam yapmak başka bir şey değil yada sizi arayanlar sayesinde telefonunuza lira/kontör kazanmak,

    Arkadaşlar boş yere bu şahsa itibar etmeyiniz,




  • hakanusta kullanıcısına yanıt
    slx 97 kartal benzine alınca bazen o kadar kolay geçiyorki benzine. sonra stop ediyor. benzin kokuyor bas bas zor çalışıyor. ara ara bunu yapıyordu. bi gün şehir içinde yaptı. indim baktım benzin akıyor. hava filtresi kutusu içine benzin doluyor. karbüratörün üstünde baya benzin oluyor. bi süre bekleyince çalışıyor. zaten tekleme var sürekli. öyle gidiyor. ama o stop edişinde basmaya devam edersem benzin dışarı taşıyor kutudan. iyice arttı artık. lpg de sorun yok
  • Iyi gunler tipo 1.6 slx ie mpi motor aracimin atesleme bobinine elektrik gelmiyor volant sensoru atesleme bobibi degisti usta en son beyinde ariza var dedi sizce sıkıntı neden olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7576777879
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.