Şimdi Ara

ARACINIZDA ÇÖZEMEDİĞİNİZ elektronik ABS ve beyin tamiri ve arızası 2022 SORUNLARI (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.803
Cevap
73
Favori
793.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: efsanea_06

    merhaba hakan usta aracım 2004 megane 2.aracımda şöyle bir sorun var arabayı çalıştırdığımda düdük sesi gibi ses geliyor debriyaja basınca bu ses geliyor.debriyajdan çekip gaza bastığımda bir sorun yok.neden kaynaklanır bu ve ne kadar tutar.ayrıca aracın trigerini kaç kmde değiştirmek gerekli aracım 60.000 i geçti bişey olurmu?

    hakan usta cevabınızı bekliyorum
  • Debriyaj bilyesi veya prizdirek bilyası olabilir.
    Aracın triger kayışını kontrol ettirmende fayda var.

    quote:

    Orjinalden alıntı: efsanea_06


    quote:

    Orjinalden alıntı: efsanea_06

    merhaba hakan usta aracım 2004 megane 2.aracımda şöyle bir sorun var arabayı çalıştırdığımda düdük sesi gibi ses geliyor debriyaja basınca bu ses geliyor.debriyajdan çekip gaza bastığımda bir sorun yok.neden kaynaklanır bu ve ne kadar tutar.ayrıca aracın trigerini kaç kmde değiştirmek gerekli aracım 60.000 i geçti bişey olurmu?

    hakan usta cevabınızı bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakanusta -- 7 Haziran 2007; 23:10:38 >




  • ustam merhabalar benda renault magane RXT 1.6 2000 model arabam var kış aylarında arabanın içini ısıtsın diye içeri üfleme yapan sistemi açtığımda bazen çalışmıyor, bazen de zayıf çalışıyor , yani güçten düşmüş gibi; üfleme yapan sistemi ters çevirdiğimde(Üfleme İçeri sistemini) sanki bir yerden kayış çıkmış gibi hııııııııııııı diyor ve duruyor.bu problem hala devam ediyor klimayı sorarsanız o çalışıyor.herhangi bir sorun yok. yani üfleme sistemi bazen çalışıyor bazende yukarıda belirttiğim şekilde çalışıyor .tabii bulunduğum yerde servis olmayınca bende kimseye göstermedim bu konuda yardımcı olursanız ve yol gösterirseniz sevinirim

    selamlar
  • Hakan usta günaydın. arabam 1998 Polo casic. Arabamda İki üç aydır çalışmama, çalıştığı zaman belli bi süre sonra kendiliğinden stop etme, belli süre sonra çalıştırdığımda az bi çalışıp gaz yemeyerek tekrar durma gibi problemi var. Bir haftadır arabayı kullanamıyorum. Daha önce Servise götürdüğümde beyinde arıza olduğunu ama ilave işlemlerle düzelttiklerini bu şekilde aracın kullanılmasında sakınca olmadığını söylediler. Ama iki ay geçmeden aynı hata tekrar etti. Şu anda araba evin önünde duruyo yola gidemediğim için servisede götüremiyorum. Beyni açtıklarında içinde su olduğunu söylemişlerdi. Benim sorum arabanın bu hataları vermesinde arıza direkt beyindemidir, elektronik bi arıza olabilirmi, birde beynin sıfırı çok pahallı. Beyni tamir ettirirsek veya çıkma alırsak garantisi olurmu. Bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler
  • hakan ustam benim 1998 model marea aracım var bu araba sabahları ilk çalışmada patlatarak çalışıyor biraz ısındımı olay düzeliyor. bobin, buji kablosu, buji, hava filitresi,ısı sensörü bunların hepsi değişti ama olay aynen devam ediyor. en son 2 gün önce servise gittim eksaminer makinesine taktılar ve yağ filitresinin yanındaki vuruntu sensörünün arıza verdiğini söylediler arızayı sildiler ve bana eğer tekrar yaparsa bu sensörü değiştircez dediler ama sorun hala devam o sensörde 250 ytl acaba değiştirirsem düzelirmi ....
    yardımınız için şimdiden teşekkür ederim saygılar......................................
  • Kalorifer motorunun yakınlarında hız ayar rezistansı bulunmaktatır.Sorun bundan kaynaklanıyor olabilir. Elektrikçiye göstermenizde fayda var.


    quote:

    Orjinalden alıntı: alaiye76

    ustam merhabalar benda renault magane RXT 1.6 2000 model arabam var kış aylarında arabanın içini ısıtsın diye içeri üfleme yapan sistemi açtığımda bazen çalışmıyor, bazen de zayıf çalışıyor , yani güçten düşmüş gibi; üfleme yapan sistemi ters çevirdiğimde(Üfleme İçeri sistemini) sanki bir yerden kayış çıkmış gibi hııııııııııııı diyor ve duruyor.bu problem hala devam ediyor klimayı sorarsanız o çalışıyor.herhangi bir sorun yok. yani üfleme sistemi bazen çalışıyor bazende yukarıda belirttiğim şekilde çalışıyor .tabii bulunduğum yerde servis olmayınca bende kimseye göstermedim bu konuda yardımcı olursanız ve yol gösterirseniz sevinirim

    selamlar




  • Beynin içinden su çıktıysa beyin tamiri zor olabilir beyin tamiri yapan yere götürüp baktır. Fakat çıkma muayyer almanı tavsiye ederim.Su girmiş beyni tamir edip randıman tutmayabilir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: adige0505

    Hakan usta günaydın. arabam 1998 Polo casic. Arabamda İki üç aydır çalışmama, çalıştığı zaman belli bi süre sonra kendiliğinden stop etme, belli süre sonra çalıştırdığımda az bi çalışıp gaz yemeyerek tekrar durma gibi problemi var. Bir haftadır arabayı kullanamıyorum. Daha önce Servise götürdüğümde beyinde arıza olduğunu ama ilave işlemlerle düzelttiklerini bu şekilde aracın kullanılmasında sakınca olmadığını söylediler. Ama iki ay geçmeden aynı hata tekrar etti. Şu anda araba evin önünde duruyo yola gidemediğim için servisede götüremiyorum. Beyni açtıklarında içinde su olduğunu söylemişlerdi. Benim sorum arabanın bu hataları vermesinde arıza direkt beyindemidir, elektronik bi arıza olabilirmi, birde beynin sıfırı çok pahallı. Beyni tamir ettirirsek veya çıkma alırsak garantisi olurmu. Bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler




  • Vuruntu sensöründen olma olasılığı az fakat emme manifoldunda bulunan mutlak basınç sensör arızası olması daha yüksektir bu sensör kurumlandığı için böyle sorun olabilir temizlenmesi gerekiyor olabilir.Muhtemelen arıza çözülecektir veya değişmesi gerekebilir.Vuruntu sensörünü değiştirince bu sorunun yine devam edecektir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: tolgayoruk

    hakan ustam benim 1998 model marea aracım var bu araba sabahları ilk çalışmada patlatarak çalışıyor biraz ısındımı olay düzeliyor. bobin, buji kablosu, buji, hava filitresi,ısı sensörü bunların hepsi değişti ama olay aynen devam ediyor. en son 2 gün önce servise gittim eksaminer makinesine taktılar ve yağ filitresinin yanındaki vuruntu sensörünün arıza verdiğini söylediler arızayı sildiler ve bana eğer tekrar yaparsa bu sensörü değiştircez dediler ama sorun hala devam o sensörde 250 ytl acaba değiştirirsem düzelirmi ....
    yardımınız için şimdiden teşekkür ederim saygılar......................................





  • hakanusta ilgine teşekkür ederim hemen temizleticem sensörü
  • hakan usta benim pejo partnerim var sigorta kutusundaki sigortaların nerelere baglı oldugunu bulamıyorum birfar sönse hangi sigorta diye arıyorum bunun şemesını bulabilirmiyiz pejo partnerim 2001model yenilerle sigortayuvası aynı degil onun için belirtmek istedim şimdiden teşekkürler.resmi varsa diger arkadaşlardanda alabilirim maille saygılar. abulcak
  • Hakan Usta benim arabanın vitesini çok sert geçirmiştim ve şimdi vites çok sallanıyor,geçişlerde bir sorun yok.sorun nedir?ne kadarlık masraf açar?
  • aracım 2004 model Marea Liberty sıralı sistem LPG li.
    Benim sorunum hararet göstergesi ile ilgili. Bazen sabah motor soğuk olduğu halde derece bir kademe yukarıda gösteriyor ve genellikle de motor ısındıktan sonra ortanın yine bir veya iki kademe yukarısını gösteriyor. Ancak motor sıcaklığı normal. Göstergelerin üst tarafına vurarak sarstığımda ibre normal yerine iniyor. bu arızayı nasıl giderebilir. slm. teşekkürler.
  • i focus anahtar programlamaAracımın uzaktan kumandalı anahtarına su girmiş ve programı şaştı. Şu an;
    1- Bagaj kapısının açılma butonuna bastığımda tüm kapılar açılıyor.
    2-Kapıları kapama veya Kapıları açma butonuna bastığımda hiç bir işlem yapılmıyor.
    3- Bagaj kapısı açma ve kapı açma butonlarına birlikte bastığımda tüm kapılar açılıyor.

    Ben ise tüm butonların normal görevini yapmasını istiyorum.
    Servise gittim anahtarın değişmesi gerekir dediler ben buna inanmıyorum.Bu sorunun programın yenilenmesi ile çözüleceğini düşünüyorum.
    Bilgi sahibi arkadaşlar acil yardım lütfen!!!!!!!!!!!
  • ACİL CEVAP:

    KONTAĞI 5 SN İÇİNDE ARD ARDA 3 KEZ KAPATIP AÇIN BİR GONG SESİ DUYACAKSINIZ. SESİ DUYDUKTAN SONRA DÜĞMELERE SIRAYLA BASIN AÇMA KAPAMA VE BAGAJ EGER YAPAMASSANIZ AŞAĞIDAKİLERİ UYGULAYIN İNGİLİZCEDİR.




    Key Operation and Programming
    Remote alarm/central locking
    System operation
    Alarm/central locking functions can be altered using diagnostic equipment.
    Pressing lock button twice within 2 seconds activates double locking system.
    Some models:
    Holding key lock button in depressed position closes windows and sunroof.
    Pressing key unlock button once deactivates system and unlocks driver's door only.
    Pressing key unlock button twice within 3 seconds deactivates system and unlocks all doors.
    Switch ignition ON.
    Ensure clock LED illuminates for 3 seconds.
    If LED flashes rapidly at regular intervals for approximately 1 minute, then flashes at irregular intervals:
    Key code not recognised.
    Remove key and try again.
    Programming
    When
    Key(s) added or replaced.
    System malfunction.
    How
    Obtain all keys fitted with remote control.
    Fasten seat belts and close all doors.
    Turn ignition switch from position I to position II 4 times within 6 seconds.
    Turn ignition switch to position I (→11/2000).
    Switch ignition OFF (12/2000→).
    Programming mode activated for 10 seconds proceed as follows:
    Press and hold lock, unlock or boot release button Fig. 01 [1], [2] or [3].
    Wait for acoustic signal (indicates correct programming).
    Repeat above procedure within 10 seconds to program remaining keys.
    To exit programming mode:
    Turn ignition switch to position III or wait 10 seconds.
    Keys can also be programmed using diagnostic equipment.

    NOTE: A maximum of 4 keys can be programmed.

    Battery replacement
    Immobilizer
    System operation
    System arms 5 seconds after switching ignition OFF.
    Switch ignition ON.
    Ensure clock LED illuminates for 3-5 seconds.
    If LED flashes rapidly at regular intervals for approximately 1 minute, then flashes at irregular intervals:
    Key code not recognised.
    Remove key and try again.
    Programming
    When
    System malfunction: LED illuminates for 1 minute, then flashes at irregular intervals.
    Key(s) added or replaced.

    NOTE: Replacement keys MUST have blue mark. Keys with red mark are NOT compatible with this system.

    How
    NOTE: Programming method using vehicle keys can be deactivated using diagnostic equipment.

    Obtain 2 programmed keys (A and B).
    Insert key A into ignition switch.
    Turn ignition switch to position II. Wait 1 second.
    Switch ignition OFF. Remove key A.
    Insert key B into ignition switch within 5 seconds.
    Turn ignition switch to position II. Wait 1 second.
    Switch ignition OFF. Remove key B.
    Within 10 seconds:
    Insert key to be programmed into ignition switch.
    Turn ignition switch to position II. Wait 4 seconds.
    Switch ignition OFF. Wait 5 seconds.
    Start engine.
    If engine does not start and clock LED flashes:
    Switch ignition ON. Wait at least 20 seconds.
    Switch ignition OFF. Repeat programming procedure.
    Repeat above procedure to program remaining keys.
    Keys can also be programmed using diagnostic equipment.

    NOTE: A maximum of 8 keys can be programmed, including a maximum of 4 with remote control.








    quote:

    Orjinalden alıntı: qawsed52

    i focus anahtar programlamaAracımın uzaktan kumandalı anahtarına su girmiş ve programı şaştı. Şu an;
    1- Bagaj kapısının açılma butonuna bastığımda tüm kapılar açılıyor.
    2-Kapıları kapama veya Kapıları açma butonuna bastığımda hiç bir işlem yapılmıyor.
    3- Bagaj kapısı açma ve kapı açma butonlarına birlikte bastığımda tüm kapılar açılıyor.

    Ben ise tüm butonların normal görevini yapmasını istiyorum.
    Servise gittim anahtarın değişmesi gerekir dediler ben buna inanmıyorum.Bu sorunun programın yenilenmesi ile çözüleceğini düşünüyorum.
    Bilgi sahibi arkadaşlar acil yardım lütfen!!!!!!!!!!!








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakanusta -- 11 Haziran 2007; 23:18:53 >




  • Göstergedeki hareret ibresi takılı kalıyor veya gösterge içinde temassızlık yapan bir yer olabilir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: UGUR19

    aracım 2004 model Marea Liberty sıralı sistem LPG li.
    Benim sorunum hararet göstergesi ile ilgili. Bazen sabah motor soğuk olduğu halde derece bir kademe yukarıda gösteriyor ve genellikle de motor ısındıktan sonra ortanın yine bir veya iki kademe yukarısını gösteriyor. Ancak motor sıcaklığı normal. Göstergelerin üst tarafına vurarak sarstığımda ibre normal yerine iniyor. bu arızayı nasıl giderebilir. slm. teşekkürler.
  • Merhaba Hakan Bey, inwells otomatik cam kaldırma modülü aldım. ancak bağlayamadım. daewoo nubira araç. modül kapı kilitlemeye basınca sırayla 4 camı kaldıracak şekilde çalışıyor her cam için 2 kablo var ve normalda kapalı devre vaziyetinde cam kaldırma pozisyonunda ise açık devre oluyor. yani sırasıyla 2li 4 set açık devre oluyor. ben bunu sisteme nasıl bağlarsam çalışır çözemedim. bi de elektronikçi olacam. şöför tarafındaki kumandaları inceledim. kumandaya 12v ve nötr birde 4 motorun kabloları geliyor, switchin konumuna göre motorlara ya artı eksi yada eksi artı veriyor ve bu şekilde çalışıyor. bu durumda ne yapmalıyımki sisteme entegre edebileyim modülü. şimdiden teşekkürler.
  • Arkadaşlar beş gün önce yoğun yağmur altında OPEL ASTRA 2002 OTOMATİT VİTES olan aracımı kullanırken yolda bulunan su birikintisi içinden geçerken ki sel yoluymuş su içinde arabam stop etti ve suda kaldım Onbeş yirmi dakika arkadaşlarım gelinciye kadar kurtarılmayı bekledim.Beklerken aracım koltuk döşemelerine kadar su doldu.Aracı çekerek sanayi ye götürdük .Ustalar aküye enerji verince araba çalıştı ve hava filitresi nemlendiği için değiştirdik.Arabamda airbeg arıza ışığı yandı.Merkezi kilit sistemi çalışmadı.Başka hiçbir arıza olmadı.Ustalar hemen bir oto kuaföre gitmemi ve arabayı temizletip vakumlatarak kurutmaya sokmamı yoksa döşemelerin çürüyeceğini ve koku olacağını söylediler.Hemen en yakın oto kuaföre giderek 100 milyon karşılığı arabamı baştan aşağı yıkatıp vakumlattım ve kurtmaya soktumBu arada motor ve ön takımlarıda yıkattım.Oto kuaförcü yıkama yapmadan önce aküyü söktü.Ama arabam suda bayağı ıslanmıştı.Arabamı almaya gittiğimde pırıl pırıl buldum ama döşemelerin altındaki süngerler hala yaştı.Güneşte arabayı havalandırmamı istediler.Fakat otomatik kilit çalışmıştı ona sevindim.Ertesi sabah uyanıp işe giderken arabamın atamatik kilidi çalışmadı ve arabayı anahtar ile kapıdan açtım.On gün önce servise yıllık bakıma gitmiştim ve yıllık bakım ile beraber triger kayışını değiştirdim.Ayrıca balatalar değişti ve arka fren kampanası el freni balatası sıkıştığından yemiş dediler ve karşılıklı olarak diskleri el freni telini değiştirdiler.Biliyorsunuz servisler tamir yapmıyor bozulanı sök yenisini tak yapıyorlar.İş fren sistemi olunca sesimi çıkarmadım ama 1 milyar 450 milyan masraf çıktı ve yüzde 25 indirim varmış 1 milyon yüz binlira ödedim.Ve başıma gelen bu olaydan sonra servise gitmek istemedim.Tanıdığın bir oto alarmcı ve oto elektrikçiye gitti.Durumu anlattım.Arabayı kontrol etti ve sigortaların çalıştığını fakat merkezi kilit beynini nem aldığın ve rolede oksitlenme olabileceğini söyledi.Bu arada kiliti senkronize etmeye çalıştı olmadı.Airbag arıza ışığı için de koltuk altında bulunan müşürün serviste bilgisayara bakılarak sökülüp takılması ile sorunun düzelebileceğini söyledi.Dün servise gittim.Serviste sonuç arabanın herşeyi normal merkezi kilit beyni su almış değişmesi gerekiyor ve airbeğ lambası hatası için ise kontrol ünitesi su almış değişmesi gerekiyor dediler.Fiyatı ise yüzde 25 indirim varmış 578 milyon merkezi kilit beyni ve 178 milyon kontrol ünitesi ayrıca işçilik.Yaptıramadım tabi ama oradaki sorumlu yetkili kişi ile biraz samimi olmuştuk bana şunu söyledi opellerde genelde su ve nem olayından bu hatalar çok oluyor bence bir hafta bekleyin araba kurusun kendiliğinden düzelme ihtimali yüksek dedi.Herhengi bir şase olmasın diye merkezi kilit soketini söktük fakat airbeğ arıza ışığını sökmedik eğer airbeg ışığı sönerse bilinki kurudu ve merkezi kilit beynide çalışır.Bir hafta sonra getirin bir bakalım olmassa dışarda beyin tamiri yapıyorlar ucuza yaptırırsınız dedi.Kağıtta F1 ve F2 hata kodları gördüm.Bunlar beyinin içindeki role oksitlenmesi yani nem hataları dedi.Geldim ve bekleyeceğim sanıyorum.Sizce ne yapayım bilgilendirirseniz sevinirim.Zira şu sıralar maddi durumum iyi değil ve servise söğüşlenmek istemiyorumZira görevli eleman söyledi serviste biz tamir yapmayız arızalı parçayı söker yenisini takarız dedi.Şimdi acaba MERKEZİ KİLİT BEYNİNE gerçekten direkt su girmişmidir yoksa nemli de kuruyunca düzelme şansı varmıdır.Kontrol ünitesine su girmişmidir yosa nem mi var yada elektrik kablolarının bir yerinde sudan dolayı bir şasemi vardır .Bidiğim kadarı ile beyinler çok iyi izole ediliyor kolay su girmiyor içine Yardımlarınızı bekliyorum ne yapayım yada konu hakkındaki görüşleriniz nelerdir.Yardımcı olursanız sevinirim.HAA ayrıva beşgün geçmesine rağmen bugün döşemenin kenarından parmaklarım soktum alttaki süngerler hala ıslakkk.




  • Selamlar,

    Acil yardımınıza ihtiyacım var. Servise gonderdigim 2001 model opel vectrada beyin arızası oldugunu ogrendım. Sizce ne kadar bir masraf cıkarır bana ve İstanbul'da bunu hakkıyla yapacak kime, hangi servise götürebilirim ?? Sevisler arasında bile fiyat farkı oldugunu biliyorum, lütfen bildiginiz güvendiginiz bir yer varsa yazın. Alternatif bir cozum oneriniz varsa da lütfen yazın.

    Tesekkur ederım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DSC-H5 -- 14 Haziran 2007; 15:40:06 >
  • Merkezi kilit ünitesinin içinede su girmiştir mutlaka içini açıp kurut ve yerine geri takın sorunun düzelme şansı var.



    quote:

    Orjinalden alıntı: DELTAXX

    Arkadaşlar beş gün önce yoğun yağmur altında OPEL ASTRA 2002 OTOMATİT VİTES olan aracımı kullanırken yolda bulunan su birikintisi içinden geçerken ki sel yoluymuş su içinde arabam stop etti ve suda kaldım Onbeş yirmi dakika arkadaşlarım gelinciye kadar kurtarılmayı bekledim.Beklerken aracım koltuk döşemelerine kadar su doldu.Aracı çekerek sanayi ye götürdük .Ustalar aküye enerji verince araba çalıştı ve hava filitresi nemlendiği için değiştirdik.Arabamda airbeg arıza ışığı yandı.Merkezi kilit sistemi çalışmadı.Başka hiçbir arıza olmadı.Ustalar hemen bir oto kuaföre gitmemi ve arabayı temizletip vakumlatarak kurutmaya sokmamı yoksa döşemelerin çürüyeceğini ve koku olacağını söylediler.Hemen en yakın oto kuaföre giderek 100 milyon karşılığı arabamı baştan aşağı yıkatıp vakumlattım ve kurtmaya soktumBu arada motor ve ön takımlarıda yıkattım.Oto kuaförcü yıkama yapmadan önce aküyü söktü.Ama arabam suda bayağı ıslanmıştı.Arabamı almaya gittiğimde pırıl pırıl buldum ama döşemelerin altındaki süngerler hala yaştı.Güneşte arabayı havalandırmamı istediler.Fakat otomatik kilit çalışmıştı ona sevindim.Ertesi sabah uyanıp işe giderken arabamın atamatik kilidi çalışmadı ve arabayı anahtar ile kapıdan açtım.On gün önce servise yıllık bakıma gitmiştim ve yıllık bakım ile beraber triger kayışını değiştirdim.Ayrıca balatalar değişti ve arka fren kampanası el freni balatası sıkıştığından yemiş dediler ve karşılıklı olarak diskleri el freni telini değiştirdiler.Biliyorsunuz servisler tamir yapmıyor bozulanı sök yenisini tak yapıyorlar.İş fren sistemi olunca sesimi çıkarmadım ama 1 milyar 450 milyan masraf çıktı ve yüzde 25 indirim varmış 1 milyon yüz binlira ödedim.Ve başıma gelen bu olaydan sonra servise gitmek istemedim.Tanıdığın bir oto alarmcı ve oto elektrikçiye gitti.Durumu anlattım.Arabayı kontrol etti ve sigortaların çalıştığını fakat merkezi kilit beynini nem aldığın ve rolede oksitlenme olabileceğini söyledi.Bu arada kiliti senkronize etmeye çalıştı olmadı.Airbag arıza ışığı için de koltuk altında bulunan müşürün serviste bilgisayara bakılarak sökülüp takılması ile sorunun düzelebileceğini söyledi.Dün servise gittim.Serviste sonuç arabanın herşeyi normal merkezi kilit beyni su almış değişmesi gerekiyor ve airbeğ lambası hatası için ise kontrol ünitesi su almış değişmesi gerekiyor dediler.Fiyatı ise yüzde 25 indirim varmış 578 milyon merkezi kilit beyni ve 178 milyon kontrol ünitesi ayrıca işçilik.Yaptıramadım tabi ama oradaki sorumlu yetkili kişi ile biraz samimi olmuştuk bana şunu söyledi opellerde genelde su ve nem olayından bu hatalar çok oluyor bence bir hafta bekleyin araba kurusun kendiliğinden düzelme ihtimali yüksek dedi.Herhengi bir şase olmasın diye merkezi kilit soketini söktük fakat airbeğ arıza ışığını sökmedik eğer airbeg ışığı sönerse bilinki kurudu ve merkezi kilit beynide çalışır.Bir hafta sonra getirin bir bakalım olmassa dışarda beyin tamiri yapıyorlar ucuza yaptırırsınız dedi.Kağıtta F1 ve F2 hata kodları gördüm.Bunlar beyinin içindeki role oksitlenmesi yani nem hataları dedi.Geldim ve bekleyeceğim sanıyorum.Sizce ne yapayım bilgilendirirseniz sevinirim.Zira şu sıralar maddi durumum iyi değil ve servise söğüşlenmek istemiyorumZira görevli eleman söyledi serviste biz tamir yapmayız arızalı parçayı söker yenisini takarız dedi.Şimdi acaba MERKEZİ KİLİT BEYNİNE gerçekten direkt su girmişmidir yoksa nemli de kuruyunca düzelme şansı varmıdır.Kontrol ünitesine su girmişmidir yosa nem mi var yada elektrik kablolarının bir yerinde sudan dolayı bir şasemi vardır .Bidiğim kadarı ile beyinler çok iyi izole ediliyor kolay su girmiyor içine Yardımlarınızı bekliyorum ne yapayım yada konu hakkındaki görüşleriniz nelerdir.Yardımcı olursanız sevinirim.HAA ayrıva beşgün geçmesine rağmen bugün döşemenin kenarından parmaklarım soktum alttaki süngerler hala ıslakkk.




  • TEKNOCAR OTO ELEKTRONİK SERVİS
    BEYİN TAMİRİ GARANTİLİ ŞEKİLDE YAPIYOR.
    MACİT USTA
    0 216 445 27 01
    ANKARA DAN HAKAN USTA VERDİ DERSENİZ YARDIMCI OLUR.



    quote:

    Orjinalden alıntı: DSC-H5

    Selamlar,

    Acil yardımınıza ihtiyacım var. Servise gonderdigim 2001 model opel vectrada beyin arızası oldugunu ogrendım. Sizce ne kadar bir masraf cıkarır bana ve İstanbul'da bunu hakkıyla yapacak kime, hangi servise götürebilirim ?? Sevisler arasında bile fiyat farkı oldugunu biliyorum, lütfen bildiginiz güvendiginiz bir yer varsa yazın. Alternatif bir cozum oneriniz varsa da lütfen yazın.

    Tesekkur ederım.

  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.