Şimdi Ara

Aracın kuma saplanması ve DSG sorunsalı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43
Cevap
0
Favori
5.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    nası yani? yarı otomatik doblonun kavraması 18 yıl mı dayandı? manuel ise konuyla ilgisi yok. birde baskı balatada yıl değil km nin dur-kalkda mı uzun yoldamı yapıldığı önemlidir.

    Alıntıları Göster
    2002'de otomatiği yoktu hocam. Gerçi şuan bizim pazarda sunulan Dualogic şanzıman tek kavrama. Muhtemelen şanzıman manuelle tamamen aynıdır.

    Balata 18 yıl dayandı, fabrikasyon şanzıman yağını da 18 yıl kullandık. Asfaltta gittiği kadar arazide de çamur, toprak, tarla marla gitmek istediğimiz her yere girdik. En son arazide rotili kırdım, öyle gidiyorduk

    Benim araba manuel ama ikiside asfalt üzeri kullanım için tasarlanmış araçlar. Ben baya 18 yıldır 4 çeker arazi aracı gibi kullanıyorum, diğeri azcık kumdan hemen arıza uyarısı veriyor. Alt yapısı az biraz sağlam olsa o araba o plajdan hata vermeden güle oynaya çıkardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • PS şanzıman bedava verseler almam. Focus almama sebebimdir PS . DSG de bir sıkıntı yasamadik. Kullanmasi da çok zevkli. Diğer otomatik sanzimanlara göre daha kararlı ve daha hızlı . Ayrıca benzinli araçta uzun yolda 3.9 lt yaktiracak kadar tasarruflu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.