Şimdi Ara

Aracımın Motoru Kilitlenmiş SON DURUM (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
57
Cevap
0
Favori
97.598
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KSTD

    Bujilerin hepsini sökün. Silindire su dolmuşsa, sıvı sıkışmayacağından belki bu yüzdendir. Bujileri sökün öyle vurdurun bakalım. Marş motoru olsa, vurdurunca çalışırdı. Başka sorun var. Ani frenleme mi yapıyor? Video da çekin mümkünse.

    araba mahallenin aşağısında kaldı.

    evden çıkamıyorum 1 haftada çıkamayacam.

    yarın veya bu gün usta bakacak arabaya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Renault 19 Model aracım var. Erzincandan Getirdim Erzincana Geri Götürecektim.

    2-3 Aydır Yatıyor Dedim Bir Çalıştırayım

    Kesin AKÜ Bitmiştir Dedim Eminim Ondan Zaten Diğer Araçtan Takviye Yaptık Herşey Tamam Ama Araç Çalışmadı.

    AKÜ'den Şüphelendik Yeni akü taktırdık gene aynı.

    Sorun şu, Marşa basınca TIK Diye bir ses geliyor marş motoru az dönüyor kesiliyor sonra.

    Vurdurmayı denedik aracı mahallenin aşağısına kadar gittik araçla oda olmadı.

    Usta geldi dediki bunun motoru kitlenmiş dedi. Motor dönmüyor gibi birşey söyledi.

    Araç 2-3 ay yatarsa motorumu kitlenir? Yağsız kaldı desem yağda vardı gelirken tamamladık.

    Ustalarımdan yardım bekliyorum

    Akşam saatlerinde farları yakın, tekrar marşa basın farları dikkatlice gözlemleyin normal bir araçta olması gerektiği kadar kısılma oluyor mu? Eğer olmuyorsa farlar parlak yanmaya devam ediyorsa marş motoruna giden kablolara baktırın gevşeme veya temassızlık vardır. Tık tık sesi duyduğunuza göre selenoid bendiksi çekiyor demektir, eğer kablolarda da sıkıntı yoksa selenoid kontaklarına bakmak lazım ki bu çok düşük bir ihtimaldir.

    Eğer farlar açıkken marşa bastığınızda marş motoru bir iki tur döndükten sonra farlar neredeyse tamamen sönüyorsa ve bir daha marş edemiyorsanız akünüz bitmiştir.

    Yazdıklarımı deneyin, ona göre çözümü bulmaya çalışalım forum olarak. Saygılar.

    Kısılma falan olmuyor hocam.

    Vurdurunca bi anda frenlenmese diyecem başka bir sorun var ama işte..

    Hiç mi kısılma yok?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Renault 19 Model aracım var. Erzincandan Getirdim Erzincana Geri Götürecektim.

    2-3 Aydır Yatıyor Dedim Bir Çalıştırayım

    Kesin AKÜ Bitmiştir Dedim Eminim Ondan Zaten Diğer Araçtan Takviye Yaptık Herşey Tamam Ama Araç Çalışmadı.

    AKÜ'den Şüphelendik Yeni akü taktırdık gene aynı.

    Sorun şu, Marşa basınca TIK Diye bir ses geliyor marş motoru az dönüyor kesiliyor sonra.

    Vurdurmayı denedik aracı mahallenin aşağısına kadar gittik araçla oda olmadı.

    Usta geldi dediki bunun motoru kitlenmiş dedi. Motor dönmüyor gibi birşey söyledi.

    Araç 2-3 ay yatarsa motorumu kitlenir? Yağsız kaldı desem yağda vardı gelirken tamamladık.

    Ustalarımdan yardım bekliyorum

    Akşam saatlerinde farları yakın, tekrar marşa basın farları dikkatlice gözlemleyin normal bir araçta olması gerektiği kadar kısılma oluyor mu? Eğer olmuyorsa farlar parlak yanmaya devam ediyorsa marş motoruna giden kablolara baktırın gevşeme veya temassızlık vardır. Tık tık sesi duyduğunuza göre selenoid bendiksi çekiyor demektir, eğer kablolarda da sıkıntı yoksa selenoid kontaklarına bakmak lazım ki bu çok düşük bir ihtimaldir.

    Eğer farlar açıkken marşa bastığınızda marş motoru bir iki tur döndükten sonra farlar neredeyse tamamen sönüyorsa ve bir daha marş edemiyorsanız akünüz bitmiştir.

    Yazdıklarımı deneyin, ona göre çözümü bulmaya çalışalım forum olarak. Saygılar.

    Kısılma falan olmuyor hocam.

    Vurdurunca bi anda frenlenmese diyecem başka bir sorun var ama işte..

    Hiç mi kısılma yok?

    normal bir aracin oldugu kadar var

    edit : babam soyledi biraz kisilma varmis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GAMİNG EKİPMANCIM -- 13 Şubat 2013; 13:46:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Renault 19 Model aracım var. Erzincandan Getirdim Erzincana Geri Götürecektim.

    2-3 Aydır Yatıyor Dedim Bir Çalıştırayım

    Kesin AKÜ Bitmiştir Dedim Eminim Ondan Zaten Diğer Araçtan Takviye Yaptık Herşey Tamam Ama Araç Çalışmadı.

    AKÜ'den Şüphelendik Yeni akü taktırdık gene aynı.

    Sorun şu, Marşa basınca TIK Diye bir ses geliyor marş motoru az dönüyor kesiliyor sonra.

    Vurdurmayı denedik aracı mahallenin aşağısına kadar gittik araçla oda olmadı.

    Usta geldi dediki bunun motoru kitlenmiş dedi. Motor dönmüyor gibi birşey söyledi.

    Araç 2-3 ay yatarsa motorumu kitlenir? Yağsız kaldı desem yağda vardı gelirken tamamladık.

    Ustalarımdan yardım bekliyorum

    Akşam saatlerinde farları yakın, tekrar marşa basın farları dikkatlice gözlemleyin normal bir araçta olması gerektiği kadar kısılma oluyor mu? Eğer olmuyorsa farlar parlak yanmaya devam ediyorsa marş motoruna giden kablolara baktırın gevşeme veya temassızlık vardır. Tık tık sesi duyduğunuza göre selenoid bendiksi çekiyor demektir, eğer kablolarda da sıkıntı yoksa selenoid kontaklarına bakmak lazım ki bu çok düşük bir ihtimaldir.

    Eğer farlar açıkken marşa bastığınızda marş motoru bir iki tur döndükten sonra farlar neredeyse tamamen sönüyorsa ve bir daha marş edemiyorsanız akünüz bitmiştir.

    Yazdıklarımı deneyin, ona göre çözümü bulmaya çalışalım forum olarak. Saygılar.

    Kısılma falan olmuyor hocam.

    Vurdurunca bi anda frenlenmese diyecem başka bir sorun var ama işte..

    Hiç mi kısılma yok?

    normal bir aracin oldugu kadar var

    edit : babam soyledi biraz kisilma varmis

    Marş motoru bağlantısına kollektöre ve kömürlere bakılması lazım.




  • Arkadaşlar motor'un kitlendiğinden eminim artık usta baktı bugün.

    Yarın çekiciyle tamirhaneye çekeceğiz arabayı motor kitlendi ondan eminizde peki neden kitlendi onu bilmiyorum yarın belli olacak.

    Usta antifiriz olmadığından soğuktan kitlenmiş olabilir dedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Arkadaşlar motor'un kitlendiğinden eminim artık usta baktı bugün.

    Yarın çekiciyle tamirhaneye çekeceğiz arabayı motor kitlendi ondan eminizde peki neden kitlendi onu bilmiyorum yarın belli olacak.

    Usta antifiriz olmadığından soğuktan kitlenmiş olabilir dedi.

    Durup dururken motor kilitlenmez, yağ varmı aracınızda?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Arkadaşlar motor'un kitlendiğinden eminim artık usta baktı bugün.

    Yarın çekiciyle tamirhaneye çekeceğiz arabayı motor kitlendi ondan eminizde peki neden kitlendi onu bilmiyorum yarın belli olacak.

    Usta antifiriz olmadığından soğuktan kitlenmiş olabilir dedi.

    Durup dururken motor kilitlenmez, yağ varmı aracınızda?

    Yağ var heralde ama.

    Araba hiç yerinden oynamadan yağsız kalsa bile kitlenmez bence.

    Çalıştırsak öyle kitlese anlam verebilecem ama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Arkadaşlar motor'un kitlendiğinden eminim artık usta baktı bugün.

    Yarın çekiciyle tamirhaneye çekeceğiz arabayı motor kitlendi ondan eminizde peki neden kitlendi onu bilmiyorum yarın belli olacak.

    Usta antifiriz olmadığından soğuktan kitlenmiş olabilir dedi.

    Durup dururken motor kilitlenmez, yağ varmı aracınızda?

    Yağ var heralde ama.

    Araba hiç yerinden oynamadan yağsız kalsa bile kitlenmez bence.

    Çalıştırsak öyle kitlese anlam verebilecem ama

    Yağsız kalmaktan kastın şu hani arabanın altını vurursunuz karter dekinir yağ boşalır aileden başka biri bilmez gelir marşsa basar motoru bir süre sonra kitler. Ama ustanın dediği durumun oluşması söz konusu değil. Üstelik motor kitlendiyse marş motoru milide dönemez bu yüzden aşırı akım çeker ve marşa bastığınızda farlar yanıyorsa sönecek kadar kısılır o kasıntıyı hissedersiniz. Ben hala elektrik arızanız var diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Arkadaşlar motor'un kitlendiğinden eminim artık usta baktı bugün.

    Yarın çekiciyle tamirhaneye çekeceğiz arabayı motor kitlendi ondan eminizde peki neden kitlendi onu bilmiyorum yarın belli olacak.

    Usta antifiriz olmadığından soğuktan kitlenmiş olabilir dedi.

    Durup dururken motor kilitlenmez, yağ varmı aracınızda?

    Yağ var heralde ama.

    Araba hiç yerinden oynamadan yağsız kalsa bile kitlenmez bence.

    Çalıştırsak öyle kitlese anlam verebilecem ama

    Yağsız kalmaktan kastın şu hani arabanın altını vurursunuz karter dekinir yağ boşalır aileden başka biri bilmez gelir marşsa basar motoru bir süre sonra kitler. Ama ustanın dediği durumun oluşması söz konusu değil. Üstelik motor kitlendiyse marş motoru milide dönemez bu yüzden aşırı akım çeker ve marşa bastığınızda farlar yanıyorsa sönecek kadar kısılır o kasıntıyı hissedersiniz. Ben hala elektrik arızanız var diyorum.

    Yok Hocam Altını Sürtme Durumu Yok Kimse Kullanmadı Arabayı.


    Usta babama öyle demiş ben hiç birşey anlamadım.

    Farlar kısılmıyor ayrıca.




  • aynı şey benim başıma geldi sonuç ne oldu ne masraf çıkarttı benim arbada flash ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugryuce

    aynı şey benim başıma geldi sonuç ne oldu ne masraf çıkarttı benim arbada flash ?

    Konumu uyandırmışsınız


    2 sene önce erzincana giderken araba hararet yapmıştı, şard dinamosunun kayışı kopmuştu yolda giderken.

    gerede yolundaki tamircilere götürük 4-5 saat uğraşıp yaptılar. conta yakmıştı arabamız.

    Meğersem açıklık bırakmışlar bir yerinde çaylaklar. yağ 200 300 kmde bir sıfırlanıyordu. tamamen doldurmak zorunda kalıyorduk 2-3 günde bir su ekliyorduk araca.

    e istanbuldada 1-2 ay yatınca araba kilitlenmiş kalmış.

    komple yeniden motor yaptırdık. bazı araba aksesuarlarıyla 3bin tlye yakın bir masraf çıktı hocam..




  • teşekkür ederim cevabınız için şarj dinomosuymuş problem dinomoyu tamir etti usta 2 saatte 140 tl ye kurtardım artık bi sorun yok çok şükür ama aracın sesi çok az değişmiş gibi biraz yağıda az kalmıştı ekledim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugryuce

    teşekkür ederim cevabınız için şarj dinomosuymuş problem dinomoyu tamir etti usta 2 saatte 140 tl ye kurtardım artık bi sorun yok çok şükür ama aracın sesi çok az değişmiş gibi biraz yağıda az kalmıştı ekledim

    şarj dinamosu olduğunu nasıl anladı? bence şarj dinamosu olsaydı kayış kaydırır arabayı tamamen durdurmazdı?

    bense doğan slx var. aynı problem bende de var. ne zaman yapacağı belli olmuyor. 4 -5 sefer marşa bastığımda tık diyor kalıyor. sanki marş motoru dönecek ama birşey sıkıyor motoru döndürmüyor gibi. ara ara bu arızayı yapıyordu. bugün yine yaptı. arabayı vitese taktım öne arkaya durduğu yerde iteledim ve marşa bastım sorun yine var. araç 1 de ve debriyaj basılı hafif hareket ettirdim debriyajı bıraktım ama araba zınk dedi durdu. 1 e taktım marşa bastım araba hiç kıpırdamadı( eskiden 1 de marşa basınca araba ileri fırlardı)

    nedeni ne olabilir? veya şarj dinamosu diyorsanız şarj dinamosundaki sorun neymiş?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dembay1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugryuce

    teşekkür ederim cevabınız için şarj dinomosuymuş problem dinomoyu tamir etti usta 2 saatte 140 tl ye kurtardım artık bi sorun yok çok şükür ama aracın sesi çok az değişmiş gibi biraz yağıda az kalmıştı ekledim

    şarj dinamosu olduğunu nasıl anladı? bence şarj dinamosu olsaydı kayış kaydırır arabayı tamamen durdurmazdı?

    bense doğan slx var. aynı problem bende de var. ne zaman yapacağı belli olmuyor. 4 -5 sefer marşa bastığımda tık diyor kalıyor. sanki marş motoru dönecek ama birşey sıkıyor motoru döndürmüyor gibi. ara ara bu arızayı yapıyordu. bugün yine yaptı. arabayı vitese taktım öne arkaya durduğu yerde iteledim ve marşa bastım sorun yine var. araç 1 de ve debriyaj basılı hafif hareket ettirdim debriyajı bıraktım ama araba zınk dedi durdu. 1 e taktım marşa bastım araba hiç kıpırdamadı( eskiden 1 de marşa basınca araba ileri fırlardı)

    nedeni ne olabilir? veya şarj dinamosu diyorsanız şarj dinamosundaki sorun neymiş?

    Arabayı vurdurmayı deneyin 2 ye takıp, 10 metre gitmeye çalışın, eğer araba gitmezse vurdurğunuzda araba motor kilitlemiştir..

    ayrıca marşa basınca marş dönmüyorsa, akşam vakitlerinde uzunları yakıp marşa basınız, marşa bastığınızda farlarda hafif sönme varsa, motor kilitlemiştir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yanıt Vermiyor

    quote:

    Orijinalden alıntı: dembay1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugryuce

    teşekkür ederim cevabınız için şarj dinomosuymuş problem dinomoyu tamir etti usta 2 saatte 140 tl ye kurtardım artık bi sorun yok çok şükür ama aracın sesi çok az değişmiş gibi biraz yağıda az kalmıştı ekledim

    şarj dinamosu olduğunu nasıl anladı? bence şarj dinamosu olsaydı kayış kaydırır arabayı tamamen durdurmazdı?

    bense doğan slx var. aynı problem bende de var. ne zaman yapacağı belli olmuyor. 4 -5 sefer marşa bastığımda tık diyor kalıyor. sanki marş motoru dönecek ama birşey sıkıyor motoru döndürmüyor gibi. ara ara bu arızayı yapıyordu. bugün yine yaptı. arabayı vitese taktım öne arkaya durduğu yerde iteledim ve marşa bastım sorun yine var. araç 1 de ve debriyaj basılı hafif hareket ettirdim debriyajı bıraktım ama araba zınk dedi durdu. 1 e taktım marşa bastım araba hiç kıpırdamadı( eskiden 1 de marşa basınca araba ileri fırlardı)

    nedeni ne olabilir? veya şarj dinamosu diyorsanız şarj dinamosundaki sorun neymiş?

    Arabayı vurdurmayı deneyin 2 ye takıp, 10 metre gitmeye çalışın, eğer araba gitmezse vurdurğunuzda araba motor kilitlemiştir..

    ayrıca marşa basınca marş dönmüyorsa, akşam vakitlerinde uzunları yakıp marşa basınız, marşa bastığınızda farlarda hafif sönme varsa, motor kilitlemiştir..

    olduğu yerde vurdurmayı denedim araba durdu. 1 de marşa bastım hiç kıpırdamadı. nasıl oldu ise çalıştı ve şimdi herşey normal. ( bu olay ara ara başıma geliyor. 4-5 kere marşa basıyorum kilitleniyor bir daha basıyorum normal çalışıyor)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dembay1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yanıt Vermiyor

    quote:

    Orijinalden alıntı: dembay1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugryuce

    teşekkür ederim cevabınız için şarj dinomosuymuş problem dinomoyu tamir etti usta 2 saatte 140 tl ye kurtardım artık bi sorun yok çok şükür ama aracın sesi çok az değişmiş gibi biraz yağıda az kalmıştı ekledim

    şarj dinamosu olduğunu nasıl anladı? bence şarj dinamosu olsaydı kayış kaydırır arabayı tamamen durdurmazdı?

    bense doğan slx var. aynı problem bende de var. ne zaman yapacağı belli olmuyor. 4 -5 sefer marşa bastığımda tık diyor kalıyor. sanki marş motoru dönecek ama birşey sıkıyor motoru döndürmüyor gibi. ara ara bu arızayı yapıyordu. bugün yine yaptı. arabayı vitese taktım öne arkaya durduğu yerde iteledim ve marşa bastım sorun yine var. araç 1 de ve debriyaj basılı hafif hareket ettirdim debriyajı bıraktım ama araba zınk dedi durdu. 1 e taktım marşa bastım araba hiç kıpırdamadı( eskiden 1 de marşa basınca araba ileri fırlardı)

    nedeni ne olabilir? veya şarj dinamosu diyorsanız şarj dinamosundaki sorun neymiş?

    Arabayı vurdurmayı deneyin 2 ye takıp, 10 metre gitmeye çalışın, eğer araba gitmezse vurdurğunuzda araba motor kilitlemiştir..

    ayrıca marşa basınca marş dönmüyorsa, akşam vakitlerinde uzunları yakıp marşa basınız, marşa bastığınızda farlarda hafif sönme varsa, motor kilitlemiştir..

    olduğu yerde vurdurmayı denedim araba durdu. 1 de marşa bastım hiç kıpırdamadı. nasıl oldu ise çalıştı ve şimdi herşey normal. ( bu olay ara ara başıma geliyor. 4-5 kere marşa basıyorum kilitleniyor bir daha basıyorum normal çalışıyor)

    marş motorunda problem oluyordur. konjektördede porblem olmuş olabilir, motor'a su gelmişse marş motoru pas kir toplamış olabilir .bunda zorlanmaya sebebiyet verir.




  • marş dinamosu elden geçti orta mili komple değişti ama sonuç yine aynı ..
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.