Şimdi Ara

Aracım arkadan çok kayıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadasin yazim tarzinda bir tuhaflik goremedim,siz tabii 300 400 nm araclardan inmediginiz icin cok komik geliyor herhalde? Okullar bir acilsa artik..
    Ayrica hocam aracinizin sinirlarini tam bilmiyorsunuz deneyerek tecrube etmelisiniz ama yine de lastiklere bakmakta fayda var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkür ederim yarın kontrol edeceğim lastikleri. Ben anlamıyorum milleti sanki burda hepsinin aracı m3 c63 falan galiba
  • Fiyat yuksek oldugu icin oyle gelmistir. Bana da kredi kartim ayni hissi veriyor

    Şaka bir tarafa gule gule kullanin. Onden cekisli araclar genelde arkayi birakmaz. Size oyle gelmistir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arka tekerlekler vw de opsiyon oldugu için kaymanız normal yetkili bayiden sonradan arka tekerlekleri 2000 tl ye taktırabilirsiniz.
  • Lastik basıncı, lastik durumu arkayi bırakması nedenlerinden bikaci
    En büyük nedeni ise sürücü hatası virajda araç yana yatinca gazi bırakırsanız yada frene dokunursaniz arka gelir. (Çoğu sürücü yapar refleks olarak)
    Düşük ihtimal önden kayma sırasında araç dışa açılırken direksiyona fazla acı vererek arkasını bırakmasına neden olabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arka lastikleri one on lastikleri arkaya almayi deneyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam birinci sebep çok güçlü olması
    İkinci sebep ise highline olması (gücü artırıyor özellikle belirttiğinize göre)


    Lastik durumuymuş falan bakmayın siz millete. Sizin aracınızın sorunu çok güçlü olmasıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Virajlara hangi gazla giriyorsanız o gazla çıkın. Virajda gaz keserseniz ağırlık öne yığılır. Arkası hafifler ve arkadan kayma meyilli hale gelir.Direksiyon ile fazla oynamayın virajda.
    Tahminim siz virajda fazla gaz veriyorsunuz. Sebep bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fabrikadan yanlışlıkla 1.6 tdi yerine 2.0 gti motor takmış olabilirler
    Fusion 1.4 alan birisi 1.6 olduğunu sonradan öğrenmişti forumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fleleo

    teşekkür ederim yarın kontrol edeceğim lastikleri. Ben anlamıyorum milleti sanki burda hepsinin aracı m3 c63 falan galiba

    Burada KIA ile vitesi çat diye 2 ye atabilir, Honda ile mercedesler tokatlayabilir, Ford ile mermi gibi gidebilirsin fakat VW aracım var diye konu açarsan ağır fanboysundur. 2 gün buraya takılsan çözersin AntiVW trollerini. DH'de ortam böyle. Aracını güle güle kullan forumdaşım.
  • Lastik basınçlarına bakmayla başlayın öncelikle, bende aracı aldığımda fazla yüzüyor gibi geliyordu, lastik basınçlarını normala getirdim düzeldi, sizinde lastikler fazla şişirilmiş olabilir, lastik dişleri bitmiş olabilir, viraja girerken ve virajda fren yaparsanız yine kayıyor olabilir, aracınızı seviyorsunuz ancak çok güçlü demeniz yersiz bir ifade olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fleleo kullanıcısına yanıt
    highline değildir o highline olsa kaymazdı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fleleo

    golf 7 1.6 tdi dsg highline virajlarda önden kaymak yerine arkasını çok bırakıyor çok güçlü torku çok fazla olduğu için mi böyle acaba?

    Yahu ne zaman biteceksiniz inanki çok merak ediyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu belki gerçekten bilgilenmek için açtın buna laf yok tabii ki, fakat çok güçlü falan bunlar nedir arkadaş ya. Sizin gibi kullanıcılar yüzünden vag grubu sahiplerini ti ye alıyorlar. He bu benim umurumda mı? Değil tabii ki ama siz de vazgeçin şu tarzinizdan. Neyi çok güçlü? Standart 1.6 tdi 110 bg bi araba ışte.
    Şimdi bunları geçip konuya döner isek. Önce lastik basinclarini sonra lastik durumlarını kontrol et. Sonra da arabanın limitlerini öğren. Hangi virajı hangi hızda dönebileceğini viraja girmeden kestirebilmen gerekir. Yoksa bi gün kendini refüj, bariyer, karşı şerit yada şarampolde bulabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lastık dandıktır lastık marka modelı ne
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.