Şimdi Ara

Araba Seçiminde Kararsız Kaldım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
559
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Chevrolet ZR1 (C6) '09 ---> 184.800 Cr. - 647BG - 6500 RPM - 6162 cc.

    Dodge Viper SRT10 ACR '08 --> 100.000 Cr. - 612BG - 6100 RPM- 8354 cc.

    Bu iki araç arasında kaldım. Hangisini almalıyım ?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: necromyhTh

    Chevrolet ZR1 (C6) '09 ---> 184.800 Cr. - 647BG - 6500 RPM - 6162 cc.

    Dodge Viper SRT10 ACR '08 --> 100.000 Cr. - 612BG - 6100 RPM- 8354 cc.

    Bu iki araç arasında kaldım. Hangisini almalıyım ?

    zr1 i al
  • ZR1'i aldım. Artık modifikasyon için para biriktirmem lazım :)
  • En kısa sürede Viper ACR modelini de alın derim. Gerçi ACR'a ZR1 gibi yarış modifikasyonu yapılmıyor ama zaten stok halde bile muazzam bir yol tutuşa sahip. Yol tutuş ile ilgili ince ayar yaptığınız takdirde elinizin altında canavar gibi bir yarışçı daha olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: venom800

    En kısa sürede Viper ACR modelini de alın derim. Gerçi ACR'a ZR1 gibi yarış modifikasyonu yapılmıyor ama zaten stok halde bile muazzam bir yol tutuşa sahip. Yol tutuş ile ilgili ince ayar yaptığınız takdirde elinizin altında canavar gibi bir yarışçı daha olacak

    Viper aldım ama yol tutuş hiç hoşuma gitmedi.
    Nasıl bir ince ayar yapmam gerekiyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: W.Shakespeare

    quote:

    Orijinalden alıntı: venom800

    En kısa sürede Viper ACR modelini de alın derim. Gerçi ACR'a ZR1 gibi yarış modifikasyonu yapılmıyor ama zaten stok halde bile muazzam bir yol tutuşa sahip. Yol tutuş ile ilgili ince ayar yaptığınız takdirde elinizin altında canavar gibi bir yarışçı daha olacak

    Viper aldım ama yol tutuş hiç hoşuma gitmedi.
    Nasıl bir ince ayar yapmam gerekiyor?

    Arkadan itişli ve oldukça güçlü bir araç olan Viper Srt/10 Acr aslında mükemmel bir yol tutuşa sahiptir fakat bazıları için ilk etapta 'kontrolü zor' olarak nitelendirilebilir. Aslında hiçbir yol tutuş ekipmanı uygulanmadan sadece 'yarış-yumuşak' lastik seçimi ile stok halde optimum yol tutuş performansı alabilirsiniz ama bununla yetinmek istemiyorsanız tamamı ayarlanabilir süspansiyon uygulaması ile aracın daha da iyi yol tutmasını sağlamak sizin elinizde. Süspansiyon ayarları aklımda değil ne yazık ki, Ps3'ü açıp ayarları n resmini buraya koyarım müsait olduğumda Ha bu arada Srt/10 Coupe ve Srt/10 ACR arasında ciddi yol tutuş farkı vardır. Yani Acr ile çok daha iyi bir yarış otomobili performansı alabiliyorken Srt/10 Coupe modeli ondan bir kaç basamak aşağıdadır yol tutuş olarak. Srt/10 Coupe performans olarak Acr modeline yakın gibi görünse de Acr'ın bariz bir üstünlüğü söz konusudur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: venom800

    quote:

    Orijinalden alıntı: W.Shakespeare

    quote:

    Orijinalden alıntı: venom800

    En kısa sürede Viper ACR modelini de alın derim. Gerçi ACR'a ZR1 gibi yarış modifikasyonu yapılmıyor ama zaten stok halde bile muazzam bir yol tutuşa sahip. Yol tutuş ile ilgili ince ayar yaptığınız takdirde elinizin altında canavar gibi bir yarışçı daha olacak

    Viper aldım ama yol tutuş hiç hoşuma gitmedi.
    Nasıl bir ince ayar yapmam gerekiyor?

    Arkadan itişli ve oldukça güçlü bir araç olan Viper Srt/10 Acr aslında mükemmel bir yol tutuşa sahiptir fakat bazıları için ilk etapta 'kontrolü zor' olarak nitelendirilebilir. Aslında hiçbir yol tutuş ekipmanı uygulanmadan sadece 'yarış-yumuşak' lastik seçimi ile stok halde optimum yol tutuş performansı alabilirsiniz ama bununla yetinmek istemiyorsanız tamamı ayarlanabilir süspansiyon uygulaması ile aracın daha da iyi yol tutmasını sağlamak sizin elinizde. Süspansiyon ayarları aklımda değil ne yazık ki, Ps3'ü açıp ayarları n resmini buraya koyarım müsait olduğumda Ha bu arada Srt/10 Coupe ve Srt/10 ACR arasında ciddi yol tutuş farkı vardır. Yani Acr ile çok daha iyi bir yarış otomobili performansı alabiliyorken Srt/10 Coupe modeli ondan bir kaç basamak aşağıdadır yol tutuş olarak. Srt/10 Coupe performans olarak Acr modeline yakın gibi görünse de Acr'ın bariz bir üstünlüğü söz konusudur.

    Ayarlanabilir suspansiyonun en uygun ayari icin sizden haber bekliyorum.
    Verdiginiz bilgiler icin tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @W.Shakespeare Dodge Viper Srt/10 ACR için yaptığım süspansiyon, lsd, şanzıman ve sürüş ayarları resimlerde görüldüğü gibidir Tabi şunu hatırlatmadan geçmeyeyim, bu ayarlar benim uzun sürüş denemelerim sonrasında deneme yanılma ile yaptığım ve optimum performansı aldığım ayarlardır. Viper Srt/10 ACR için en iyi ayar bu demem çok yanlış olur çünkü çoğu kişinin kullandığı ayarlar farklıdır ama denemenizde fayda var tabi. Normalde G25 ile Gt5 oynarım fakat direksiyonu kuramayacak gibi bir durumum varsa DS3 ile oynadığım zamanlar da olur, bu ayarlar ile DS3 kullanarak da gayet iyi performans almışımdır.

     Araba Seçiminde Kararsız Kaldım

     Araba Seçiminde Kararsız Kaldım

     Araba Seçiminde Kararsız Kaldım

     Araba Seçiminde Kararsız Kaldım

     Araba Seçiminde Kararsız Kaldım


    EKLEME: Söylemeyi unuttum, aracı bu ayarlar ile maksimum hp değerlerinde sürdüğünüz zaman en ufak hatanızı bile affetmeyeceği için hp değerini daha makul bir seviyeye çekmekte fayda var. Motor ayarlarından gücü 650 hp ye getirdiğiniz vakit oldukça stabil ve bir o kadar da hızlı bir araç ile karşılaşacaksınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi venom800 -- 18 Eylül 2012; 20:57:19 >




  • @Venom800
    Çok teşekkür ederim ilgin için.
    Akşam deneyeceğim.
  • ZR1 ile bir çok yarış kazandım. Bana gayet uygun geliyor. Bir ara bu aracıda denerim.
  • corvette hastasıyım ben corvette zr1 kullanıyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.