Şimdi Ara

Apple AirPods (Tüm Modeller) [ANA KONU] (332. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
17.784
Cevap
494
Favori
1.027.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 330331332333334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Kulağında küpe falan var mı belki çarpıyordur?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rocker35 kullanıcısına yanıt
    Hayır yok küpe ya da başka bir aksesuar. Bu sorun yalnızca ANC ve geçirgenlik modunda oluyor. Kulaklıkları hiç düşürmedim, çarpmadım bir yere. Hep kendi kutusunda muhafaza edildi.
  • cmuniryavas C kullanıcısına yanıt
    Evet böyle bi ayar var tek kulaklık taktığında geçirgen ve gürültü modunda geçiş yapabiliyorsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • EknCn kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam. Zaten hb genellikle e-fatura gönderiyor oda var. Banada CSB geldş biraz :) yada esc firmasının bir dümeni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de aynı sorun var. AirPods 2

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Uzun suredir airpods almak istiyordum. Pro versiyonu daha önce deneme fırsatım olmadı. Normal alacaktım, bir de kulak içi kulaklıkları da pek sevmiyorum. Uzun süre kullanınca kulağımı rahatsız ediyor. Ama test etmediğim için Apple ürünü hakkında yorum yapmak istemem.


    Yine de kullanan ve benim gibi kulak içinden hafif de olsa rahatsızlık duyarak alıp memnun kalan var mi diye danışmak istedim. Zira kulak içi plastik olan kısımlardan kulakları havasız bırakması bende sanki basınç değişiyor etkisi yapıyor. Rahatsızlığım da bu.


    Son sorum, pro olmayan versiyonlarda 1. Ve 2. Nesil ne anlama geliyor. Bir de internette kutulu, şarj adaptörü şeklinde fiyat farklı paketler var. Biraz bilgilendirir misiniz. Aşağıdaki 2 linkteki ürün fiyat farkı sadece kablosuz şarj kutusu mudur? Kablosuz kutu şart değil zaten kablosuz şarj ortamım da yok. Hepinize iyi akşamlar.


    1-

    2-


    Şimdiden teşekkür ederim yardımcı olacak arkadaşlara.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taklitsis -- 9 Mayıs 2020; 0:0:54 >




  • Beyler ben şunu anlayamadım. Bir fakedir degildir mevzusu gidiyor. Bunu anlamak çok basit degil mi? Eğer Iphone umu bul menüsünde Airpods gorunuyorsa gerçektir. Bunu da taklit edemiyorlardır sanırım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zizazu Z kullanıcısına yanıt
    Doğru.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Bu kronik bir sorun
    2 çeşit kullanıcı var.
    1- o tık tık sesini ve sorununu yaşayanlar.
    2- O tık tık sesini ve sorununu yaşayacak olanlar.
    Kulaklığı kulağınıza bastırıp çektiğinizde radyo boş kanal sesi, ıslık sesi duyuyor musunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi infom@n -- 9 Mayıs 2020; 2:2:38 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Beyler hb den AirPods pro almıştım ve bu ürün ayıplı gelmişti , servisten ayıplı olduğuna dair rapor aldık ve raporda musteri onarım istemiyor iade diye yazıyor , pazartesi hb deposu bu ürünü teslim aldı şaka gibi bügun eve kargo gelmiş AirPods proyu adamlar geri göndermişler yanı ayıplı ürünü adamlar geri gönderiyor ne bi açıklama var ne bi yazı var . Şaka gibi inanın aklım almıyor hem ayıplı ürün satıyorsun hem geri gönderiyorsun yahu Apple rapor vermiş bu ürüne sen ne diye geri gönderirsin bu ürünü bana , ben bedavamı aldım bu ürünü para vererek alıyoruz adamlar ayıplı ürünü hiç bir açıklama yada yazı gibi bisey yazmadan geri gönderiyorlar iade süreci sistemde devam ederken sonuçlanmazken ayıplı ürünü geri göndermişler iflah olmaz bu hb kesinlikle hb den alışveriş yapmayın arkadaşlar yaşadığım süreci bi ben bilirim insan parasıyla rezil oluyor inanın ilk defa bu şey basıma geldi Amazon gibi marka varken hb den ne diye almışım bu ürünü ben ya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: infom@n

    Bu kronik bir sorun
    2 çeşit kullanıcı var.
    1- o tık tık sesini ve sorununu yaşayanlar.
    2- O tık tık sesini ve sorununu yaşayacak olanlar.
    Kulaklığı kulağınıza bastırıp çektiğinizde radyo boş kanal sesi, ıslık sesi duyuyor musunuz?
    Evet, ıslık sesine benzer ses duyuyorum.

    ama bu sorun daha önce yoktu. Dün başladı. Daha önce olsa mutlaka farkederdim. Hergün 1.5 saatten fazla kullanıyorum kulakılığı.

    Çok ilginç kronik olması. ÖNceki sayfalarda çok gerilere gidemedim. Demek ki var benim gibi olan.

    O zaman hiç değişimle, tamirle uğraşmayayım. madem mutlaka olacak bu sorun...Direk para iadesi seçeneğini kullanayım.
  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Sen bilirsin.
    Bende de sağ kulaklıkta oldu.
    İlkinde iade ettim
    Sonra HB’den satın aldım.
    Bir müddet sonra onda da oldu.
    Serviste değişim yaptılar
    Şimdi yine var.
    Şimdi hala var ve servise gidecek.
    Şahsi kanaatim Apple AirPods Pro uzun vadeli değil çabuk bozuluyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • infom@n kullanıcısına yanıt
    Anladım. Direk apple'a götürüp iade isterdim ama şimdi covid19 nedeniyle servisleri açık mı ki, apple storelar kapalı bildiğim kadarıyla. Haziran ortasına kadar vaktim var 6 ayın dolmasına.
  • Ben de bugün hepsi burada üzerinden AirPods Pro aldım. Yarın Teslim edilecek.Şimdi bu kadar sahte ayıplı vs post okuyunca Acaba hiç teslim almasam mı ya da aldıktan sonra nelere dikkat etmek lazım tavsiyeleriniz nelerdir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Xrage77 X kullanıcısına yanıt
    Teslim alırsan iş işden geçer geri iade almazlar iyi karar ver.
    Teslim ama Amazon'dan al BogazınYargıcı uzun süredir uğraşıyor bak ibret al.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TulparHAN -- 9 Mayıs 2020; 1:42:47 >
  • Xrage77 X kullanıcısına yanıt
    Hocam gözüm gibi kullandım. Şarj kutusuna bile kılıf aldım çizilmesin diye. Cebimde taşımadım. Günde 1.5 saat yürüyüş ve fitness için kullandım. O da malum, covid19 çıktığından beri hergün değil.

    Sonuç, sol kulaklık tıkırtı yapmaya başladı dün. Yukarda yazdım. Arkadaş cevap verdi, kronik sorun diye. az önce ekşiye baktım. oraya d ayazmışlar, cızırtı yapmaya başladı diye.

    Açıkçası ben servise götürüp, servis fişi talep ederek, ilk 6 ay içerisinde çıkan sorunların ürünü ayıplı mal sınıfına sokmasından kaynaklanan hakkımı kullanarak para iadesi talebinde bulunmayı düşünüyorum. Çünkü değişim yapsalar bile bir süre sonra tekrarlayacak. Ekşide, kiminde 1-2 hafta sonra başlamış bu olay.

    Soğudum direk.

    Siz bilirsiniz ama bence siparişi iptal edin, kargo gelirse de açmadan geri gönderin. Az para değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infom@n

    Bu kronik bir sorun
    2 çeşit kullanıcı var.
    1- o tık tık sesini ve sorununu yaşayanlar.
    2- O tık tık sesini ve sorununu yaşayacak olanlar.
    Kulaklığı kulağınıza bastırıp çektiğinizde radyo boş kanal sesi, ıslık sesi duyuyor musunuz?
    2'de "yaşayacak olanlar" mı demek istediniz?
  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    😂😂😂 klavyenin mağduriyeti. Evet “yaşayacak” olanlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ENDERES-5441 kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun bende de var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ENDERES-5441 kullanıcısına yanıt
    iPhone mu kullanıyorsunuz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 330331332333334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.