Şimdi Ara

Ankastre Set Tavsiye ve Öneri Lazım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
2.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • barış ertaşoğlu B kullanıcısına yanıt
    Yaşadığınız ile aynı konu değil belki ama benim yaşadığım benzer bir hikayem var. :-)

    Aldığım pahalı / premium bir mobilya vardı, vitrin camı hiçbir darbe olmadan kendi kendine kırıldı. Ben kendim şahit olmasam olaya, belki çocuklar kırmıştır diyeceğim ama gerçekten gözümün önünde oldu.

    Düz cam değildi, boyalı ve desenli bir cam olduğu için piyasadan bulma şansım yoktu. Servisi çağırdık ve servis inceleme sonrası "darbe ile kırılma" raporu verdi. Yeni cam için korkunç bir para istedi ve 3 ay termin verdi.

    Tesadüfen, 1-2 gün sonra, bir haberde firmanın patronunun adını gördüm. Hemen sosyal medyadan aradım, instagram da bulamadım ama twitter da buldum. Fotoğraflar da doğru kişi olduğunu gösteriyordu.

    Kibar ama detaylı bir yazı yazdım patrona, konuyu anlattım. Bir cevap vermedi bana ama 3 gün sonra servis elinde cam ile geldi, montajı yaptı ve para almadan gitti. Hiç konuşmadılar, hiçbir açıklama yapmadılar. Ama giderken biri diğerine dönüp "bizi şikayet eden bu adammıymış" dedi, ben de duydum. :-)

    Aslında ben şikayet etmemiştim. Sadece olanı yazdım. Yaşadığım ilginç bir hikaye olarak anılarımda yerini aldı.




  • merhaba,
    ben bu garanti neyi kapsar neyi kapsamaz bilemem ki insanın başına gelince öğreniyor bu tür şeyleri,benim derdim ve meramım şudur; koskoca Siemens bir cam değiştiremiyorsa neden o kadar para verip siemens alayım? alırım ucuz marka 2 yılda bir değiştiririm başım da ağrımaz! peki vatandaş olarak benim suçum ne bu meret kırılıyorsa darbe almadan?
    bu arada araştırıyorum Avrupada durum nedir,bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
    buraya neden yazdım benim düştüğüm hataya enayiliğe düşmeyin siemens vs almayın arkadaş kazıklamak için yer arıyorlar,garanti kurallarını kendilerine göre esnetiyorlar!
  • deepkurt kullanıcısına yanıt
    iyi yapmışsınız hemşerim,bazen bu teknik sorumlular mı her ne kimselerse kraldan çok kralcı oluyorlar zira.
    belki alman bir patronun haberi olsa diyecek ki ne saçma şey adam bizden 20bin tl lik alışveriş yapmış( buzdolabı-çamaşır(2 adet)-bulaşık-ankastre seti aldım) 350 tl için değer mi benim markamı dile düşürmeye diyecek ama işte bu yetki verdikleri kan emiciler ohhh bak işte ne güzel vatandaşa geçirdik diye seviniyorlardır kesin
  • deepkurt kullanıcısına yanıt
    merhaba,
    bu tüketici hakem heyetlerinin de suyu çıktı zira gidiyorsun heyete bildiğim kadarıyla onlar da yine bir servisçiyi görevlendiriyorlar işten anlıyor diye o da işine ne gelirse artık!
    bu saatten sonra elde fırın kapağı heyet heyet dolaşılmaz ki,doğru söylüyorsun elbet o da ayrı.
    zaten servis de daha önce böyle bir çatlama görmediğini vb söyledi demek ki ya üretim hatası ya montaj vb.bu durumda neden böyle bir firma yan yattı çamura battı yapar ki!
    her yerde söyleyeceğim artık bu pahalı markayı kullanacağınıza gidin ucuzundan alın 2 yılda bir değiştirirsin 3 defa değişsen yine benim verdiğim paraya yetişmez
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.