Şimdi Ara

Ankara KVK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Aynen bu metni sikayetimvar.com'a da koyacam ama siz de okuyun istedim, neyin ne olduğunu görün istedim:

    "Sağlam Teslim Ettiğim Telefonu Hasarlı Aldım Ve KVK Biz Yapmadık Diyor!"

    "Ekranında olan bir sorundan dolayı (teslim ederken belirttiklerimden başka hiçbir sorunu KESİNLİKLE olmayan) garantisi dolmuş Nokia 8800 Sirocco marka telefonumu Ankara Kızılay'daki KVK'ya bıraktım ve ücret karşılığında tamire razı oldum. 82 TL karşılığında üst kızağı değiştirildiği söylenen telefonumun cuma günü hazırdır mesajı geldi.

    Pazartesi akşamı gittim, sıramı alıp bekledim. Sıram geldiğinde bankodaki çalışana belgelerimi verdim ve tel. almaya geldim dedim. Adam hemen telefonunuzun ücreti 82 TL, nasıl ödeyeceksiniz, kredi kartınızı alıyım, şuraya da imza atın teslim aldığınıza dair dedi. Önce bir telefonu hakkaten teslim et, ne yapıldı anlat da öyle imza/para iste ama di mi!? Yine de tatsızlık çıkarmamak adına denileni yaptım, telefonu alıp cebime attım ve eve geldim.

    Fakat eve gelince farkettim ki telefonun kızağı açılıp kapanırken kıtırtı şeklinde ses çıkartıyor! Ayrıca ekranın hemen altındaki tuşların yerleşimi bir miktar yamuk!

    İşte o an o kadar pişman oldum ki telefonumu KVK'ya verdiğime de, telefonu kontrol etmeden teslim aldığıma da (kamera kayıtları elbet ki vardır, kontrol edilebilir), teslim aldıktan sonra kontrol etmeyip KVK'ya güvenip eve geldiğime de...

    Yine de iyi niyetle düşündüm ki olur olur, montaj sırasında veya başka bir evrede hata olmuştur gözden kaçmıştır. Çünkü hakkaten dikkat edilmezse gözden kaçabilecek bir ayrıntı. Dolayısıyla bugün (perş.) telefonumu anneme verdim ve o KVK'ya geri götürdü ve sorunu anlattı. Orda ne deseler beğenirsiniz: "telefonu bize getirmeden de bu sorun VARDIR, bizde olmadı" (kesinlikle yoktu, hem varsayıma bakarmısınız!), "hem pek fark edilmiyor" (Allah Allah? Sizin için önemli değil diye niye benim için de öyle olsun?!) ve hatalarını kabul edip telefonu geri almadılar.

    KVK'ya diyecek laf bulamıyorum. Ayıp..!"

    Yorumlarınızı bekliyorum...







  • kvk genpa netcell telesis telpa teleservice hepsi aynı halt..işini layığıyla yapan bir teknik servis var mıdır acaba..? illa para karşılığı yaptırınca mı adam gibi kalite sunacaklar..hoş arkadaş onu da yapmış ama nafile..adam olmaz bunlar..denetlemek lazım ara sıra..askeriye gibi..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    G3 ANKARA
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.