Şimdi Ara

Ankara'da göl kenarı restoran vs

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 7
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 8 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • THR (7 mesaj) ae_ (3 mesaj) LastObserver (1 mesaj) KNTLG (1 mesaj) Seviyeli Yarbay (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Ankara'da göl kenarı restoran vs
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3530 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ankara'da herhangi bir gölün kenarında kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği fark etmez için uygun güzel bir yer var mı bildiğiniz. Hangi göl olduğu da fark etmez



    |
    |
  • Yarbay
    3530 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    |
    |
  • Yarbay
    3229 Mesaj
    Göksu olabilir ...
    |
    |
  • Yarbay
    3530 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    olabilir. Başka güzel yerler bilenler de olabilir
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    göksu yeterli bencede
    |
    |
  • Er
    9 Mesaj
    Göksu var hocam,haftasonları kahvaltı yapmak güzel oluyor orda.
    |
    |
  • Yarbay
    3530 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Göksuya lafımız yok canım yeter tabi de -benim evime 10dk- bi arkadaşı alıp gidicem göksu ona uzak kalıyo ve kalabalık olabilir diye çekiniyorum. Olmadı yine göksu.
    Teşekkür ederim
    |
    |
  • Yarbay
    21622 Mesaj
    |
    |
  • Binbaşı
    1630 Mesaj
    ey(ğ)mir
    |
    |
  • Yarbay
    3530 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    eymire biz girebiliyor muyuz?
  • Yarbay
    4894 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: THR

    eymire biz girebiliyor muyuz?

    taşıtsız evet



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1234 Mesaj
    göksu ve gölbaşı benim en çok gittiğim yerler. gölbaşında kendin pişir kendin ye alanları da var -hoş göksuda da var ama gölbaşında daha göle yakın-. ayrıca gölbaşında olta atıp balıkta tutabilirsiniz.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    gölmü çok komik a tabi istanbul değil orda deniz yok
    bi tane büyükçe leğen al suyu doldur yemek masasının yanına koy :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmannn94 -- 13 Nisan 2012; 1:27:46 >
  • Yarbay
    2757 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: osmannn94

    gölmü çok komik a tabi istanbul değil orda deniz yok
    bi tane büyükçe leğen al suyu doldur yemek masasının yanına koy :D

    komik mi.. Yaş kaç bi bitmediniz ya
    |
    |
  • Yarbay
    3530 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ae_

    göksu ve gölbaşı benim en çok gittiğim yerler. gölbaşında kendin pişir kendin ye alanları da var -hoş göksuda da var ama gölbaşında daha göle yakın-. ayrıca gölbaşında olta atıp balıkta tutabilirsiniz.

    gölbaşında tam nereye düşüyo bu mekanlar, konya yolu tarafından mı giriyorz?

    @Seviyeli Yarbay
    taşıtsız olması kötü oldu ya
    |
    |
  • Binbaşı
    1234 Mesaj
    şehir merkezinden konya yolu üzerinden giderken zaten gölbaşı dönüşünü görüyorsun. döndükten sonra hiç sapmadan gittiğin zaman bir 5-7 kilometre sonra yolda sayıştayın lokali var hemen sonraki kavşakta gölbaşının çevresinde kurulan mesire yerlerinin otoparkı var.
  • Yarbay
    3530 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ae_

    şehir merkezinden konya yolu üzerinden giderken zaten gölbaşı dönüşünü görüyorsun. döndükten sonra hiç sapmadan gittiğin zaman bir 5-7 kilometre sonra yolda sayıştayın lokali var hemen sonraki kavşakta gölbaşının çevresinde kurulan mesire yerlerinin otoparkı var.

    çok teşekkür ederim çok makbule geçti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi THR -- 13 Nisan 2012; 14:45:32 >
  • Binbaşı
    1234 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: THR

    quote:

    Orijinalden alıntı: ae_

    şehir merkezinden konya yolu üzerinden giderken zaten gölbaşı dönüşünü görüyorsun. döndükten sonra hiç sapmadan gittiğin zaman bir 5-7 kilometre sonra yolda sayıştayın lokali var hemen sonraki kavşakta gölbaşının çevresinde kurulan mesire yerlerinin otoparkı var.

    çok teşekkür ederim çok makbule geçti

    önemli değil.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Cancer Clinical Trials
konkasör
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.