Şimdi Ara

Android ödevim ilgili ufak bir soru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar basitçe verilen sayının Newton'un algoritmasıyla karekökünü hesaplayan daha sonra java'nın kendi fonksiyonuyla bulduğu karekökle karşılaştıran bir program üzerinde uğraşıyorum.
    Sorunum fonksiyonda iteration'ı arttırmama rağmen ekrana 0 olarak düşmesi. Yardımcı olmaya çalışırsanız sevinirim.

    MainActivity.java:https://gist.github.com/yoktur/08aec7a322820c789474
    activity_main.xml:https://gist.github.com/yoktur/bcdbed7e7f7d0909cb01
    strings.xml:https://gist.github.com/yoktur/108780f7aa29b0559a7b







  • yoktur kullanıcısına yanıt
    Bulursan haber ver hocam , 30dk dır denedim ama bişe çıkmadı

    Arttırma olayı yok yani . En başta =1 desen 1 diyecek hep . While dolayısı ile sıkıntı oalbilir ama çözemedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senatorts -- 8 Mart 2015; 22:18:25 >
  • show_iteration_number.setText(String.valueOf(iteration));

    şeklinde yaptıgın atamada iteration değişkenine methodlarından dönen iteration değeri yok ya bunu çevirmelisin yada iteration değişkenin textviewları tanımladıgın yerde tanımlayıp methodun içinde yapmalısın şunun gibi

     
    private double doBirinciAksiyon (double number, double guess, double iteration, double accuracylimit, double upperlimit){
    while (Math.abs(guess * guess - number) > accuracylimit && iteration <= upperlimit){
    guess = (guess + (number / guess)) / 2 ;
    iteration=iteration+1;
    }
    this.iteration=iteration;
    return Math.abs(guess);}


    istersen kodun tamamınıda atabilirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitman80 -- 9 Mart 2015; 15:23:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hitman80

    show_iteration_number.setText(String.valueOf(iteration));

    şeklinde yaptıgın atamada iteration değişkenine methodlarından dönen iteration değeri yok ya bunu çevirmelisin yada iteration değişkenin textviewları tanımladıgın yerde tanımlayıp methodun içinde yapmalısın şunun gibi

     
    private double doBirinciAksiyon (double number, double guess, double iteration, double accuracylimit, double upperlimit){
    while (Math.abs(guess * guess - number) > accuracylimit && iteration <= upperlimit){
    guess = (guess + (number / guess)) / 2 ;
    iteration=iteration+1;
    }
    this.iteration=iteration;
    return Math.abs(guess);}


    istersen kodun tamamınıda atabilirim

    Hocam o şekilde denedim ama formülün tutarlılığı bozuldu. Acaba sizin düzenlediğiniz halinde sırasıyla 169,12,0,6 yazıp butona 1-2 defa basınca ne sonuç dönüyor? Yardımınız için teşekkürler.




  • Answer: 13,0
    Java's answer: 13,0
    difference: 0,0
    Iterations: 4,0

    Dönen sonuç bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hitman80

    Answer: 13,0
    Java's answer: 13,0
    difference: 0,0
    Iterations: 4,0

    Dönen sonuç bu

    https://gist.github.com/yoktur/08aec7a322820c789474 böyle bir şeyler yaparak sorunun etrafından dolandım sanırım, herkese teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yoktur -- 9 Mart 2015; 18:20:36 >
  • hitman80 H kullanıcısına yanıt
    Sağol
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Uygulamalar hakkında bir soru
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Aralara yorumlar serpiştirmeni öneririm koda yazarken.Hem kendin,hem de özellikle başkaları için :) .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yoktur

    quote:

    Orijinalden alıntı: hitman80

    Answer: 13,0
    Java's answer: 13,0
    difference: 0,0
    Iterations: 4,0

    Dönen sonuç bu

    https://gist.github.com/yoktur/08aec7a322820c789474 böyle bir şeyler yaparak sorunun etrafından dolandım sanırım, herkese teşekkürler.

    Evet biraz uzatmışsın üçüncü bi aksiyon yaratarak bunun yerine Arraylist yada array oluşturup bu 2 yapıdan birini return edip karşıdan o şekilde alman daha mantıklı olucaktır
    aynı aksiyonu tekrarlamamak için tavsiyem kod tekrarından kaçınman




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.