Şimdi Ara

AMD RDNA™ 4 - RX 9000 Serisi Kullanıcıları Konusu (Owner's Thread) (252. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6.544
Cevap
162
Favori
286.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
29 oy
Giriş
Mesaj
  • Sapphire nitro serisinde zam yapmış satıcılar.


    Reddevil ve taichi şu an daha mantıklı duruyor.

    _____________________________

    İ7-3630QM - 2.3 GHz Turbo Boost ile 3.3 GHz'ye kadar | FULL HD 1920x1080 Ekran | 8GB RAM | Nvidia GeForce GTX660M Ekran kartı | 1TB HDD + 32GB SSD | Aydınlatmalı Klavye | JBL 2.1 Designed | Certified Speakers
  • filozof07 kullanıcısına yanıt

    Bende Rdr2, cyberpunk ve diablo 4'te sürücü zaman aşımı hatası alıyorum kimi zaman oyundan atıyor kimi zaman sistem komple donup 5 saniye sonra devam ediyor...

    _____________________________
    AMD 7800X3D // MPG X870E // 9070XT NITRO+ // GSKILL 2x16 DDR5 // KIOXIA 2TB M2 // CORSAIR RM 850 // H150I ELITE CAPPELIX 360 // CORSAIR 5000D
  • Şimdiye kadar. Warzone, rdr2, cyberpunk 2077, split fiction, last of us 2, last of us 1 oynadım. Bir kere bile oyundan atmadı. Pure 9070 kullanıyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Saygıda mecbur , sevgide özgürsünüz...
  • ThE LoSt kullanıcısına yanıt

    Merhaba bu ayarlarda steel nomad testini geçmedi ama daha hiç bir oyunda donma atma driver hatası yaşamamıştım ayarları -75mv 2750mhz ve -%20 powerlimit olarak değiştirdim.Testi tamamladı bu haliyle 6980 gibi bir puan alıyor.

    Powerlimit düşürmezsem sadece undervolt yaparsam 7370 gibi bir puan alıyor.

    Hem uv hemde powerlimit düşürünce bazı durumlarda stabil olmaması normal çünkü karta hem daha hızlı çalış hem daha az güç çek diyoruz haliyle her senaryoda mümkün olmayabiliyor.

    Ben steel nomaddan önce

    The Last of Us Part II

    Calisto Protocol

    Indiana Jones The Great Circle

    Hellblade 2

    Battlefield 1

    Resident Evil Village

    Gta 5 Enhanched oyunlarını saatlerce max grafik settings ile oynadım sadece indiana jones da rt kapalıydı.En ufak bir sorun yaşamamıştım.Steel Nomad'dan sonra ayarları tekrar düzenledim şimdilik onda da herhangi bir sorun yok




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorpion4201 -- 12 Mayıs 2025; 16:12:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Piyasa durumu icin ne yapmak gerek , beklesek mi yoksa alalım mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    ...
  • cnbzkrt kullanıcısına yanıt

    Ben de kararsızım. Alacak olcam 9070xt taichi veya reddevil alırdım ama.

    _____________________________

    İ7-3630QM - 2.3 GHz Turbo Boost ile 3.3 GHz'ye kadar | FULL HD 1920x1080 Ekran | 8GB RAM | Nvidia GeForce GTX660M Ekran kartı | 1TB HDD + 32GB SSD | Aydınlatmalı Klavye | JBL 2.1 Designed | Certified Speakers
  • elano68 kullanıcısına yanıt
    Taichi okeyde red devil benim kasaya sığmıyor ölçüleriyle

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    ...
  • cnbzkrt kullanıcısına yanıt

    O zaman mevcut durumda tek seçenek kalıyor. Benim kasama ikisi de sığıyor.

    _____________________________

    İ7-3630QM - 2.3 GHz Turbo Boost ile 3.3 GHz'ye kadar | FULL HD 1920x1080 Ekran | 8GB RAM | Nvidia GeForce GTX660M Ekran kartı | 1TB HDD + 32GB SSD | Aydınlatmalı Klavye | JBL 2.1 Designed | Certified Speakers
  • SuperMert kullanıcısına yanıt

    Hangi sürücüyü kullanıyorsunuz?

    _____________________________
    AMD 7800X3D // MPG X870E // 9070XT NITRO+ // GSKILL 2x16 DDR5 // KIOXIA 2TB M2 // CORSAIR RM 850 // H150I ELITE CAPPELIX 360 // CORSAIR 5000D
  • filozof07 kullanıcısına yanıt

    Psu ne?

    _____________________________
  • eski sürücüyü yükledim 25.3.1 bu sefer 2 saat falan oynadım ama yine wattman;

    AMD RDNA™ 4 - RX 9000 Serisi Kullanıcıları Konusu (Owner's Thread)
    _____________________________
    AMD 7800X3D // MPG X870E // 9070XT NITRO+ // GSKILL 2x16 DDR5 // KIOXIA 2TB M2 // CORSAIR RM 850 // H150I ELITE CAPPELIX 360 // CORSAIR 5000D
  • scorpion4201 S kullanıcısına yanıt

    Belirtilen undervolt ayarları ile düz 9070 den farkı kalmamış kartın fps lerde değişkenlik var mı ? düşüş gibi

    _____________________________
    Ryzen 7 5700x BF 2330PGS 4.8 ghz 1.300v || Gigabyte B550 Aorus Pro Ac || Team T-Force Xtreem argb 2x8gb 3600mhz cl16 || Sapphire RX7600 Pulse|| || Kingston Fury Renegade 1TB 7300/6000MB/s || Xpg sx8200 pro 256gb || James Donkey JD960 || Deepcool AK620 Dark Zero Air Cooler || Seasonic M12 II Bronze Evo Edition 620W || Deepcool Ch560 Mesh || Logitech g213 prodigy || Logitech g102 prodigy || Logitech z625 200rms 400w peak || Acer VG240Y 144hz 1ms|| OnePlus 9 Pro 12/256gb 5G||
  • imfatalty kullanıcısına yanıt
    Son sürücü 2 gün evvel güncelledim sanırım.
    Cpu da undervolt lu gpu da.. Maaşallah diyim.
    Gta v de denedim biraz hatta yeni çıkan. Spiderman ayrıca

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Saygıda mecbur , sevgide özgürsünüz...
  • Sıcaklık veya güç tüketimi düşürmek için kartın güç değerini düşürmek çok saçma geliyor bana. Tam tersi, kartın tüm imkanlarını sonuna kadar kullanmak isterim ben. Kart tdpsi'ni 50-100watt düşürsem elime ne geçecek zaten. Ancak psu vb gibi sebepler olursa bunu yapabilirim ama o durumda da yine psu değişene kadar bunu yaparım:D Misal 7900xtx nitro'ya uv/oc max poer olarak kullandığımda 450wattlarda geziyordu genel olarak. Yüksek gördükçe de hoşuma gidiyordu:d

    _____________________________

    İ7-3630QM - 2.3 GHz Turbo Boost ile 3.3 GHz'ye kadar | FULL HD 1920x1080 Ekran | 8GB RAM | Nvidia GeForce GTX660M Ekran kartı | 1TB HDD + 32GB SSD | Aydınlatmalı Klavye | JBL 2.1 Designed | Certified Speakers
  • SuperMert kullanıcısına yanıt

    Maşallah hocam, ben anakartımdan uyuzum ya ddr5 sisteminin en sorunlu anakartlarından biri kendisi asus prime x670. Anakart değiştirmeyi düşünüyorum.

    _____________________________
    AMD 7800X3D // MPG X870E // 9070XT NITRO+ // GSKILL 2x16 DDR5 // KIOXIA 2TB M2 // CORSAIR RM 850 // H150I ELITE CAPPELIX 360 // CORSAIR 5000D
  • imfatalty kullanıcısına yanıt

    Arkadaşlar wattman ı genelde undervolt, overlock yaparken yersiniz. Stok ayarlarda eğer temiz driver ile kurulum yaparsanız wattman yeme ihtimaliniz o kadar düşer. Bir de undervolt bir sürücüde kararlı olabilirken diğer sürücü de kararsız olabilir. O yüzden en iyisi stok ayarlarda kullanmak. Tabi wattman sadece sürücüden yenmez. İşlemci de oc olur ram de oc olur yine wattman yiyebilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berdush42 -- 12 Mayıs 2025; 20:42:43 >
    _____________________________
    Cpu: 386 sx-2/66 < pentium 166MMX < 200MMX < pentim III 600 < Celeron 733 < Celeron 1000 < athlon 2600(barton) < athlon 3000(s.754) <phenom 8450 < phenom II x3 720BE < phenom II x4 965BE<X6 1090T<FX6100<Xeon e3-1240<xeon E3-1270 V2<i7 3770K<FX 8350<i7 4790K Gpu: Cirrus Logic 1MB < S3 virge dx 4MB < 16MB 3dfx vodoo banshee < 32 mb TNT2 < 64MB Geforce 2 mx400 < 128 MB Geforce 4000 < 128 MB fx5200 < 256 mb 9600XT < 256 MB 6600GT < 256MB X800GTO < 512MB 4830 < 512MB 4770 < 1GB 5770 < HD5850<HD6870<HD5870<2GB HD6950-70<7850<7870XT<hd7950<r9 290<GTX 750ti<GTX970<GTX980<GTX 980ti<RX 480<GTX 1070|
  • imfatalty kullanıcısına yanıt
    Asus b850i kullanıyorum ben. Mini itx.
    AMD RDNA™ 4 - RX 9000 Serisi Kullanıcıları Konusu (Owner's Thread) AMD RDNA™ 4 - RX 9000 Serisi Kullanıcıları Konusu (Owner's Thread)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Saygıda mecbur , sevgide özgürsünüz...




  • ThE LoSt kullanıcısına yanıt

    Hayır kart kendi stok hali ile aynı değerleri veriyor.Düz 9070 stok hali değildir sizin dediğiniz oda uv yapılmıştır.Zaten sadece undervolt yok power limit de %20 aşağıda bu durumda kart kendi stok hali ile aynı performansı gösteriyor ama daha az güç harcayıp daha az ısınıyor.

    Eğer sadece uv yaparsam power limit sabit kalırsa fps artışı oluyor 10 kadar.

    _____________________________
  • berdush42 kullanıcısına yanıt

    Win11 kurulumum sıfır, adrenalin varsayılan ayarlarda, noktasına dokunmadım. Bios'ta sadece expo açık, herhangi bir oc, uv, msi afterburner falan kurcalanmış hiçbir şeyim yok. Rm850 kullanıyorum dönüştürücü kabloyu 3 ayrı girişten besliyorum zincir kullanmıyorum. Olabilecek en temiz haldeyim yani. Yeni driver ile daha çok veriyordu eski driver'a dönünce 2-3 saat hata almadım hiç. Yani çok yıllık tecrübelerim anakart sorunlu diyor bana. Az önce vatan'ın gece indirimi ile bir tane mpg x870e aldım. Onunlatemiz kurulum yapacağım. Aynı sorunu büyük ihtimalle yaşamam diye umut ediyorum. Kartı çok sevdim kullanmak istiyorum.

    _____________________________
    AMD 7800X3D // MPG X870E // 9070XT NITRO+ // GSKILL 2x16 DDR5 // KIOXIA 2TB M2 // CORSAIR RM 850 // H150I ELITE CAPPELIX 360 // CORSAIR 5000D
  • Wattman hatası alanlar ddu ile sürücüyü tamamen sildikten sonra son sürücüyü sadece DRIVER ONLY seçeneği ile kurup deneyin.

    _____________________________
    sis 6326 8mb pci, noname 32mb riva tnt2 m64, 16mb 3dfx voodoo 3 3500, 16mb noname geforce2 mx400 128 bit, 64mb voodoo 5 5500 pci, 128mb his Ati Radeon 8500 LE, 128mb leadtek ti4400,128mb sapphire radeon 9800 pro@xt, 128mb galaxy 6600gt agp, 512mb palit geforce 8800gt, 512mb Palit Radeon HD 3850, 512 mb powercolor ATI Radeon HD 4870, 512mb XFX 8800GTS Alpha Dog Edition, 2gb Powercolor 7870 ghz editon,512mb Palit gts 250, 4gb Sapphire r9 290x, 2gb Zotac 750ti, 2gb msi gtx 950 o.c, 8gb gigabyte g1 gtx 1070, 2gb asus rx 460 dual, 8gb msi r9 390 gaming, 8gb sapphire pulse vega56, 12gb sapphire pulse 6700XT, 16gb Powercolor Reaper Rx 9070
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.