Şimdi Ara

AMAZON YAŞADIĞIM KONUYU HEMEN ÇÖZDÜ. SİLERSENİZ KONUYU MEMNUN OLURUM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 11 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • bahriserhat (3 mesaj) trimmm (1 mesaj) sad2727 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Amazon'la irtibata geçince sorunumu hemen çözdü sağ olsun arkadaşlar. Müşteri memnuniyetini ön planda tutuyorlarmış gerçekten.









    ''Arkadaşlar geçen Perşembe Amazon Türkiye internet sitesinden bir notebook sipariş ettim. Daha sonra iade etmeyi düşündüm ama vazgeçtim. Kutuyu bir güzel açtım, kurdum. HP sitesinden sorgulayayım dedim ve maalesef ürünün Ağustos ayında garantisi başlamış. Yani adamlar bize eski ve kullanılmış ürün göndermişler. Bu konuda ne yapmam lazım tavsiye verecek olan var mı? Ayrıca gelen notebookta klavyenin üzerinde bulunan Türkçe karakterlerin hepsinin yazı fontu diğer harflere göre çok daha küçük, bu normal mi sizce?''




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bahriserhat -- 3 Aralık 2020; 1:43:21 >



    |
    |
  • HP 4600 TL olan laptop mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha once de bu sıkıntı olmuş. Ürün eski değil garanti de sıkıntı oluyormuş. Hp ye faturayı email atarsanız düzeltiyorlarmış
  • trimmm kullanıcısına yanıt

    HP ama 5300 TL olan Ryzen 7'li bilgisayar.

  • sad2727 s kullanıcısına yanıt

    Hocam Amazondakiler de benzeri açıklama yaptılar. Zaten sorunumu hemen çözdüler sağ olsunlar. Müşteriyi mağdur etmemek için her yolu deniyorlar galiba.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.