Şimdi Ara

Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (2848. sayfa)

5 sn
331.612
Cevap
8.113
Favori
72.870.273
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1591 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 28462847284828492850
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • freedom77 F kullanıcısına yanıt

    Hak ediyor insanlarAmazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] 

  • mito1172 kullanıcısına yanıt
    Suistimal edenler yüzünden olan sana bana oluyor hocam.
  • freedom77 F kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle maalesefAmazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] 

  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    Sen de bu gibi lehine durumları suistimal ediyorsun işte. Yani ne kadar da hakkın olduğunu açıklamaya çalışsan da bu davranışını gizleyemezsin.


    Günahını almış gibi olmayayım fakat yazdıklarından insanın aklına bu hakları kullanıp ücretsiz ürün kullanıyor olman bile gelebilir.


    İstersen daha fazla uzatma, çünkü bu konuyu takibe alan insanların zamanından çalmış oluyorsun. Bütün mesajlarını okuyan insanlar bile var, ki gereksiz, ben birkaç tanesini okumuştum sadece.

  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    "Konuştukça batmak " böyle bir şey galiba
  • s1LENT kullanıcısına yanıt

    1 kere suistimal edersin 3 kere suistimal edersin. sistemi daha fazla suistimal etmene izin vermez. hesap kiltilerler.

  • s1LENT kullanıcısına yanıt
    Hocam Airpods Pro sorunlu bir kulaklık. Bunu Apple bile kabul edip değişim programına almışken arkadaştan ne yapmasını bekliyorsun? Tabii ki sorunlu olan cihazın değişimini veya para iadesini istemesi en doğal hakkı.
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    Evden çalışan bir insansın belli ki, gün stresini almıyorsun. Sen bu durumlara kafa yorabilirsin, acaba nasıl bir diyalog içerisine girsem de ürünü iadeye göndermenin mümkün olmayıp, hem ürünü hem de ürün ücretini elimde tutabileyim gibi.


    Bir monitörü beğenip beğenmediğini anlaman gerçekten bir ayı uzun bir süre aldı mı? Üstelik her gün yüzüne baktığın bir ürün bu.

  • Olay kimseyi ayıplı bir ürünü kullanmaya zorlamak değil, "2,5 ay kullanıp iade ettim, kargo ücreti kesmediler" deyip tepki görünce "kulağımda durmuyordu 1 hafta kullandım" diye değiştirmek, tepki görmeye devam edince "cızırtı vardı" demesi. Bunu da "aaa 2.5 ay kullandım mı yazmışım gözümden kaçmış" demesi.

  • Mesajımı AirPods Pro için yazdığımı göremiyorum. Siz nerede gördünüz?

  • s1LENT kullanıcısına yanıt

    Arkadaşım ben üçün beşin hesabını yapan birisi değilim. Tüm alışverişimi Migros,Carrefour,ŞOK online den yapıyorum 1 senedir pazara bile gitmiyorum.

    üç beş peşinde olsam pazara giderim alacaklarımı daha ucuza alırım saçmalamışsınız. Bazıları gibi üç e beş e bakmam sen kafanı ferah tut.


    Monitör uzun uzun incelenir Tozları kaç kere ölü pikselle karıştırdığımı hatırlamıyorum. Monitörü görüntü kalitesi nedeni ile beğenmedim o ayrı konu da sana ne oluyor da hesap soruyorsun ?

  • Arkadaşlar ölü pikselli monitörü iade için göndermiştim. İade yapmışlar bugün, kredi kartı hareketlerinde + bakiye olarak gözüküyor. Ve bekleyen provizyon diyor. Ne demek oluyor bu?

    Bu arada para iadenizi işleme aldık diye mail gelmedi. Hesabımın ödemeler bölümünde de yazmıyor.
  • s1LENT kullanıcısına yanıt
    Sen niye yazdığını bilmiyorsan 😂
  • Senin kredi kartında mesela 5.000 tl limit var. Sen monitörü 4.000 tl ye aldın. Geriye 1.000 tl lik limitin kaldı.

    Sana iade olduğu için +4000 olarak görünecek ve provizyondan düştüğün de kart limitin tekrar 5.000'e çıkacak. Provizyon işlemi 1 hafta kadar sürebiliyor ama genelde 1-2 gün içerisinde tamamlanır.

    Kısaca monitör nedeni ile düşen limitine tekrar + girişi sağlandığı için kart limitin açılıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TulparHAN -- 27 Şubat 2021; 20:50:52 >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    Ben size üçün beşin hesabını yaptığınızı mı ima ettim? Üstünüze gelmiş gibi olduğum için strese girip bir şeyleri kanıtlama çabasına girmeyin lütfen.


    Herhangi bir monitörün görüntü kalitesi dahil tüm incelemeleri inanın 1 saatinizi almaz. Ben ürün satıcısı değilim ki hesap sorayım, ben ancak suistimalleriniz yüzünden bazı haklardan mahrum kalan bir tüketici olarak hesap sorabilirim size.

  • s1LENT kullanıcısına yanıt

    Bu mesajınızda açıkca ürünü elimde tutmam için dalavere çevireceğimi ima ediyorsunuz. Bende böyle bir şeye ihtiyacım olmadığını bütün alışverişimi zaten normal piyasadan daha yüksek tutarlar ödeyerek aldığımı söylüyorum.


    Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TulparHAN -- 27 Şubat 2021; 20:55:25 >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Hocam birde AGT Yarın teslim etme ihtimali nedir? Ürün acil lazım da.

    Kolay gelsin gibi seri davraniyorlar mi?

    İstanbul'dayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AAD4AAA61 -- 27 Şubat 2021; 20:56:2 >
  • konu TulparHAN konusu olmuş,


    @TulparHAN ,artık siz aylarca kulaklığı kullanıp iade eden kişi olarak damgalandınız forumda Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] geri dönüşü yok bunun .


    @TulparHAN ,bence artık konuya yazmayın .konu bi rahatlasın ,kendine gelsin...


    ayrıca ben sizin amazon müşteri temsilcisi olduğunuzdan şüpheleniyorum Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU]  , doğru mu acaba ?

  • Bana AGT gün için de mutlaka teslim ediyor.

    AGT'yi arayıp sorun isterseniz, benim bölgeme pazar günü 18:00 veya 23:00 tam saati hatırlamıyorum o saatlere kadar teslim ediyorlardı. Size en doğru bilgiyi AGT firması verecektir.

    https://www.aynigunteslim.com/

  • 
Sayfa: önceki 28462847284828492850
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.