Şimdi Ara

ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
251
Cevap
2
Favori
215.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jasberny

    bunun aynısı benım babamın arkadası carpmıstı cop kamyonuna arkadan ve söföre hıc bı sey olmamıstı mercedesın kabını saglamdır. mana ve dıgerlerıne göre manın her tarafından saman cıkıyo . essek baglasan yanına arabayı yıyerek doyar valla


    Mercedes Kabini Sağlamdır ?..Man Kabini Samandır ?..
    Kardeşim Sen Hiç Axorun Çamurluklarını,Basamaklarını Görmedinmi.Actrosda Aynı Şekil.Man ın Sen Neresini Dandik Gördünde Konuşuyorsun.Mercedes Teknolojik Bir Araç Olabilir Eyvallah..Bende Şahidim Öyle.Vites Değişimi,Şerit Ayarlayıcı.Kısaca Telligrent Sistemi.Ama Man ın Yürüyen Aksam Sağlamlığıyla Mercedesin Yürüyen Aksam Sağlamlığı Bir Tutulmaz.Geçen Kış Eshişehirde Çalıştım.Ankara Bâlâdan Seramik Fabrikasına Proyla Alçı Taşı Getiriyorduk.2 Araba Tonajlı Çalışıyorduk.O İşi Yapan Adamlarda Var.Şirket Onlara İş Vermiş.13.60 Dorseyle Adamlar En Az 50 Ton Çekiyor.Rampadada Köpek Gibi Performans Veriyor O Tonajla.Adamların Araba Filosunun Hepsi 18.410,18.430,18.460 XXL Man.Mercedes Ağır Tonaj Arabası Değildir.Yürüyen Aksamı Man Kadar Dayanıklı Değildir.Bunu Her Zaman Hatırlatırım.Mercedeslede Tonajda Çalışanlar var.Ama Man Kadar Performanslı Dayanıklı Olmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 9 Haziran 2008; 3:54:35 >




  • abıcım mercedese saglam dııl dıyosun ama ben ıkı aracında aynı sekılde kaza yapmıslarını gördm man dırek perte cıktı actros ise 13000 eur luk masraf sonucu yaptırmıstık.mercedesın yürüyen aksam saglamlıgına da gelınce yatagan mermer ocaklarından afyona ve denızlıye mermer ceken araclarda ne kadar bmc varsa bı okadar da axor (3240-1840) var. buna canlı sahıt oldum. adamlar 35 tondan asagı hıc atmıyolar.renaullt a dandık dıyoruz o bıle 67 ton mermer yuklemısler canavar gıbı götürmüş.sonucta man hele o tırcıların inşaat aracı dedıkler 18.410 ve dıger serıleri cok dandık aractır. man onlar ılk cıktıgında 2 mılyon km garantısı verıyordu sonra altından kalkamadı ıptal ettıler.
  • her ne olursa olsun man isveç güvenlik kurallarını sağlamış bi araç ne samanından bahsediyon sen.sonra burda manın kupası pert falan filan maval okuma.savunduğun o araç niye sağlayamıyo peki o güvenlik testini bana sadece bunun cevabını ver yeter????? eşşek bağlayıp yeme olayı anadolda olur naapıyon sen
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orjinalden alıntı: jasberny

    bunun aynısı benım babamın arkadası carpmıstı cop kamyonuna arkadan ve söföre hıc bı sey olmamıstı mercedesın kabını saglamdır. mana ve dıgerlerıne göre manın her tarafından saman cıkıyo . essek baglasan yanına arabayı yıyerek doyar valla


    Mercedes Kabini Sağlamdır ?..Man Kabini Samandır ?..
    Kardeşim Sen Hiç Axorun Çamurluklarını,Basamaklarını Görmedinmi.Actrosda Aynı Şekil.Man ın Sen Neresini Dandik Gördünde Konuşuyorsun.Mercedes Teknolojik Bir Araç Olabilir Eyvallah..Bende Şahidim Öyle.Vites Değişimi,Şerit Ayarlayıcı.Kısaca Telligrent Sistemi.Ama Man ın Yürüyen Aksam Sağlamlığıyla Mercedesin Yürüyen Aksam Sağlamlığı Bir Tutulmaz.Geçen Kış Eshişehirde Çalıştım.Ankara Bâlâdan Seramik Fabrikasına Proyla Alçı Taşı Getiriyorduk.2 Araba Tonajlı Çalışıyorduk.O İşi Yapan Adamlarda Var.Şirket Onlara İş Vermiş.13.60 Dorseyle Adamlar En Az 50 Ton Çekiyor.Rampadada Köpek Gibi Performans Veriyor O Tonajla.Adamların Araba Filosunun Hepsi 18.410,18.430,18.460 XXL Man.Mercedes Ağır Tonaj Arabası Değildir.Yürüyen Aksamı Man Kadar Dayanıklı Değildir.Bunu Her Zaman Hatırlatırım.Mercedeslede Tonajda Çalıştık.Ama Man Kadar Performanslı Dayanıklı Olmadı.

    Acı gerçekleri söyleyeyim size hangisi ne kadar sağlam kabin yaparsa yapsın o araçla devrilip takla atarsan içinde bilardo topu gibi dönelersin çünkü emniyet kemeri takanına rastlamadım.Eğer dersenizki biz emniyet kemeri takıyoruz ne mutlu sizeAma bu araçlar yüksek bir araca çarpınca içinden canlı çıkmanız bir mucize o isveç güvenlik testiyle ilgili net bilgim yok ama internette birçok pert volvo scania resimleri var o da bir yere kadar korur uzun lafın kısası Allah kaza bela vermesin hiçbirinde
    Abi Mercedesi MANı kalmadı hepsi plastik oldu yanlışmıyım içine bir iki koruma barı adı altında bişiler koyarlar o kadarFaydalı yük taşıma kapasitesi ve maliyetleri düşürme gibi sebepler etkendir bunada zaten çamurluğu tamponu plastik olmayan yeni model hatırlamıyorum.
    Abi bu araçlar genelde kullanılan araçlar 4x2 dir zaten hiçbiri tonaj için değil transport içindir ülkemizde boşluklardan faydalanıp bu işi yapıyorlar ancak ülkemizde satılan en çok çekici kamyonun Mercedes olduğu hatırlanılırsa ve ülkemizde tonaj atmayanların istisna olduğu düşünülürse bu işte bir terslik var çünkü 32.270 MAN lar 3228Mercedes ten ucuz değilmiydi ya da şu an 1840 ile MAN ın çekici modelleri arasında çokmu fiyat farkı var hatta şimdi MAN ın 400hp seçeneği çıktı madem tonaja girmiyordu bu araçlar herkes MAN alsın zaten abi ben tırları tonajlı sevmiyorum 25-30tonu geçmesinler







  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korsallar -- 6 Ocak 2008; 16:48:56 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SCAnia---MAN


    quote:

    Orjinalden alıntı: jasberny

    konusma fazla yaa
    quote:

    Orjinalden alıntı: SCAnia---MAN

    her ne olursa olsun man isveç güvenlik kurallarını sağlamış bi araç ne samanından bahsediyon sen.sonra burda manın kupası pert falan filan maval okuma.savunduğun o araç niye sağlayamıyo peki o güvenlik testini bana sadece bunun cevabını ver yeter????? eşşek bağlayıp yeme olayı anadolda olur naapıyon sen



    konusma fazla yaa tuturmussun ısvec guvenlık testı dıye gecmesse gecmessın ısveclıler mercedesın cok umurunda kı actrosun gecemedıgı testen dıger araclar gecsın sadece bunu senden duyuyorum bununla ılıgılı her nerden duyduysan okuduysan buraya o kaynagı bıldır yada lınk ver bı sey yap bıze ıspatla bunu . kırmak ıstemıyorum ama zorluyosunuz . bilip bilmeden ıkı kelıme yazıyosun ortadan kayboluyosun pert oldu dıyorum sana perttttttttttttttttttttt

    ne işle ugrasıyosun amacın ne dır ?
    bizim gibi transport dunyasının ıcınde olan bırı ıle nasıl böle konusabılıyosun anlamıyorum. sen cok mu bılıyosun da konusuyosun

    burda açıkçası kimin neyi bilip bilmediği çok açık.rahat mısın sen.konuşup konuşmama sen mi karar vericeksin .gir bak manın sitesine bak bakalım yazıyomu yazmıyomu ondan sonra gel buraya maval okumana devam et.artislikte yapma.sen belliki bazı şeyleri anlmak istemiyosun.sana o testin nası yapılmadığını bilmeden konuşma.ilk şart araç uçurumdan atılır sonra alınır eğer ki motoru çalışıyosa anca bu testi geçer.anladın mı sağlamlık burda işte.senin o küçümsediğin 2 isveçli marka dünyada ağır vasıtada bi numara sen bana gelipte actrosla bunları kıyaslayamazsın.actros transport arabası bu kadar kaç tane actrosla tonaj çalışıyo bana bunu göster

    Aracı uçurumdan at sonra bak motor çalışıyormu geçtiyse tamamda şöföre ne oldu uçurumdan şöförle at şöför sağlam çıkarsa o zaman sağlam dersinşöför öldükten snra kıymeti kalmıyor ayrıca motor çalışsa ne çalışmasa ne araç perte çıkacak uçurumdan snraarkadaşım hakkında böyle konuşma hakkını SCANİA sana sağlamazdüzeyli olalım beğenmiyorsan seviyeli bir şekilde yazSana Mercedes beğendirmek zorunda değilizSen Scania kullan




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SCAnia---MAN


    quote:

    Orjinalden alıntı: jasberny

    konusma fazla yaa
    quote:

    Orjinalden alıntı: SCAnia---MAN

    her ne olursa olsun man isveç güvenlik kurallarını sağlamış bi araç ne samanından bahsediyon sen.sonra burda manın kupası pert falan filan maval okuma.savunduğun o araç niye sağlayamıyo peki o güvenlik testini bana sadece bunun cevabını ver yeter????? eşşek bağlayıp yeme olayı anadolda olur naapıyon sen



    konusma fazla yaa tuturmussun ısvec guvenlık testı dıye gecmesse gecmessın ısveclıler mercedesın cok umurunda kı actrosun gecemedıgı testen dıger araclar gecsın sadece bunu senden duyuyorum bununla ılıgılı her nerden duyduysan okuduysan buraya o kaynagı bıldır yada lınk ver bı sey yap bıze ıspatla bunu . kırmak ıstemıyorum ama zorluyosunuz . bilip bilmeden ıkı kelıme yazıyosun ortadan kayboluyosun pert oldu dıyorum sana perttttttttttttttttttttt

    ne işle ugrasıyosun amacın ne dır ?
    bizim gibi transport dunyasının ıcınde olan bırı ıle nasıl böle konusabılıyosun anlamıyorum. sen cok mu bılıyosun da konusuyosun

    burda açıkçası kimin neyi bilip bilmediği çok açık.rahat mısın sen.konuşup konuşmama sen mi karar vericeksin .gir bak manın sitesine bak bakalım yazıyomu yazmıyomu ondan sonra gel buraya maval okumana devam et.artislikte yapma.sen belliki bazı şeyleri anlmak istemiyosun.sana o testin nası yapılmadığını bilmeden konuşma.ilk şart araç uçurumdan atılır sonra alınır eğer ki motoru çalışıyosa anca bu testi geçer.anladın mı sağlamlık burda işte.senin o küçümsediğin 2 isveçli marka dünyada ağır vasıtada bi numara sen bana gelipte actrosla bunları kıyaslayamazsın.actros transport arabası bu kadar kaç tane actrosla tonaj çalışıyo bana bunu göster

    Aracı uçurumdan at sonra bak motor çalışıyormu geçtiyse tamamda şöföre ne oldu uçurumdan şöförle at şöför sağlam çıkarsa o zaman sağlam dersinşöför öldükten snra kıymeti kalmıyor ayrıca motor çalışsa ne çalışmasa ne araç perte çıkacak uçurumdan snraarkadaşım hakkında böyle konuşma hakkını SCANİA sana sağlamazdüzeyli olalım beğenmiyorsan seviyeli bir şekilde yazSana Mercedes beğendirmek zorunda değilizSen Scania kullan




  • bak ben zaten actrosun dış görünüşünü beğeniyorum ama bu benim düşüncem benim nası konuşup yorum yapacağımada o karar veremez. ama şöyle bi gerçek var ki man sağlamlıkta kendini kanıtlamış bi marka mersoda öyle mersoyuda kötülemiyorum baya bi teknolojik araç konforlu açıkçası tam bi transport arabası konunun başınadaki ilk yorumuma bakarsan zaten böyle dedim herkesin düşüncesi kendine bende benim bildiklerimi sana kabul ettirmek zorunda değilim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: scania_124_g

    mersocular size göre kral mercedes ama V8 620 nin sesini bi kere dinleyin yeter.mersoda olan herşey scaniada var ama mersoda olmayanlar sağlamlık scania kadar konfor scania kadar güç hiç birisi yok bunların kusura bakmayın ben iki aracada bindim bana burda bilmiyo ayaklarına yatmayın biz zaten kamyoncuyuz hepsini biliriz.scania rahat kupalı bi araç yok man tga ya magnuma bindim onlar artık aşırı sallıyolar adamı bıktıryolar.mercedes gaza bassan kupa hemen arkaya göçüyo frene bassan ön cama fırlatcak seni.arabada bi türlü rahat olamıyon.ama scaniada öyle değil demleyin çayı bakın keyfinize hiç bir çukurda dökülmez.alman kralı kimdir demişsiniz man tga serisiyle çok büyük atılım yaptı eskiden dünya kralı scania alman kralı mercedesti ama şimdi dünya kralı scania alman kralı man tgx680 oldu.şuan mercedesin kullandığı tüm teknolojiler bütün markalar kullanıyor o yüzden onun devri bitti.bide çok büyük yanlış yapıyorsunuz axor mercedes değildir.o yerli bir araba actrosla aralarında dağlar kadar fark var.scaniadan inip 3240 a bindim araba taş gibi geldi.kupa langır langır vuruntu yapıyo.ondan sonra scania nın yolda verdiği güven kaliteyi bir nebze olsun bulamassınız.hatta bi ara 5 ay 3228 axorla çalıştık ondan inip scaniaya binince eşşekten arabaya binmiş gibi olduk.o yüzden axor un rakipleri yerli araçlardır.3240 taki rampa performansı berbat 20 tonla biz sürekli deniyoruz 360 a büyükçekmece rampalarında yetişemiyo bide bizim arabada buçuk yok.9 ileri.buçuk ta olsa zaten axor hepten geride kalacak.arkadaşlar actrosların motorları farklı v6 onlar güzel gibi görünüyor.ama şöför arkadaşlar 400-420 klasmanında scania en sağlam rampacı diyorlar.çimento fabriklarında çalışıyor bu arkadaşlar stralisten axora tüm araçlar var.arkadaşlar şöyle bi sıralama yaparsam SCANİA VOLVO MAN TGX 680 MERSO 1861 olarak sıralayabilirim.

    Kardeş sana defalarca anlattığım şeyleri tekrar tekrar yazdırma eski sayfalara dön orada cevabını bulamadığın soruları korsallar kardeş buna ne dersin diye sorarsın biliyorsam ya da bildiğim kadarıyla cevaplarımHer aracın güzel bir tarafı vardır demek Scania'dada çayın demi güzel oluyorBak eksoz sesini bizim bölümede yazdın ona cevap vermedim çok üstünde durdun cevap vereyim; ses istiyorsan susturucuyu sök eksozuda daha kalın çaplı bir borudan ver bak bakalım nasıl bağırıyor evlat

    aynı şekil bağıran diğer araçlarda var anlayacağın meziyet değil, scanialarda standart v8ler öyle bağırmıyor kullanıcılar kendi yapıyor zaten ona uzun yolda kafamı dayanır




  • cok bılmıs kardesımızde gelmıs . eskımıs teknolojı dıyosun mercedese senın o scanıa marka aracın kac model once onu söle ? bızım actros 2540 2003 model ve her dıngılde ayrı ayrı elektronık kantar var . bır kg bıle sapma yapmıyo hangı scanıa da var bu . senın zaten konustugun kelımlerın yarısı yalan ve yanlıs gecen sen karabukte 500 tane scanıa oldugunu sölemıstın . scanıa ya 80-100 ton attıgınızı sölemıstın hepsı yalan cıktı bu axor 3240 muhabetıne de ınanmıyorum onun ıcın degılmı bu pıyasanın %30 mercedesı tercıh edıyor..
  • sen tırı vırı yapma . senın o dedıgın kantar sıstemı sadece cekerlere bınen agırlıgı gösterıyo oda dıgıtal degıl analog. bırde scanıa yı bılıyorum dıyosun. bu karabuk ne buyuk yermıs böle pıyasa ya yön verıyo . senın nerde oldgun bellı dııl bı karabukte kapısıyosun kamyonlarla bıde her gun buyukcekmece rampasında kapısıyosun . cok yalan söluyosun . senın o scanıa aracın o saydıgın aracların hıc bırınden az yakamaz. scanıa kadar mazot dusmanı arac yok bu pıyasada az yaksa bıle axor dan az yakamaz . pıyasanın %30 actros dııl mercedes-benz dıyorum sana . bu arada axor 65 bın eur degıl ezbere konusma baz versıyonu 1840 ıcın 71 bın eur . power shıft sanzıman fln dononımları artıkca 75 bın eur yu gecer . senın scanıa nın hangı modelı actrostan pahalıymıs senın o scanıa nın 620 sını 105 bın eur ya verıyolar . actros black edıton almanyada turkıyede yok saten 126 000 eur satılıyor. sen al o 360 lık scanıa nı dalgana bak




  • bebek senın yasın kadar ben bu transport camıasının ıcındeyım . ben bmc mı cargo mu tartısmasında cargo dedım sadece. bızım aracın konteynerlerı senın külüstür scanıa nı satın alır . cekıcıye bıle gerek kalmazz
    o bızım 2. cı actrosumuz . senın yuzunden zaten gecen sefer uyarı almıstım. sen kendı fotograflarını forumtr de yayınladın cocuksun sen daha anlamassın böle seylerı bıde mıllete kamyoncuyum dıyosun. 620 scanıa yı keskın kartal fırması aldı 105 bın eur ya . black edıton u da her onune gelen alamıyor koc. turkıyeye zaten vermıyolar mercedes bıze denememız ıcın 2548 bıle hedıye etmıstı 2002 de scanıa ne verdı sana sımdıye kadar. senın eskımıs teknolojı dedıgın arac servıs zaamanı geldıgınde en yakın servısın kac km mesafede oldugunu bıle yazıyo . senın scanıa yada ne var sadece sıcaklık mı yazıyo yazık sana
  • quote:

    Orjinalden alıntı: scania_124_g

    **** o sitede yayınlanan fotoğraftaki benim kardeşimdir onları biliyorum.ordan karıştırma.sen klavye başından yaparsın anca transportculuğu ordan sallama bana.sizin konteynerlerde baya pahalıymış.salla salla zaten senin aracın şimdi satılsa 500 milyar.dünyada tek başka kimsede yok.salla bakalım nereye kadar sallayacan seni izliyorum devam et çok iyi gidiyorsun bi ara sağa sinyal verde dinlen sallamaktan yorulursun sonra


    bızı tanıyanlar bılır evlat senın gıbı klavye kamyoncularından cok görduk bız. istedigin her sekılde kapısma ya hazırım senınle olmadı senın scanıa ıle bızım actrosu kapıstıralım kı bızımkının bos agırlıgı 18 ton gelır.

    konteynerlere gelınce almanya oturan akraban varsa arastırsın .

    ackermann-fruehauf marka textıltransport ve mobeltransport a uygun konteynerlerın sıfır ne kadarmıs.
    sadece şıtangaların tanesı 100 eur. sen sımdı şıtanga nedır onu da bılmezsın . 80 tane şıtanga var onlar saten 8000 eur yapıyo. gerısını sen dusun .

    burdan hızımızı alamıyoruz msn ını verde orda kapısalım yada mekan söle geleyım .




  • quote:

    Orjinalden alıntı: scania_124_g

    yürü be koçum..almanyayla işim olmaz sen buraya bak.senin yüzünden bende ceza almak istemem ama seninle msn de felan uğraşamam kusura bakma.yolun açık olsun Allah şıtangalarınızı artırsın ne diyim






  • quote:

    Orjinalden alıntı: scania_124_g

    yürü be koçum..almanyayla işim olmaz sen buraya bak.senin yüzünden bende ceza almak istemem ama seninle msn de felan uğraşamam kusura bakma.yolun açık olsun Allah şıtangalarınızı artırsın ne diyim

    scaniacı sende az değilsin haa




  • quote:

    Orjinalden alıntı: CeNgİzHaN.


    quote:

    Orjinalden alıntı: scania_124_g

    yürü be koçum..almanyayla işim olmaz sen buraya bak.senin yüzünden bende ceza almak istemem ama seninle msn de felan uğraşamam kusura bakma.yolun açık olsun Allah şıtangalarınızı artırsın ne diyim

    scaniacı sende az değilsin haa



    arkadaslar sızde cocukla cocuk oldunuz ya ne dıyeyım . bebek o daha scanıa oyuncak kamyonuyla oynayan bebek




  • quote:

    Orjinalden alıntı: scania_124_g

    kardeş sen gerçekten çok yanlış anlıyorsun. karabükte tırlara scanilara 80 100 ton atanlar var çünkü eniştemde var.ben kamyona attım demedim lafı ters anlama ondan sonra bana tırı vırı yapma.scanianın körüklü araçlarında kantar sistemi var.körüksüz araçlarda benim bildiğim yok.ha bu arada tırlar arasında en sağlam rampa çıkan scaniadır..git mersoculara sor çünkü torku mercedese göre baya yüksektir.3240 muhabbetine sen inanmassan inanma git sor forumdaki kamyonculara hepsi anlatsın sana scanianın nasıl gittiğini.axor motorunu actrosla kıyaslama çünkü performans hiç yok.biz sürekli deniyoruz aynı piyasadan arkadaşlarla. karabükte en çok kullanılan tır scaniadır sonra volvodur en son olarakta mersodur.çünkü karabükte demir çelik sanayisi gelişmiştir ve ağır koşullara en çok bu araçlar dayanır.mercedese ben kötü demiyorum(axor kötü) actros güzel fakat bana gelmez bana en ufacık hatada arıza vercek araba gelmez.uzun ömürlü bakım masrafları az olan araç olacak.o yüzden merso bunu başaramıyor.kupa rahatlığında scanianın üstüne yok körükler mükemmel mercedes kupayı gereğinden fazla sallıyo.kardeş bana burda birşeyleri öğretmeye çalışma hepsini biliyorum.o araçların hepsini biliyorum.Almanlarda biliyor scanianın mercedesten üstün olduğunu.sen daha hala %30 pazar payı diyosun nerde türkiyede actros ellerin parmaklarını geçmez.ama scania her yerde actrostan pahalı olduğu halde.bu millet biliyor arabanın iyisini.axor çok satılıyo dersen 65 bin euro kim tır satsa çok satar.scania fiyatları 75 bin euro çekse piyasada ne mercedes kalır ne başka araba ama yine 2003 yılından beri İthal ticari araç lideri scania.bu demekdirki bu araçlar sağlam konforlu güçlü.o yüzden insanlar bunları kullanıyor.bizim aracımız 450 bin kmde fakat hiç bir parça değiştirmedik sürekli tonajlı çalıştık hiç bir parça kırmadı.sadece düzenli olarak bakımlarını yaptırdık.siz mercedesin dış görünüşüne bakıyorsunuz o size güzel gelebilir fakat o çaşışmaya başlayınca para etmiyo T.c şartlarında sağlamlık uzun ömür önemli.şimdi bi actrosu satmaya kalksan kimse almaz tercih ediilmiyor.ama scaniayı istediğin her yerde satarsın.en yüksek 2,el değeri scaniada.senin övdüğün 3240 ın bi ikinci eline bakta konuş 2006 model arabayı 100 bin liraya satamıyorsun.yakıt dersen o biçim 20 tonda karma ortalaması %33 scanianın 360ın %28 civarı.bizde 3228 de vardı oda ortalama %31 yakıyordu.man vardı %33 yakıyordu.hepsini hesabını kitabını biliyoruz.

    Atarlar snra kaç yaşında kaç bin km de aracı satarlar yaz onuda
    Daf XF- Actros
    Hangi motorların torkundan bahsediyorsun? Şu an Scania 4serisinin yenisini satıyor torku 2000nm 1840 Axor ile aynı.R420 var 2100nm torku var 2100nm 1844 Actros ile aynı
    Hatırlarsan bir ara bu forumda Actros ile Axor arasındaki farklar dağlar devirmiyor arkadaşım diyen bir arkadaşım vardı tek tek açıklamıştım farkını tabiiki çok fark var performans isteyene ancak Axor unda düzde hakkını yememek lazım rampada hiç kapıştığını bilmiyorum ama sana göre rampa torkla çıkılır 3240ın torku senin 360lıktan fazla
    Karabükteki satışlarla ilgili bir bilgim yok ancak Scania satışlarda Karabükte lider ne güzel, YAVRUM MERSOM AVRUPA da CANIM MEMLEKETİMDE BİR NUMARAKarabüklüler tonaj çalışıyor sanki Konyalılar süt tankeri işletiyor Hepsinde Mercedes-MAN var.
    Axoru binen alır Actrosu bilen alır yazdıklarını okuyan 50 tane Actros eskittin sanar ayıp oluyor dışarıdan gördüğün araçlar hakkında kulaktan dolma yazma
    Sana Telligent bakım sistemini anlattım 100.000küsür km de Actros lar servise giriyor dedim foruma geçen yazmışsın uzun ömürlü motor yağı var diye kardeş ben böyle bir yağ bilmiyorum varsa koy SCANİA na söyle Doğuş otomotive senin kamyonu 100 000de alsınlar servise ben Actrosa diğer araçlardan farklı özel yağlar koyduklarına şahit olmadımAyrıca 100.000km de servise giren ülkemde Scania görmedim, 100.000küsürde
    servise giren araç masraflı oluyorsa uuuuuuuuu 30.000küsürde gireni düşünemiyorum...
    Hangi Actrosa binmişsin kaç km gitmişsin?Çok sallıyormuş pehhh yazmış olmak için yazıyorsun bir ara eksoz muabbetini tutturdun video koydum, araç çok sağlam dedin sağlamdır ama ACTROS kadar motor garantisi vermiyor ARAÇLAR YOLDA DÖKÜLMESİN KALMASIN diye 30-35binde servise topluyorlar taş gibi maaşallah ondan servise bu kadar sık alıyorlar araç bu kadar sağlam ise versinler ACTROS kadar garanti yapsınlar servis bakım aralığını 100.000km yapsınlar O ZAMAN VERELİM YİĞİDİN HAKKINI, laf kalabalığı yaparak araç sağlam olmuyor.Bir ara 460lık VOLVO 1853ten seri yazdın buraya bu kadar anlıyorsun bu işten 1853 V8, araç temiz ise imkanı yok, eski 1848 V8 i göremezsin 460lıkla yolda.
    Almanların içine ajanmı saldın nerden biliyorsun ne düşündüklerini, birtek Almanlar hakkında şunu bil bu dünyada en son yenilgiyi kabul edecek milletlerdendir...
    Zaten R420 çıkmadan önce Scania nın fiyatı yazdığın gibiydi ama lider yine yerindeydi, verdiler fiyatlara coşkuyu siz aldıkçada verdiler siz devam edin 82-83000Euro ya normal kabine binmeye yabancı üreticiler 10 cm kabini yükseltmek için yeni kabinler tasarlıyor Türkiye'de insanlar çok mütevazi tepenize çıkartıyorsunuz, 80bin küsürlük araçta klima yok klima 25-30binlik otomobillerde standart
    Karar ver tonajlımı çalışıyorsun tonajsızmı foruma 25-30tonla çalışıyoruz yazmıştın yurtiçi çalışanlar için 25-30 ton birşey değil beğenmediğin Fordlarda o tonlarda zaten çalışıyor ne tonajmışşş...70-80binEuro ya at arabası almıyorsun tabi parça kırmayacak neyini kırsın zaten 360hp motor var desenki 200hp 7lt motor 25-30 ton o zaman meziyettir
    Ülkemden bahsederken karakterlerine dikkat et T.C ikiside büyük olsun
    Almaz tabi bisiklet ilk çıktığında şeytan arabası diyenler vardı bilen bilir onu, bilgisayar gibi araç kaç tane kamyoncu varki nette sörf yapıyor herşey zamanla olur merak etme yeni nesil yetişsin beklentiler değişir kara düzen sistemlerden sıkılınılır ayrıca Mercedes bayisine gittiğin zaman Actros alacağım demezsen sana Axor satmaya çalışacaklar istediğin bayide şansını dene Axor işini görür diyecekler hala birsürü kişi Axor ile Actros u yazılarından ayırt ederken pahallısına fazla para verip haftalarca sıra beklermi sence?
    400lük Mersoyu hep rampada geçiyorsun al işte sana 2540Actros 360lığın dengi değil ama ortada konuşan sensin konuş jasberny ile ayarla rampanı yokuşunu düzlüğünü geçersen ne ala burada beraber Actros ile dalgamızı geçeriz çekeriz videoya atarız youtube a olay buymuş deriz bu kadar lafa gerek varmı?Sanki ben üretiyorum evde Mersoyu, ben sana bildiklerimi anlatıyorum sen sağından solundan tutup kendi aracına yontuyorsun gerek varmı?O senin ekmek teknen WRC aracın değil...
    Seninle muhabbet beni sıktı arkadaşım rica ediyorum Mercedes ile ilgili yorum yazma bende Scania yazmam, bana cevap hakkı ortaya çıkarma resim koy sohbet et her konuyu Mercedes V Scania muhabbetine getirme herkesin tercihi belli zaten kurcalamana gerek yok
    düzeltme: imla hatamı düzelttim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korsallar -- 8 Ocak 2008; 0:04:27 >




  • Yahu Size Noluyor Böyle..Sakinleşin.Zamanında Bizde Tartıştık Yine Bir Sonuca Varamadık..Tartışmanın Bir Anlamı Yok.Normal Tonajında Çalışacaksan Mercedes i Tercih Edersin..Tonajlı Çalışacaksan Scania Dersin..Yanlış Anlamayın Amacım Tartışma Değil..Ama Bu Alemde Tır Garajlarına Gidin,Dinlenme Tesisleri V.s Tırcı Arkadaşlar Veya Kamyoncu Arkadaşlar Vardır.Oturun Onlarla Muhabbete Başlayın.Herkezin Görüş Açısı Farklıdır.Hafif Yük Taşıyan Adam Mercedesini Alır,Ağır İşte Çalışan Adam Scaniasını Alır.Ama Mercedesmi Scania Mı Klasmanına Sokarsan Adam Sana Scania Der.Çünkü Actros Teknolojik Araba Fazla Zora Gelemiyor Ama Ömür Boyu Kullanıyorsun.Actros İçin Değil Axor İçinde Geçerli.Actros U Yine Bilemem Ama Her Zaman Söylerim Fren Konusunda Axor Serisindemi Böyle Biraz Daha Fazla Çalışması Lazım.1840 a Gelince.Evet Rampada Gücüne Göre Gitmiyor.85-400 Daf Kullanıyordum Bir Ara Çekici Olarak.O Zaman 1840 Yavaş Yavaş Düşmeye Başlamıştı Piyasaya.Daf 2001 Modeldi.Axorlar 2004.Ama Daf Her Daim Kalkışta Olsun Rampada Olsun Restini Çekiyordu.Tonaj Konusuna Gelince Yine Aynı Şekil Katır Gibi Arabaydı.Tamam Şimdiki Mercedesler Kadar Teknolojisi Yoktu Ama Hakkını Beklenin Üstünde Veriyordu.Daf ı Olsun Mercedes i Olsun Scania sı Olsun Kendini Kanıtlamış Markalar.Ve Hergün Adamlar Daha İyisini Yapmaya Uğraşıyorlar.Biri Bir Yönden Sevilir Biri Bir Yönden.25 Ton Uzunyol Çalışıcaksan 1840 Axor u Tercih Ederim.Ama Tonajlı Çalışıcaksan Kusura Bakmayın Mercedesciler .. Scania Derim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 8 Ocak 2008; 17:12:16 >




  • yaaa o kadar para verion parça kırmadı die sevinion.kımıcak tabi.kırmaması normal.kırarsa ne manası var.
  • ya efem yapma sende aa


  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.