Şimdi Ara

ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
251
Cevap
2
Favori
215.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akademikhoroz

    bütün dünyada derken kutuplara yakın ülkeleri katma bence yanlış bi bilgi aktarımı olmasın ! RUSYA mesela

    Alıntıları Göster
    ben ankara balalıyım biz ağır nakliye yapıyoruz hem axor var hemde tga hem de vabis şahsen 102 tonluk tarafoyu çift çeker 410 na yükledik 16lık lowbete çok yaktı ama rampada ki performansı görülmeye değerdi araba kepeklide 5 takviye çıktı abartısız şahsen axora böyle bir yüklemem yükleyememde ama axor çok rahat ve de 40 tona asılla biliyor lastik ve yakıt çok düşük harciyor.ama bence tga!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baser123

    ben ankara balalıyım biz ağır nakliye yapıyoruz hem axor var hemde tga hem de vabis şahsen 102 tonluk tarafoyu çift çeker 410 na yükledik 16lık lowbete çok yaktı ama rampada ki performansı görülmeye değerdi araba kepeklide 5 takviye çıktı abartısız şahsen axora böyle bir yüklemem yükleyememde ama axor çok rahat ve de 40 tona asılla biliyor lastik ve yakıt çok düşük harciyor.ama bence tga!

    Alıntıları Göster
    karsılastırma axor la tga arasında degıl actrosla tga arasında .

    actros hakkında bılgın varmı_?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orjinalden alıntı: jasberny

    ACTROS HER ZAMAN TGA dan ustundur. tmm beygır gucu olarak man ustun ama bazı arkadaslar man saglamdır fln demıs ama yanılıyosunuz bende gecen seneye kadar öle sanıyodum takı kaza yapmıs bır tga xxl gördukten sonra ınamadım hadı tmm tampon carbon fıber ama her tarafmı cargon fıber olur arkadas her taraftan saman parcaları gıbı parcalar cıkmıstı. bu arac bolu dahını cıkarken bı kamyona arkadan vurmus ve pert olmustu. ama ıkısı arasında actros agır basar. man eskı populerlıgını kaybettı. actrosun teknolıjısı sesı göruntusu konforu tga dan ustundur. işte size kendı cekımım olan 2008 model tga arac bizim firmadan macarıstana calısıyor aracın sahıbı ızmırlı ali ceken dıye bı abımız macarıstan - izmir 2 günde gidiyo saskınlıkla izliyoruz onu ayda 3 servıs yapıyo .. allah kolaylık versın kendısıne..

    [image][img=http://img187.imageshack.us/img187/2015/dsc00462fp6.th.jpg][/image]



    Sağlamlık Dediysek İllede Kabinin Sağlamlığı Değil.Şase Sağlamlığı,Fren Sağlamlığı,Aks Sağlamlığı.Kabin Sağlamlığındanda Üstündür Ama Onu Saymıyorum.Benim İçin Önemli Olan Yürüyen Aksamın Sağlam Olması..Ağır İşe Gelir Olması..

    Alıntıları Göster
    gerçek bir yıldız

     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volvocu_karabüklü

    Mercedes nazik araba.Al tga'yı vur tonajı.Mercedes böle işlere gelemez.Mercedes 25 ton arabası.

    Alıntıları Göster
    mercedes benzin 25 ton arabası olduğunu neye dayanarak söylüyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baser123

    ben ankara balalıyım biz ağır nakliye yapıyoruz hem axor var hemde tga hem de vabis şahsen 102 tonluk tarafoyu çift çeker 410 na yükledik 16lık lowbete çok yaktı ama rampada ki performansı görülmeye değerdi araba kepeklide 5 takviye çıktı abartısız şahsen axora böyle bir yüklemem yükleyememde ama axor çok rahat ve de 40 tona asılla biliyor lastik ve yakıt çok düşük harciyor.ama bence tga!

    Alıntıları Göster
    selam arkadaslar bende 2009 3240 var buyrun manisa somaya gelin 45 50 tonla araba nasıl gide görün.türkiye kömür işletmeleri ege linyitleri işletmesine ait bol miktarda 3 cesit dev kamyon var...gelin görün aksoru komatsuların lastiği kadar olduğu halde 45 50 tonla nasıl toza boğuyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    quote:

    Orjinalden alıntı: CaRgO4030

    Bence Man diyorum çünki;
    Mercedes'in rampası zayıf diyorlar..


    bak dıyolarlar dıyosun kendın denedın mı gordun arkadasım emın olmadan kulaktan dolma bılgılerle konusmayın surda

    Alıntıları Göster
    cok güzel söyledin kardeşim 20 tonla 3240 4 takviye 4 bucukla hiç kafa silkelemeden kalkıyor gidip binacaksin ve göreceksin..2003 ün sonunda 2004 yılında mercedes benz 40 serisini piyasaya sürerken düşünceleri ve hedefleri mercedesin rampası yok terimini ortadan kaldırmaktı mercedes benzin kalitesini 2004 yılında piyasaya sürdüğü bi aracın yürürünü 2009 yılında kullandığında bile kendi kategorisinde hala zirvede olmasından anlayabilirsin...
    ve bugün mercedes benzin 1970 model arabasından bir civata sök git baska bi yere yalama etmeden sık
    işte kalite budur yıllar sonra bile sağlamlık. ..
    haala bugün yollarda 2517 ler 2521 ler 93 94 model mercedesleri hepimiz görmekteyiz hani 93 94 model bmc ler cargolar vabisler manlar vesaire araclar nerede...
    mercedes benz 93 yılında 2521 i cıkartarak 2001 yılına kadar nasıl 9 sene piyasaya hakim olduysa
    liderlik ona 2.ci bir 9 sene daha yakısır...
    DİLDE BİLE HOŞ MERCEDES VE DİĞERLERİ MERCEDES BİR ELMANIN YARISI DİĞERLERİ ÖBÜR YARISI
    TÜM MERSOCULARA KALPTEN SELAMLAR DOĞRU YOL ÜZERESİNİZ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafaemir


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafaemir

    Ne TGA NE actros BENCE MAN TGX ŞU ANDA KRAL HEM AZ YAKIYOR HEMDE 680 HP beygir...




    nerden bılıyosun 680 nın az yaktıgını ezbere konusmayın bu sektorde en cok yakan arac man ve volvodur. en az yakanda axordur.d26 common rail motorları bıle cok yakar manın.örnek vercek olursak balnakın fılosunu mandan sonra renault yapmasının sebebı manların cok yakmasıdır.

    Alıntıları Göster
    GUINESS REKORLAR KİTABINI OKUDUM MERCEDES 1860 TAN BASKA YAKIT ÜZERİNE REKOR KIRIP KİTABA YAZILAN BİR ARABA GÖREMEDİM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *bambam*78

    ben şöför degilim sadece gözlem pro cu kaptana sor bandırmalı anladım kadarıyla ben bagfaş diye bi fab dacalışıyorum icerde bi rampa var procu abimiz bilir cok cıkamayan merso gördüm .arıza yapan ama defransiyel dagıtan ondan diyorum

    Alıntıları Göster
    ŞÖFÖR OLMADIĞIN BELLİ BUGÜN PİYASADA HERGÜN DİFERANSİYEL KIRAN BMC CARGO İNO HİEX AS 950 VB ARACLARIN ALTINDA MERCEDES VE MANDA KULLANILAN DİFERANSİYELLER VAR...BOŞ Bİ YORUM YAPMIŞIN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    cok bılmıs kardesımızde gelmıs . eskımıs teknolojı dıyosun mercedese senın o scanıa marka aracın kac model once onu söle ? bızım actros 2540 2003 model ve her dıngılde ayrı ayrı elektronık kantar var . bır kg bıle sapma yapmıyo hangı scanıa da var bu . senın zaten konustugun kelımlerın yarısı yalan ve yanlıs gecen sen karabukte 500 tane scanıa oldugunu sölemıstın . scanıa ya 80-100 ton attıgınızı sölemıstın hepsı yalan cıktı bu axor 3240 muhabetıne de ınanmıyorum onun ıcın degılmı bu pıyasanın %30 mercedesı tercıh edıyor..

    Alıntıları Göster
    BU 3240LA VABİSİN HERHANGİ BİR KIRKAYAĞINI KARŞILAŞTIRMA AMAÇLI...BEN TRABZONLYUM AMA ORDA İKAMET ETMİYORUM GECEN GÜN TRABZON DA Bİ YERDE BULUNDUM KAMYONCULARIN SIK UĞRADIĞI YER MADEN CEKİYORLAR ZİGANADAN ASAĞIYA BELKİ 3 SAAT İÇİNDE 30 A YAKIN 3240 DURDU Bİ TANE VABİS DURDUĞUNU GÖRMEDİM BENDE AXORU SEVİYORUM AMA TARAFSIZCA SORDUM ŞÖFÖR ARKADASLARA NEDEN AXOR..DA VABİS DEĞİL BİZ ARKA DİNGİLLERİMİZİ BU SATTEN SONRA SIRTIMIZDA TAŞIYAMAYIZ BUDA DEMEKTİRKİ VABİSLERDE YORK SİSTEM DİNGİL VARDIR ARACIN KENDİ TONAJI AŞTIKTAN KISA BİR SÜRE SONRA ORTADAN KIRILIR ELİNDE KALIR HANİ VABİS İYİ ARABAYDI TONAJ ATTIN MI GIK DEMEZ Dİ COK ARKADASIM VAR BABİSİ OLAN YOLDA DİNGİLLERİNİ KIRDIKTAN SONRA TERAZİYE CEVİREN İNANMAYAN ARKADASLARIM İNANMIYORUM DESİN GİDİP FOTO CEKEYİM..
    AYRICA MANİSA SOMA DA MADENDE ÇALIŞIYORUM MADENİN ŞANTİYE KISMINDA 217 TANE KAMYON ARASINDA BİR TANE VABİS YOK 12 TANE 3240 VE 217 ARACIN 130 A YAKINI MERCEDES BU İNSANLARIN MERCDESE BU KADAR DEĞER VERMESİ BOŞ DEĞİL GALİBA BANA ÖYLE GELİYOR..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baser123

    ben ankara balalıyım biz ağır nakliye yapıyoruz hem axor var hemde tga hem de vabis şahsen 102 tonluk tarafoyu çift çeker 410 na yükledik 16lık lowbete çok yaktı ama rampada ki performansı görülmeye değerdi araba kepeklide 5 takviye çıktı abartısız şahsen axora böyle bir yüklemem yükleyememde ama axor çok rahat ve de 40 tona asılla biliyor lastik ve yakıt çok düşük harciyor.ama bence tga!

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Ankara'nın Bala ilçesine 23 km Tigeme bağlı Bala tarım işletmesinde oturduk , Kesikköprü barajı yolunda.İşletmenin önünden geçen yolda ki yokuşludur Man 26.321, Man 26.281 çekiciler demir filizi çekerdi.Nasıl bağırırdı tırlar ama gerçekten güç ve çekişte Man Anadolu'da daha çok tercih edilen bir kamyon ve çekici.Zaten Bala'da kamyon çoktur.Ama hep Man.Bu arada Man Bussing dememiz daha uygun çünkü zamanında Man isimli Alman firması Bussing adlı frmayı almış.O Man'ın aslan amblemi Bussing'tendir ve Man kullanmıştır .Ege tarafı Ford daha çok ve Bmc.Hala D1210 çok.Kazasız rahat seyahatlar bol kazançlar dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efendi3564

    Arkadaşlar Ankara'nın Bala ilçesine 23 km Tigeme bağlı Bala tarım işletmesinde oturduk , Kesikköprü barajı yolunda.İşletmenin önünden geçen yolda ki yokuşludur Man 26.321, Man 26.281 çekiciler demir filizi çekerdi.Nasıl bağırırdı tırlar ama gerçekten güç ve çekişte Man Anadolu'da daha çok tercih edilen bir kamyon ve çekici.Zaten Bala'da kamyon çoktur.Ama hep Man.Bu arada Man Bussing dememiz daha uygun çünkü zamanında Man isimli Alman firması Bussing adlı frmayı almış.O Man'ın aslan amblemi Bussing'tendir ve Man kullanmıştır .Ege tarafı Ford daha çok ve Bmc.Hala D1210 çok.Kazasız rahat seyahatlar bol kazançlar dilerim.

    Alıntıları Göster
    Teknik bilgim yetersiz ama otobüste de kamyonda da çekicide de MAN firmasına bir sempatim var .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sszss

    Teknik bilgim yetersiz ama otobüste de kamyonda da çekicide de MAN firmasına bir sempatim var .

    Alıntıları Göster
    mercedes - benz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    mercedes - benz

    Alıntıları Göster
    tercıhım MERCEDES BENZ OTOBUSDE KAMYONCA ÇEKICIDE BİNEK OTODA..MERCEDES BENZ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: piskopat19

    tercıhım MERCEDES BENZ OTOBUSDE KAMYONCA ÇEKICIDE BİNEK OTODA..MERCEDES BENZ..

    Alıntıları Göster
    Bir tir söförü olarak ve edindigim tecrübelere dayanarakdan kullandigim araclar icinde rampasi en cok hosuma giden volvo dur fakat burda mercedes ve man i karsilastirdiginiz icin ben man diyorum mercedesin rampasi yoktur tutulmasinin sebebi axor Türkiye de üretilen bir arac ve bu yüzden parcasi diger avrupa araclara göre ucuz actros neden fazla tutulmadi cünkü arac avrupa Almanya üretimi scania tonaja gelmez gözümle gördüm cekicinin aks kestigini manevra yaparken o yüzden 1. tercih volvo 2.tercih man saygilar

    Buda kullandigim 18-430





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gurbetci78

    Bir tir söförü olarak ve edindigim tecrübelere dayanarakdan kullandigim araclar icinde rampasi en cok hosuma giden volvo dur fakat burda mercedes ve man i karsilastirdiginiz icin ben man diyorum mercedesin rampasi yoktur tutulmasinin sebebi axor Türkiye de üretilen bir arac ve bu yüzden parcasi diger avrupa araclara göre ucuz actros neden fazla tutulmadi cünkü arac avrupa Almanya üretimi scania tonaja gelmez gözümle gördüm cekicinin aks kestigini manevra yaparken o yüzden 1. tercih volvo 2.tercih man saygilar

    Buda kullandigim 18-430



    Alıntıları Göster
    sayın süslü : tr de axorun tutulmasının en onemlı nedenı ılk alım malıyetının dusuk olmasıdır ama axor ınsaat arabasıdır konfor yoktur actrosla arasında daglar kadar fark vardır. actros 1841 86 bın eur ıken axor 1840 68 bın eur. alınabılıyor . türk naklıyecısı aynen soyle dusunur ha axor ha actros ıkısıde yuku goturuyormu goturuyor ozaman nıye ben arac bası 18 bın eur fazla odeyeyım . ama bılmeskı axorun actros kadar uzun omurlu olmadıgını butun olay bdur turkıyedekı axoru alırlar 500 bın demeden masraf cıkarmaya baslar gecenlerde 400 bındekı axor transport calısan araba sahıbıne 5 bın tlcık masraf acıverdı adam ondan sonra baslandı soylenmeye .

    ama turkıyede actrosu bılen naklıyecıler ornek : enco , s.aras, tur aras tercıhlerını actrostan yana yapmıslardır

    tga da guzel aractır ama tganında kucuk xxl harıcındekı modellerının axordan farkı yoktur hatta daha kotudur. balnak ılk olarak tgaları aldıgında cok memnundu d20 common raıller yenı cıkmıstı taki araclar 300 bını gecmeye basladıktan sonra kımısı yag yaktı kımısı yakıttan soforlerın basını agrıttı daha sonrasında fırma tercıhını renault preımum route 450 den yana kullandı .

    bana gorede actros .

     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    sayın süslü : tr de axorun tutulmasının en onemlı nedenı ılk alım malıyetının dusuk olmasıdır ama axor ınsaat arabasıdır konfor yoktur actrosla arasında daglar kadar fark vardır. actros 1841 86 bın eur ıken axor 1840 68 bın eur. alınabılıyor . türk naklıyecısı aynen soyle dusunur ha axor ha actros ıkısıde yuku goturuyormu goturuyor ozaman nıye ben arac bası 18 bın eur fazla odeyeyım . ama bılmeskı axorun actros kadar uzun omurlu olmadıgını butun olay bdur turkıyedekı axoru alırlar 500 bın demeden masraf cıkarmaya baslar gecenlerde 400 bındekı axor transport calısan araba sahıbıne 5 bın tlcık masraf acıverdı adam ondan sonra baslandı soylenmeye .

    ama turkıyede actrosu bılen naklıyecıler ornek : enco , s.aras, tur aras tercıhlerını actrostan yana yapmıslardır

    tga da guzel aractır ama tganında kucuk xxl harıcındekı modellerının axordan farkı yoktur hatta daha kotudur. balnak ılk olarak tgaları aldıgında cok memnundu d20 common raıller yenı cıkmıstı taki araclar 300 bını gecmeye basladıktan sonra kımısı yag yaktı kımısı yakıttan soforlerın basını agrıttı daha sonrasında fırma tercıhını renault preımum route 450 den yana kullandı .

    bana gorede actros .

     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU


    Alıntıları Göster
    selam arkadaşlar..nerdeyse 2 yıldır devam ediyor bu konu ama heycanından hiç yitirmemiş..son durum nedir_?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: silent_blade

    selam arkadaşlar..nerdeyse 2 yıldır devam ediyor bu konu ama heycanından hiç yitirmemiş..son durum nedir_?


    actros önde

    yenı satın aldıgımız ACTROS 1841 LS

     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    quote:

    Orijinalden alıntı: silent_blade

    selam arkadaşlar..nerdeyse 2 yıldır devam ediyor bu konu ama heycanından hiç yitirmemiş..son durum nedir_?


    actros önde

    yenı satın aldıgımız ACTROS 1841 LS

     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU


    Alıntıları Göster
    @jasberny 2 sorum olacak;
    1.Aracınız kaç ps?
    2.LS nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haydarpaşa62

    @jasberny 2 sorum olacak;
    1.Aracınız kaç ps?
    2.LS nedir?

    Alıntıları Göster
    Kazim kardes sen hic Almanya ya geldinmi veyahutda yurt disina ciktinmi suan avrupada tonajda calisan arabalarin basinda Man lar gelir 2.ci mercedes ben 4 sene kullandim axor actros allrader yani harfiyat isinde de gitmiyo 45 binde ben axora yag koydugumu bilirim actrosla Ispanya ya gittim mega space kabin kabin rahatligi cok güzel ama cekis cok berbat mercedesi düzde kullanacan rampa arabasi degil türk arkadasin biri axor la Türkiyeden gelmis bunun gibi berbat bir araba kullanmadim diyo (Cornerspor Firmanin adi) yani mercedes eski mercedes degil ben tir alacak olsam en son alacam araba olurdu herhalde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: süslü78

    Kazim kardes sen hic Almanya ya geldinmi veyahutda yurt disina ciktinmi suan avrupada tonajda calisan arabalarin basinda Man lar gelir 2.ci mercedes ben 4 sene kullandim axor actros allrader yani harfiyat isinde de gitmiyo 45 binde ben axora yag koydugumu bilirim actrosla Ispanya ya gittim mega space kabin kabin rahatligi cok güzel ama cekis cok berbat mercedesi düzde kullanacan rampa arabasi degil türk arkadasin biri axor la Türkiyeden gelmis bunun gibi berbat bir araba kullanmadim diyo (Cornerspor Firmanin adi) yani mercedes eski mercedes degil ben tir alacak olsam en son alacam araba olurdu herhalde


    yurt dısına cıktım macarıstana gıttım ,
    guzergah : bulgarıstan , romanya , macarıstan
    axor zaten actrosun konforsuz ve malzeme kalıtesınn dusuk oldugu bırınde v seklınde dıgerınde duz sıralı motorun bulundugu actrosta eskıtılen teknolojınn kullanıldıgı bır modeldır. parana gore arac alırsın, man tga normal kabın , axor , ıveco strallıs at , daf cf ,renault premıum route 2 , bu araclar markaların amıral gemılerı olan yuksek modellerının alt versıyonları ve daha ucuz olanlarıdır ılk alımda fılo alımlarında 1 arac fazlasına kadar kar ettırebılır ancak bu araclar ust modellere gore konforsuzdur .

    actros ıle axor arasındakı farkı turkıyede cogu kısı bırı yerlı bırı ıthal olarak tanımlıyor farkın bundan ıbaret oldugunu sanıyorlar .

    senın kullandıgın actros kac model ve kac ps dı ?

    @haydarpasa; aracımız 408 ps ls ıse bu kabınlerın yanı orta kabınlerın adıdır bunun ustu bırde megaspace vardır.

     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU


     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jasberny -- 8 Ekim 2009; 13:25:06 >




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.