Şimdi Ara

ALINIK KIRKAYAK KAMYON VE ÖNERİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
21.261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TÜP İŞİNDE KULLANILMAK ÜZERE KIRKAYAK KAMYON ALINACAKTIR

    BU İŞİN ÜSTADLARININ OLDUĞU YERDE HEM ÖNERİ HEMDE TEMİZ İŞİMİZİ GÖRÜR ARAÇ BULMA ŞANSI OLABİLECEĞİ İÇİN BÖYLE BİR KONU AÇTIM.

    MALUM 2004 MODEL SONRASI ARAÇLARA BANKA KREDİSİ ALINABİLİYOR O YÜZDEN 2004 ÜZERİ BİR ARAÇ ALMAK İSTİYORUZ

    BİZİM ÖNCELİK OLARAK İSTEDİĞİMİZ ŞEYLERE GÖRE ARAÇ TAVSİYESİNDE BULUNURSANIZ MEMNUN OLURUM.

    ARAÇ MAX TONAJ ATAN Bİ ARAÇ OLMALI MALUM NAKLİYE MALİYETİ/ÜRÜN ADETİ=BİRİM BAŞINA MALİYETİ ARTIRICAK O YÜZDEN TONAJI FAZLA OLAN O ORANDA DAHA HAFİF OLAN ARAÇ BİZİM İÇİN DAHA YARAYIŞLI. ŞU AN 3240 MERCEDES LE 19.200 TONAJ LA GELİYOR NAKLİYE.

    ARAÇ TA KONFOR MALZEME KALİTESİ YÜKSEK PERFORMANS FİLAN ARAMIYORUZ ARAÇ AZ GİTSİN AZ YAKSIN GEÇ GELSİN RAZIYIZ.

    KAFAMIZDA BÜTCE 50-70 ARASI OLABİLİR. MÜMKÜN OLDUĞUNCA DÜŞÜK KM LERDE YIPRANMAMIŞ ARAÇ OLMALI Kİ SANAYİYE DAHA AZ UĞRAYALIM.

    NAKLİYE YAPAN ARAÇ TAMİRİ İŞİYLE UĞRAŞANLARA GÖRE PRO ÖNERİYORLAR. KİMİSİ AZ YAKIT İÇİN RENO ÖNERİYOR. ÇOK TONAJ İÇİN CARGO ÖNERİYORLAR BU ARA DA HİNO ÖNERENLER VAR HEM UCUZ ARAÇ DİYE O ARAÇ TAN DA PİYASA DEĞERİNİ TAM ÖĞRENEMEDİM SAHİBİNDEN.COM a bakarak tam bilgi sahibi olamadım.

    bunun dışında sıfır almak istesek en ucuz şase 40 ayak araç nedir kaç paralardadır acaba.

    büyük harfle farkında olmadan yazdım o yüzden kusura bakmayın.














  • Arkadasim cok tonaj calisiyorsan bmc az tonaj calisiyosan cargo al ama 3230c degil 3230s onlarin safti kisa az yakar bilgilerine
  • ruhsata göre azami olan kadar mal almak istiyoruz 3240 ile 19200 atıyoruz kupa ağır kasa ağır ondan tonaj da az oluyor. çok tonaj derken bizde tonaj ruhsatta neyse odur onun üstüne fabrika mal vermez zaten yani max 19 20 21 ton dur bu da kamyonlar için çok tonaj olmasa gerek.

    cargo düşünürsek c diğilde s demişin yakıt çokmu farkeder + sı yokmudur s lerin hiç.
  • En hafif Cargo çeker.Pro ile 1 ton fark ediyor galiba.1 ton dediğin zaman 12 kg tüpten hesaplarsan 90 tüp falan fazla alır.Kasa uzunluğu sorun oluyosa önden kırkayak olanlarından yani C serilerinden düşünebilirsiniz.Pro ikinci elde biraz yüksek Cargo'ya göre ama sonuçta binmek için alıyosun satmak için değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkoc

    ruhsata göre azami olan kadar mal almak istiyoruz 3240 ile 19200 atıyoruz kupa ağır kasa ağır ondan tonaj da az oluyor. çok tonaj derken bizde tonaj ruhsatta neyse odur onun üstüne fabrika mal vermez zaten yani max 19 20 21 ton dur bu da kamyonlar için çok tonaj olmasa gerek.

    cargo düşünürsek c diğilde s demişin yakıt çokmu farkeder + sı yokmudur s lerin hiç.


    Yakit o kadar vazla fark etmez gidecen yola ve km ye bakar arti 1 takim lastik ister c serileri s serilerinin artisi dingili yanasacan zaman kaldira bilirsin sonra hafif tonajda indirmene gerek yok lastik sorunu önden cikan lastikleri kullana bilirsin suan cargoda 22 ton saran araclar var sizinki birde tüp kasaliysa rahat 22 ton alir konfor bakimindanda cargo iyidir ama isin gercegi tonaj arabasi Bmc dir tamam konfor yok sase si cift sase dir kolay kolay bel vermez ama sen diyosun basar tonaj calisacam o zaman senin tercih yapman lazim bilgilerine



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gurbetci78 -- 13 Eylül 2009; 2:50:15 >




  • 2007 model 135000 km de cargo 3230s için 70 000 tl para istiyorlar makul mudur sizce.

    benim için çok tonaj az yakıt ucuz parça daha önemli konfor muş çekiş miş önemli diğil

    cargo ağır basmaya başladı 2007 model sadece düz yolda gitmiş bir cargo var bakalım
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • O paraya 2007 model araba kacmaz hem fordun parcasida ucuz hemen hemen her köyde tamiri yapilir yani kacirma derim
  • bi cargocu olarak cargo yu tavsiye ederim cargoyu C veya S de yakıtta en fazla %1 oynar oda önemli değildir..
    önden dingilliler yani Cler arkadan dingillilere göre 100-200 kg hafif gelir..şasisi s lere göre uzundur..dolayısıyla kasasıda uzundur..
    hafif tonajda S yani arkadan dingillisini tavsiye ederim Cler biraz ağır tonajda damper de felan daha iyidir...
    Cargo nun 2004 2005 modelleri şasi bakımından 2006- 2007 modellerine göre daha sağlamdır..
    ama 2006 2007 ler düşük yakıt yüksek performanslı ve seridir...buçuklu olduğu için ...
    cargoda 2006 modeller dijital döş olmayanlar favorimdir..
    max. 5000 lira ya motor bakımı olur..20 000 km.de peryodik motor yağı bakımı vardır..
    her türlü işte elverişlidir
    sizin Cargoda alacağınız araba 2006 model 3230 S saracaksınız 22 ton tüpü bakacaksınız rahatınıza..

    Pro düşünürseniz Pro hakkında fazla bir bilgim yok ama...bildiklerim;
    her mazotu koyarım yeri geldiğinde ham petrol yakarım 10 numara yağ yakarım diyorsanız Pro elverişlidir..
    boş ağırlı 500-600 kg cargo ya göre ağırdır.. konfor cargoya göre azdır..
    motor bakımı 7-8000 lirayı bulur..

    cargoyla pronun parçası aşşağı yukarı ikisininde ucuzdur..
    mazot kullanır rahat etmek 500-600 kg fazla tonaj atarım diyorssanız hiç Pro yu düşünmeden Cargo alın derim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muhammed Erol

    bi cargocu olarak cargo yu tavsiye ederim cargoyu C veya S de yakıtta en fazla %1 oynar oda önemli değildir..
    önden dingilliler yani Cler arkadan dingillilere göre 100-200 kg hafif gelir..şasisi s lere göre uzundur..dolayısıyla kasasıda uzundur..
    hafif tonajda S yani arkadan dingillisini tavsiye ederim Cler biraz ağır tonajda damper de felan daha iyidir...
    Cargo nun 2004 2005 modelleri şasi bakımından 2006- 2007 modellerine göre daha sağlamdır..
    ama 2006 2007 ler düşük yakıt yüksek performanslı ve seridir...buçuklu olduğu için ...
    cargoda 2006 modeller dijital döş olmayanlar favorimdir..
    max. 5000 lira ya motor bakımı olur..20 000 km.de peryodik motor yağı bakımı vardır..
    her türlü işte elverişlidir
    sizin Cargoda alacağınız araba 2006 model 3230 S saracaksınız 22 ton tüpü bakacaksınız rahatınıza..

    Pro düşünürseniz Pro hakkında fazla bir bilgim yok ama...bildiklerim;
    her mazotu koyarım yeri geldiğinde ham petrol yakarım 10 numara yağ yakarım diyorsanız Pro elverişlidir..
    boş ağırlı 500-600 kg cargo ya göre ağırdır.. konfor cargoya göre azdır..
    motor bakımı 7-8000 lirayı bulur..

    cargoyla pronun parçası aşşağı yukarı ikisininde ucuzdur..
    mazot kullanır rahat etmek 500-600 kg fazla tonaj atarım diyorssanız hiç Pro yu düşünmeden Cargo alın derim..




    teşekkür ederim gayet açıklayıcı oldu bu bilgiler.

    arayış içindeyken 2004 model sıfır motor pro 827 buldum bi tanıdığımız da 40 000 tl ye veriyor şase olarak parası cazip diye pro ya kayıcaz gibi gözüküyor. Arabaya bindik baktık biraz arabanın içi dökük dursada motor sıfır olmasından sanırım baygın giderken gazlayınca çok güzel kalkış yapıyor ustayla baktık yürürü motoru gayet iyi dedi yarın belli olcak bakalım kararımız 40 000 e iyi fiat olmasından dolayı ibre pro ya kaydı dediğim gibi.

    iş kasa yaptırmaya kaldı hafif tüp kasa yaptırmayı düşünüyorum kasa yapan yerler hakkında telefon bilgisi olup ta paylaşan olursa memnun olurum.

    teşekkürler




  • Arkadaşlar bizde cargo 3230 C vardı konya istanbul çalışıyoruz yakıt yönün pek memnun deyildik 21 ton sabit tonajla 440 LT den düşmüyordu şimdi man 32.270 2004 model aldık yakıt 390-410 arası deyişiyor bakımı yedek parça olsun motor ömrüde 1 milyon rahat 500binde bi sekman canavar cargo hiç ısınamadım rahatlık yönündende otobüs gibi araba man
  • tonajı fazla olsun, dayanıklı olsun diyosan git volvo fl10 al 98-99 modelleri var piyasada. cargo bmc den falan da dayanıklıdır ve de istediğin fiyat aralığında da bulabilirsin bu arabayı. ama sürecek kişinin bu arabanın dilinden iyi anlaması lazım:)
  • Kardeş cargolar, prolar Türk markası Türk üretimi araçlardır, yollarda da çokcadır. Ama unutulmamalı ki Mercedes-Benz de bir Türk üretimidir. 70 bin bütçe ayırmışsınız, Axor 3228 alabilirsiniz. Gönül isterki 3240 ama o paraya gelmez.
    Ayrıca Scania R380 tavsiye ederim. Yollarda da görüyoruz, Pro, cargo kıskandıran araçlardır.
    Şöyle Kırmızı kupalı bi 3228 ya da scania'nın havasından geçilmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enes78

    Kardeş cargolar, prolar Türk markası Türk üretimi araçlardır, yollarda da çokcadır. Ama unutulmamalı ki Mercedes-Benz de bir Türk üretimidir. 70 bin bütçe ayırmışsınız, Axor 3228 alabilirsiniz. Gönül isterki 3240 ama o paraya gelmez.
    Ayrıca Scania R380 tavsiye ederim. Yollarda da görüyoruz, Pro, cargo kıskandıran araçlardır.
    Şöyle Kırmızı kupalı bi 3228 ya da scania'nın havasından geçilmez.

    aynen kardeş bi 420 kırkayak :) havasından geçilmez dedgin gibi .
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.