Bildirim
Akşamları hız düşüklüğü (6. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
İptal başvurusu an itibariyle yapıldı. MH ile yapılan görüşmede iptal dilekçesinin faks ve E-Posta yoluyla iletilebileceği bilgisi alındı. Gün içerisinde iptal dilekçesini iletmiş olacağım.
Aynen bahsettiğiniz gibi bugüne kadar ne pm aracılığıyla, ne başka bir yoldan tarafıma ulaşılmadı. Ancak iptal birimi problemlerin tamamını hemen çözebileceğini belirtti. Ben de iptal birimi tarafından ulaşılabilecek bir çözümün benim için yeterli olmayacağını, (tabir yerinde ise her problemde iptal birimiyle mi görüşeceğim.) iptalin gerçekleştirilmesini istediğimi belirttim. Kendileri herhangi bir ödeme, cayma bedeli v.s. olmadığını beyan etti. Süreci detaylarıyla paylaşıyor olacağım. -
Hız düşüklüğü sorunum devam ediyor
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
@slowfoodquote:
Orijinalden alıntı: slowfood
İptal başvurusu an itibariyle yapıldı. MH ile yapılan görüşmede iptal dilekçesinin faks ve E-Posta yoluyla iletilebileceği bilgisi alındı. Gün içerisinde iptal dilekçesini iletmiş olacağım.
Aynen bahsettiğiniz gibi bugüne kadar ne pm aracılığıyla, ne başka bir yoldan tarafıma ulaşılmadı. Ancak iptal birimi problemlerin tamamını hemen çözebileceğini belirtti. Ben de iptal birimi tarafından ulaşılabilecek bir çözümün benim için yeterli olmayacağını, (tabir yerinde ise her problemde iptal birimiyle mi görüşeceğim.) iptalin gerçekleştirilmesini istediğimi belirttim. Kendileri herhangi bir ödeme, cayma bedeli v.s. olmadığını beyan etti. Süreci detaylarıyla paylaşıyor olacağım.
umarım sıkıntı olmadan iptal edip uygun bir ISS'e geçersiniz.
muhtemelen, sizin süreç, millenicom'a -puan olarak yazıldı
-
Merhaba, tarafınıza arama sağlandı. Konu takibimizdedir. İyi günler dileriz.quote:
Orijinalden alıntı: sametyiigit
Hız düşüklüğü sorunum devam ediyor -
Dikkat ettiğiniz gibi halen herhangi bir cevap yok. Dün akşam itibariyle evrakların ulaştığına dair bilgilendirme sms i geldi. Aşamaları ileteceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet. En son telefon görüşmesini 01.10.2019 tarihi itibariyle gerçekleştirdik. Konunun gerek teknik gerek esnaflık açısından yönlerini MH çalışanı arkadaşlarla (İptal Birimi) detaylı şekilde paylaşarak yollarımızı ayırdığımızı netleştirdik-teyit ettiler.
Şimdi şu anki noktada özellikle bir konudan bahsetmek istiyorum, iptal biriminden beni arayan arkadaşlar iç hattımın ve dslam' a kadar olan bağlantının incelenmesi için normalde ücretli temin edilen teknik ekibi yönlendirme teklifinde bulundular. Ben söz konusu teklifi kabul etmedim. Sebebine gelince;
Daha önce birkaç noktada arkadaşlarla paylaştığım üzere, ben 1994-2000 yılları arasında Türkiye' de fiber optik kablonun sadece yatak odalarındaki üç renkli tek ledle aydınlatılan lambalarda
kullanıldığının bilindiği dönemde noktadan noktaya (point-to-point), ISDN kiralık hatlar ve geniş LAN bağlantılarının bir ana server üzerinden (IBM AS-400) tüm ilde terminallere işletim sistemi dahil Server bazlı dağıtıldığı ve novell-netsis platformlarının kullanıldığı ağ yapılandırmalarında çalışma yapmış birisiyim.
Dolayısıyla bu tür sistemlerde bağlantı birimlerinde donanımsal bir problem olması bağlantının genel olarak (Belli saatlerde değil.) problemli olmasına, Signal Noise Ratio (Sinyal Gürültü Değeri)' nun düzensizliğine, Margin değerinin sürekli olarak dalgalanması ve eşik değerler dışına çıkmasına, sistemde belirtilen maksimum alınabilir hız değerinin ve buna bağlı olarak alınan hızın değişimine yol açar.
Ancak söz konusu problem esnasında da an be an paylaştığım üzere yukarıda bahsettiğimiz değerler hiç değişmedi. Değişen tek şey Upload hızı hariç (Assymetric Digital Subscriber Line ve Very High Speed Subscriber Line' da birbirine etkisi olmadığı varsayılırsa da) Download hızının düşmesiydi. Söz konusu düşme şu an diğer ISS' lerde de görülmekte. Ben bu iddiamın arkasında halen duruyorum.
Millenicom ile yaşadığımız çözümsüzlük sürecinde ise asıl problem şikayetin kendilerine iletilmesinden itibaren 5 gün boyunca sessiz kalmaları, söz konusu problemle ilgili bölge TTelekom ekibine hiçbir arıza kaydının açılmamış olması (Ki kendileriyle sürekli iletişim halindeyim.) geçen süreç içerisinde hiçbir aksiyon alınmamış olmasıydı. Bütün bu süreci zaten bu sayfadan takip ettiniz.
Yazıyı çok fazla uzatmadan sonuca gelecek olursak; AKŞAMLARI HIZ DÜŞÜKLÜĞÜ benim gözlemlediğim kadarıyla birkaç bildiren abone dışında halen çözüme kavuşmamıştır. Konu hakkında detaylı bir denetleme sistemi olmadığı için ve belirtilen şikayetler ve bildirimler tekrar şirketlere yönlendirildiği için aynı uygulama aynı şekilde devam etmektedir.
İlgilenen herkese teşekkürler.
Not: Biraz gecikmiş olsa da iptal sürecinde çözüm önerileri getiren ve yardımcı olmaya çalışan, en azından iptal sürecini sürüncemede bırakmadan en kısa zamanda gerçekleştiren millenicom' a bu konuda gösterdiği özveriden dolayı teşekkür ederim. (Sezar' ın hakkı Sezar' a)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slowfood -- 2 Ekim 2019; 20:12:34 >
-
Evet bu soruna bende yakalandım sanırım. 50mbps paketini kullaniyorum yaklasik 2 aydır. Ve bugün surekli 44-48mbps arasi hiz aldigim netim 8-14mbps hiz veriyor.
Müşteri hizmetlerinden destek istedim ve hanimefendinin adini vermek istemiyorum yapmamı istedigi seyler sirasiyla ; modem fişi cikarip takmak ve chrome yada kullandığım tarayicidan tarama verilerimi temizlememi istedi :) tabiki ise yaramayacagini alakasi bile olmadigini bile bile yaptim ve tekrar test etmemi istedi. Test ettim 11,5mbps oldugunu belirttim :))) ne dese begenirsiniz? Tamam hiziniz normale döndü... Şaka gibi...dedimki hanimefendi normal hizimin 44-48mbps arasi olması gerektigini belirttim ve 11,5 hiza düzeldi mi diyorsunuz? Zaten bu hizi gördüğümden arıyorum sizi deyince tamam ariza kaydinizi aciyorum size en kisa surede donus yapilacak dedi :) müşteri hizmetlerinde daha çok isi anlayan kişilerin olması gerektiği taraftarıyım ama belki yeni çalışandir öğrenme aşamasindadir diye birsey demiyorum olur böyle şeyler fakat acil desteğinize ihtiyacım var @Alper Karaer @millenicom
Yeni bir konu açmak istemedim umarım bu mesajımı görüp ilgilenirsiniz.
Teşekkürler
şuan ki hizim;
@millenicom @Alper Karaer - Millenicom
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atesapo -- 27 Kasım 2019; 8:16:40 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
-
@atesapo
hız düşüklüğünü gün içinde belli saatlerde mi yaşıyorsunuz ?
yoksa sürekli bir hız düşüklüğü mü var? -
Bu aksam tekrar kontrol edeceğim. Dün aksam 19.30 - 21.30 arası hep 8 ile 14mbps arası hız aldım. Sonrasında yine 44+ hıza yükseldi. Bu akşam da tekrarlayacak mı bakacağım. Açıkçası konunuzu açtığınız sıralar millenicom almayı planlıyordum ama sizin konunuzu görünce biraz geri çekilmiştim. Sonra düzeltildiğini gördüm bağlattım neti bakalım aksam kontrol edeceğim
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
hız düşüklüğü hatta yokluğu akşam 8-12 bende de var.
gündüz güzel güzel çalışan internet akşam olunca normal gezintide bile ya aşırı yavaş açıyor ya ağ hatası veriyor.
bu böyle olmaz. -
Evet bugün yine ayni saatte hız düşüklüğü... 15mbps max görüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atesapo -- 27 Kasım 2019; 8:15:50 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
@atesapo
modemin olduğu yerde şerit led adaptörü var mı? -
Bırak modemin olduğu yeri, evde şerit led yok hocam 😁 bu sefer duzelmedi bile suan 20mbps hizim...
Ben her akşam bununla uğraşamam böyle. Müşteri hizmetlerini arıyorum bizde sorun gözükmüyor diyorlar. dün akşam itibariyle @meko35 sizde olduğu gibi 19-20mbps'e sabitleniyor hız ve fazlası yok. Kullanım yoğunluğundan falan bahsetmesinler bana hocam. 1 buçuk aydır yoğunluk yoktu 2 gündür mü yoğunluk oldu :) Bugün iptal talebinde bulunacağım. Başka bir yerden hizmet alıp deneyelim bakalım birde aynı mı olacak sonuç göreceğiz. Ben uzun yıllardır farklı bir sağlayıcıdan kullanıyordum zaten, tavsiye üzerine millenicom'a geçtim taşındığım bölgede memnun olan arkadaşlarım var diye ama yok bu hız sorunu kesinlikle bana göre değil.
Akşam işten geliyorum akşama kadar evdekiler neti sorunsuz kullanıyorlar ara sıra testte yaptırıyorum gün içinde hiç bir sorun yok. Eve gidiyorum yaklaşık 10-15dk rahat takılıyorum sonra bomba 44-48mbps arası aldığım hız 8-14'lere düşüyordu... dün geceye doğru 20mbps i gördüm önceki gün 21.30 gibi düzelmişti dün de düzelmiş hali sadece 20mbps görmek oldu. Kaldı ki ben 20mbps hız almak istiyor olsam 24mbpslik falan paket alır kullanırım. 50mbps için ödeme yapacağım ama o ödemenin karşılığını alamayacağız. Müşteri hizmetlerindeki hanımefendilerde maşAllah çok bilgililer modem kapatıp açın, şaka gibi ama yine diyorum "bilgisayar yada telefonunuzdan tarayıcıyı açıp verilerini temizleyin ve yeniden hız testi yapın" diyen oldu. Alay ediyorlar sanki müşteriyle...
@millenicom @Alper Karaer - Millenicom
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atesapo -- 27 Kasım 2019; 8:15:31 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
-
Merhaba,Sizlere yardımcı olabilmemiz için pm üzerinden bizlere iletişim bilgilerinizi paylaşabilir misiniz?quote:
Orijinalden alıntı: atesapo
Bırak modemin olduğu yeri, evde şerit led yok hocam 😁 bu sefer duzelmedi bile suan 20mbps hizim...
Ben her akşam bununla uğraşamam böyle. Müşteri hizmetlerini arıyorum bizde sorun gözükmüyor diyorlar. dün akşam itibariyle @meko35 sizde olduğu gibi 19-20mbps'e sabitleniyor hız ve fazlası yok. Kullanım yoğunluğundan falan bahsetmesinler bana hocam. 1 buçuk aydır yoğunluk yoktu 2 gündür mü yoğunluk oldu :) Bugün iptal talebinde bulunacağım. Başka bir yerden hizmet alıp deneyelim bakalım birde aynı mı olacak sonuç göreceğiz. Ben uzun yıllardır farklı bir sağlayıcıdan kullanıyordum zaten, tavsiye üzerine millenicom'a geçtim taşındığım bölgede memnun olan arkadaşlarım var diye ama yok bu hız sorunu kesinlikle bana göre değil.
Akşam işten geliyorum akşama kadar evdekiler neti sorunsuz kullanıyorlar ara sıra testte yaptırıyorum gün içinde hiç bir sorun yok. Eve gidiyorum yaklaşık 10-15dk rahat takılıyorum sonra bomba 44-48mbps arası aldığım hız 8-14'lere düşüyordu... dün geceye doğru 20mbps i gördüm önceki gün 21.30 gibi düzelmişti dün de düzelmiş hali sadece 20mbps görmek oldu. Kaldı ki ben 20mbps hız almak istiyor olsam 24mbpslik falan paket alır kullanırım. 50mbps için ödeme yapacağım ama o ödemenin karşılığını alamayacağız. Müşteri hizmetlerindeki hanımefendilerde maşAllah çok bilgililer modem kapatıp açın, şaka gibi ama yine diyorum "bilgisayar yada telefonunuzdan tarayıcıyı açıp verilerini temizleyin ve yeniden hız testi yapın" diyen oldu. Alay ediyorlar sanki müşteriyle...
@millenicom @Alper Karaer - Millenicom
-
Merhaba, ilettim şimdi bilgileri.
edit: Şimdi millenicom tarafından aradılar donanımhaber üzerinden iletmiş olduğumuz sorunumuza dair yardımcı olmaya çalıştılar. Bir işlem yaptılar bakalım akşam tekrar test yapıp burada paylaşacağım son durumu ve sorunumun çözümüne ulaştıracaklarını söylediler.
İlgilenenlere teşekkürler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atesapo -- 27 Kasım 2019; 10:43:58 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Sizlerle görüşme sağladığımız üzere arızanız ile ilgili aksiyon alınacaktır.İyi günler dileriz.quote:
Orijinalden alıntı: atesapo
Merhaba, ilettim şimdi bilgileri.
edit: Şimdi millenicom tarafından aradılar donanımhaber üzerinden iletmiş olduğumuz sorunumuza dair yardımcı olmaya çalıştılar. Bir işlem yaptılar bakalım akşam tekrar test yapıp burada paylaşacağım son durumu ve sorunumun çözümüne ulaştıracaklarını söylediler.
İlgilenenlere teşekkürler. -
hattım 85mbps destekliyormuş, ben ise 100mbpslik paket için başvuru yapmışım. Bağlantı konusunda sıkıntı yaşar mıyımm? -
sorun yaşamazsınız yaşadığınız takdirde bizlerle irtibata geçin sizlere yardımcı oluruz.quote:
Orijinalden alıntı: Leonthas
hattım 85mbps destekliyormuş, ben ise 100mbpslik paket için başvuru yapmışım. Bağlantı konusunda sıkıntı yaşar mıyımm?
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X