Şimdi Ara

[AKK Dışı Olanlar] Turkcell'in Şark Kurnazlığı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
2
Favori
2.656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedehakan

    bir anlaşmazlık var gibi....yani superonline tek taraflı sözleşmesini feshedebilir, size yeni bir sözleşme önerebilir. ama kendi feshettiği bir sözleşmeden taahüt bedeli vs.. istemesi çok absürb bir olay....

    mesela bende AKK dışıyım ama mayıs ayında taahütüm bitiyor. mayıs ayından sonra hopaa akk koyduk derlerse gıkımız çıkmaz. çünkü sözleşmede akk var.imzalamışızda....

    sizdeki gibi absürb bir olay olmaz inşallah konu geliştikçe bilgilendirir misin?


    öncelikle şunu düzeltelim firma kendi kendine sözleşmeyi kafasına göre tek taraflı fesih edemez. ben değiştirmedikçe beni başka tarifeye zorla geçiremez.

    Öyle bir hakları olsaydı emin olun ilk bana yaparlardı. Neticede onların bakış açısına göre çıban başı benim. Taahhütüm birkaç ay önce bitti. Aynı fiyata aynı hızda AKK sız internet kullanımına devam ediyorum. ve ben sözleşmeyi fesih etmedikçe yada faturalarımı aksatmadıkça da bana hizmeti vermek ZORUNDALAR.

    sizinde mayısta taahhütünüz bittiğinde aboneliğinizi değiştirmezseniz sözleşmeniz aynı şartlar ile devam eder. Size tekrar AKK uygulayamazlar.

    Aboneliği iptal edilen arkadaşa da tavsiyem firmaya derhal bir ihtar mail' göndermesi ve yanlışlığı derhal düzeltmelerini istemesi. Ardından da işi BTK ya yada tekrar tüketici hakem heyetine taşıması. Hizmet alamadığı günderde yapamadığı günlük rutin işleri ve Tanıdık ve Dostları gözünde zedelenen itibarı nedeni ile de Tazminat hakkıda doğar ayrıca.
    _____________________________
    http://www.superoffline.net
    MEKAN 34, VATAN 66,

    ÇAPANOĞLU'NUN TORUNUYUZ ÇOK ŞÜKÜR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozkilinc

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedehakan

    bir anlaşmazlık var gibi....yani superonline tek taraflı sözleşmesini feshedebilir, size yeni bir sözleşme önerebilir. ama kendi feshettiği bir sözleşmeden taahüt bedeli vs.. istemesi çok absürb bir olay....

    mesela bende AKK dışıyım ama mayıs ayında taahütüm bitiyor. mayıs ayından sonra hopaa akk koyduk derlerse gıkımız çıkmaz. çünkü sözleşmede akk var.imzalamışızda....

    sizdeki gibi absürb bir olay olmaz inşallah konu geliştikçe bilgilendirir misin?


    öncelikle şunu düzeltelim firma kendi kendine sözleşmeyi kafasına göre tek taraflı fesih edemez. ben değiştirmedikçe beni başka tarifeye zorla geçiremez.

    Öyle bir hakları olsaydı emin olun ilk bana yaparlardı. Neticede onların bakış açısına göre çıban başı benim. Taahhütüm birkaç ay önce bitti. Aynı fiyata aynı hızda AKK sız internet kullanımına devam ediyorum. ve ben sözleşmeyi fesih etmedikçe yada faturalarımı aksatmadıkça da bana hizmeti vermek ZORUNDALAR.

    sizinde mayısta taahhütünüz bittiğinde aboneliğinizi değiştirmezseniz sözleşmeniz aynı şartlar ile devam eder. Size tekrar AKK uygulayamazlar.

    Aboneliği iptal edilen arkadaşa da tavsiyem firmaya derhal bir ihtar mail' göndermesi ve yanlışlığı derhal düzeltmelerini istemesi. Ardından da işi BTK ya yada tekrar tüketici hakem heyetine taşıması. Hizmet alamadığı günderde yapamadığı günlük rutin işleri ve Tanıdık ve Dostları gözünde zedelenen itibarı nedeni ile de Tazminat hakkıda doğar ayrıca.

    Şimdi Öncelikle, Sözleşme iptali/değişimini kendi kafalarına göre yapamazlar. KESİNLİKLE HAKLISIN. Zaten bu konuda başlık yazan arkadaş çok ama çok haklıııı...o konuda sana katılıyorum

    Ama şu konuda katılmak istesemde mantığım engelliyor. sözleşme süresi bitince AKK sız devam edecek olayına katılmıyorum. Ben bayiilerden ve Superonline'da çalışan arkadaşlarımı arayarak araştırma yaptım. Superonline'daki şuanda kullandığımız AKKsız internet, aslında daha önce pro paket adı altında satılıyor. Superonline son 1 yıl içerisinde çok büyüdüğü için pro paketlerde performans kaybı olduğu için, Kasım ayından itibaren pro paketin satımı kaldırıldı. Ve Kasım ayından beri yeni alt yapılarını deniyorlar.(bu pro paketler ev kullanımı için değil tabiki. kurumsal filan)

    bizim aldığımız bu hizmet aslında imzaladığımız hizmet değil. yani biz 3 kilo elma alıyoruz. Superonline'da 2 kilo bizden diyor. AKK sız kullanmamızın sebebi bu.

    Peki ne kadar sürecek bu?
    Bu tamamiyle superonline'ın kararı. Arkadaşlarıma sorduğumda bana, Deneme aşamaları gerekli datalar toplandığında son bulur. Buda 6 ay maksimum 1 yıldır diye cevap geldi. Bu durumda gerekli dataları topladığında superonline bizlere AKKyı aynen dayatacaktır.

    Hukuksal olarakta hiç bir şekilde iddiamız olamaz. Çünkü biz 100GB kota aşımından sonra akk olacak ve karşılığında 49 tl fiyata ödeyeceğiz diye imza atmışız. Sözleşme yapmışız. Yani hukuksal olarakta hakkımız yok bu noktada.

    Birçok kişi şunu karıştırıyor. Superonline TTNET vs. firmalar özel firmalar. Devlet kurumlarında, verilen haklar geri alınmaz diye bir tabu var. Bu özel şirketlerde olmaz. Adamlar kendilerini düşünürler... O yüzden sözleşme yaparlar. Kendileri muhtaç olmaz muhtaç ederler. Bu sadece superonline değil dünyanın her yerinde böyledir.....
    _____________________________




  • BTK'ya Şikayet Lazım...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedehakan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bozkilinc

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedehakan

    bir anlaşmazlık var gibi....yani superonline tek taraflı sözleşmesini feshedebilir, size yeni bir sözleşme önerebilir. ama kendi feshettiği bir sözleşmeden taahüt bedeli vs.. istemesi çok absürb bir olay....

    mesela bende AKK dışıyım ama mayıs ayında taahütüm bitiyor. mayıs ayından sonra hopaa akk koyduk derlerse gıkımız çıkmaz. çünkü sözleşmede akk var.imzalamışızda....

    sizdeki gibi absürb bir olay olmaz inşallah konu geliştikçe bilgilendirir misin?


    öncelikle şunu düzeltelim firma kendi kendine sözleşmeyi kafasına göre tek taraflı fesih edemez. ben değiştirmedikçe beni başka tarifeye zorla geçiremez.

    Öyle bir hakları olsaydı emin olun ilk bana yaparlardı. Neticede onların bakış açısına göre çıban başı benim. Taahhütüm birkaç ay önce bitti. Aynı fiyata aynı hızda AKK sız internet kullanımına devam ediyorum. ve ben sözleşmeyi fesih etmedikçe yada faturalarımı aksatmadıkça da bana hizmeti vermek ZORUNDALAR.

    sizinde mayısta taahhütünüz bittiğinde aboneliğinizi değiştirmezseniz sözleşmeniz aynı şartlar ile devam eder. Size tekrar AKK uygulayamazlar.

    Aboneliği iptal edilen arkadaşa da tavsiyem firmaya derhal bir ihtar mail' göndermesi ve yanlışlığı derhal düzeltmelerini istemesi. Ardından da işi BTK ya yada tekrar tüketici hakem heyetine taşıması. Hizmet alamadığı günderde yapamadığı günlük rutin işleri ve Tanıdık ve Dostları gözünde zedelenen itibarı nedeni ile de Tazminat hakkıda doğar ayrıca.

    Şimdi Öncelikle, Sözleşme iptali/değişimini kendi kafalarına göre yapamazlar. KESİNLİKLE HAKLISIN. Zaten bu konuda başlık yazan arkadaş çok ama çok haklıııı...o konuda sana katılıyorum

    Ama şu konuda katılmak istesemde mantığım engelliyor. sözleşme süresi bitince AKK sız devam edecek olayına katılmıyorum. Ben bayiilerden ve Superonline'da çalışan arkadaşlarımı arayarak araştırma yaptım. Superonline'daki şuanda kullandığımız AKKsız internet, aslında daha önce pro paket adı altında satılıyor. Superonline son 1 yıl içerisinde çok büyüdüğü için pro paketlerde performans kaybı olduğu için, Kasım ayından itibaren pro paketin satımı kaldırıldı. Ve Kasım ayından beri yeni alt yapılarını deniyorlar.(bu pro paketler ev kullanımı için değil tabiki. kurumsal filan)

    bizim aldığımız bu hizmet aslında imzaladığımız hizmet değil. yani biz 3 kilo elma alıyoruz. Superonline'da 2 kilo bizden diyor. AKK sız kullanmamızın sebebi bu.

    Peki ne kadar sürecek bu?
    Bu tamamiyle superonline'ın kararı. Arkadaşlarıma sorduğumda bana, Deneme aşamaları gerekli datalar toplandığında son bulur. Buda 6 ay maksimum 1 yıldır diye cevap geldi. Bu durumda gerekli dataları topladığında superonline bizlere AKKyı aynen dayatacaktır.

    Hukuksal olarakta hiç bir şekilde iddiamız olamaz. Çünkü biz 100GB kota aşımından sonra akk olacak ve karşılığında 49 tl fiyata ödeyeceğiz diye imza atmışız. Sözleşme yapmışız. Yani hukuksal olarakta hakkımız yok bu noktada.

    Birçok kişi şunu karıştırıyor. Superonline TTNET vs. firmalar özel firmalar. Devlet kurumlarında, verilen haklar geri alınmaz diye bir tabu var. Bu özel şirketlerde olmaz. Adamlar kendilerini düşünürler... O yüzden sözleşme yaparlar. Kendileri muhtaç olmaz muhtaç ederler. Bu sadece superonline değil dünyanın her yerinde böyledir.....





    Öncelikle sözleşmenizi baştan sona anlayarak okumanızı tavsiye ederim.

    Ortada hukuk sistemi olduktan sonra hiçbir firma yada kişi kafasına göre iş yapamaz. Ben Hakem heyetinde hakkım olan AKK sız interneti kazandım. Bunun nedeni ise Sözleşmemde AKK ile ilgili tek bir madde dahi bulunmaması. (BKNZhttp://www.superoffline.net/new-page-2/karar-1.html )

    Ayrıca benim imzaladığım sözleşme metni üzerinde herhangi bir süre kısıtı da bulunmuyor. Yani sözleşmenin başlangıç tarihi var ama bitişi sadece belli koşullara bağlanmış. Firmanın yada müşterinin sözleşmeyi fesih edebileceği durumlar da sözleşme üzerinde açıkça belirtilmiş. Bu koşullar arasında da kampanyanın yada tarifenin kaldırılması ile ilgili tek bir madde yok.

    Kusura bakmayın ama şu durumda bana lütufta bulunmuyorlar. Ben ve benim gibi Hakem Heyeti Kararı ile AKK dışı kalmış arkadaşların tamamı kanuni olarak AKK'sız internet hakkımızı kullanıyoruz.

    Madem lütufta bulunuyor bu arkadaşlar buradan sesleniyorum. Cesaretleri varsa bana lütufta bulunmayı hemen sona erdirsinler. Bakın ondan sonra ben onlara daha neler yapıyorum. "konu hukukçuların görüşleri ile sabittir."

    Bu güne kadar WİPO'da ve Türkiye'deki çeşitli mahkemelerde bana dava açmak içinde çok uğraştılar ama her seferinde elleri boş döndüler.
    _____________________________
    http://www.superoffline.net
    MEKAN 34, VATAN 66,

    ÇAPANOĞLU'NUN TORUNUYUZ ÇOK ŞÜKÜR.




  • dostum anlamıyorsunuz. Benim imzaladığım sözleşmede akk maddeleri vardı. hatta özellikle gelen teknik ekip sözleşmedeki o maddeleri okumamı istemişti. Ama bana imzalatmasalardı. Yada sözleşmemde öyle bir bölüm olmasaydı aynı şekilde bende düşerdim yollara... ama var. o yüzden şu anki mevcut akksız durum benim için, sizin deyiminizle "lutuf"
    _____________________________
  • bir çok kişi ttnet kullanmak zorunda fakat kimse superonline kullanmak zorunda degl iptal edin akn li paket kullananlar iptal etsin

    benim oturdugum bina da supronline olsa ben sahsen bağlatmam

    ki bakıyorum öyle fazla avantajı da yok hatta bazı paketlerde ttnet daha avantajlı

    ttnet super avantaj tarifesi 12 ay taahhütle yalın 8 mbps limitsiz 50 gb akn her sey dahil 50 lira (yalın adsl erişim ücreti bilmemnesi herşeyi içinde)

    superonline 20 mbps 50 gn akn 12 ay taahütle her şey dahil 60 lira.

    tek farkı hızı. Adil kullanım kotası olan bir pakette de 8 mbps olmuş 20 mbps olmuş çok önemli değil bence.
    _____________________________
  • Öncelikle geçmiş olsun,

    AKK'den düşürmüşler mi sizi? Ve telefon durumu ne oldu? Çok merak ettim doğrusu...

    Ve yaptıklarına gelince... Haklı hiç bir savunması yoktur. Kaldı ki diğer arkadaşların dediği gibi taahhüt bitince, sözleşmeyi iptal edecek bile olsa, bunun için haklı bir sebep göstermesi ve tebliğ etmesi gerekir. Nasıl ki müşteri "canım istemedi bu ay faturanı ödemiyorum" diyemiyorsa, herhangi bir ticari kuruluş da "işime gelmiyor, artık hizmet vermiyorum" diyerek selamsız sabahsız verdiği hizmeti durduramaz...
    _____________________________
    Kendini eleştiremeyen, beni eleştirmeye kalkışmasın...
  • AKK'sız, taahhüdü kaldığı yerden devam edecek şekilde interneti 26 gün uğraştıktan sonra almaya devam ediyorum.

    Telefon ise, yok. Ben Türk Telekom'dan 0212'li numaramı taşımıştım. İnternetimi iptal ettiklerinde o numarayı da hemen Telekom'a iade etmişler. Numaranız Telekomda gözüküyor, gidin onlarla görüşün diyorlar. Aynı numarayı alıp alamayacağım muamma zira Telekom başkasına vermiş olabilir. Üstelik vermedi diyelim; ben numarayı Telekoma başvuruda bulunarak alacağım (yeni tesis bedeli, vergi zart zurt ödeyeceğim), 90 gün bekleyeceğim (bu arada sabit ücretini ödeyeceğim) ve ancak ondan sonra Superonline'a geri taşıyabileceğim (numara taşıma prosedürü). Üstelik bu işi yaptıktan sonra da, Superonline'in yeni icat ettiği, aylık 5 TL (4 de olabilir) minimum kullanım bedelini vermek zorunda kalacağım. (Bundan önce öyle bir şey yoktu/bana uygulanmıyordu, sanırım ben abone olduğumda öyle bir şey olmadığından)

    Telefonla ilgili bilgiyi 2 gün önce verdiler bana. Yani bu numara benim ofisimin numarası olsaydı 26 gün kimsenin ulaşamadığı yetmezmiş gibi, alakasız birine de numara tahsis edilebilirdi Telekom tarafından. Sorunca da biz bir şey yapamayız.

    Şu an yapabileceğim bir şey kalmadı. Ancak tazminat davası olabilir, onun için de avukat vs. uğraşacak vaktim yok. Zaten bunu bildikleri için bu kadar rahatlar ya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hazar -- 25 Mart 2013; 13:37:49 >
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.