arkadaşlar 4 yıldır kullandığım axess platinium kartımı kırıldığı için şubat ayında iptal ettim yerine kart yeni kart göndermişler fakat ben bu yeni kartı istemedim kuryeye geri götürmesini söyleyip teslim almadım yaklaşık 15 gün önce yine kart için kurye beniş aradı ayne şekilde kartı istemediğimi belirttim geçen hafta gelen mesajla şaşırdım bu gelen yeni karta yıllık aidat olarak 189 tl aidat kesilmiş müsteri hizmetlerimi aradığımda bir şey yapamayacaklarını ödemem gerektiğini söylediler , bundan sonra yoluma nasıl devam edebilirim lütfen yardım
Kart, Akbank Mobil uygulamasında görünüyor mu? Görünüyorsa kart iptal olmamış, sadece teslim alınmamış gözüküyordur. Kartınızı çağrı merkezi ile kapatamıyorsanız, hesabınızın olduğu şubeye dilekçe ile başvurun. Dilekçe ile başvurularda 5464 sayılı Kanun gereği, işleme alınmak ve 7 gün içerisinde size bilgi verilmek zorundadır.