Şimdi Ara

ADSL'de kopma sorunu olanlara olası çözüm (SNR MARGIN yükseltme) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
214
Cevap
21
Favori
144.020
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hat değerlerin neden böyle

    16 mbit sözleşme yaptım

    2.5 hızım, modem den direk bina kutusuna taktım arada hiçbirşey yok hatta

    Ttnet santrale uzaksın diyor sadece, yanında sürüyle banka şubesi hastane, özel üniversite, özel öğrenci yurtları var alt yapı nasıl olmaz inanmıyorum


     ADSL'de kopma sorunu olanlara olası çözüm (SNR MARGIN yükseltme)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihan -- 19 Nisan 2015; 16:17:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihan kullanıcısına yanıt
    Modem sorunlu farklı bir modemle dene.
  • Arkadaşlar uzun zamandır hattımda kopmalar yaşıyordum. 8 mbit abonesiydim ancak hattımın sürekli kopması yüzünden müşteri hizmetleri 4 mbite çekiyordu, sentetik hızları bile göremediğimden eve gelene kadar sinyal zayıflıgından 2.9 mbit hız kullanıyordum. Oda yetmezmiş gibi sinyal kalitemin up/down değerleri 6/7 snr idi. Bugün hattımı komple değiştirdim sıfırdan temiz ve eklemsiz olarak direk kutudan çektim. %100 saf bakır cat6e kablo kullandım. Şuan 8 mbit kayıpsız kullanabiliyorum sinyal değerlerim 24/26 aldı yani kat be kat arttı. İleriye dönükde fiber alt yapısınıda halletmiş olduö. Şuan çok memnunum. Sorun yaşayan arkadaşlara tavsiyem eğer snr değerleriniz düşük ise isterseniz santral dibinizde olsun ya da uzakda hiç farketmiyor. O hattınızı kesinlikle sıfırdan yenilemelisiniz derim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • drag D kullanıcısına yanıt
    altyapı kablonuzun maksimum kaldıracağı değeri aşarsanız ( bu kablonun eski olmasına yıpranmasına göre düşer ) yani bu fiziksel bir durumdur yazılımsal olarak sadece arayüzde gözüken rakamı değiştirebilirsiniz bu altyapınızda herhangi bir fiziksel iyileştirme yapmaz. İmkansız bir durum yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sardemir

    Arkadaşlar uzun zamandır hattımda kopmalar yaşıyordum. 8 mbit abonesiydim ancak hattımın sürekli kopması yüzünden müşteri hizmetleri 4 mbite çekiyordu, sentetik hızları bile göremediğimden eve gelene kadar sinyal zayıflıgından 2.9 mbit hız kullanıyordum. Oda yetmezmiş gibi sinyal kalitemin up/down değerleri 6/7 snr idi. Bugün hattımı komple değiştirdim sıfırdan temiz ve eklemsiz olarak direk kutudan çektim. %100 saf bakır cat6e kablo kullandım. Şuan 8 mbit kayıpsız kullanabiliyorum sinyal değerlerim 24/26 aldı yani kat be kat arttı. İleriye dönükde fiber alt yapısınıda halletmiş olduö. Şuan çok memnunum. Sorun yaşayan arkadaşlara tavsiyem eğer snr değerleriniz düşük ise isterseniz santral dibinizde olsun ya da uzakda hiç farketmiyor. O hattınızı kesinlikle sıfırdan yenilemelisiniz derim.

    arkadaş bir karar verin. evdeki kabloları değiştirince oluyor mu olmuyor mu. kimi oluyor diyor kimi olmuyor diyor. snr ı 7 den 26 nasıl yükselttin kardeş önceden dikiş ipliği ile internete bağlanıyordun herhalde




  • parmen P kullanıcısına yanıt
    Dışardaki altyapı iyiyse evin içinde düşüyorsa değişir dışarıdakide kötüyse değişmez.
  • Arkadaşım önce güzel bir uslubla soru sorarsan sevinirim. Burada herkese yararlı olacak yaşadığım bir sorunun çözümünü paylaşmak istedim. Öncelikle diyeceğim şu ; benim evime santral 7 km olduğu halde bazıları 16 mbit sorunsuz alırken ben 4 ü bile sağlıklı alamadım. Defalarca arıza kaydı düşürmeme rağmen sorunun hep bina hattından olduğunu söylediler ama üst katımdaki bile nasıl 16 mbit alabilirken ben alamıyorum diye suçu yine telekomda sandım. Netice olarak telekomun hiç bir müdahalesi olmadan kaliteli bir kabloyla sofor hat çektim. Sonuç değerlerimi yukarıda yazdım. Olay bundan ibaret, hatta sorun olmadıgını anlaman için kendin hat cekeceksin veya cekmeden bina telefon kutusuna gidip 1 metre kabloyla deneyeceksin sonuç yine aynıysa demekki binanın hattında sorun yok. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Çıldırmak üzereyim asus modem n12e kullanmaktayım bunun ayarı için bir program bulamadım. Sürekli kopmalar yaşıyorum her gün ttneti arıyorum son çare olarak buraya yazdım yardımcı olabilirseniz iyi olur teşekkürler şimdiden.
  • bat_Hu kullanıcısına yanıt
    Ben de ayni modemi kullanmaktayim, cozum bulursan sayet ozel mesaj atabilir misin bana da?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabi şimdi firewire ini yükledim modemin son çıkan sürümünü bakalım kopmalar yaşancakmı. snr değeri azalan 16 ya yükselti ama gözle görülür o var sadece yarına kadar bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KAPTANELVIS

    Bu sorunla 2 yıldır boğuşuyorum bende.
    Bircok yöntem denedim olmadı.
    Modem değiştirdim yine aynı sonuc.

    Gecenlerde yine bu sitede birinin paylaştıgı bi ayarı yaptım sorun halloldu.
    Ekteki fotografta bulunan ayarı yapıp deneyin inş sizinde sorununuz hallolur.
    2 hd filmi aynı anda idm ile cektim banamısın demedi kopmadı durmadı.
    Bu ayarla iş çözüldü gibi.
    İnş böyle devam eder.
     ADSL'de kopma sorunu olanlara olası çözüm (SNR MARGIN yükseltme)

    Bu dediğinizi yaptım hız 10dan 7'ye indi fakat internet kesilmesi şu anlık çözüldü gibi duruyor.




  • Arkadaşlar ben de internetimi nakil yaptırdım. 24 mbit i 16 ya düşürdüler önce fakat şuan ancak 3 mbit hız alabiliyorum. Modemin değerleri aşağıda yazılı. TTnet iç tesisat ya da ankastre arızası var diyor. Benden önceki kiracıda iç tesisatta sorun olmuş zaten dışardan tel çekmişler. Ama interneti yoktu muhtemelen. pencereden gelip modeme bağlanıyor kablo ama muhtemelen aşağıda eklemeler var. 4. kattayım ben kablo çektirsem neye mal olur ve acaba gerçekten kablo ile işi çözer miyim? Ankastre problemi ne oluyor?

    ADSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 0.807 Mbps 16.347 Mbps
    Actual Net Data Rate: 0.797 Mbps 16.315 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 19.9 dB 8.0 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 12.0 dBm 18.6 dBm
    Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 0.0 dB 0.0 dB
    Attainable Net Data Rate: 1.177 Mbps 17.368 Mbps




  • Snr değerim 1.0
    Modem değiştirdim aynı.

    Santrale mesafem 3 km yakınlıkta.
    Saha dolabı evimin önünde.
    3 mbitten fazla hız gelmiyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan

    Snr değerim 1.0
    Modem değiştirdim aynı.

    Santrale mesafem 3 km yakınlıkta.
    Saha dolabı evimin önünde.
    3 mbitten fazla hız gelmiyor

    problem var sanırım bende de adil kullanım kotasına girmişim gibi 3 mbps hız var
  • peki arkadaslar bende bu transmit ve receive power değerleri ekside...nedendir sizce ?
  • CandleLight C kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    hat değerleriniz iyi. sorun ttnet kaynaklıdır.
    benzer sorunlarla 2 sene uğraştık.
    (hala da uğraşıyoruz)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CompEn -- 6 Kasım 2015; 16:35:26 >
  • Sorun çözüldü. Fakat ttnet çözmedi. Sorundan bahsettiğim ay boyunca defalarca ttneti aradım, hep aynı mazeret. " Sorun bizde çözmeye çalışıyoruz" dediler. Nitekim ay sonu geldi ve kota bilgisi kendiliğinden yenilendiği için kota bilgisi güncellendi ve hızım arttı. Fakat o ayı hep düşük hızda geçirmek zorunda kaldım. TTNET e hakkımı helal etmiyorum. Maalesef hizmet kaliteleri bu kadar. Acilen internet hizmeti veren firmaların sayısı ve hizmet ağı artırılmalı, altyapıdaki tekel ortadan kaldırılmalı.
  • 4 mbit hız geliyor değerlerim şu şekilde - 16lık paketteyim

    eski modemde snr değeri 1 di yanlış ölçüyordu her ihtimale karşı yeni modem aldım değerler yükseldi ama hala hız aynı ttneti de aradım


     ADSL'de kopma sorunu olanlara olası çözüm (SNR MARGIN yükseltme)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihan -- 10 Kasım 2015; 11:53:01 >
  • Cihan kullanıcısına yanıt
    Bölgedeki altyapı sıkıntılı genede iç tesisatı bir gözden geçirin.
  • Hort olacak ama TP-LINK W9970 modemim tüm DMT Tool versiyonlarında uyumsuz hatası veriyor modemi tanımıyor. Yardımcı olabilecek var mı?
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.