Şimdi Ara

ADSL HAT GÜÇLENDİRME !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
3.248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar
    ben TTNET 8 MB 'e kadar intrernet tarifesini kullanıyorum ve hızım 2 Mbit.
    Modem arayüzünde benim değerlerime baktığımda Hat zayıflama değerim 44.5 db
    Şimdi Sorum şu öncelikle modem evin ortalarında bi yerde duruyor ben onu evin çatıya falan alsam hat zayıflamasına faydası olur mu ?
    hani santrale daha iyi bağllanır ya düz mantık işte :)
    2. olarak bu modem santrale daha iyi bağlansın diye bi sinyal güçlendirici falan yok mu (wifi güçlendirici değil ha)
    evet bunlar dışında bi tavsiyesi olan olursa sevinirim...



  • :))

    Yok o şekilde olmuyor. Tamamen kablo hattı üzerinden çalışan bir sistem bu adsl. Adsl sinyal kalitesini mesafe, kablo kalitesi ve kesiti, kablodaki eklerin miktarı ve kalitesi, kablonun yeniliği ve izolasyon durumu, bölgedeki sinyal kirliliği-enterferans, modem kalitesi gibi etkenler etkiliyor.

    Modemde splitter kullanıyormusunuz?
    Modem marka-model nedir?
    Binadaki telefon hattı tesisatı ne durumda? Eski binamı, ev-bina içinde kabloda çok ek varmı?
    Yeni kablo çekme imkanınız varmı?
    Ttnet'i arayıp sinyal ölçümü talep ettinizmi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Logic_Man kullanıcısına yanıt
    öncelikle ilgin için teşekkür ederim görmemezlikten gelmemişsin :)

    Sorularına gelince...
    1-splitter kullanıyorum.siplitter ı çıkarıp denemişliğim var ama herhangi bir değişme olmuyor.çünkü TTnet splitter da sorun olabilir demişti.
    2-Modem Marka "TP LİNK TD-W8961ND" modemin iyi olduğunu düşünüyorum ama ...
    3-Bina 7 senelik bir ev.Türk Telekomdaki arkadaşlara söyledim.Hat ölçümü yaptırmak istiyorum diye .Ev hattında sorun olabilir mi dedim .Sanmıyoruz dediler.Gelip evdeki kablolara baktılar.Eklerdeki bantları falan çıkarıp gittiler.
    4-Yeni kablo nasıl çekilir pek bilgim yok ama ev tek katlı yeni kablo dediğin dışardan gelen telefon hattından eve yeni bir hat çekmek mi ??
    5-Dediğim gibi sinyal ölçümünü yaptırmak istemediler arayıp ısrar ediyim mi :)
  • Splitterlerin bazıları çok kalitesiz oluyor. Kaliteli bir splitter durumu değiştirebilir. Splitteri servise gönderin baksınlar.
    Modeme firmware update yapın.
    Tekrar sinyal ölçümü talep edin. Yazılı olarak başvurun. İnternettende başvurabilirsiniz. Onların özel cihazları var. Ankastreden ölçüm yaparlar.
    Ölçümden sonraki sonuca göre kablo çekimi yapabilirsiniz. Yani ankastreyle evdeki sinyal arasında çok kayıp varsa, kesin kablo çekilmesi gerekiyor.
    Eğerki ankastredeki sinyal ölçümüde çok zayıfsa telekomun kendi hatlarında problem vardır. Kablo çekmeniz bu aşamada gerekmez. Bunun düzeltilmesi için ayrıca şikayet ve talep de bulunun.

    Kabloyu elektrikçilerden alıp çekebilirsiniz. Ankastreye bağlanan tiplerden olacak, çok telli değil. Tesisat kablosu olacak. Evden ankastreye kadar kabloyu götürürsünüz, sonra telekomcuları ararsınız gelip kabloyu ankastreye bağlarlar. Kablo çekme işini elektrikçilerede yaptırabilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Logic_Man kullanıcısına yanıt
    Pekala dediklerinizi uygulayacagim Splitterda sorun olduğunu düşünmüyorum ama yinede kontrol ettirecez.ilgin için Sağol ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.