Şimdi Ara

adoremobilya.com dan Şanslı 110 stok bitirme kampanyası (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
175
Cevap
4
Favori
8.651
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adoremobilya

    quote:

    Orijinalden alıntı: faik111

    Selam iki tane için kod alabilir miyim


    Merhaba faik111,
    İndirim kodu için özel mesaj göndermeniz gerekmektedir.
    Her üye ancak tek bir indirim kodu alabilmektedir.
    İlginiz için teşekkür ederiz.

    ben pm gönderdim fakat halen kod gelmedi acaba stok mu bitti?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adoremobilya

    quote:

    Orijinalden alıntı: leonidas26

    dolap bugün elime ulaştı. ancak bu dolabı alanları kötü bir süpriz bekliyor mng kargo rezaleti. mng kargo personeli apartman kapısına geldi ben bunu yukarı çıkartmam hamal değilim dedi. zaten 1.kat. 20basamak çıkılacak. yalvar yakar bir ucundan ben tutarak eve çıkarttım. çok ağır bir dolap. taşıyabilecek biri değilseniz bir daha düşünün alırken. daha önce ups kargodan bundan daha ağır ürünleri evimin kapısına kadar getirdiğini biliyorum. buradan adoremobilyanın yetkilisine sesleniyorum çalıştığınız kargo şirketini uyarın müşterinin evine kadar getirsinler sonuçta bunun için para alıyorlar. yada kargo şirketini değiştirin.


    Merhaba leonidas26,
    Kargo firması ile anlaşmamız kesinlikle kapıya teslim şeklindedir fakat maalesef zaman zaman bu tip sorunlar yaşanmaktadır. Bu tarz sorunların olmaması için çözüm geliştirmeye çalışılmaktadır.Bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür eder, gardırobunuzu iyi günlerde kullanmanızı dileriz.

    Aynen benim dolabı da kargo firması kapıya bırakmış. Eve çıkaramam demişler.

    Kurulumu daha yapmadım. Fakata adobe çok güzel bir şekilde paket yapmış. Dışında kalın naylon koruma var.




  • vwag V kullanıcısına yanıt
    kurulum yaparken dolabın arka kısmına dikkat edin. kartonpiyer olan kısım biraz ince. yerine geçiriken zorlarsanız kırılabilir. muhakkak 2 kişi kurun hatta 3.kişi bile lazım olabilir çünkü dolabı bir kaç kez çevirmek gerekiyor.

    edit:merak edenlere

     adoremobilya.com dan Şanslı 110 stok bitirme kampanyası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leonidas26 -- 28 Eylül 2014; 21:13:30 >
  • Camlı kitaplık olsa gerçekten güzel olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonidas26

    quote:

    Orijinalden alıntı: majesty nazgul


    quote:

    Orijinalden alıntı: adoremobilya

    quote:

    Orijinalden alıntı: leonidas26

    aynen ben de daha kuramadım ancak kullanım klavuzundan 25 numaralı parça bende eksik. sizde de eksik mi acaba gerekli birşey mi yardımcı olursanız sevinirim


    Size konu ile ilgili özel mesaj gönderilmiştir.

    Selamlar ilgili parça bende de eksik çıktı ilgilenebilir misiniz

    o eksik parçanın işlevini çözdüm arkadaşlar. kayar kapakların dolabın yan yüzeyine pat diye çarpmasını önleyecek yumuşak plastik yapışkan parça olması gerekiyor. yoksa şimdi aç kapa yaparken yan yüzeye çarpınca pat diye ses yapıyor.



    ben ve kardeşim 2 adet aldık bizdede o parça eksik çıktı ve yana kayfırırken pat diye ses çıkıyor Adore yetkilisi ilgilenecektir..




  • N7K kullanıcısına yanıt
    bana msj attılar ilgileneceklerini söylediler. inşallah yollarlar yoksa pat küt dolap açıp kapatıyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonidas26

    kurulum yaparken dolabın arka kısmına dikkat edin. kartonpiyer olan kısım biraz ince. yerine geçiriken zorlarsanız kırılabilir. muhakkak 2 kişi kurun hatta 3.kişi bile lazım olabilir çünkü dolabı bir kaç kez çevirmek gerekiyor.

    edit:merak edenlere

     adoremobilya.com dan Şanslı 110 stok bitirme kampanyası


    ben onceden beyaz kapaklisini almistim. tek basima kurmustum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electronica


    @adoremobilya'ya sesleniyorum: Ürünleriniz arasında cam kapaklı kitaplık modellerini görmek istiyoruz.
    Aşağıda fotoğraftaki gibi ürünler satmanızı istiyoruz. İki tane alıp yan yana koymak istiyorum.
    Kitapları fazla olanlar için uygun bir ürün olur. Şu an sattığınız ürünler hem geniş değil, hem derin değil, hem de cam kapaklı değil.

     adoremobilya.com dan Şanslı 110 stok bitirme kampanyası



    Merhaba electronica,
    Önerileriniz değerlendirilmektedir.
    İlginiz için teşekkür ederiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adoremobilya

    ŞANSLI 110 bir stok bitirme kampanyasıdır!!!

    BEKLEMEK YOK İNDİRİM KODUNUZU ALDIĞINIZ ANDA KULLANABİLİRSİNİZ!!!

    Kod dağıtma işlemi ve satışlar 24 Eylül 2014 Çarşamba günü saat 09:00 da başlayacaktır ve stoklar bitene kadar devam edecektir.

    Stoklarımızda kalan son 110 adet Sürgülü İki Kapılı Gardırop SWD-02-WG-1 ve SWD-02-NC-1 fiyatını 300 TL den,

    sadece DH forum üyelerine Özel,

    Yarı fiyatına 149,90 TL ye indiriyoruz.

    üstelik KARGO ve KDV DAHİL

    Bu ürün 7 yıl garanti belgesiyle, adınıza faturalı olarak gönderilecektir.

    Bu forumdan bize "indirim kodu istiyorum” konulu özel mesaj (pm) gönderin

    Bu mesajınıza karşılık size hemen kullanabileceğiniz bir indirim kodu gönderilecektir.

    Açıktan yapılan kod istekleri dikkate alınmayacaktır.

    Kodlar size gönderildiği andan itibaren ürün stoğu bitene kadar geçerli olacaktır.

    İndirimden yararlanmak için size verilen indirim kodunu sepetinizde kullanmanız gerekmektedir.


    Fırsat ürününü incelemek için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.
    https://www.adoremobilya.com/index.php?route=product/search&filter_name=swd-02


     adoremobilya.com dan Şanslı 110 stok bitirme kampanyası


    Kampanya koşulları

  • Kampanyamız sadece DH forum üyeleri için geçerlidir.

  • Verilen kodlar tek kullanımlıktır ve sadece belirtilen üründe geçerlidir.

  • Her DH forum kullanıcısı 1 adet indirimli ürün alabilecektir.

  • Kampanyamız 110 adet ürünle sınırlıdır. Stoklar bittiğinde kod gönderilme işlemi sona erecektir.

  • Aynı posta adresine bir tek ürün gönderilecektir.

  • Siparişler alışverişinizin ertesi günü MNG Kargoya teslim edilecektir. Teslimat süresi, teslimat adresinin merkeze uzaklığına göre değişim gösterebilmektedir. Kargoda olabilecek gecikmelerden firmamız sorumlu değildir.


  • Değerli Forum Donanım Üyeleri,
    Cumartesi ve pazar günü kod talebinde bulunan üyelerimize indirim kodları gönderilmiştir.
    Stoklar bittiğinde buradan duyuru yapılacaktır aksi takdirde kod istemeye devam edebilirsiniz.

    Hasarlı ürün ve eksik parça sorunu yaşayan üyelere iletişim bilgileri istenen özel mesajlar gönderilmiştir.

    İlginiz için teşekkür ederiz.




  • Kodla birlikte perşembe günü aksam siparişini verdim.ürünüm cuma günü kargolandi fakat kargo takibinde kodu yazinca geçmiş tarihli bir ssipariş cikiyor detaylarda mart ayinda teslim edilmiş olarak görünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: schukru89

    Kodla birlikte perşembe günü aksam siparişini verdim.ürünüm cuma günü kargolandi fakat kargo takibinde kodu yazinca geçmiş tarihli bir ssipariş cikiyor detaylarda mart ayinda teslim edilmiş olarak görünüyor.


    Sipariş numaranızı özel mesajdan yazabilirseniz kontrolünü yapabiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adoremobilya

    quote:

    Orijinalden alıntı: schukru89

    Kodla birlikte perşembe günü aksam siparişini verdim.ürünüm cuma günü kargolandi fakat kargo takibinde kodu yazinca geçmiş tarihli bir ssipariş cikiyor detaylarda mart ayinda teslim edilmiş olarak görünüyor.


    Sipariş numaranızı özel mesajdan yazabilirseniz kontrolünü yapabiliriz.

    Bir kodda ben alabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler stok bitirme diyor ya hep defolu ürünleri gönderiyolar n11 üzerinden çalışma masası aldım.kutuyu açar açmaz üst kısım ve sağ bacak kısmında hasar vardı.

    ben aldıktan sonrada başkası yorum yaparak aynı yerde sorunlu olduğunu yorum olarak atmış.

    ürün fotosuda bu şekilde.değişim talep etmeme rağmen ne arayan var ne soran.göndersem bile kabul etmeyeceklerdir kesin.üstüne yatacaklardır.

    https://store.donanimhaber.com/cd/a3/47/cda34700c17060d8d136b833e43f087d.jpg
     adoremobilya.com dan Şanslı 110 stok bitirme kampanyası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmQceR

    Beyler stok bitirme diyor ya hep defolu ürünleri gönderiyolar n11 üzerinden çalışma masası aldım.kutuyu açar açmaz üst kısım ve sağ bacak kısmında hasar vardı.

    ben aldıktan sonrada başkası yorum yaparak aynı yerde sorunlu olduğunu yorum olarak atmış.

    ürün fotosuda bu şekilde.değişim talep etmeme rağmen ne arayan var ne soran.göndersem bile kabul etmeyeceklerdir kesin.üstüne yatacaklardır.

    https://store.donanimhaber.com/cd/a3/47/cda34700c17060d8d136b833e43f087d.jpg
     adoremobilya.com dan Şanslı 110 stok bitirme kampanyası


    Sayın EmQceR,

    Stok bitirme kampanyası ya da değil, hiç bir şekilde defolu ürün satışımız zaten yoktur.
    Kimi zaman kargo ya da farklı nedenlerden dolayı ürünlerde hasar çıkabilmektedir. Fakat böyle bir durum oluşmuş olsa bile sıkıntı muhakkak tarafımızdan giderilmektedir. Eğer müşteri hizmetleri departmanımıza bilgi verdiyseniz size mail ya da telefon yolu ile dönüş yapılmış olmalıdır.

    Dilerseniz özel mesaj yolu ile bilgilerinizi verebilirseniz konu ile ilgili gerekli kontrolleri yapar size dönüş sağlarız.

    Tekrar ediyoruz hiç bir şekilde defolu ürün satışımız yoktur.

    Bilgilendirme yaptığınız için teşekkür ederiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adoremobilya

    quote:

    Orijinalden alıntı: EmQceR

    Beyler stok bitirme diyor ya hep defolu ürünleri gönderiyolar n11 üzerinden çalışma masası aldım.kutuyu açar açmaz üst kısım ve sağ bacak kısmında hasar vardı.

    ben aldıktan sonrada başkası yorum yaparak aynı yerde sorunlu olduğunu yorum olarak atmış.

    ürün fotosuda bu şekilde.değişim talep etmeme rağmen ne arayan var ne soran.göndersem bile kabul etmeyeceklerdir kesin.üstüne yatacaklardır.

    https://store.donanimhaber.com/cd/a3/47/cda34700c17060d8d136b833e43f087d.jpg
     adoremobilya.com dan Şanslı 110 stok bitirme kampanyası


    Sayın EmQceR,

    Stok bitirme kampanyası ya da değil, hiç bir şekilde defolu ürün satışımız zaten yoktur.
    Kimi zaman kargo ya da farklı nedenlerden dolayı ürünlerde hasar çıkabilmektedir. Fakat böyle bir durum oluşmuş olsa bile sıkıntı muhakkak tarafımızdan giderilmektedir. Eğer müşteri hizmetleri departmanımıza bilgi verdiyseniz size mail ya da telefon yolu ile dönüş yapılmış olmalıdır.

    Dilerseniz özel mesaj yolu ile bilgilerinizi verebilirseniz konu ile ilgili gerekli kontrolleri yapar size dönüş sağlarız.

    Tekrar ediyoruz hiç bir şekilde defolu ürün satışımız yoktur.

    Bilgilendirme yaptığınız için teşekkür ederiz.


    Merhaba
    Özel mesaj yoluyla bilgilerimi geçeceğim.peki defolu ürün göndermiyorsanız.aynı üründe ama farklı kişilerde ve aynı yerlerde nasıl hasar olabiliyor ? eğer kargoda sorun olsaydı kutuyu açtığımda o parcacıklar dökülmüş olurdu.şikayetvar.com üzerindende bakabilirsiniz cogu kiside bu durum var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmQceR

    quote:

    Orijinalden alıntı: adoremobilya

    quote:

    Orijinalden alıntı: EmQceR

    Beyler stok bitirme diyor ya hep defolu ürünleri gönderiyolar n11 üzerinden çalışma masası aldım.kutuyu açar açmaz üst kısım ve sağ bacak kısmında hasar vardı.

    ben aldıktan sonrada başkası yorum yaparak aynı yerde sorunlu olduğunu yorum olarak atmış.

    ürün fotosuda bu şekilde.değişim talep etmeme rağmen ne arayan var ne soran.göndersem bile kabul etmeyeceklerdir kesin.üstüne yatacaklardır.

    https://store.donanimhaber.com/cd/a3/47/cda34700c17060d8d136b833e43f087d.jpg
     adoremobilya.com dan Şanslı 110 stok bitirme kampanyası


    Sayın EmQceR,

    Stok bitirme kampanyası ya da değil, hiç bir şekilde defolu ürün satışımız zaten yoktur.
    Kimi zaman kargo ya da farklı nedenlerden dolayı ürünlerde hasar çıkabilmektedir. Fakat böyle bir durum oluşmuş olsa bile sıkıntı muhakkak tarafımızdan giderilmektedir. Eğer müşteri hizmetleri departmanımıza bilgi verdiyseniz size mail ya da telefon yolu ile dönüş yapılmış olmalıdır.

    Dilerseniz özel mesaj yolu ile bilgilerinizi verebilirseniz konu ile ilgili gerekli kontrolleri yapar size dönüş sağlarız.

    Tekrar ediyoruz hiç bir şekilde defolu ürün satışımız yoktur.

    Bilgilendirme yaptığınız için teşekkür ederiz.


    Merhaba
    Özel mesaj yoluyla bilgilerimi geçeceğim.peki defolu ürün göndermiyorsanız.aynı üründe ama farklı kişilerde ve aynı yerlerde nasıl hasar olabiliyor ? eğer kargoda sorun olsaydı kutuyu açtığımda o parcacıklar dökülmüş olurdu.şikayetvar.com üzerindende bakabilirsiniz cogu kiside bu durum var.


    Merhaba EmQceR,

    Daha önce forumda düzenlediğimiz bir sehpa kampanyasında benzer bir durum yaşadık. Müşterilerimize giden ürünlerin paketlerinde bir sıkıntı olmadığı halde oldukça fazla sayıda ürünün hepsinin aynı yerinde kırıklar oluşmuştu. Kargo firması ile birlikte yaptığımız incelemeler sonucunda kargo dağıtım merkezinden çıkan bir grupta taşımadan kaynaklı hasar olduğunu tespit ettik.Bu hasarlı parçalar firmamız tarafından hemen değiştirildi.

    Önceki mesajımızda da belirttiğimiz gibi Adore Mobilya' da müşterilerimize bilgi vererek ya da vermeyerek hiç bir koşulda defolu ürün satılmamaktadır. Müşterilerimize bilgi vermeden böyle bir şey yapmamız ise katiyetle söz konusu değildir ve firmamızın ticari ahlak değerlerine taban tabana zıt bir durumdur.

    Özel mesajla gönderdiğiniz bilgileriniz müşteri hizmetleri departmanımıza yönlendirildi, size dönüş yapılacaktır.

    Teşekkür ederiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adoremobilya

    quote:

    Orijinalden alıntı: EmQceR

    quote:

    Orijinalden alıntı: adoremobilya

    quote:

    Orijinalden alıntı: EmQceR

    Beyler stok bitirme diyor ya hep defolu ürünleri gönderiyolar n11 üzerinden çalışma masası aldım.kutuyu açar açmaz üst kısım ve sağ bacak kısmında hasar vardı.

    ben aldıktan sonrada başkası yorum yaparak aynı yerde sorunlu olduğunu yorum olarak atmış.

    ürün fotosuda bu şekilde.değişim talep etmeme rağmen ne arayan var ne soran.göndersem bile kabul etmeyeceklerdir kesin.üstüne yatacaklardır.

    https://store.donanimhaber.com/cd/a3/47/cda34700c17060d8d136b833e43f087d.jpg
     adoremobilya.com dan Şanslı 110 stok bitirme kampanyası


    Sayın EmQceR,

    Stok bitirme kampanyası ya da değil, hiç bir şekilde defolu ürün satışımız zaten yoktur.
    Kimi zaman kargo ya da farklı nedenlerden dolayı ürünlerde hasar çıkabilmektedir. Fakat böyle bir durum oluşmuş olsa bile sıkıntı muhakkak tarafımızdan giderilmektedir. Eğer müşteri hizmetleri departmanımıza bilgi verdiyseniz size mail ya da telefon yolu ile dönüş yapılmış olmalıdır.

    Dilerseniz özel mesaj yolu ile bilgilerinizi verebilirseniz konu ile ilgili gerekli kontrolleri yapar size dönüş sağlarız.

    Tekrar ediyoruz hiç bir şekilde defolu ürün satışımız yoktur.

    Bilgilendirme yaptığınız için teşekkür ederiz.


    Merhaba
    Özel mesaj yoluyla bilgilerimi geçeceğim.peki defolu ürün göndermiyorsanız.aynı üründe ama farklı kişilerde ve aynı yerlerde nasıl hasar olabiliyor ? eğer kargoda sorun olsaydı kutuyu açtığımda o parcacıklar dökülmüş olurdu.şikayetvar.com üzerindende bakabilirsiniz cogu kiside bu durum var.


    Merhaba EmQceR,

    Daha önce forumda düzenlediğimiz bir sehpa kampanyasında benzer bir durum yaşadık. Müşterilerimize giden ürünlerin paketlerinde bir sıkıntı olmadığı halde oldukça fazla sayıda ürünün hepsinin aynı yerinde kırıklar oluşmuştu. Kargo firması ile birlikte yaptığımız incelemeler sonucunda kargo dağıtım merkezinden çıkan bir grupta taşımadan kaynaklı hasar olduğunu tespit ettik.Bu hasarlı parçalar firmamız tarafından hemen değiştirildi.

    Önceki mesajımızda da belirttiğimiz gibi Adore Mobilya' da müşterilerimize bilgi vererek ya da vermeyerek hiç bir koşulda defolu ürün satılmamaktadır. Müşterilerimize bilgi vermeden böyle bir şey yapmamız ise katiyetle söz konusu değildir ve firmamızın ticari ahlak değerlerine taban tabana zıt bir durumdur.

    Özel mesajla gönderdiğiniz bilgileriniz müşteri hizmetleri departmanımıza yönlendirildi, size dönüş yapılacaktır.

    Teşekkür ederiz.



    Merhaba

    bekliyorum bakalım, ne zaman dönüş yapılacak.

    ayrıca daha öncede böyle bir sorun yaşandıysa gelen kargo kutuların içine Balonlu Ambalaj koyabilirsiniz ve böyle sorunlar yaşanmamış olur.Bu önerimi dikkate alabilirsiniz.




  • sipariş bilgilerine girdiğimde kargo takip kısmını bulamıyorum sadece kargoya verilmiştir yazıyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wander_

    sipariş bilgilerine girdiğimde kargo takip kısmını bulamıyorum sadece kargoya verilmiştir yazıyor ?


    Merhaba wander_,
    Aşağıda göndermiş olduğumuz linkten sipariş numaranızı kullanarak kargo takibinizi yapabilirsiniz.

    https://www.adoremobilya.com/kargonuzu-nasil-takip-edersiniz
  • adore mi uzak durun
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.