Şimdi Ara

Acer Servisi Adama Cinnet Geçirtir (psikolojimi bozdular :@)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.136
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şuan acer (sms infocomm) servise söve söve olayı anlatasım geliyor fakat sınırları aşıp, banlanmamak için kendimi zor tutuyorum.Olaya gelirsek;

    İlk başta acer servisine dizüstü bilgisayarımı, bilgisayar açılır açılmaz, ekrana görüntü gelmeden 3-5 sn içinde sürekli restart attığı için yolladım.Servisteki yetkili birkaç gün sonra sorunun anakartta olduğunu ve anakartın değiştirilip tarafıma gönderileceği söylendi.Ürün 2-3 hafta için kargo ile gönderildi.Kutuyu açtım ve bilgisayarı çalıştırdım fakat bilgisayardan aşırı derece fan sesi geliyordu, özellikle ekran kartı bölümünden.Servise göndermeden önce böyle bir sorun yoktu.Bunun üzerine işkillendim ve cpu-z,everest gibi programlarla ekran kartının modeline baktım, birde ne göreyim ekran kartım ati 5850 iken 5650 gözüküyor.Bu sefer bilgisayarı iyice inceledim ve ekranın sol alt köşesinde renkleri soluk gösterecen beyaz bir leke vardı.Dizüstü bilgisayarını servise vermeden önce sadece anakartında sorun vardı fakat ürün servisten geldikten sonra ekran kartı 5650 olan anakart takılmış, monitörde ve fanda sorun var.

    Bunun üzerine servise telefon açtım ve servis öyle birşey olmadığını söyledi ve servise incelemeleri için geri göndermemi söylediler.Bende ürünü 3 gün sonra korgayla yolladım.Ürün servise ulaştıktan sonra birkaç gün sonra aradım ve serviste ekran kartının biralt modelinin takıldınığını kabul etmiş.2-3 hafta aradan sonra geçen perşembe aradılar ve telefonda böyle bir olay yaşandığı için özür dileyip, anakartın yenisini ve lcd modülünün sıfırını takılıp ürün onarıldı, daha başka bir sıkıntınız varmı denildi.Bende başka bir şikayetim yok dedim.

    Ve beklenen kargo dün geldi.Kutuyu ilk açtığımda ise ekranın panelini tamamen yenilediklerini gördüm, çok memnun olmuştum.Ardından dizüstü bilgisayarını prize takıp, power düğmesine bastım ve bilgisayar yine ilk gönderdiğimdeki gibi sürekli 3-4 sn içinde sürekli reset atıyordu.4-5 kez denedim fakat nafile.Ardından 35 dk sonra tekrar denedim ve bilgisayar çalışmaya başladı.Sonunda oldu dedim.Çünkü Ekran yenilenmiş, ekran kartı ati 5850 ve fan daha iyi soğutuyordu bilgisayarı.Fakat bugün birden bire kardeşim dizüstünde kulaklıkla müzik dinlerken, motor sesi gibi bir ses gelmeye başladı laptoptan, hoparlörün olduğu kısımdan.Müzik açsam yinede sesi çok yüksek ve net şekilde duyuluyor fan sesi gibide değil.1 saat başında dursanız sağır olursunuz kafanız arır o derece.

    bu servise ve çalışan elamanlarına ne demeli bilmiyorum artık.Ürünü onarılsın diye gönderiyoruz.Sonra onarıldı beyfendi geri gönderiyoruz diyorlar fakat yine bilgisayarı kullanamadan tekrar servise geri gönderiyoruz.Tamirin azami süresi 20gün fakat ürünüm gelgitlerle neredeyse 2 aydır kullanamıyorum ve halen sorunum devam ediyor.







  • tekrar arayıp bunları anlatıp tamamen yeni bir dizüstü istemelisin eğerki böyle birşeye olanak vermiyolar ise dilekce yazıp şikayet et derim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MartyFriedman

    tekrar arayıp bunları anlatıp tamamen yeni bir dizüstü istemelisin eğerki böyle birşeye olanak vermiyolar ise dilekce yazıp şikayet et derim...

    Bundan önceki sorun (ekran kartının altmodeli takılması, monitörde ve fanda sorun) için tüketici heyetine gidip para iadesi talebinde buluncaktım fakat işine saygısı olmayan bir kişi veya kişiler yüzünden bu olayı firmaya maal etmemek istemedim.O yüzden ürünü tekrar servise gönderek ürünün sıfırının verilmesi, para iadesi en son ihtimalle onarımı yapılmasını söyledim.Fakat o zamanda aramama rağmen müşteri hizmetleri bizim sıfırı verme gibi bir olayımız yok ürünü onarılımı yapılabilir ama yinede sizin için servise sıfır istediğinizi ileteyim demişti.Ayrıca istediğiniz yere şikayet etmek doğal hakkınız istediğiniz gibi yasal hakları kullanabilirsiniz gibi birşey demişti müşteri hizmetleri.

    Bu acer servisinde çalışan elemanlar, nasıl bir iş ahlakına sahipler anlam veremiyorum.Servisten onarıldı diye ürünü gönderiyorlar fakat yine hep sorunlarla karşılaşıyorum.Özellikle düşük donanımlı ekran kartı takmalarının ve monitördeki beyazlığın farkına varmasam o ürünü belki öyle kullanıcaktım.

    Kısacası bu markaya ve bu markanın servisine hiç güvenim kalmadı.
    Eğer yeni laptop verdiler diyelim (verceklerini sanmıyorum ama) o lapta bir arıza olursaı yine bu olayların yaşanması muhtemel.Başta bu markayı alarak hata yaptım sanırsam.O kadar kişi uyarmıştı fakat tasarımın güzelliğine kadarak aldık.




  • evet açıkcası bende o markayı sevmem ama almışsınız artık yapılıcak son çare şikayet etmek diye düşünüyorum ne hakları varki sizi böyle mağdur duruma düşürmelerine
  • Mahkemeye vereceksin başka yolu yok.
  • bende zamanında çok uğraştım acer servisiyle. Sertech bilgisayar galiba firmanın adı.
    3 defa servise gönderdim. 3 defa tamir olmadan geldi. en sonunda servisi arayıp bağırdım, çağırdım ama değişen bişey olmadı. Tüketici mahkemesine başvurayım falan derken uğraşmakdan vazgeçtim.
    Yani anlayacağın laptopun acerse ve bozulduysa direk çöpe at.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Byfe

    bende zamanında çok uğraştım acer servisiyle. Sertech bilgisayar galiba firmanın adı.
    3 defa servise gönderdim. 3 defa tamir olmadan geldi. en sonunda servisi arayıp bağırdım, çağırdım ama değişen bişey olmadı. Tüketici mahkemesine başvurayım falan derken uğraşmakdan vazgeçtim.
    Yani anlayacağın laptopun acerse ve bozulduysa direk çöpe at.

    Yetkili servis firmasının adı sms infocomm. Çöpe atılcak bir ürün değil, ürüne tam bir sene önce 2.200 tl para vermiştim.Sorun üründen çok yetkili servisteki çalışanlarda var.
    Bugün teknik servisi tekrar aradım.Kargo ile yine alcaklar ve serviste yine incelicekler.Birde onarımın ypaılmasını kabul etmiyorum yenisi ile değişimini veya para iadesi istediğimi söyledim.Başta uğraşmak istemediğim için tüketici heyetine başvurmadım fakat memnun olmadığım karar verirlerse en sonunda yasal olarak hakkımı arayabilirim.Telefon kayıtlarından tut, ürünün teknik servistekten geldikten sonra videosu, resimleri, belgeler herşeyi var.Mahkemenin hemen çözüme ulaşılacağını bilsem hemen tüketici heyetine başvururum ama....




  • yaz tatilinde notebook un klavyesinde sorun oldu. ellerine ulastıktan sonra 1 hafta içinde lklavye değişimi yapıp yolladılar. yaz tatilinden beri sorunsuz kullanıyorum.

    ama sızın olay biraz da komplike parcalr var. dediginiz gibi firmadan ziyade kişilere mal etmek lazım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.