Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Acer Iconia Tab A110 7' Tablet (Tegra3) [ANA KONU-Paylaşım]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
712
Cevap
19
Favori
33.820
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Tabletler >> Acer >> Acer Iconia Tab A110 7' Tablet (Tegra3) [ANA KONU-Paylaşım]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1352 Mesaj
    rootun en gereklisi oyunları programları sd karta taşı yapabilmek. Diğerleri olmasa da olur dedim artık.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    375 Mesaj
    Çatlayan köşeler için servise göndermiştim. Kullanıcı hatası diyerek iade edeceklermiş. Ben oturduğum ilçe kaymakamlığındaki tüketici hakem heyetine başvurumu yapıyorum.
    Benzer şikayeti olan arkadaşların mesajlarını alıp şikayete ekliyorum müsadenizle.

    Dilerseniz bir facebook grubu oluşturalım, herkes bu grupta fotoğraf, isim ve gsm numaralarını paylaşsın. Ayrıca bu isim ve GSM bilgilerini tüketici hakem heyetine vereceğimiz dilekçelere ekler, başvuru yaptığımız hakem heyetini de not olarak dilekçede belirtirsek daha çabuk sonuç alırız. Belki cihazların bilirkişiye gitmesine bile gerek kalmaz.

    Dilekçe örneğini, grubu ben oluşturabilirim. Düzeltmeleri sonra hallederiz.
    |
    |
  • Yarbay
    2774 Mesaj
    paranı mı iade edecekler yoksamakinayı geri mi yolluyorlarmış?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    375 Mesaj
    Pozitif bir şey yapmıyorlar. 126 TL öde, kapağı yapalım ya da aynen geri yollayalım diyorlar. Aynı problemi yaşayan arkadaşlar bana ulaşırsa yeterli sayıya ulaşınca bir grup kuralım.
  • Yarbay
    2774 Mesaj
    geçende bi arkadaş aynı problemle yolladım yapamadıkları için paramı iade ettiler diyordu
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    819 Mesaj
    @hurshit, görebildiğim kadarıyla durum şu: Ya kapak değiştirilecek (ki kapak sorunlu olduğundan sonuç değişmeyecek) ya da ürün iade edilecek (ki çoğu kişi çok makul fiyata aldığından bunu istemiyor).
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    862 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hurshit

    Pozitif bir şey yapmıyorlar. 126 TL öde, kapağı yapalım ya da aynen geri yollayalım diyorlar. Aynı problemi yaşayan arkadaşlar bana ulaşırsa yeterli sayıya ulaşınca bir grup kuralım.

    Ortak şikayet için edndiğiniz isimleri buaradan paylaşırmısınız?
    Başka ihtiyaç duyanlar da olabilir.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    375 Mesaj
    İsim yok henüz elimde. Kapalı bir facebook grubu oluşturup orada paylaşımda bulunmamız daha doğru olur.
    Yabancı forumlarda yazılanlar sorunun gözardı edilemeyecek kadar büyük olduğunu gösteriyor. Zamanla tabletin arka kapağından parçalar düşmeye başlamış. Yine bazı ülke servisleri fabrika hatası olduğunu inkar etmiş ancak bazı satıcı mağazalar müşterilere yardımcı olup yerine yeni ürün vermişler.
    Seri arıza bulunan bir ürünü piyasaya sürmek ve bu arızanın çok kişi tarafından duyulması üreticinin istemeyeceği bir şey. Bu yüzden reddediyorlar. Ayrıca ciddi bir maliyet getiriyordur.
    Acer merkezine yazdım, cevap bekliyorum. CEO'nun eposta adresini de bulmaya çalışıyorum. Bilen varsa bir zahmet paylaşsın.

    Ülkemizdeki yasaya göre 126 TL bedel iadesi(ayıp oranında iade), yenisiyle değişim ve ücretsiz onarım seçeneklerimizden biri var. Bence en güzeli ücretsiz onarım ve bunun seri arıza olduğunu kanıtlayıp bunu ömür boyu sağlamak. Bu da tüketici hakem heyetini aşacak, mahkemeye gidecek bir iş gibi görünüyor.

    Ben uğraşacağım. Tabletin arka kapağının parça parça dökülmesini ihtimali çok uzak değil, hatırlatırım ama uğraşmak istemeyen de uğraşmasın. Onlara diyecek sözüm yok. Zaten oturduğun yerden olmaz bu iş. Bu konu için oluşacak gruptaki herkes bir zahmet kalkıp kendi şehrinde gitmesi gereken yere gidecek, paylaşımda bulunacak vs.




  • Yüzbaşı
    517 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hurshit

    İsim yok henüz elimde. Kapalı bir facebook grubu oluşturup orada paylaşımda bulunmamız daha doğru olur.
    Yabancı forumlarda yazılanlar sorunun gözardı edilemeyecek kadar büyük olduğunu gösteriyor. Zamanla tabletin arka kapağından parçalar düşmeye başlamış. Yine bazı ülke servisleri fabrika hatası olduğunu inkar etmiş ancak bazı satıcı mağazalar müşterilere yardımcı olup yerine yeni ürün vermişler.
    Seri arıza bulunan bir ürünü piyasaya sürmek ve bu arızanın çok kişi tarafından duyulması üreticinin istemeyeceği bir şey. Bu yüzden reddediyorlar. Ayrıca ciddi bir maliyet getiriyordur.
    Acer merkezine yazdım, cevap bekliyorum. CEO'nun eposta adresini de bulmaya çalışıyorum. Bilen varsa bir zahmet paylaşsın.

    Ülkemizdeki yasaya göre 126 TL bedel iadesi(ayıp oranında iade), yenisiyle değişim ve ücretsiz onarım seçeneklerimizden biri var. Bence en güzeli ücretsiz onarım ve bunun seri arıza olduğunu kanıtlayıp bunu ömür boyu sağlamak. Bu da tüketici hakem heyetini aşacak, mahkemeye gidecek bir iş gibi görünüyor.

    Ben uğraşacağım. Tabletin arka kapağının parça parça dökülmesini ihtimali çok uzak değil, hatırlatırım ama uğraşmak istemeyen de uğraşmasın. Onlara diyecek sözüm yok. Zaten oturduğun yerden olmaz bu iş. Bu konu için oluşacak gruptaki herkes bir zahmet kalkıp kendi şehrinde gitmesi gereken yere gidecek, paylaşımda bulunacak vs.

    Durum hakkında genel bilgilendirme için 2. mesaja koymamı istediğiniz birşeyler varsa yazabilirsiniz, hem genel mesajı konuya giren herkes görmüş olur. Sonuna kadar bırakmamanız ile birlikte sabır da diliyorum; kolay gelsin. Gerçekten şu ülkemizde satılan elektronik eşyalarda sorun çıkınca tüketiciyi bıktırıyorlar. Çok çok az sayıda firma memnuniyeti sağlıyor/sağlamaya çalışıyor.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    375 Mesaj
    2. mesaja "Arka kapakta çatlama sorunu yaşayıp 'kullanıcı hatası' iddiasında ısrar eden Acer'a karşı mücadele etmek isteyenleri aşağıdaki gruba eklenmeleri gereği"ni belirten bir mesaj yazarsanız iyi olur.

    http://www.facebook.com/groups/AcerA110TabletMagdurlari/ grup adresimiz.
    Şu da galiba eposta ile mesaj göndermek için adres: AcerA110TabletMagdurlari@groups.facebook.com

    Üyelik talebi gönderenler DH üye adlarını da yazarlarsa iyi olur.
    |
    |
  • Yarbay
    2774 Mesaj
    ben böyle bir şey yaşarsam direkt para iadesini alırım uğraşmadan şahsen, 420yken alanlardanım :) ama ucuza alsam iade almazdım herhalde
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    117 Mesaj
    Bugün benim tabletimin de sağ alt köşesi düşmüş. Ben >300'e alanlardanım, ama yine de para iadesine razıyım. Para iadesi alma şansımız hala varmı ki?

    Not: Aldıktan bir hafta sonra anlamadığım bir sebepten tabletin camını çatlatıp servise göndermiştim. Servis de tamirat için "420TL" istemişti!!!!
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    375 Mesaj
    Parça parça dökülüyor arkadaşlar. Gruba katılmanızı öneririm. Ucuza aldık, bir çatlaktan bir şey olmaz demeyin. Yeni yeni çatlaklar oluşuyor veya kopmalar oluyor. Hedefimiz cihazı iade etmek değil zaten.
    |
    |
  • Binbaşı
    1352 Mesaj
    yoğun kullanımdan mı kaynaklıdır ben toplasanız 10 saat anca kullanmışımdır çatlak vs yok? maşallah
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    375 Mesaj
    Tayvan'a yazdım. "Birkaç partide sorun olabilir, araştıracağız" yazdılar. Bu arada biz önce ücretsiz değişim, sonra ömür boyu ücretsiz onarım için bastıracağız.
    Uğraş vermek isteyen arkadaşlar en kısa zamanda cihazı servise gönderip ücretsiz tamir edilmediğine dair belgeleriyle birlikte tableti geri alsın. Elinizde bu belge olmazsa hakem heyetindeki memur başvurunuzu almakta size güçlük çıkarabilir.
  • Çavuş
    70 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hurshit

    Tayvan'a yazdım. "Birkaç partide sorun olabilir, araştıracağız" yazdılar. Bu arada biz önce ücretsiz değişim, sonra ömür boyu ücretsiz onarım için bastıracağız.
    Uğraş vermek isteyen arkadaşlar en kısa zamanda cihazı servise gönderip ücretsiz tamir edilmediğine dair belgeleriyle birlikte tableti geri alsın. Elinizde bu belge olmazsa hakem heyetindeki memur başvurunuzu almakta size güçlük çıkarabilir.

    Yanınizdayım gruba katıldım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    STURMFÜHRER
  • Yüzbaşı
    862 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hurshit

    Tayvan'a yazdım. "Birkaç partide sorun olabilir, araştıracağız" yazdılar. Bu arada biz önce ücretsiz değişim, sonra ömür boyu ücretsiz onarım için bastıracağız.
    Uğraş vermek isteyen arkadaşlar en kısa zamanda cihazı servise gönderip ücretsiz tamir edilmediğine dair belgeleriyle birlikte tableti geri alsın. Elinizde bu belge olmazsa hakem heyetindeki memur başvurunuzu almakta size güçlük çıkarabilir.

    Cihazım da hiçbir sorun olmamasına ragmen,bu genel sorunun peşinin bırakılmamasını destekliyorum.Ayrıca başka platformlarda paylaşım yapılsa dahi bu başlıgında canlı tutulmasını arzu ederim.hurshit arkaşımızı da verdiği ugraş için tebrik ederim.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    arkadaşlar bu tabletin ekran koruyucusunu nerden bulabiliriz, ben samsung tab2 7 inçin ekrn kor. yapıştırdım tam kaplamadı ama idare eder, bu arada benimkinde çatlak vs olmadı maaşallah, pilide gayet başarılı, yandex shell gibi temalar pili yiyiyor kendi temasını kullanırsanız baya şartjı gidiyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    759 Mesaj
    beyler bu tablette söyle bi sorun var ama herkeste mi var bilmiyorum.
    tabletin yüzeyine 1 damla su değsin tabletin dokunmatiği sapıtıyor . Eğer isterseniz bi videoya cekip daha net açıklarım .
    |
    |
    _____________________________
    couponik- Coupons and Deals for iOS
    Kuponlardan ve indirimlerden yararlanmak için mobil uygulamamızı indirin!
  • Yarbay
    4632 Mesaj
    @nomox1
    Ne yazık ki dokunmatik ekranların genel bir sorunu o.Telefonumda da aynı şey oluyor, tabletimde de.
    Hele FPS oyunları oynarken çok can sıkıcı bir hal alıyor elim terlediği için.

    Ekran filmi bulabilirseniz bu sapıtma azalıyor.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
üniversite
haberler
Masal
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.