Şimdi Ara

acer dan ücret iadesi yada değişim işlemini başarabilen var mı?(BİTTİ BAŞARDIM) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
0
Favori
4.225
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bilemiyorum ancak bursa servisi çok güzel hizmet veriyordu . geçmiş zamanlı olarak konuluyorum çünkü bursa servisi kapanmış bulunmakta ancak hpninde bir güzel olayıdamüşteri hizmetlerini aradığın zaman ürünümü servise vermek istiyorum dediğinde hemen sana bir servis formu hazırlanıp ücretsiz olarak arızalı ürününü ups kargoy ile ve çok güzel bir kutulama ile kapından alıp kapına kadar ücretsiz olarak teslim ediyor olması süper bir hizmet bence . ben 3. laptopımıda bozdum ramlarim bozulmuştu . hemen servisi aradım 1 saat sonra ups kargo kağımdaydı hemen kargıomu aldılar ürünümü ve ankara servisine aynı gün yolladılar . ve 2 gün içinde ramlarim değiştirilip bana geri yollandı ben açıkcası hp nin teknik servis hizmetini beğeniyorum ama dediğiniz gibi şikayet var .com da da bin küsür şikayet var şaşılası bir olay gerçekten :) ve bişi daha sölemek istiyorum servisi aradığımda ordaki servis yetkilisi ile görüştüm yatkiliye laptopı açtığımı ve hdd uprage yaptığımı söledim bana gelen cevap çok ilginçti hdd değişimlerinde biz servis politikası olarak garanti dışına çıkartmıyoruz demesiydi hp yi seviyorum ancak amd li modelleri gerçekten berbat bide bütün modellerindeki olağan ısınma sorununu ortadan kaldırırlarsa süper bir şey olucak :D lanet olasıca çok fena ısınıyor :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozn.Onl -- 13 Nisan 2010; 1:26:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MwaM

    bilemiyorum ancak bursa servisi çok güzel hizmet veriyordu . geçmiş zamanlı olarak konuluyorum çünkü bursa servisi kapanmış bulunmakta ancak hpninde bir güzel olayıdamüşteri hizmetlerini aradığın zaman ürünümü servise vermek istiyorum dediğinde hemen sana bir servis formu hazırlanıp ücretsiz olarak arızalı ürününü ups kargoy ile ve çok güzel bir kutulama ile kapından alıp kapına kadar ücretsiz olarak teslim ediyor olması süper bir hizmet bence . ben 3. laptopımıda bozdum ramlarim bozulmuştu . hemen servisi aradım 1 saat sonra ups kargo kağımdaydı hemen kargıomu aldılar ürünümü ve ankara servisine aynı gün yolladılar . ve 2 gün içinde ramlarim değiştirilip bana geri yollandı ben açıkcası hp nin teknik servis hizmetini beğeniyorum ama dediğiniz gibi şikayet var .com da da bin küsür şikayet var şaşılası bir olay gerçekten :) ve bişi daha sölemek istiyorum servisi aradığımda ordaki servis yetkilisi ile görüştüm yatkiliye laptopı açtığımı ve hdd uprage yaptığımı söledim bana gelen cevap çok ilginçti hdd değişimlerinde biz servis politikası olarak garanti dışına çıkartmıyoruz demesiydi hp yi seviyorum ancak amd li modelleri gerçekten berbat bide bütün modellerindeki olağan ısınma sorununu ortadan kaldırırlarsa süper bir şey olucak :D lanet olasıca çok fena ısınıyor :D

    anlaşıldı..sizin şansınız tamamen bursa servisinin iyi olmasından kaynaklanmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe


    quote:

    Orijinalden alıntı: MwaM

    bilemiyorum ancak bursa servisi çok güzel hizmet veriyordu . geçmiş zamanlı olarak konuluyorum çünkü bursa servisi kapanmış bulunmakta ancak hpninde bir güzel olayıdamüşteri hizmetlerini aradığın zaman ürünümü servise vermek istiyorum dediğinde hemen sana bir servis formu hazırlanıp ücretsiz olarak arızalı ürününü ups kargoy ile ve çok güzel bir kutulama ile kapından alıp kapına kadar ücretsiz olarak teslim ediyor olması süper bir hizmet bence . ben 3. laptopımıda bozdum ramlarim bozulmuştu . hemen servisi aradım 1 saat sonra ups kargo kağımdaydı hemen kargıomu aldılar ürünümü ve ankara servisine aynı gün yolladılar . ve 2 gün içinde ramlarim değiştirilip bana geri yollandı ben açıkcası hp nin teknik servis hizmetini beğeniyorum ama dediğiniz gibi şikayet var .com da da bin küsür şikayet var şaşılası bir olay gerçekten :) ve bişi daha sölemek istiyorum servisi aradığımda ordaki servis yetkilisi ile görüştüm yatkiliye laptopı açtığımı ve hdd uprage yaptığımı söledim bana gelen cevap çok ilginçti hdd değişimlerinde biz servis politikası olarak garanti dışına çıkartmıyoruz demesiydi hp yi seviyorum ancak amd li modelleri gerçekten berbat bide bütün modellerindeki olağan ısınma sorununu ortadan kaldırırlarsa süper bir şey olucak :D lanet olasıca çok fena ısınıyor :D

    anlaşıldı..sizin şansınız tamamen bursa servisinin iyi olmasından kaynaklanmış


    Aynı şekilde bende bursadan gecen sene bir dv5 serisi hp almıştım. Ürünümde sorun cıktı 1 aylık sure gctiği içinde iade edemedim servise verdim 30 iş gunu doldugunda para talep ettim bana urun almak istemezmısınız dediler ama verdikleri urunler yerine paramı alsam daha iisini alabileceğim için paramı istedim bu işlemler için sadece evrak donderme alma imzalama ve yine gonderme işleri biraz ugrastırdı Hande hanımda yalan olmasın Hp bilmem ne muudru cok yardımcı oldu ve talebim sonrası 30 normal gün içinde gondrdiler cümle biraz dusuk oldu ama :D Yani iş gunu olarak bile değil bildiğimiz 30 gun hatta 28 gunde fatura bedelim hesabımdaydı :D hemen gittim bir acer 6930g aldım begenerek 5 ay sonra ekranda bir sorun oldu lcd kablosundan kaynaklanıyormus herneyse aradım servise mng geldi parasını ben odedim ama verdim ve gitmesi ulasması yapılması artı gelmesiyle beraber tam 7 gece8 gun surdu 8. gun sabahı elimdeydi hemde hasar giderilmiş ve sorunsuzdu. Acaba şansımamı b kdar ii denk geliyor anamaldım okuyunca gercekten üzüldüm adınıza. Her 2 markada benı magdur etmedi diyebilirim. En azından hatalı olna hp bunun bedelini hiç irdelemeden hemen yerine getirdi.




  • aslında illaki sizin gibi sorun yaşamayanlarda var tabiki...ama genel durum kötü zaten.tabikide 1000 tane müşteri varsa 1000 i de mağdur olmuyor.ama zaten önemli olanda bu,yani ne kadarlık bir memnuniyetlik söz konusu?çok mu az mı?..şikayetvar.comda ki verilere bakarsak zaten hp ve acer genel itibari ile en çok sorun yaşatan firmalar..özellikle yasal konularda ve iş değişim yada iadeye bindiği zaman
  • Bende burda ve netteki diğer acer teknik servis hikayelerinden sonra epey çekiniyorum kendi laptopumu yollamaya.Ama sanırım herkese aynı şey olmuyor. Kız arkadaşımın bir tanıdığı acer laptopunu teknosaya vermiş arızalı olduğu için, 30 iş günü dolmuş ve sorgusuz sualsiz laptopun parasını iade etmişler. İnanamadım bende çok garip geldi. Bakalım bende bu akşam kendi laptopumu pil arızasından dolayı vereceğim teknosaya umarım uğraşmak zorunda kalmam. :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: what_tha

    Bende burda ve netteki diğer acer teknik servis hikayelerinden sonra epey çekiniyorum kendi laptopumu yollamaya.Ama sanırım herkese aynı şey olmuyor. Kız arkadaşımın bir tanıdığı acer laptopunu teknosaya vermiş arızalı olduğu için, 30 iş günü dolmuş ve sorgusuz sualsiz laptopun parasını iade etmişler. İnanamadım bende çok garip geldi. Bakalım bende bu akşam kendi laptopumu pil arızasından dolayı vereceğim teknosaya umarım uğraşmak zorunda kalmam. :(

    pil arızalarında "pilin garantisi 6 ay" diye bir nutuk atarlarsa inanmayın sakın..öyle birşey yok asla.geçen sene bizim forumdan bi arkadaş bu durum yüzünden dava açtı ve kazandı.yani emsal bir karar da var ortada.zaten sanayi ve tic. bakanlığında da yazıyor bu gibi konularda kullanım ömrü belirtilmemşe 2 yıl kabul edilir diye.ayrıca pil ve laptop da bütün zaten.aklınızda bulunsun bu olay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe


    quote:

    Orijinalden alıntı: what_tha

    Bende burda ve netteki diğer acer teknik servis hikayelerinden sonra epey çekiniyorum kendi laptopumu yollamaya.Ama sanırım herkese aynı şey olmuyor. Kız arkadaşımın bir tanıdığı acer laptopunu teknosaya vermiş arızalı olduğu için, 30 iş günü dolmuş ve sorgusuz sualsiz laptopun parasını iade etmişler. İnanamadım bende çok garip geldi. Bakalım bende bu akşam kendi laptopumu pil arızasından dolayı vereceğim teknosaya umarım uğraşmak zorunda kalmam. :(

    pil arızalarında "pilin garantisi 6 ay" diye bir nutuk atarlarsa inanmayın sakın..öyle birşey yok asla.geçen sene bizim forumdan bi arkadaş bu durum yüzünden dava açtı ve kazandı.yani emsal bir karar da var ortada.zaten sanayi ve tic. bakanlığında da yazıyor bu gibi konularda kullanım ömrü belirtilmemşe 2 yıl kabul edilir diye.ayrıca pil ve laptop da bütün zaten.aklınızda bulunsun bu olay



    evet o olaydan haberim var, o yüzden garanti belgesini de iyice okudum " cihaza ait bütün parçalar garanti dahilindedir" diye bir ibare var. Zaten teknosa aracılığıyla yollayacağım o tarz bir şey iddia edemezler. Nolur nolmaz vistaya geçip temiz formatlı halde tekrar test edeceğim batarya süresini. Duruma göre koruyucu sticker alıp yollayacağım servise. Ama sonuç ne olursa olsun bir daha bilgisayar konusunda Acer a yaklaşmam. Daha servise yollamadan insan strese giriyor.




  • Hocam son durum nedir aldın mı paranı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Hocam son durum nedir aldın mı paranı

    yok ya nerdeee mayısın 11 inde tüketici mahkemesinin ilk duruşması yapılacak işte onu bekliyorum..biz acer la köprüleri yakalı çok oldu mahkeme bitmeden çözülmeyecekki bu iş..mahkemenin kararı ne olursa sonuç da o olacak yani.
  • Vatan bilgisayardan aldığım laptop 2 ay sonra bozuldu ve servise gitti 1 ay parça bekledi gelmedi (30 iş günü cumartesi dahil pazar hariç süre dolduğunda değişim, ücret iadesi isteyebilirsiniz) para iadesi istedim 1 hafta sonra para iadesi oldu. Bimeksden bu parayla 5940G aldım 1 hafta sonra ekran kartı arızalandı Bimekse götürdüm ve değiştirilmesini istedim 1 hafta sonra yeni ürünü teslim aldım.. Tüketici kanunlarını ve haklarımı çok iyi bilen biri olarak hakkımı her zaman aldım..
  • laptopın garantisinin bitmesine 5 gün kala batarya değişimi yaptım. ama ilk garantiye yolladığımda pil değişimi yapamayacaklarını söyledi servis. ordan alıp ana servise gittim. tabi gitmeden öne batarya değişim şartını öğrendim. (yanlış hatırlamıyorsa 2 yıl içinde 4 dakikanın altına dayanma süresi inerse değişim yapıyorlardı. benimki de 2 dakka içinde kapanıyordu. batarya ölmüştü yani. sonra servise verirken bu şartlarını hatırlattım. servis kağıdına da hem şartlarını hem de bendeki durumu anlattım. 3 gün içinde batarya sıfırlanmış olarak bana teslim edildi. Bunda önce de şarz adaptörünü değiştirmiştim. 2 sinde de çok büyük sorun yaşamadım. haklarınızı iyi öğrenin.
  • Arkadaşlar bende tüketici haklarının sertech ve acer den istiyecigi savunmayı bekliyorum 5520g serisi laptop 1. sefer ısınmadan kapınıyor diye yolladım anakartı yakıp gönderdiler 2 seferde anakart degişti 3.sefer tekrar anakart yandı ( degisen anakart 30günde nasıl yanırsa) 4.sefer işlemci fanını bozdular( dedigim olaylar kargodan aldıktan 10 dakika sonra servis formu oluşturdum yanlış anlamayın 6 ay içinde sadece cihazı 30 gün kullandım ) şu an serviste bende cihaz gelsin mahkeme sürecine girecem tavsilerinizi bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seckin1781 -- 20 Nisan 2010; 14:00:27 >
  • Vallahi bende Acer 5536G serisi laptop aldım teknosadan Windows Yükleme hatasından teknosaya verdim. Teknosadan 1,5 hafta snra arandım.Acer tarafından Laptopunuz değişime karar verildi diye. (:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Hocam son durum nedir aldın mı paranı

    yok ya nerdeee mayısın 11 inde tüketici mahkemesinin ilk duruşması yapılacak işte onu bekliyorum..biz acer la köprüleri yakalı çok oldu mahkeme bitmeden çözülmeyecekki bu iş..mahkemenin kararı ne olursa sonuç da o olacak yani.



    Hocam aslında maduriyetini falanda katarak işin içine tazminat davası açta iyice akılları başlarına gelsin. Yasal süreleride aşmışlar çünkü aylardır bilgisayarın yok ve paranıda alamamışsın. Bence bukadar kararlıyken acer ın aklını başına getirecek bir dava ile karşısına çıkmanı tavsiye ederim.




  • arkadaşlar olay var olay:DD
    az önce acer in servisi olan dataprodan yetkili birisi aradı sanayi ve ticaret bakanlığına şikayet etmiştim ben onun için firmayı denetlemeye gitmişler..ve kadın bize ceza kesilecek şu anda sizin şikayetiniz için dedi.bende ne yapabilirim dedim?siz kullanım ömrü süresince yedek parça bulundurmak zorundasınız ama yurtdışından getiriyorsunuz ben sizimi bekliycem dedim?kadında haklısınız zaten ceza yazıcaklar dedi bize:DD
    biz acer ı arayılalm size dönücez dedi.ondan sonra aradı acer ı bana geri dönüş yaptı ve iade&değişim formunun bikaç gün sonra elimde olacağını söyledi inanamadım:DDDDDD
    bende dedimki eğer davadan önce elime geçerse dediğiniz gibi o zaman davayı geri çekerim aksi halde devam edicem işlemlere diye.kadında yok dedi bikaç güne elinize geçer dedi form...
    walla arkadaşlar bunlara güven olmaz elime form geçmeden açıkcası inancım yok bu işi çözeceklerine ama bikaç gün içinde elime geçerse form onuda paylaşıcam kesinlikle burada bekleyip görücez:))
    iyiki bakanlığa gidip şikayet etmişim ya seviyorum seni sanayi ve ticaret bakanlığı:))))




  • geçmiş olsun.sizin yerinizde olsam para iadesi talep eder ve geri dönmemek üzere acer ile yollarımı ayırırdım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: what_tha

    geçmiş olsun.sizin yerinizde olsam para iadesi talep eder ve geri dönmemek üzere acer ile yollarımı ayırırdım :)

    dur daha geçmiş olsun demek için çook erken.bi form geçsin elime gözümle göreyim ondan sonra sevinicem:)) ayrıca tabiki de paramı alıcam aksi aklımdan bile geçemez
  • Bende 5739g aldım ama fan sürekli çalışıyor ısı nette dolaşırken 50-60 arası geziniyor. Bu sorun mu değil mi bilemiyorum. Sorunsa versem bende de boşa beklemeler yaparlar mı acaba diye endişelerimden bekliyorum. 30 günü dolmadı ne yapsam acaba
  • arkadaşlar adamlarda ne iş ahlakı var ne başka birşey bakın yukarda ben anlattım durumu sözde birkaç gün içinde onay formu gelecektiya hani bakın bugün neler oldu..size şimdi acer a attığım maili aynen kopyalıyorum buraya..

    "acer müşteri hizm.yetkilileri ve ......... bey
    sanayi ve ticaret bakanlığına hakkınızda yapmış olduğum şikayet ile ilgili 20 nisan tarihinde yetkili servisiniz olan datapro bilişime ceza kesilmesi üzerine datapro yetkilisi .............. beni arayarak firmalarına ceza kesildiğini ve sorunun çözümü ve şikayetin tekrarlanmaması için acer la konu hakkında görüşeceğini söyledi..sora 5 dk sonra geri aradı beni ve kalan 33e+kdv ödendiği takdirde iadenin yapılacağına dair bana bir mail atacağını,o mailde bulunan forma bağlı olarak da bu parayı yatırır yatırmaz iade formunun birkaç gün içinde elimde olacağını söyledi.
    bende tamam dedim gönderdi formu onayladım yatırdım paranın kalanınıda sonra tekrar görüştük dün ve bana iade formu gün içinde(21 nisan) kargolanacaktır adresinize görüştüm ben ........ bey ile dedi...
    ve 22 nisanda yani bugün tekrar aradım ve şimdide acer ın dava dan feragat belgesi istediğini bu şartla formu göndereceğini söyledi..
    ben zaten form gelince paramı alınca dava otomatik olarak düşer..paramı aldığım halde gidip davada hak iddia edecek halim yok yani ortada paramı almış olduğuma dair ispat olacak..
    şimdi resmen dün bana o parayı ödettiniz ve şimdi ayak diriyorsunuz.bu hamlenizle şimdi birde beni dolandırmış oldunuz ve tüketici mahkemesi zaten sürüyor bunun yanında savcılığa suç duyurusunda da bulunucam..
    ve dataprodan o gelen maili size göndericem şimdi bu mail benim elimdeki en büyük kanıt oldu ve çok teşekkür ederim size davayı kazanmamı kesinleştirdiğiniz için.
    ve sanayi ve ticaret bakanlığına bir daha şikayet edicem bu işi çözmediğiniz için ve tekrar ceza yemenizi sağlayıcam.emin olabilirsiniz.hatta onlara denetçilerin yanında işi çözermiş gibi yaparak onları kandırdığınızı ve yalan beyanda bulunduğunuzuda anlatıcam gittiğimde..
    dava duruşmasına 2 hafta kaldı sadece..birkaç gün içinde o form kargolanmaz ise bana,davada daha çok maddi kayıplar vererek mağlup olacaksınız.

    şimdi ekte dataprodan gelen mailin taratılmış hali var.resmi olarak bana tahhütte bulundunuz ve parayı ödememe rağmen gerçekleştirmediniz.bu bir suçtur."

    e arkadaşlar durumu anladınız sanırım az çok bu nasıl iştir?böyle birşey ne gördüm ne duydum kendim yaşamasam birisi anlatsa inanmazdım...adamlar parayı ödemeden önce feragat belgesi falan hesapda yok durmadan başka bir şey çıkatıyorlar..ama artık yeter duruşmaya az kaldı bu son yaptıklarıda onları bitirecek olay olacak!!

     acer dan ücret iadesi yada değişim işlemini başarabilen var mı?(BİTTİ BAŞARDIM)

    düzenleme:resim boyutlandırma

     acer dan ücret iadesi yada değişim işlemini başarabilen var mı?(BİTTİ BAŞARDIM)
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • iade yapılacak ürün için tamir masrafı neden isteniyor onu anlamadım ki?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.