Şimdi Ara

98 2.5 VECTRA HAKKINDA BİLGİSİ OLANLAR

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
13.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu modelin iyi kötü tarafları nelerdir?Performans,kalite yedek parça vs.



  • arkadaşım işte böyle.vectra biliriz diyenlerin hepsi sınıfta kaldı seni yanlız bıraktı anlaşılan.ama ben sana yardımcı olmaya çalışayım.kendi aracım 97 cdx.v6 motorlu bu araçların aslen kronik bi sorunu yoktur.bendeki tüpsüz ve bu olaya hiç girmiyorum.bu aracın parça fiyatları motor olarak bakarsak normal bi 2.0 dan yaklaşık yüde 50 daha yüksektir.elektriksel arızaları yoktur genelde.sadece baskı balata takımını fiyatı 350 ytl +işçilik şeklinde.bu aracın asıl sorunu anlayan ustasının az olması ve motorun gerçekten el girecek yerinin olmaması sebebiyle işçiliğinin biraz fazla zaman ve para tutmasıdır.hele otomatik şanzumana hiç girme derim.ancak emin ol trafikte seni normal vectra sananlar arkandan okuyabilirlerse 2.5 24v yazısını okuyup wayy beee diyeceklerdir. fiyatıda full aksesuar bi araç için mükemmeldir.saygılar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: genie79

    arkadaşım işte böyle.vectra biliriz diyenlerin hepsi sınıfta kaldı seni yanlız bıraktı anlaşılan.ama ben sana yardımcı olmaya çalışayım.kendi aracım 97 cdx.v6 motorlu bu araçların aslen kronik bi sorunu yoktur.bendeki tüpsüz ve bu olaya hiç girmiyorum.bu aracın parça fiyatları motor olarak bakarsak normal bi 2.0 dan yaklaşık yüde 50 daha yüksektir.elektriksel arızaları yoktur genelde.sadece baskı balata takımını fiyatı 350 ytl +işçilik şeklinde.bu aracın asıl sorunu anlayan ustasının az olması ve motorun gerçekten el girecek yerinin olmaması sebebiyle işçiliğinin biraz fazla zaman ve para tutmasıdır.hele otomatik şanzumana hiç girme derim.ancak emin ol trafikte seni normal vectra sananlar arkandan okuyabilirlerse 2.5 24v yazısını okuyup wayy beee diyeceklerdir. fiyatıda full aksesuar bi araç için mükemmeldir.saygılar.


    hiç 2.5lt vectra'ya binmedim, hakkında bilgim yok, bilgim olmayan konuda da yazmam!..

    eminim yorum yapmayan bi çok arkadaş da benim gibi düşündü ve o yüzden yorum yapmadı...

    2.0dti hariç vectra'nın diğer tüm modelleri hakkında bilgi verebilirim!..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: genie79

    arkadaşım işte böyle.vectra biliriz diyenlerin hepsi sınıfta kaldı seni yanlız bıraktı anlaşılan.ama ben sana yardımcı olmaya çalışayım.kendi aracım 97 cdx.v6 motorlu bu araçların aslen kronik bi sorunu yoktur.bendeki tüpsüz ve bu olaya hiç girmiyorum.bu aracın parça fiyatları motor olarak bakarsak normal bi 2.0 dan yaklaşık yüde 50 daha yüksektir.elektriksel arızaları yoktur genelde.sadece baskı balata takımını fiyatı 350 ytl +işçilik şeklinde.bu aracın asıl sorunu anlayan ustasının az olması ve motorun gerçekten el girecek yerinin olmaması sebebiyle işçiliğinin biraz fazla zaman ve para tutmasıdır.hele otomatik şanzumana hiç girme derim.ancak emin ol trafikte seni normal vectra sananlar arkandan okuyabilirlerse 2.5 24v yazısını okuyup wayy beee diyeceklerdir. fiyatıda full aksesuar bi araç için mükemmeldir.saygılar.



    Bilgiler için teşekkür ederim.Oto. şanzumanlı olanı çok mu arıza veriyor?Sizinkisi düz mü?




  • otomatikler çok yakıyormuş deniyor. (11.5-12lt)
    bende de 2.5 v6 cdx var 96 model. 30.000kmdir kullanıyorum. 2 yıla yaklaştı araç bende.
    şu anda 123000kmye geldi.
    yukarıdaki arkadaşın da yazdığı gibi en önemli sorunu anlayan usta bulmandır.parçaları kısmen pahalı. esas sorunu ise bazı önemsiz dediğin işler için baya bir parça sökülüyor.işçilik 2.0 araçlardan hep fazla olacaktır.
    misal vereyim 2.0da buji değiştirmek iş değilken cdx emme manifoldu sökülüyor erişebilmek için en az yarım ile 1 saatlik iş.
    benim başıma gelen başka bir konu da termostatı değiştirmek istedim. ki bunu yetkili servis yapacaktı.parça geldi. yarım saat bile sürmez dediler arabayı ertesi gün aldım. bizim arabada termostatı servis müdürü motorun yanında sanmış halbuki v blokun ortasında.tabi üstte ne var ne yok söküyorlar.
    ortalama 10.lt yakıyor. (2 yıllık ortalamam).klima 0.5 lt artırıyor.
    baya keyifli bir araba. ben deri döşeme de yaptırdım. krem rengi. (Artcar istanbulda).
    arabayı alırken aylık 700-800km yol yaparım diye almıştım. ama 1500-1700kmden az yol yapmıyorum ayda. bu yüzden 30 mart itibari ile aracıma lpg uygulattım. brc 56 model. onda da bir sorunum yok. şu an kmde 170.000 tl yakıyor. bir çok 1.4 arabanın benzinde yaktığı kadar.
    motor hacminden dolayı vergisi yüksek deniyor. yanlış bilgi.
    aracın mtvsi kasko değerinin %5ini aşıyorsa mtv aynı yaş grubunda 1 alt sınıf silindir hacminden uygulanıyor. yani 1801-2000cc sınıfından.
    başka sorun olursa
    ozdilt@hotmail.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozdil -- 16 Nisan 2007; 17:39:23 >




  • Biraz da ben bilgi vereyim, benim ikinci arac olarak 4 ay önce aldığım 97 model Vectra 2.5 V6 CDX im var otomatik vites. Sehirici cok yogun trafikte 12 L ye kadar çıkabiliyor tüketim, sehirlerarasında ise oldukca ekonomik denilebilir, 140 km den fazla basmazsan 6,5-7 L arası yakar. Benim diger aracım 2004 model Laguna 2.0 L Tiptronic, Vectra ya bindikten sonra Laguna keyif vemiyor, gercekten 2.5 v6 araç kullanmak büyük bir kefiymiş. Öyle kronik bir sonu falan yok, kaporta ile ilgili sıkıntı olmaz zaten oldukca bol parcası var motor isi biraz masraflı olabilir 2.0 ile kıyasla ama eger alırsanwww.opelparcaci.com diye bir parcacı var herhangi bir parca almadan mutlaka onlardan fiyat al, kesin daha ucuz çıkıyor, ben birkac parca aldım sonra fiyat sordum en az %20-30 daha ucuz oldugunu gördüm. İnsanların çok yakar , problemli falan demelerine fazla aldırmamalısın, güzel ve özel bir araç, biraz zevk meselesi, tavsiye ederim.




  • vay beee 2.5cdx 24v 175bg güce bak
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ONURcan L23

    vay beee 2.5cdx 24v 175bg güce bak

    2.0 arabadan sonra 2.5a geçince ben de baya güçlü bulmuştum.
    şimdi o güce alıştım hatta normal geliyor.sanki diğer arabalarda sorun var da gitmiyormuş gibi geliyor...
  • abi galeride var bir tane şu anda 97 olması lazım cdx'' inanılır gibi bir cihaz değil çok ama çok iyi...fakat A'' kasa B'' kasaya oranla çok daha iyi ve sürüş keyfi fazla diyorum ama cdx gibi cihazada kötü denemez denmez....fen ve sanat kurallarına aykırı valla



    saygılarımla..
  • arkadaşım donanım olarak opelin en üstün modeli kendi modeli içinde, c25xe motor kullanılıyor araçta ilk kalkışta ağırlık yüzünden (1500kg ) biraz yavaş gibi davransana 5000 devirden sonra araba kadranı sonlamaya başlıyor 3. viteste 200 ü görmek mümkün ben gördüm ;) şanzuman olarak diğer vectralardan farklı (geri vitesinin yeri bile değişik 6. vitesin yerine geri vites konulmuş) basınca yakıyor ama gazı verdiğinde yakıtı düşünmen imkansız diyebilirim o an herkesin gözü üzerinde olduğu için yakıtı umursamazsın dijital kliması var bu sistem yeni çıkan bir çok araçta halen yok blow off sesine benzer ses veren bir parça var motorunda ve kendi üzerinde standart olarak anfisi müzik sistemi için yani bir opelcinin hayallerini süsleyecek bir araç :D
  • C25XE A Kasa vectrada ve calibrada kullanıldı.
    X25XE B Kasa vectrada yan ve omegada düz olarak kullanıldı.
    3. viteste araç 180 küsür kmde kesiciye giriyor siz 200 gördüyseniz km kadranınızda bir hata vardır. ya da aracınız otomatik vitestir yani 4 vitestir.blow off benzeri sistemi anlayamadım.benim arabada yok???
    motor soğukken devreye giren sekonder hava pompası var. havayı ısıtıp emme manifolduna veriyor sanırım. kolay çalışsın diye motor.(en azından el kitabında öyle diyor)
    bunun dışında baya zevkli bir araç. ben kendiminkine piper cross sünger filtre uygulayıp biraz v6 sesi dinlemek istiyorum. std hali ile baya sessiz çünkü :)
  • ozdile katılıyorum benimde 96 cdx'im var ve 10senedir bende cdx 3te 180de cut-off'a girer ve daha fazla hızlanamaz.
    Ayrıca ağırlığı 1500kg değil 1380kg'dir. 5000d/d dan sonra hızlanmasıda imkansız çünkü o işi 3200d/d da yapıyor yani maksimum torku verdiği devirde.
    10yıllık 2,5 kullanıcısı olarak kronik sorunları olmadığını fakat bazı konulara dikkat edilmesi gerektiğini söyleyebilirim. Öncelikle her 50bin km'de egr valfini kontrol ettir bazıları komple iptal et gereksiz parça diyecektir sakın kanma kontrol ettir pislenmişse temzile yeter iptal ettirirsen benzin yakışın bayağı artıyor. İkinci önemli nokta ön amortisörler özellikle kışın ilk çalıştırmadan sonra amortisörler ısınanana kadar kasislerde önden gırç gırç diye ses gelir bu normaldir amortisörleri 2,0 dan çok farklı olduğu için bunu yapar ama sürekli kontrol ettirip gerekirse yağlatırsan o sestende kurtulursun. Sana tavsiyen alırsan ya arkaya 250kglık ağırlık koy yada arkaya viraj gergi çubuğu tabi önede benim arabada var ve çok memnunum cdxlerin en büyük derdi yol tutuşudur orjinal alman olanlarının amortisörleri olması gerektiği gibi sert ve iyi yol tutuyor fakat türkiyeye gelenler yol koşulları için yumuşak olanlarla donatılmış o sebepten aracı kolay savuruyor ve yol tutuşu güven vermiyor ama viraj gergi cubuğu ile sorun çözülüyor.
    Benzini hiç sorun etme özellikle düz vite alırsan. Bende 2005 vectra 1,6 comfort var uzun yolda cdx aynı yakıyor onunla şehir içinde ise ortlamamam 9lt ben tüp taktırmadım ama isteyen taktırabilir takılmışlarını gördüm bayağı randımanlı oluyorlar. Alacağın arabanın her aksamını iyice kontrol ettir özellikle sunroof mekanizmasını motoru ve lastikleri iyi olsun ve sende aldığında 6ayda bir lastiği vazelinle bakım yap motorunu kontrol ettir. Bazıları tam güçle çalışmıyor ve cam tavan arkaya takılıyor ve açılmıyor. parçalarıda denildiği kadar pahalı değil 2,0la aynı değil tabi ama sonuçta 2,5 konfrolu lüks arabaya biniyorsun o kadar olacak. sadece işçiliği sorunludur motor komple dolu olduğundan onuda dert etme çözülür

    ozdil sende kapalı tip filtereye yönelsen iyi edersin çünkü açık tip filtrede motor arıza kodu alıyor ve ya stop ediyor yada kendini korumaya alıyor ve devir yükselmiyor 2500d/d cut off yapıyor.




  • selam cdx96, ankara, bordo CDX değil mi? 06 vmu 48.
    naber nasılsın?
    benim arabada açık hava filtresi yok. standart. ama sesini de merak etmiyor değilim. kayseriden kayhan var onun arabada var yıllardır kullanıyor bir sorun yok dedi.
    ben de kardeşimin 2.0 tiposunun eski kn filtresini denemek istiyorum.
  • bu araçta bikaç defa yolculuk yaptım ve motor sesi son hızı ivmelenmesi gerçekten çok iyi.2001di galiba bindiğim sanırsam 2.5v6 şu makyajlı verisyonu. çok daha güzel duruyo sport diye geçiyo galiba onlar ama eski cdx te denebilir.arabada her özellik var.ama alacağın aracın önceden nasıl kullanıldığını bilmediğin için biraz daha detaylı bir inceleme yaptırman gerekli.çünkü eğer araç benim bindiğim gibiyse vede bikaç genç kullanıyo biraz daha ilgili olmasın araca karşı.tüketimi denildiği gibi lpg ile halledilebilir.özellikle 2.5sport 2000-2001 gibi olan modeli çok iyi bi görünüme sahiptir. vergisi yüksek vede tüketim biraz fazladır.ama normal bakımlar haricinde fazladan bi değişim olduğunu hiç görmedim duymadımda ama iyi bir inceleme gereklidir yinede
  • evet ozdil o araba nerden biliyorsun tanıyamadım ben seni kusura bakma
    ben 3farklı marka açık tip filtre denedim 3ündede aynı sorunu yaşadım sorun çözülür tabi ama chip ile bende chip olayına girmek istemedim 2,5 için yazılmış olan standart chip motoru çok zorluyor ayrıca bende spor tip egzost ve kat iptali var bu zaten 3200d/d ki maksimum torku biraz daha yukarı çekti 3500d/d civarına çıktı. Yani kat iptali güç artışı sağladı ama 2,5'lerin motorunun en iyi olduğu konu maksimum torkunu çok alt bir devir olan 3200de vermesidir ama kat iptal edilince bu biraz yukarı çıktı aynı şekilde açık filtre ve chip daha yukarı çekiyor özel chip yazdırmakta çok para idi zaten satacaktım o sebepten daha fazla zorlamıdım. En iyi sorunsuz olan kapalı tip. Sorun şu ki biliyorsun bu motorlar motora giren hava miktarına göre benzin ayarlaması yapıyorlar açık filtrede bu oran çok artınca araç standartın üzerinde bir hava debisi algılıyor ona uygun fazla benzin sevk edince araç boğuluyor ve motor kendini korumaya alıyor ya deviri sınırlıyor yada komple stop ediyor. Ama kapalı filtrede bu debi fazla artmadığı için sorun olmuyor sadece benzin miktarını bir miktar arttırıyor sistem belki ilk seferde motor uyarı ışığı yakıyor ama sistem dışarıdan müdahele ile resetleniyor ve sorun kalmıyor tek sorun artan yakıt tüketimi. Ses konusunda kapalı tip filtre ve uygun bir egzost ile aynı zevki alırsın fakat egzostu çok iyi seç sakın dandik bişey alma çok fark ediyor benimki dinan marka idi ve çok memundum oval tip orta susturucudan itibaren yapıldı, hem sesi çok değil rahatsız etmiyor ama basınca 3500 sonrası gürüldemeye başlıyor bilirsin 2,5 homurtusu çok güzel çıkıyor. Boruları çok kalın yaptırma çünkü kat iptali sonucu yok olan backpressure kalın boruda iyice yok oluyor tabi bu incecik boru yaptıracağın anlamınada gelmesin ben satandart halinden 3cm geniş boru kullandım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cdx96 -- 9 Mayıs 2007; 0:49:29 >




  • Ophell den . bi ara senin arabaya sulanmıştım. sonra aynısının yeşilini aldım
    kayhan adlı kardeş de yıllardı kullanıyorum sorun yok dedi.
    sen artan debiden bahsetmişsin debi artarsa AYNI ORANDA benzin de artar ve bence boğulma olmaması lazım. senin akışmetrede sorun olmasın?
    egzozu ellemem. sen standart halinden 3cm geniş boru kullandım demişsin bu durumda 50+30=80mm yapar ki bence çok fazla
    kayhan 60mm yapmış çok memnun. arabaya vites yetiştiremiyorum diyor
    açık hava filtresi de var onda. chip yok.
    kardeşimin tipoda da açık hava filtresi var hiç bir sorunu yok.
    60mm düz boru kat yerine bir susturucu var bir de son susturucu var. +superchip inan benim vectradan kat kat iyi gidiyor.
  • Tüm arkadaşlara verdikleri bilgilerden ötürü teşekkür ederim.

    Hoşuma giden arabalardan.Şu anda niyetimiz yok almaya ama ileride ne olur bilinmez tabii.

    Şimdilik Corolla ile devam.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JOSEFGT

    arkadaşım donanım olarak opelin en üstün modeli kendi modeli içinde, c25xe motor kullanılıyor araçta ilk kalkışta ağırlık yüzünden (1500kg ) biraz yavaş gibi davransana 5000 devirden sonra araba kadranı sonlamaya başlıyor 3. viteste 200 ü görmek mümkün ben gördüm ;) şanzuman olarak diğer vectralardan farklı (geri vitesinin yeri bile değişik 6. vitesin yerine geri vites konulmuş) basınca yakıyor ama gazı verdiğinde yakıtı düşünmen imkansız diyebilirim o an herkesin gözü üzerinde olduğu için yakıtı umursamazsın dijital kliması var bu sistem yeni çıkan bir çok araçta halen yok blow off sesine benzer ses veren bir parça var motorunda ve kendi üzerinde standart olarak anfisi müzik sistemi için yani bir opelcinin hayallerini süsleyecek bir araç :D


    Yusuf sana hala ögretemedim şu motor kodlarını her foruma yanlış yazıyosun demekten bıktımmm
    C20XE değil X25XE üstelik sizin araçlar nedense hep viteslerde %20 fazla yapıyo ecotech 136hp GT nizde 1 viteste 80 yapıyodu haaha...
    Cdx i 185 i geçirene F25 ŞANZUMANLA BENIM ARABALAR HEDİEEEE...


    quote:

    Orjinalden alıntı: cdx96

    evet ozdil o araba nerden biliyorsun tanıyamadım ben seni kusura bakma
    ben 3farklı marka açık tip filtre denedim 3ündede aynı sorunu yaşadım sorun çözülür tabi ama chip ile bende chip olayına girmek istemedim 2,5 için yazılmış olan standart chip motoru çok zorluyor ayrıca bende spor tip egzost ve kat iptali var bu zaten 3200d/d ki maksimum torku biraz daha yukarı çekti 3500d/d civarına çıktı. Yani kat iptali güç artışı sağladı ama 2,5'lerin motorunun en iyi olduğu konu maksimum torkunu çok alt bir devir olan 3200de vermesidir ama kat iptal edilince bu biraz yukarı çıktı aynı şekilde açık filtre ve chip daha yukarı çekiyor özel chip yazdırmakta çok para idi zaten satacaktım o sebepten daha fazla zorlamıdım. En iyi sorunsuz olan kapalı tip. Sorun şu ki biliyorsun bu motorlar motora giren hava miktarına göre benzin ayarlaması yapıyorlar açık filtrede bu oran çok artınca araç standartın üzerinde bir hava debisi algılıyor ona uygun fazla benzin sevk edince araç boğuluyor ve motor kendini korumaya alıyor ya deviri sınırlıyor yada komple stop ediyor. Ama kapalı filtrede bu debi fazla artmadığı için sorun olmuyor sadece benzin miktarını bir miktar arttırıyor sistem belki ilk seferde motor uyarı ışığı yakıyor ama sistem dışarıdan müdahele ile resetleniyor ve sorun kalmıyor tek sorun artan yakıt tüketimi. Ses konusunda kapalı tip filtre ve uygun bir egzost ile aynı zevki alırsın fakat egzostu çok iyi seç sakın dandik bişey alma çok fark ediyor benimki dinan marka idi ve çok memundum oval tip orta susturucudan itibaren yapıldı, hem sesi çok değil rahatsız etmiyor ama basınca 3500 sonrası gürüldemeye başlıyor bilirsin 2,5 homurtusu çok güzel çıkıyor. Boruları çok kalın yaptırma çünkü kat iptali sonucu yok olan backpressure kalın boruda iyice yok oluyor tabi bu incecik boru yaptıracağın anlamınada gelmesin ben satandart halinden 3cm geniş boru kullandım


    CDX lerin kronik iki sorunu vardır bunu inkar eden CDX i CDX gibi kullanamayanlar veya ikinci elden almıştır, ilk sahibinde patlamıştır...

    1. motor blogunun içinde sogutma suyu ile soguyan OİLCOOLER(yag soogutucusu) dur... Aliminyum dan imal oldugu için patlaması sık yaşanır özellikle üst devir çewirenlerde ben 2 kez patlattım şu an iptal ettim bıktıgım için ve bu yazda direk dışarıya alıcam yag sogutcusunu..
    2. sorun ise şanzuman sorunlarıdır, vites ayırıcısı sorunludur vitesleriniz geçişlerde cartlamaya başladıysa hemen vites kutusunu bakıma sokun yoksa defransilinizi yanlış vitese geçirererk dagıtmaya hazırlanıyordur..

    Bunun dışında yol tutuşundan çok memnuum ben sadece Eibach prokit takmıştım 7 yıl kullandım onlarla sonra ankarada bi arkadaşım istedi ona gönderdim ve şu an standart kullanıyorum 1 yıldır, 99 Kasa GT m var aynı zamanda gundelık hayatta kullandıgım onuda 8 yıla yakındır kullanıyorum cdx in yol tutusundan birazcık üstün ama sert...

    Bi diger konu açık filitre 8 yılını ve 130 bın km tamamlayan 3 K&N açık filitre eskittim, bu gune kadar hiç bir problem yaşamadım, ne çekişte nede bogulma.. Debimetren arızalıdır senın yada motorda başka bi problemın var... Fakire kalma gibi bi problem yaşamazsın kesinlikle....

    Egsoz sistemine gelince egerki 30mm gibi bi genişletme yaptıysan BACK PRESSURE olayını bozmuşun senın aracın 2500 dd aralıgında yüyümemesi çok normal.. İdeal ölçü 56-62mm dir bende SupperSprint marka var kat iptali+orta susturucu iptali+Magnum son susturucusu ve çok memnunum vites yetişmiyo araca ;)

    Roolling de 2 araba zor fark açtıgım araca EGSOZ+FİLİTRE ile açtıgım farka aşagıdan bakabilirsin ;)
    Drag yapsaydık neler olacagını siz tahmın edın 15-20 araç fark açardım herhalde..
    Düz vitesede 3 boy atıyorum rahatlıkla ama videosu yakında gelicek...


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozdil

    Ophell den . bi ara senin arabaya sulanmıştım. sonra aynısının yeşilini aldım
    kayhan adlı kardeş de yıllardı kullanıyorum sorun yok dedi.
    sen artan debiden bahsetmişsin debi artarsa AYNI ORANDA benzin de artar ve bence boğulma olmaması lazım. senin akışmetrede sorun olmasın?
    egzozu ellemem. sen standart halinden 3cm geniş boru kullandım demişsin bu durumda 50+30=80mm yapar ki bence çok fazla
    kayhan 60mm yapmış çok memnun. arabaya vites yetiştiremiyorum diyor
    açık hava filtresi de var onda. chip yok.
    kardeşimin tipoda da açık hava filtresi var hiç bir sorunu yok.
    60mm düz boru kat yerine bir susturucu var bir de son susturucu var. +superchip inan benim vectradan kat kat iyi gidiyor.


    Özdil abinin bahsettiği kişi benım bı açıklama yapıım istedimm..

    CDX gerçekten zevkli bi araç özellikle bu fiyatlara




  • buda videoların linki ;)

    videolarım
  • quote:

    CDX lerin kronik iki sorunu vardır bunu inkar eden CDX i CDX gibi kullanamayanlar

    o ben oluyorum herhalde. :)
    hiç üzmem arabamı.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.