Şimdi Ara

93 model Renault spring tekleme ve ilk çalışmada patırdama

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamın aleyküm ilk önce konuyu doğru yere açtığım hakkında bir bilgim yok yanlışsa affola konu başlığındada belirttiğim üzere aracım 93 model spring platin ateşlemeli konuda bahsettiğimin dışında araç rölantideyken devir sesi normal ama devir saati çıldırıyor birden 5bin devirlere fırlıyor ama rolanti sesinde bir değişlik yok sehir halinde her şey normalken silkmeler teklemeler stop etmeler başlıyor ve araç dip gaz vermeme rağmen 2bin deviri geçmiyor belli bir süre böyle çalıştıkdan sonra düzeliyor araç LPG'li olup beyin ve tesisatı yeni değişmiştir gaz ayarı ve sübab ayarı yeni yapılmıştır buji ve buji kabloları değiştirilmiştir sorunu bulunamadı artık çareyi sitelerde ve internette arıyorum arızayı 2 ay önce yaptı ve hala çözemedik şimdiden yardımlarınız için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Benim arabamda devir saati yok ama devir saatindeki dalgalanma varsa ya gösterge arızalıdır ya da bobinde belki de meksefede arıza olabilir.

    Tekleme, silkme için de su hortumlarından muayeneye başlayınız. Havası iyi alınmamışsa gazı ısıtmaz ve tekleme yaptırabilir. Hararet saati oynamaya başladığında hortumlar genelde ısınır. motorda ısınan su kalorifer musluğu veya radyatöre kadar sıcak olmalı. LPG regülatörü de ısındığında el yakabilecek kadar sıcak olmalı. Tatlı ılıklık olursa teklemez ama motor gazı da iyi yakamaz. LPG tesisatı değiştiği için elektrik kablolarını geçiyorum.

    Motor soğukken gaz yememe, sonradan düzelme varsa karbüratör, manifold veya mikserde gevşeklik olabilir. İki farklı malzemenin birleştiği yerlerde genleşme farkı olduğu için parçalar ısındığında kapanır. Hava filtresinin girişine bant çekilmişse zaten bir sıkıntı vardır.
  • ilk önce yorumunuz için teşekkürler aracın ateşleme sistemi bobinden distribütör e kadar değişti bobin değişmedi ve distributorde iyi durumda ve gerekli ayarlar yapıldı araç 92 derecede fan açıyor borular ve gaz beyni el yakacak kadar sıcak manifold ve karbüratör contalari kontrol edildi gaz ayarı manifold a band ve vs şeyler çekilmeden yapıldı karburatoru delip montajlanmisti gerek kalmıyor banta falan ama sorun devam ediyor bu arada devir saati bozuk degil arızayı yapınca o hale geliyorlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alakasız görünebilir ama son iki ay içinde arabanın şarjını ölçtürdünüz mü? Kontaktan bobine gelen kablonun voltajında düşme var mı?

    Avometreniz varsa devir saati çıldırdığında ve silkmeler başladığında ayrı ayrı ölçebilirsiniz. Avometreniz yoksa ölçümden önce kendiniz bir tecrübe yapınız. Arabayla giderken tekleme, gaz yememe yaptığında arızanın geçmesini bekleyiniz. Motor düzgün çalışmaya başladığında farlarınızı , mümkünse uzunları, yakınız. Araba yeniden teklemeye başlarsa şarjına baktırınız.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.