Şimdi Ara

*93-94* HONDA CİVİC Sİ (Hakkında Herşey) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
9
Favori
237.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murat_gezer

    oldukça açıklayıcı olmuş teşekkür ederim


    rica ederim


    DH beni kibar feyzo yaptı ne kibarım yaw
  • peki bu civic si ye yada ex e lpg uyuyomu yani hiç taktıran varmı????
  • quote:

    Orjinalden alıntı: biddy_074

    peki bu civic si ye yada ex e lpg uyuyomu yani hiç taktıran varmı????


    uyar ex'de sorun olmazda.. si'a taktırırsan ve bunu yolda biri görürse biraz başın ağrıyabilir ayrıca ex'i tavsiye etmem o modelin ömrü bitti artık...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: *METT*

    1.6 Lt, 130 PS Üstten Çift Ekzantrikli (DOHC), PGM-FI yakıt besleme sistemli, 16 Subap. Hidrolik direksiyon, elektrikli 4 cam , gövde rengi elektrik kumandalı aynalar, Çift salıncaklı ön ve arka süspansiyon Standart. 4 Teker disk fren. Radyo-Teyp standart. Sunroof ve klima opsiyonel.


    Bu makinayla ilgili bilgileri olanlar ... yorumlar ... her türlü modifiye hakkındaki görüşleri ... bu aracı kullanan tecrübeli insanlar varsa öneri ve düşünceleriii ... kısacası 93-94 model civic si hakkındaki herşeyi bu başlık altında paylaşalım ve öğrenelim arkadaşlar...

    Almayı düşünüyorum ve özellikle tecrübeli olanlardan bilgi alabilirsem çok kıyak olacak...bu arada sedan modelini düşünüyorum şimdilik ilerde hb olabilir ama şu anki düşüncem sedan...

     *93-94* HONDA CİVİC Sİ (Hakkında Herşey)

    93 CİVİC Sİ SEDAN

     *93-94* HONDA CİVİC Sİ (Hakkında Herşey)

    94 CİVİC Sİ SEDAN



    kardes guzel hos demısınde bende bu kasanın aynısı 130 bg 92 modeli var :):) 91 den sonra bu kasa ve bu motor kulanıldı bıde DOHC motor var bence bu araba dehset gıdıyo gencen gun bı test yaptık arkadaslarla focus opel toyota gıbı arabaları gecmede 5. vitesi kulanmana hıc gerek yok :) 9.000 devir :D 4. viteste 200 u goruyo araba :)
  • evet 91'den sonra bu kasa ve bu motor kullanıldı ve bunların temizinin bulunması imkansıza yakın bişey...si'yı olan zaten akıllı kulanmaz bu yüzden temiz biraz zor ama çok kötü olmayan bişeyler bulacaz artık...ben bide ilerde buna vtec vti motoru taktım mı asfaltla sevişirim artık...saolasın yorum için ayrıca aynı kasa ve aynı motor olan 92 ve 95 modelini araya sokmamamın nedeni 92'in ilk sürüm olması 95'in ise yerli olması



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uguRnB -- 7 Aralık 2006; 0:29:53 >
  • hocam ex konusunda sana katılmıyorum.bende geçen sene civic ex vardı 94 model lpgli.canavar gbiydi.saolsun elimi cebime soktormadı.sonra gaza geldik 2002 megane sedan aldım.allah belasını....elimden cebimden çıkmadı.sattımda kurtuldum.şimdi yine 92-94 civic bakıom.ex yada si alıcam.el düşünmüyorum.direk taktırcam lpgyi.dizel gibi yakıodu bnm ex.lpg ile muhteşem bi yakıt düşüşü oluo.zaten güçlü bir motoru olduğu için lpg çok fazla performansı düşürmüyo.
    quote:

    Orjinalden alıntı: *METT*


    quote:

    Orjinalden alıntı: biddy_074

    peki bu civic si ye yada ex e lpg uyuyomu yani hiç taktıran varmı????


    uyar ex'de sorun olmazda.. si'a taktırırsan ve bunu yolda biri görürse biraz başın ağrıyabilir ayrıca ex'i tavsiye etmem o modelin ömrü bitti artık...
  • aşıgım şu civic si`lere
  • VALA BU T.C SARTLARINDA BI ARACI MODLUCAKSAN 10 NUMARA BU ARAC T.C DE EN COK HOSUMA GDEN CİVİCDE PLAKSAI TAM OLARAK 06 MOR 36DIYDI GALIBA 9500MU 9800 MU NE CEVIRIODU 185HPYDI SATEN T.C DE TEK MOR VTİ O ACAIP GUSEL YA
  • Honda Civic Si,
    ataklığıyla ve yol tutuşuyla atalarından gele yarı yarışçı ruha sadık kalmış bir araçtır.Türkiy^'ye geldiği yıllara dönersek henüz aracın yeteneği konusunda oldukça caresiz kaldık.1.6 motordan bu sabit güç üstelik turbosuz
    ilginçti.Doğrudur 218-220 km sürat ve pedala dokunduğunuzda buradayım hissi veren yaramaz cocuk.
    R4 1590 ccm 125PS-6500 devirde 142 Nm-5200 devirde.5 ileri vites.1024 kg ağırlığı hissettirmiyor bile.0-80 km/s 6.2 sn. 0-100km/s 8.8sn.0-1kilometreyi 30.2 sn yede bitiriyor.
    Yalnız frenler biraz zayıf dikkat yani bu performansa göre:100-0 soğuk 42.4m 100-0 sıcak 42metrede durabilmekte.185/60 R 14H lastik.Dodc motorları vitech'lerin önünü açmıştır.Yani Dohc larla yapılan arge çalışmaları ve elde elilen başarılar V-tech leri adeta davet etmiştir.tabi bir v-tech ile dohc motoru kıyaslamak Dohclara saygısızlık olur.Nede olsa abi odur.Delikanlı V-tech ler de abinin yüzünü kara çıkarmamıştır.
    Arkadaşlar Civic si sahibi iseniz aracınızı karuyun ve özen gösteri çünkü artık düzgü Honda Civic si bulmak oldukça zor ve aracın meraklısı gün geçtikçe artmaktadır.slm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Antalya Honda Power

    Honda Civic Si,
    ataklığıyla ve yol tutuşuyla atalarından gele yarı yarışçı ruha sadık kalmış bir araçtır.Türkiy^'ye geldiği yıllara dönersek henüz aracın yeteneği konusunda oldukça caresiz kaldık.1.6 motordan bu sabit güç üstelik turbosuz
    ilginçti.Doğrudur 218-220 km sürat ve pedala dokunduğunuzda buradayım hissi veren yaramaz cocuk.
    R4 1590 ccm 125PS-6500 devirde 142 Nm-5200 devirde.5 ileri vites.1024 kg ağırlığı hissettirmiyor bile.0-80 km/s 6.2 sn. 0-100km/s 8.8sn.0-1kilometreyi 30.2 sn yede bitiriyor.
    Yalnız frenler biraz zayıf dikkat yani bu performansa göre:100-0 soğuk 42.4m 100-0 sıcak 42metrede durabilmekte.185/60 R 14H lastik.Dodc motorları vitech'lerin önünü açmıştır.Yani Dohc larla yapılan arge çalışmaları ve elde elilen başarılar V-tech leri adeta davet etmiştir.tabi bir v-tech ile dohc motoru kıyaslamak Dohclara saygısızlık olur.Nede olsa abi odur.Delikanlı V-tech ler de abinin yüzünü kara çıkarmamıştır.
    Arkadaşlar Civic si sahibi iseniz aracınızı karuyun ve özen gösteri çünkü artık düzgü Honda Civic si bulmak oldukça zor ve aracın meraklısı gün geçtikçe artmaktadır.slm


    al benden de o kadar
  • biri benimi çağırdı

    merhaba beyler zaten söylenicekleri hemen hemen söylemişsiniz...
    SI alırken kaza yapmışlığına falan bakmayın çünkü kazasız bi si bulmak imkansız.. bakıcağınız tek şey motor dur.. si alırken mutlaka yetkili veya özel bi servise iyice kontrol ettirdikten sonra alın...

    bu arada si hakkında sorularınız olursa memnuniyetle cevaplamaya çalışırım...
  • Arkadaşlar merhabalar
    95 model, kırmızı,2 kapılı bir civic aldık bir arkadaşa fakat ruhsatta aracın motor hacmi ve BG yazılmamış.

    Bigiler Şöyle;Motor No: D 15 B 32 303 790 , Şasi No:JHMEG 44200 S 308 800
    Trafiğe Çıkış Tarihi:05.06.1995 ve büyük bir ihtimalle(arka plakalıktan) Çiftkurtlar çıkışlı
    Araç Otom. Vites Dohc motor ve Düz Yolda 220 'yi deviriyor.Devre kesici yok sanırım. Son olarak Ocak pulu olarak 80 ytl civarı ödendi.

    Bilen arkadaşlardan ricam bu aracın motor gücünü ve hacmini öğrenmek istiyorum. Teşekkürler...
  • arkadaşlar 93 veya94 model bir ex HB almayı düşünüyorum SI ların fazla yakacağını tahmin ediyorum
    SI ları öve öve bitirememişsiniz tamam kabul ediyorum ama ex ler nasıl iyimidir motoru sı lar kadar uzun ömürlümüdür yakıt tüketimi nasıldır bilgi verirseniz sevinirim
    ayrıca internetten fiyatlarına bakıyorum 93-93 ex ler 7500-12000 arası değişiyor bu arabaların ederi nedir
    ayrıca bu kasalara bayılıyorum
    birgün herkes hondacı olacak lafınada katılıyorum
    yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CiViC75

    Arkadaşlar merhabalar
    95 model, kırmızı,2 kapılı bir civic aldık bir arkadaşa fakat ruhsatta aracın motor hacmi ve BG yazılmamış.

    Bigiler Şöyle;Motor No: D 15 B 32 303 790 , Şasi No:JHMEG 44200 S 308 800
    Trafiğe Çıkış Tarihi:05.06.1995 ve büyük bir ihtimalle(arka plakalıktan) Çiftkurtlar çıkışlı
    Araç Otom. Vites Dohc motor ve Düz Yolda 220 'yi deviriyor.Devre kesici yok sanırım. Son olarak Ocak pulu olarak 80 ytl civarı ödendi.

    Bilen arkadaşlardan ricam bu aracın motor gücünü ve hacmini öğrenmek istiyorum. Teşekkürler...


    dyno testlerine sokup neyin ne olduğunu öğrenebilirsin...hayırlı olsun...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: toşu

    arkadaşlar 93 veya94 model bir ex HB almayı düşünüyorum SI ların fazla yakacağını tahmin ediyorum
    SI ları öve öve bitirememişsiniz tamam kabul ediyorum ama ex ler nasıl iyimidir motoru sı lar kadar uzun ömürlümüdür yakıt tüketimi nasıldır bilgi verirseniz sevinirim
    ayrıca internetten fiyatlarına bakıyorum 93-93 ex ler 7500-12000 arası değişiyor bu arabaların ederi nedir
    ayrıca bu kasalara bayılıyorum
    birgün herkes hondacı olacak lafınada katılıyorum
    yardımlarınız için şimdiden teşekkürler


    ex kasalar bana cazip gelmiyor öncelikle bunu söyleyim..1.5 lt motorun verdiği performans çok çok kötü olmasada çok iyi değil..ex'ler karbüratörlüdür..ayrıca si'larla kıyaslanmaz diye düşünüyorum...si sürdükden sonra ex sürünce şu hissi tadacaksın (gaza basıyorum neden gitmiyor) ..ve bunun yanında şunu söylemek istiyorum performans+yakıt tüketimi si'ların çok çok iyi...gaza az basıp sakin bi sürüş yaptığında ex'le aranda çok çok bi fark olmaz..ekonomikdir bu yüzden abartmak saçmalıkdır...ama taki gaza dokunana kadar...o zaman elini cebine götüreceksin...ama yinede senin düşüncen ben buna çelme takamam...yinede bilmiyorum ex'si tawsiye etmem...alacaksan si al

    SAYGILAR...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uguRnB -- 15 Ocak 2007; 0:16:58 >
  • selam arkadaşlar

    bi sorum olucak bizde 92 model honda civic si var ve arabanın sağında ve solunda dohc yazısı var sahibi satarken de dohc motor olduğunu söylemişti fakat motorun üstünde vtec yazısı var.. dohc motor olsa dohc yazması lazım değil midir ? bu vtec dohc muhabbetlerini tam çözebilmiş değilim
  • doc-i vtec motor olması lazım ben oyle biliyorum
  • doch VTEC motor var
  • Arkadaslar selam,
    Şu sıralar spor bir arac almayı dusunuyorum, Yumurta kasalı hondalarda secenek dahilinde. İlanın birinde "1993 model Honda Civic 1.6 CX 16V " gördüm. 100 bg yazmış. Burda okuduguma göre SI ve EX var diyorsunuz. Bu CX nerden cıktı:) ? Arkadas mı yanlıs yazmıs dersiniz?
  • arkadaşLar bende 93 civic si sedan var. bu arabaLar gerçekten tehLikeLi.onu sessiz kuLLanırken kaputuna baktığımda aLtında bi canavar yattığını düşünmek ve daha sonra o canavarı ortaya çıkarmak müthiş bir duygu. arabanın 1. vites performansı yoLun durumuna göre 60 iLe 70 arası.2. viteste 120 yi geçtim. 3. viteste 160 gördüm 4. vites 200 ü deviriyor ve 5. vites göstergedeki 220 ve yanındaki çubuğu(230) geçiyor. arabanın motorunda hiç bir şekiLde oynama yapıLmadı.düşünen arkadaşLara si aLmaLarını tavsiye ederim.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.