Şimdi Ara

7970'i 'Standard VGA Graphics Adapter' Olarak Görüyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Topladığım sistem, Powercolor 7870 pcs+ ez ekran kartımı "Standard VGA Graphics Adapter 16 mb" olarak görüyor.

    Görüntüde hafif bozukluklar var. Videolar tam net değil. Sitede okuduğum metinler tam net değil.
    Ayrıca video açarken hayatımda ilk defa gördüğüm bir hata veriyor. Nette araştırdım pek birşey bulamadım.

    Windows puanım 1.
    64-bit Windows 7 service pack 1 kurulu.
    Dvi kablo ile görüntü alıyorum.
    On-board ekran kartım yok anakartta veya işlemcide bildiğiniz üzere.

    Sistemim;
    -AMD FX-6200 işlemci
    -Gigabyte 990XA-UD3
    -Gskill Ripjaws 2x8 gb 1600 mhz
    -Powercolor 7870 pcs+ ez

     7970'i  'Standard VGA Graphics Adapter'  Olarak Görüyor


    Windows puanım 1.



     7970'i  'Standard VGA Graphics Adapter'  Olarak Görüyor


    Aygıt yöneticisi (device manager) display adapters bölümünde ekran kartımı Standard VGA Graphics Adapters olarak görüyor.



     7970'i  'Standard VGA Graphics Adapter'  Olarak Görüyor


    CPUZ ile aldığım ss. Görüntü Birimi'nde Görüntü Bağdaştırıcısı "Standard VGA Graphics Adapters (16 MB)" olarak görüyor.



     7970'i  'Standard VGA Graphics Adapter'  Olarak Görüyor


    Bu da video izlerken aldığım hata. Basit bir avi de bile hata veriyor.


    Yardımcı olursanız sevinirim. Birkaç haftadır böyle kullanmak zorunda kaldım. Tam anlamıyla ilgilenemedim. Ama artık bu sorunu çözmek istiyorum.
    Herkese teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xooa -- 25 Mayıs 2013; 20:38:17 >



    _____________________________




  • Koskoca forumda yok mu bu derde çare olacak biri?
    _____________________________
  • merhaba o hata kodu bula bildiğim kadarıyla Direct3D Hızlandırma sınaması başarısız olduğu hatasını alıyorsunuz önerilen çözümler şunları sıralamışlar:
    http://support.microsoft.com/kb/812491 makalesini iyice inceleyin lütfen...
    Burada yazılanları uygulayın veyahttp://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?DisplayLang=en&id=35 adresinden en son sürüm DirectX tekrar yüklemeyi deneyin...

    Yine başarılı olamadıysanız ekran kartınızın sürücülerini üretici web sitesi üzerinden son sürümünü indirerek tekrar kurmayı deneyin. Aksi halde ekran kartınızında bozulmuş olması ihtimalini göz ardı etmeyin lütfen...

    birde bu powercolor ekran kartlarında ne var böle anlamadım burdada bir arkadaş aldığı ekran kartı bozuk vatandan aldı tamire yolladı aynen geri yollamışlar açmamışlar bile kutuyu sanırım işin zor arkadaşım umarım bozulmamıştır
    _____________________________

    Anakart: Asus crosshair v formula-z
    Ekran Kartı: MSİ R9 390 8Gb Gaming
    Ram : Corsair xms3 32gb
    İşlemci:Amd Fx 8150
    İşlemci soğutucusu: Zalman CNPS12X
    Kasa: Cooler Master Cosmos SE
    monitör: Asus vg248qe 24"




  • ekran kartının driveri ile alakalıdır. Sitesinden indirip kurmayı deneyin. Ya da kurulum cd niz varsa ondan kurun. Daha sonra güncelleyin.

    Bir de Driver Easy programını indirip eksik driverlarınızı kurun.
    _____________________________
    Anakart: Asus Rog Strix z270f, İşlemci: İntel Kabby Lake i7 7700K 4.20 ghz, Ekran Kartı: Nvidia Asus Rog Strix GTX 1080 8gb-256bit-DDR5, Ram: 16gb (8x2 Dual Kit) Corsair Vengeance LPX 2400 mhz CL14, SSD: Samsung 960 Evo 250 Gb, pci-nvme M2. 3200/1500 mbps rw, SSHD: Seagate Firecude 2 Tb Hybrid Disk 7200rpm Sata 3, Kasa: Thermaltake Core v71 Full Tower, PSU: Thermaltake Toughpower 750W 80plus Gold, İşletim Sistemi: Windows 10 Home 64 bit.
  • aynı kartı kullanıyorum ekran kartı driveri ile ilgilidir @Shininra- nın dediği gibi
    _____________________________
  • Yorumlar için teşekkürler. Biraz geç bakabildim finallerle boğuştuğum için.

    Yazılanları deneyince buraya geri-bildirim yaparım.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.