Şimdi Ara

7 İleri DSG Şanzımanlarda Ses Sorunu (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
224
Cevap
0
Favori
74.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burky1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer


    quote:

    Orijinalden alıntı: burky1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: vtech

    Buses sistemin sağlılı olduğunu gösteriyor,

    hocam dalga gecmek amaclı mı soyledın yoksa gercekten boyle mı

    Çıkan ses ne yazıkki hastalıklı bir sistemin sesi.

    DSG golf e geceyım dedım ama kalsın ya ben sevmem oyle ses gelıo tıtrıo ıkıde bır servıse gıt dert anlat yok bedavaya degısın dıye dıl dok 45-50 bın tl arası bır mıktar odeyıp bır de sıkıntı mı cekıcem golf 4 ten berı kullanıcsıyım hep manuel kullandım yıne manuel kullanırım 400 lıra ya bı baskı balata degısıyrum kus gıbı oluo..

    manuelden yana bir sıkıntı yok ama DSG çok dert bencede manuelden şaşma biz hala şangur şungur yuvarlanıp gidiyoruz birdahada tövbe dsg almam manuel şanzımana devam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: puntozng67

    quote:

    Orijinalden alıntı: burky1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer


    quote:

    Orijinalden alıntı: burky1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: vtech

    Buses sistemin sağlılı olduğunu gösteriyor,

    hocam dalga gecmek amaclı mı soyledın yoksa gercekten boyle mı

    Çıkan ses ne yazıkki hastalıklı bir sistemin sesi.

    DSG golf e geceyım dedım ama kalsın ya ben sevmem oyle ses gelıo tıtrıo ıkıde bır servıse gıt dert anlat yok bedavaya degısın dıye dıl dok 45-50 bın tl arası bır mıktar odeyıp bır de sıkıntı mı cekıcem golf 4 ten berı kullanıcsıyım hep manuel kullandım yıne manuel kullanırım 400 lıra ya bı baskı balata degısıyrum kus gıbı oluo..

    manuelden yana bir sıkıntı yok ama DSG çok dert bencede manuelden şaşma biz hala şangur şungur yuvarlanıp gidiyoruz birdahada tövbe dsg almam manuel şanzımana devam

    2012 itibariyle yeni tip Dsg ile sorunlar cozuldugu bilgisi geldi bana hatta eski dsg leride garantiden degisiyorlarmis.

    Tabi sorunlar cozuldu derkenden de hic hatasiz kusursuz yillarca calisio anlamamak gerek sonucta mekanik parcalar arizalanabilir onemli olan kronik olmamasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burky1905

    2012 itibariyle yeni tip Dsg ile sorunlar cozuldugu bilgisi geldi bana hatta eski dsg leride garantiden degisiyorlarmis.

    Tabi sorunlar cozuldu derkenden de hic hatasiz kusursuz yillarca calisio anlamamak gerek sonucta mekanik parcalar arizalanabilir onemli olan kronik olmamasi.

    Yok öyle birşey sorun hala devam ediyor. Nereden geldi o bilgi size? Benim araç 2012 Ekim çıkışlı, 3640 nolu yazılım güncellemesi yapıldı geçen hafta ama değişen birşey olmadı. Şakırtıya devam...

    Bilmek istediğim şu, VW gerçekten bu konu üzerinde çalışıyor mu? Kim söyleyecek bunu bize?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Feel.The.Heart -- 16 Eylül 2013; 15:24:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: X2

    quote:

    Orijinalden alıntı: burky1905

    2012 itibariyle yeni tip Dsg ile sorunlar cozuldugu bilgisi geldi bana hatta eski dsg leride garantiden degisiyorlarmis.

    Tabi sorunlar cozuldu derkenden de hic hatasiz kusursuz yillarca calisio anlamamak gerek sonucta mekanik parcalar arizalanabilir onemli olan kronik olmamasi.

    Yok öyle birşey sorun hala devam ediyor. Nereden geldi o bilgi size? Benim araç 2012 Ekim çıkışlı, 3640 nolu yazılım güncellemesi yapıldı geçen hafta ama değişen birşey olmadı. Şakırtıya devam...

    Bilmek istediğim şu, VW gerçekten bu konu üzerinde çalışıyor mu? Kim söyleyecek bunu bize?

    Yeni tip kavramalar ile kavrama arizasi sorunu giderilmis yazilim ile de mekatronik sorunu cozulmus.ama sakirtiya gelirsek bu ses kronik buna ariza mi demek gerek onuda bilmyrum mesela FSI motorlar ilk calismada dizel gibi calisir bununda sebebi zincir yaginin suzulmesi sonucu kuruyan zincirin ilk calismadaki yaglanma suresine kadar suren ses bu bir ariza degil calisma prensibi boyle...yeni dsg ler icinde kuru tip sanzuman diyorlar ve sesli calismasi bir calisma prensibi olabilir ben dsg bir aracta bu tur bir ses dinlemedim ama ne derecede duyuluyor tam bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burky1905

    Yeni tip kavramalar ile kavrama arizasi sorunu giderilmis yazilim ile de mekatronik sorunu cozulmus.ama sakirtiya gelirsek bu ses kronik buna ariza mi demek gerek onuda bilmyrum mesela FSI motorlar ilk calismada dizel gibi calisir bununda sebebi zincir yaginin suzulmesi sonucu kuruyan zincirin ilk calismadaki yaglanma suresine kadar suren ses bu bir ariza degil calisma prensibi boyle...yeni dsg ler icinde kuru tip sanzuman diyorlar ve sesli calismasi bir calisma prensibi olabilir ben dsg bir aracta bu tur bir ses dinlemedim ama ne derecede duyuluyor tam bilmiyorum.

    Bu sesi net bir şekilde kayda alıp burada yayınlamaya çalışacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: X2

    quote:

    Orijinalden alıntı: burky1905

    Yeni tip kavramalar ile kavrama arizasi sorunu giderilmis yazilim ile de mekatronik sorunu cozulmus.ama sakirtiya gelirsek bu ses kronik buna ariza mi demek gerek onuda bilmyrum mesela FSI motorlar ilk calismada dizel gibi calisir bununda sebebi zincir yaginin suzulmesi sonucu kuruyan zincirin ilk calismadaki yaglanma suresine kadar suren ses bu bir ariza degil calisma prensibi boyle...yeni dsg ler icinde kuru tip sanzuman diyorlar ve sesli calismasi bir calisma prensibi olabilir ben dsg bir aracta bu tur bir ses dinlemedim ama ne derecede duyuluyor tam bilmiyorum.

    Bu sesi net bir şekilde kayda alıp burada yayınlamaya çalışacağım.

    Daha iyi olur dinlemis olurum bu sayede.

    cevremde iki tane dsg jetta dizel var gecenlerde calisirken denk geldim pek garibime giden bir ses duymadim acikcasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burky1905


    quote:

    Orijinalden alıntı: X2

    quote:

    Orijinalden alıntı: burky1905

    Yeni tip kavramalar ile kavrama arizasi sorunu giderilmis yazilim ile de mekatronik sorunu cozulmus.ama sakirtiya gelirsek bu ses kronik buna ariza mi demek gerek onuda bilmyrum mesela FSI motorlar ilk calismada dizel gibi calisir bununda sebebi zincir yaginin suzulmesi sonucu kuruyan zincirin ilk calismadaki yaglanma suresine kadar suren ses bu bir ariza degil calisma prensibi boyle...yeni dsg ler icinde kuru tip sanzuman diyorlar ve sesli calismasi bir calisma prensibi olabilir ben dsg bir aracta bu tur bir ses dinlemedim ama ne derecede duyuluyor tam bilmiyorum.

    Bu sesi net bir şekilde kayda alıp burada yayınlamaya çalışacağım.

    Daha iyi olur dinlemis olurum bu sayede.

    cevremde iki tane dsg jetta dizel var gecenlerde calisirken denk geldim pek garibime giden bir ses duymadim acikcasi.

    aracı ilk çalıştırmada değil seyir sırasında bozuk yolda giderken yapıyor genelde ben doğuş otoya şikayeti bildirdim ama çalışma prensibi diye geçiştiriyorlar mantıklı cevap veren yok almanyaya bildirin şikayetimi dediğimdede aracınızda arıza yok bildirim yapamayız diyorlar açıkcası sallıyorlar
    yargı yoluna giderim bilirkişi raporu ile tüketici hakem heyeti ile karşınıza çıkarım dediğimde açık açık elinize birşey geçmez boşar uğraşmayın diyorlar
  • 2013 GTİ da aynı ses var ..şıngır şıngır ama yapacak bişey yok hızlanması ve vites geçişleri o sesi unutturuyor.yolda kalmasında ses yapsın buna da şükür.
  • hocam 2013 golf 7 de de devam ediyor mu dsg deki bu ses
  • ne yazıkkı evet neden hala ısrar ediyorlarki neden cvt at şanzuman kullanmak yerine.. sanırım bu adamlar servis ve parçadan para kazanmanın derdindeler neden düzeltsin demi bir milyon araç demek araç başına 6-8 bin tl para demek...
  • Geçenlerde bu sesi ben de duydum. Ön tekerlerden geldiğini sanmıştım. Meğer dsgden geliyormuş. Araç 2013 octavia tdi dsg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genious61

    Geçenlerde bu sesi ben de duydum. Ön tekerlerden geldiğini sanmıştım. Meğer dsgden geliyormuş. Araç 2013 octavia tdi dsg

    sonuçda bu araçda wokswogen grubu kullanılan şanzıman ve motor aynı
    şuanda kullanılan DSG şanzıman bu marka grubunda kronikleşen ses mevcut 2013 olsa bile
  • Tendürüst kullanıcısına yanıt
    2.0 tdilerde bizdekilerden farklı tip dsg şanzıman kullanılıyor diye biliyorum. Okuduğum dsg arızalarının çoğu 250 nm torka kadar kullanılan kuru tip 7 ileri dsg şanzımanda yaşanmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • puntozng67 kullanıcısına yanıt
    3. nesil dsg diye sanki sorunsuzmuş gibi satılmaya devam ediyor. Tamamen pazarlama hilesi. Değişen bişey yok anlaşılan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genious61

    2.0 tdilerde bizdekilerden farklı tip dsg şanzıman kullanılıyor diye biliyorum. Okuduğum dsg arızalarının çoğu 250 nm torka kadar kullanılan kuru tip 7 ileri dsg şanzımanda yaşanmış.

    evet genel sorun 7 ileri kuru tip kavramalı dsg şanzıman sorunun ses kaynağı ise bir üst ve bir alt vitesin kavrama plakalarının daimi hazırda beklemesinden kaynaklanan plaka sesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: puntozng67

    quote:

    Orijinalden alıntı: genious61

    2.0 tdilerde bizdekilerden farklı tip dsg şanzıman kullanılıyor diye biliyorum. Okuduğum dsg arızalarının çoğu 250 nm torka kadar kullanılan kuru tip 7 ileri dsg şanzımanda yaşanmış.

    evet genel sorun 7 ileri kuru tip kavramalı dsg şanzıman sorunun ses kaynağı ise bir üst ve bir alt vitesin kavrama plakalarının daimi hazırda beklemesinden kaynaklanan plaka sesi

    Çözülmeyecek birşeye benzemiyor ama neden bu kadar uzadı anlamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ses teknik bir ses olsa anlarsınız. Mesela 2.vites dişlisinden ayırırken bir tık sesi gelir , 3.vitese geçerken bir tık sesi gelir. Normal karşılanabilir. Bendeki sesler sanki boş bir tencerenin içinde bir vida var içerde dolaşıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tgezer -- 7 Ekim 2013; 9:54:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    Ses teknik bir ses olsa anlarsınız. Mesela 2.vites dişlisinden ayırırken bir tık sesi gelir , 3.vitese geçerken bir tık sesi gelir. Normal karşılanabilir. Bendeki sesler sanki boş bir tencerenin içinde bir vida var içerde dolaşıyor.

    Keşke dediğiniz gibi sadece tık sesi gelse... Camı açmaktan çekinir oldum. Keyifle binemedim aracıma. Sağından solundan tıkırtı gelir yağlarsın falan düzelir ama bu gerçekten berbat bir ses. İkidir servi kaydı açtırıyorum sesle ilgili ama dönen olmuyor. Sorunun bir an önce çözülmesini beklemekten başka birşey yok galiba.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Malesef bu cozumu olmayan bir "ariza"

    kullaniciya gore bir ariza ama vw ye gore dsg boyle calisiyor denilen bir ariza.

    Dsg surekli gelisiyor bazen bunlara katlanmak zorunda kaliyoruz. En azindan soyle dusunun kimse de ses olmasa az bir kitlede olsa ciddi bir sorun denebilir ama her aracta ayni ses varsa buna ariza demek bence yanlis milyonlarca dsg li araci bile bile arizali mi satiyor vw.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu ses hala var mıdır ya? caddy alacağız otomatik
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.