Şimdi Ara

[Çözüldü] Atlak Bağlantı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
118
Cevap
0
Favori
6.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • amiga500_pro kullanıcısına yanıt

    Muhtemelen sizin portunuzu ADSL olarak bağlamışlar, boş port olunca VDSL geçirecekler

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt

    Bizim apartmanda boş port sorunu yok, ayrıca SNR değerlerim bugün 6.8'e kadar düştü ve internet sürekli kopmaya başladı. Telekomdayken aynı dairede bir kere bile sorun yaşamadım. Eminim telekoma geri dönsem hiçbir sorun kalmaz. ISS değiştirdik diye telekomun yaptıkları. Ancak ne yaparsa yapsın telekoma geri dönmeyeceğim. En son çare turksat'a geçeceğim.

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt

    Bugün telekomdan görevli aradı port arızası oluşmuş , sistemden düzelttim dedi. Şu anda sorunsuz interneti kullanabiliyorum.

  • amiga500_pro kullanıcısına yanıt

    Darısı bizim başımıza kaç gün oldu VDSL hizmet alamadık lanet olsun

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt

    Çok iyi anlıyorum hocam aynı sıkıntıyı ben de yaşadım, inşallah bir an önce hallolur senin sorun da [Çözüldü] Atlak Bağlantı 

  • amiga500_pro kullanıcısına yanıt

    Siz sorununuzu nasıl çözdünüz?

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt

    Comnet destek ile görüştüm , telekoma arıza kaydı bıraktılar. 2 gün sonra Telekom elemanı aradı, sistemden baktım port arızaya atmış düzelttim dedi. Bu şekilde çözüldü.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncelleme: Uzun uğraşlar sonucu VDSL sinyal verdirtebildik kendilerine, şimdi sırada 24 Mbps hız tanımını 100 Mbps olarak değiştirtmek kaldı :D




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarpbalcı -- 17 Ocak 2021; 20:6:59 >
  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizde güncelleme yaptım. Tekrar kontrol eder misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba, modemi yeniden başlattık ve oim teknik bilgiler kısmından bağlantımızı yeniledik ama ne yazık ki hızımız değişmedi


    [Çözüldü] Atlak Bağlantı
  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Ben müdahale ettim ama değişiklik olmamış. Teknik arkadaşlarım gerekli kontrol ve işlemi tamamladıktan sonra size bilgi vereceklerdir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Teknik Bilgiler kısmı bu şekilde, normal mi sizce bu durum?


    [Çözüldü] Atlak Bağlantı


    [Çözüldü] Atlak Bağlantı
  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, online işlem merkezindeki teknik bilgiler kısmını tekrar kontrol eder misiniz? Yine aynı şekilde mi görünüyor?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Böyle oldu


    [Çözüldü] Atlak Bağlantı
  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol edilmesi için ilgili ekibimize bilgi verdim.
  • Yok arkadaş OİM üzerinden geri dönüş de sağlamıyorlar. Bunu da 28 gün bekleyeceksek işimiz yaş. Başka bir firmaya geçmiş olsak şimdiye çoktan bağlantımız sağlanmış bu konuları açmamış olurduk :(

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizin kontrol edilmesi için kaydınız üzerinden teknik ekibimize bilgi verdim. Gerekli kontrolleri tamamlayarak size sağlayacaklar.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bizim internetimiz VAE mi YAPA mı, nasıl öğrenebiliriz? Bölgemizde YAPA olduğunu öğrendim YAPA üzerinden hizmet alırsak sıkıntısız olur diye düşünüyoruz

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Kontrol ettiğimde hizmetiniz VAE olarak görünüyor. YAPA için uygunluk olması durumunda otomatik olarak geçişinizi yaparak size bilgi veriyoruz.
  • "Fiziksel Durum (VAE) KAPALI" ne anlama geliyor acaba? Teknik bilgiler kısmında da İndirme ve Yükleme hızlarımız 0 Mbps ama internete bağlıyız

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.