Şimdi Ara

[Çözüldü] Atlak Bağlantı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
118
Cevap
0
Favori
6.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    4 gün önce aynı cihazlar ve altyapıyla Türk Telekom'dan 24 Mbps VDSL hizmet alırken hiç bir sorun yoktu. Şimdi gelip bize 99 TL ek ücretle kontrollerin yapılacağını mı söylüyorsunuz? Bize gülmekten başka çare bırakmadınız  Fiziksel durum kapalı görünüyor, arıza kaydı "Upload Mevcut Hızı : 0 kbps, Download Mevcut Hızı : 0 kbps" bu değerleri gösteriyor ama sorun bizde mi? Peki öyle olsun, BTK üzerinden şikayetimizi iletiyoruz şimdi BTK karar verir artık sorunun kimde olduğunu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarpbalcı -- 1 Ocak 2021; 12:59:4 >
  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşanılan sorun ile ilgili yerleşik operatör saha ekiplerinden bir çok kez iç tesisat bilgisi verildiğinden dolayı arkadaşlarım 99 TL'ye yerinde destek ekiplerini önermiştir. İç tesisatınızda sorun yoksa bu ücreti sizden almayıp tutanak ile birlikte saha ekiplerine ileteceğiz. Dilerseniz www.turk.net/oim sayfamızdan mevcut kaydınız üzerinden talep edebilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Kurulum ekibinin zaten bunları yapmış olması gerekmiyor muydu, neden 66 TL ödüyoruz o zaman biz bu ekibe?


    "Bu hizmet sayesinde, en sağlıklı şekilde ev içi kablolarınızın çekilmesini ve ileride oluşabilecek arızaların önüne geçilmesini sağlıyoruz."




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarpbalcı -- 1 Ocak 2021; 16:56:33 >
  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konuda ücretsiz ekip yönlendirmesi yapılması için bildirimde bulundum. Teknik uzmanlarımızdan bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım. Konuyu ben takip ediyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    2 gün oldu gelen giden yok, VDSL modunda hala sinyal alamıyoruz. Telekom sistem mesajı: "TT / MÜŞTERİ KAYNAKLI ARIZA YOK"

  • Arıza sorguladığımızda "Atlak Bağlantı" sorunu olarak görünüyor. Sanıyoruz ki portumuz eskiden kullandığımız porta takılı

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, saha ekiplerinin müdahalesi sonrasında arkadaşlarım bağlantının yapılması için kurulum ekipleri ile iletişime geçmiştir. Kısa süre içerisinde kurulum ekipleri sizinle iletişime geçecektir. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Kimse bizimle iletişime geçmediği gibi destek kaydı üzerinde ki oyalama da devam ediyor

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, atlak bağlantı sorununun devam etmesi üzerine arkadaşlarım tekrar yerleşik operatör saha ekiplerine sorunu iletti. Ekiplerin müdahalesi sonrasında sorun çözülecektir.
  • İlk sayfada sorununuz belirtilmiş aslında, başkasına ait porta bağlısınız. Ankastrede bağlantınızı kontrol etseydiniz keşke 2 hafta beklemek yerine.
  • Etiket yapıştırılmamış ki 21 gündür, komşumuz da Türknet'e geçti 2 günde etiketi yapıştırdılar ankastre kutusuna

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sürecin uzaması üzerine önceliğini tekrar teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • 25 Gün oldu hala çözüm yok :D şaka gibi...

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Size dönüş yapılması için tekrardan bilgi verdim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Biz TT hattını kullandığımız için iptal edip Türknet'e başvurduk. Mevcut bağlatımız o kablo üzerinden geliyor. TT ekibi gelip saha dolabından gelen kabloların bağlı olduğu reglete, bize tahsis edilmiş porta göre ismimizin , firmamızın yazılı olduğu bir kağıt yapıştırsa yeterli olur. Daha sonra sizin ekibiniz gelip eski kablomuzu TT ekibinin etiketleme yaptığı kablo ile değiştirse sorun çözülecek

  • Bir dakika, şu anda bende tamamen aynı sorun var! 24mbs Ttnet taahhüdüm bitince e devletten iptal başvurusunda bulundum, ttnet beni arayıp iptal edildiğini söyledi (ama mesaj vs gelmedi, e devlette de iptal edilmiş gözükmüyor halen) bunun üzerine daha fazla internetsiz kalmamak için Comnet'e başvurdum. Bugün Comnetten mesaj geldi hattınız açıldı diye. Comnetten de aradılar, bana telekomdan gelen görevlinin ankastreye bizim daire için kablo ucu çıkardığını söyledi. Elektrikçi çağırdım bu uçları alıp ankastredeki benim dairenin iki girişinden ilkine taktı ve internet sinyali gelmeye başladı. Ancak internet altyapım 80mbs'a kadar desteklerken 16mbs download ettiğimi, modem arayüzünde ise 22mbs kadar maks hız alabildiğimi gördüm. Modem arayüzünde hat modu olarak da VDSL yerine ADSL2 yazmakta (Adsl2 24mbs'e kadar destekler). Comnet'i aradığımda modem bilgilerime ulaşamadıklarını söylediler, arıza kaydı oluşturdular. Bu sorunu nasıl çözeceğimi bilmiyorum.

    Siz çözebildiniz mi ya da en azından neden kaynaklandığını anlayabildiniz mi? Eski kullandığım portu mu yeniden açtılar yoksa portlar mı karıştı , başkası benim yerime 80mbs kullanıyor vs gibi bir olay mı var bilmiyorum.





  • Beyler Türktelekom Türkneti bu aralar baya bi zora sokmaya başladı , iki tane arkadaşımı ve annemlerin evine internet bağlattırdım hiçbirisine daha baglantı yapılmadı 20 gün oldu , hepside türk telekom kaynaklı sorun , adamlar apartman girişine kadar kablo uçu çıkartmıyorlar bile bile birindede uç çıkartmış ama saha dolabından yol vermemişti, arızayı tamir etmiyorlar genel bir sorun var , Ankara geneli bu şekilde özellikle ankarada Türk telekom Türknet bağlantılarını yapmıyor sallıyor , bir arkadaşım pes edip türk telekoma geçti 2 gün sonra evinde internet vardı ..


    Türk telekom Türk netten hizmet ve bakım için para almasına ragmen verilen iş emrini zamanında yapmıyor sallıyor ,




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheJudgé -- 15 Ocak 2021; 8:52:59 >
  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattın sağlama alınarak etiketlenmesi için arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçmiştir. Saha ekipleri etiketleme yaptıktan sonra ekiplerimizi adrese tekrar yönlendireceğiz.
  • TheJudgé kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorun yaşanan hizmetlerin kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşmanız durumunda size yardımcı olacağım.
  • TheJudgé kullanıcısına yanıt

    Bugün BTK'ya Telekomu şikayet ettim. Btk ilgilenmezse Btk'yı da Ombudsmanlığa şikayet edeceğim. Telekom yetkisini kötüye kullanarak diğer ISS'lere karşı haksız rekabet yapıyor.

    Tek başına şikayetim etkili olmayabilir ama Telekom yüzünden mağdur olan herkes bu şekilde yaparsa bir şeyler değişebilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.