Şimdi Ara

5800 Sorunlar | Teknik Servis Süreci | Teleservis | Telefonu Teslim Aldım... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
1
Favori
3.930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 30 iş gününde cihazı yapılmış olarak sana teslim edemezlerse, garanti kapsamına alınan haklar devreye girer. Bu durumda da bedel isteme hakkını kullanırsın.
    Şikayet makamı yine TSHH olacak....

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rádèøή

    Dün aramıştım cihazın geldiğini alabilceğimi söylediler. Bugün gittim cihazı almaya. Verdim belgemi. Bilgisayardan kontrol etti evet gelmiş dedi. İçeri bi gitti cihazı bulamadı!

    40 dakka aradı taradı ama ellerinde oluğu görünen telefon kayıp!

    Kargoların genel olarak bulunduğu bi kattan fln bahsettiler. C.tesi olduğu için bakılamadığını, pazartesi bakıp beni arayacaklarını söylediler.

    Biz adresinize yollayalım dediler kabul etmedim. Dedim bide parça fln eksik olur nası ispat edicem ondan sonra. Tamam dedi biz ararız gelir alırsınız...

    Şu an tek bişey için dua ediyorum; İnşallah cihaz kaybolmuştur! Tek dileğim bu! Kaybolsunda paramı geri aliyim. Yenisini verseler bile kabul etmeyip paramı isticem!

    Böyle bişey olursa nereye ne şekilde bi şikayette bulunacağım konusunda yardımınızı isticem özellikle "gokmay" arkadaşım...

    Bakalım bulabilceklermi... İnşallah bulunamaz yada başkasına vermiş olurlar da kurtulurum şu lanet telefondan!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmay -- 6 Kasım 2010; 18:53:31 >
    _____________________________




  • Peki kaybettiklerini düşünürsek neler yapılabilir?
    _____________________________
    | Beşiktaş JK |
    | Seat Leon FR 1.4 EcoTSI 150HP (2018 FaceLift)- ACT - DSG - SS - KeylessGo |
    | Xiaomi Mi6 - 64GB |
    | Play Station 4 - Fifa 22 |
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rádèøή

    Peki kaybettiklerini düşünürsek neler yapılabilir?


    büyük ihtimal para ödemesi yaparlar. bir defasında başıma geldi fotoğraf makinam kaybolmuştu serviste, 4 ayın sonunda para iadesi aldım..

    geçmiş olsun.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_u_s_t_o


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rádèøή

    Peki kaybettiklerini düşünürsek neler yapılabilir?


    büyük ihtimal para ödemesi yaparlar. bir defasında başıma geldi fotoğraf makinam kaybolmuştu serviste, 4 ayın sonunda para iadesi aldım..

    geçmiş olsun.


    4 ay mı?
    _____________________________
    | Beşiktaş JK |
    | Seat Leon FR 1.4 EcoTSI 150HP (2018 FaceLift)- ACT - DSG - SS - KeylessGo |
    | Xiaomi Mi6 - 64GB |
    | Play Station 4 - Fifa 22 |
  • benimde sorunum var bu servisten.

    5800'ı ben 6 ay önce aldım fazla kurcalamadığım için sorun yoktu sonradan bir baktım ekran da tam ortasında küçük noktalar halinde 3 tane,ekran yandığın beyaz kapandığında siya olan noktalar. ölü pikselmiş.servise vermek istemedim ilk başlarda servise giden malda hayır gelmez görüşündeyim.Bundan sonra müzik dinlerken cızırtı tabir ettğimiz ses onuda önemsemedim sonra video ileri sardığımızda karelenme sorunu,ısınma sorunu,şarjın çabuk bitmesi gib şeyler gelince servise götürdüm.Aklıma karelenme,piksel,ısınma ve şarjın çabuk bitmesi geldi bunlar için yolladım.18 günde geldi servisten açıklama kağıdında belirttiğiniz sorun gözlenmemeiştir şimdi ben dört tane sorun bildirdim hangisi gözlenmemiş ne biçim açıklama piksel sorunu giderilmemiş yeniden ısınma ve şarj çabuk bitiyor ve servise gönderirken hafıza kartı çıkartıyorlar onlar yüzünden hafıza kartınıda yitirdim.servisten sonra sim kartını taktım ilk 1 saat algılamadı sonunda algıladı bidaha çıkarmadım :) ve tuş takımı bugün çalışmadı kapadım açtım belli bir süreden sonra çalıştı.sonra karşıma bi sorun daha geldi telofon kendi resetliyor çizgi çizgi oluyor ekran kırılır gibi gidiyor nokia yazısı geliyor açılıyor.Şimdi gelinde bu telofondan memnun olun yine servise göndercektim aldığım gün ama bayram tatili gelcek bukez 1 ayda alcaz telefonu ben bu telofondan hiç memnun değilim ne yapmalıyım derdim çok .:)
    _____________________________




  • Yukarıda da yazdığım gibi, mantık şu, 30 iş günü içinde telefonu tamir edip geri vermek. Bunu yapamadıkları için yasal hakların devreye girer...


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rádèøή

    Peki kaybettiklerini düşünürsek neler yapılabilir?
    _____________________________
  • Sorunlar malesef hemen ertesi gün çıkmıyor, baştan sorunsuz kullanıp, sonrada sorunlarıyla baş başa kalabiliyorsun.
    Ekranın çizgi çizgi olması zaten klasik bir sorun. Tek kurtuluş yolun, serviste 30 iş gününü geçmesi veya aynı arızanın 3. kez tekrarlaması. Bu ikisinden birini yaşamak zorunda kaldığında, kurtuluşa az kaldı demektir...

    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus007

    benimde sorunum var bu servisten.

    5800'ı ben 6 ay önce aldım fazla kurcalamadığım için sorun yoktu sonradan bir baktım ekran da tam ortasında küçük noktalar halinde 3 tane,ekran yandığın beyaz kapandığında siya olan noktalar. ölü pikselmiş.servise vermek istemedim ilk başlarda servise giden malda hayır gelmez görüşündeyim.Bundan sonra müzik dinlerken cızırtı tabir ettğimiz ses onuda önemsemedim sonra video ileri sardığımızda karelenme sorunu,ısınma sorunu,şarjın çabuk bitmesi gib şeyler gelince servise götürdüm.Aklıma karelenme,piksel,ısınma ve şarjın çabuk bitmesi geldi bunlar için yolladım.18 günde geldi servisten açıklama kağıdında belirttiğiniz sorun gözlenmemeiştir şimdi ben dört tane sorun bildirdim hangisi gözlenmemiş ne biçim açıklama piksel sorunu giderilmemiş yeniden ısınma ve şarj çabuk bitiyor ve servise gönderirken hafıza kartı çıkartıyorlar onlar yüzünden hafıza kartınıda yitirdim.servisten sonra sim kartını taktım ilk 1 saat algılamadı sonunda algıladı bidaha çıkarmadım :) ve tuş takımı bugün çalışmadı kapadım açtım belli bir süreden sonra çalıştı.sonra karşıma bi sorun daha geldi telofon kendi resetliyor çizgi çizgi oluyor ekran kırılır gibi gidiyor nokia yazısı geliyor açılıyor.Şimdi gelinde bu telofondan memnun olun yine servise göndercektim aldığım gün ama bayram tatili gelcek bukez 1 ayda alcaz telefonu ben bu telofondan hiç memnun değilim ne yapmalıyım derdim çok .:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmay -- 7 Kasım 2010; 8:29:58 >
    _____________________________




  • Arkadaşlar nokia müşteri hizmetini aradım burada formdaki arakadaşlarada sesleniyor vakit kaybetmeyelim toplu olarak şikayet yaparsak bu sorunlarda nokia basın açıklması yapmak zorunda kalıyor.Bu telofonları toplu olarak toplatılmasına kadar gidebilcek... Artık toplanacığımız bir konu açarsanız orda toplanalım... linki buraya yazarsanız bulabildiğimiz kişileri bulalım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Yukarıda da yazdığım gibi, mantık şu, 30 iş günü içinde telefonu tamir edip geri vermek. Bunu yapamadıkları için yasal hakların devreye girer...


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rádèøή

    Peki kaybettiklerini düşünürsek neler yapılabilir?




    Ne yapmam gerekiyor böyle olursa?

    Nasıl bi yol izlemeliyim? Diyelim ki alamadım 30 iş gününde?
    _____________________________
    | Beşiktaş JK |
    | Seat Leon FR 1.4 EcoTSI 150HP (2018 FaceLift)- ACT - DSG - SS - KeylessGo |
    | Xiaomi Mi6 - 64GB |
    | Play Station 4 - Fifa 22 |
  • servis alındı makbuzunla hemen TSHH'ne müracatını yaparsın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    servis alındı makbuzunla hemen TSHH'ne müracatını yaparsın...

    Orası nerde oluyor?
    _____________________________
    | Beşiktaş JK |
    | Seat Leon FR 1.4 EcoTSI 150HP (2018 FaceLift)- ACT - DSG - SS - KeylessGo |
    | Xiaomi Mi6 - 64GB |
    | Play Station 4 - Fifa 22 |
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rádèøή

    Peki kaybettiklerini düşünürsek neler yapılabilir?



    sıfır cihaz verirler..

    yada istersen, para iadesi alma durumunu araştır.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rádèøή


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    servis alındı makbuzunla hemen TSHH'ne müracatını yaparsın...

    Orası nerde oluyor?

    Tüketici Sorunları Hakem Heyeti

    Sanırım
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rádèøή

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    servis alındı makbuzunla hemen TSHH'ne müracatını yaparsın...

    Orası nerde oluyor?

    Bagli oldugun ilçenin kaymakamligindadir.Gerekenler : Fatura,garanti belgesi,tamire gönderdigini belirten ürün gönderim formu.(Orjinalleri sende kalacak fotokopi cektirip vereceksin;) ) Dilekçeyide doldurdunmu tamamdir,artik yapman gereken beklemek ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rádèøή


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    servis alındı makbuzunla hemen TSHH'ne müracatını yaparsın...

    Orası nerde oluyor?

    Tüketici hakem heyeti
    _____________________________
  • Aynen arkadaşın yazdığı gibi. İzmir'de müracaat aşamasında istenen belgelerle ilgili mini bir belge de benden...

     5800 Sorunlar | Teknik Servis Süreci | Teleservis | Telefonu Teslim Aldım...



    quote:

    Orijinalden alıntı: orkunby

    Bagli oldugun ilçenin kaymakamligindadir.Gerekenler : Fatura,garanti belgesi,tamire gönderdigini belirten ürün gönderim formu.(Orjinalleri sende kalacak fotokopi cektirip vereceksin;) ) Dilekçeyide doldurdunmu tamamdir,artik yapman gereken beklemek ;)
    _____________________________




  • tüm 5800 larsa var mı bu problem?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tüplü ve öfkeli

    tüm 5800 larsa var mı bu problem?

    Hayır bende yok mesela ...
    _____________________________
    Ölümüne Sıcak Fırsatçıyız, SF Müdavimi olmak bir hastalıktır!
  • Bugün uğrayamadım ve onlardan da arayan olmadı!

    Sözde beni sabah arayıp haber vericeklerdi. Fakat ses çıkmadı! İnşallah kaybolmuştur da o yüzden aramamışlardır! Tek dileğim bu!

    Bu telefondan kurtulmam için süper bi şans olucak eğer öyleyse.

    Yarın sabah gidip bi sıkıştırayım!
    _____________________________
    | Beşiktaş JK |
    | Seat Leon FR 1.4 EcoTSI 150HP (2018 FaceLift)- ACT - DSG - SS - KeylessGo |
    | Xiaomi Mi6 - 64GB |
    | Play Station 4 - Fifa 22 |
  • Bugün 08:30'da aradılar. Cihazınızı bulduk diyerek.

    Gittim 11 gibi. Başka bi irsaliyeye sarıldığını söylediler. Neyse dedim aldım parçaları fln kontrol ettim. Şarja taktım. 3 ten bu yana kullanıyorum şimdilik o hatalara rastlamadım. Tabi bundan sonra da olmayacak anlamına gelmiyor.

    Bakalım tekrarlicakmı..
    _____________________________
    | Beşiktaş JK |
    | Seat Leon FR 1.4 EcoTSI 150HP (2018 FaceLift)- ACT - DSG - SS - KeylessGo |
    | Xiaomi Mi6 - 64GB |
    | Play Station 4 - Fifa 22 |
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.