Şimdi Ara

55 Ekran LG Televizyonumun ekranında dikey çizgiler oluştu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
18.824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    55LA620S model tv min ekranında 2si bir ay önce diğeri dün olmak üzere toplamda 3 adet dikey çizgiler oluştu. TV'min garantisi devam ediyor ve servis çağırdım. Başka bir konuda servis sıvı temas deyip ücret talep etmiş. Özel bir servisi arayıp durumu anlattım; o da sıvı temastır abi deyip 700TL ye yaparız dedi. Sıvı temas olabilir zira evde 1,5 yaşında elinde su biberonuyla gezen bir oğlum var. Sizce servis gelip ücret isterse nasıl bir yol izlemeliyim?
     55 Ekran LG Televizyonumun ekranında dikey çizgiler oluştu 55 Ekran LG Televizyonumun ekranında dikey çizgiler oluştu







  • Servis yola çıktı. Yönlendirecek kimse yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıvı temaslarını çok kolay tespit edebiliyoruz bu nedenle tüketici hatası kabul edilerek ücretli işlem yapmak onların yasal hakkı. ancak suiistimal edilmemeniz adına mümkünse ürünle ilgili görselleri talep edin veya gidin serviste ürününüzün sökülmüş halini görün. buna keza bu zaten normalde de olan bir arıza. illa ki sıvı teması olmuştur diye bir kaide yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Sıvı temaslarını çok kolay tespit edebiliyoruz bu nedenle tüketici hatası kabul edilerek ücretli işlem yapmak onların yasal hakkı. ancak suiistimal edilmemeniz adına mümkünse ürünle ilgili görselleri talep edin veya gidin serviste ürününüzün sökülmüş halini görün. buna keza bu zaten normalde de olan bir arıza. illa ki sıvı teması olmuştur diye bir kaide yok.

    Servis gelmiş, panel arızası teşhisi koymuş. Panel siparişini geçiyoruz en geç 20 gün içinde değiştireceğiz demişler. Dediğiniz gibi sanırım sıvı temasla bir ilgisi yok. Cebinden arayıp sebebini sordum gelen arkadaşa ve dedim ki "TV'den memnundum ve bir LG tv daha almayı düşünüyordum ancak bu olay neticesinde acabalarım oluştu LG markasına karşı. Daha eski Samsung TV um var ama hiç bir sorun yaşatmadı bize dedim." Cevap olarak "abi samsung da alsan olabilir panel arızası bu, elektronik işi biraz şans işi" dedi. Bakalım sonuçlanınca bildiririm durumu merak eden ya da benzer sorunu yaşayan arkadaşlara. Teşekkür ederim size de bilgilendirme için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunistanbul

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Sıvı temaslarını çok kolay tespit edebiliyoruz bu nedenle tüketici hatası kabul edilerek ücretli işlem yapmak onların yasal hakkı. ancak suiistimal edilmemeniz adına mümkünse ürünle ilgili görselleri talep edin veya gidin serviste ürününüzün sökülmüş halini görün. buna keza bu zaten normalde de olan bir arıza. illa ki sıvı teması olmuştur diye bir kaide yok.

    Servis gelmiş, panel arızası teşhisi koymuş. Panel siparişini geçiyoruz en geç 20 gün içinde değiştireceğiz demişler. Dediğiniz gibi sanırım sıvı temasla bir ilgisi yok. Cebinden arayıp sebebini sordum gelen arkadaşa ve dedim ki "TV'den memnundum ve bir LG tv daha almayı düşünüyordum ancak bu olay neticesinde acabalarım oluştu LG markasına karşı. Daha eski Samsung TV um var ama hiç bir sorun yaşatmadı bize dedim." Cevap olarak "abi samsung da alsan olabilir panel arızası bu, elektronik işi biraz şans işi" dedi. Bakalım sonuçlanınca bildiririm durumu merak eden ya da benzer sorunu yaşayan arkadaşlara. Teşekkür ederim size de bilgilendirme için.

    Arkadaş kesinlikle doğru söylemiş üstadım canını sıkma gerçekten bu iş bazıları kabul etmese de şans işidir, sadece elektronik değil araba beyaz eşya da öyle. ev alırsın yine aynı şey geçerli.
    sizin konuda verdiği teknik bilgi de doğru, samsung da alsan değişen bir şey olmayacak yine aynı dikey çizgi arızası veya homojen sorunu veya ışık sızması veya banding veya bla bla bla diye gider bu iş.
    açık konuşmak gerekirse LCD panel teknolojisi kendisi başlı başlına sorundur hocam neresi sağlam çıksa bir diğer noktadan performans sorunu yaşayabilirsiniz. KESİN bu şekilde olur demem, olmayanları da var ama olanların oranı daha çok. Bu panel üretme işi eskiden daha kaliteli daha özenli olurdu, gerek piyasa ihtiyaçlarının karşılanamaması nedeniyle alelade ve alelacele yapılan üretimler ve gerekse teknolojisinin zaten ..ktan olması nedeniyle bazı şeyleri de artık çok kafaya takmamak gerekiyor günümüzde, neden bunu söylüyorum? e zaten eskiden aldığımız paralara da almıyoruz televizyonları. Biraz ne kadar ekmek o kadar köfte ilişkisi




  • yaklaşık 3 ay önce benim lg 55ub850 tv de bu şekilde panel arızası oluşmuştu.Servis elemanı direk panel hatası deyip ürünü alıp gitmişti.Stokta parça olmadığı için değişim yapalım dediler.uzunca bir uğraştan sonra ücret iadesini aldım. bir daha mı LG asla?Şu an 2016 model sony ve samsungla ilgileniyorum. Lg'ye dönüp bakmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asderin

    yaklaşık 3 ay önce benim lg 55ub850 tv de bu şekilde panel arızası oluşmuştu.Servis elemanı direk panel hatası deyip ürünü alıp gitmişti.Stokta parça olmadığı için değişim yapalım dediler.uzunca bir uğraştan sonra ücret iadesini aldım. bir daha mı LG asla?Şu an 2016 model sony ve samsungla ilgileniyorum. Lg'ye dönüp bakmıyorum.

    değişen hiç bir şey olmayacak, ne alırsanız alın eninde sonunda aynı sonuçlarla karşılaşacaksınız (3 aşağı 5 yukarı aynı sonuçlar)
    aldığınız ürünün markası önemli değil ki, teknolojisi sorunlu bu panel tip televizyonların. bu nedenle ne alıyorsanız alın, ya garantisi uzun olsun ya da teknosada teknogaranti vs gibi uygulamalar var onlara tabi olun. ana amaç kendimizi uzun süre garantiye alabilmek olmalı bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ado -- 30 Mart 2016; 19:13:53 >




  • Dün arkadaşlar yeni ekranla gelip 2 dk'da eskisini söküp sıfır ekranı takıp gitmişler. Sonuç olarak LG servis memnun etti beni, teşekkürler LG .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunistanbul

    Dün arkadaşlar yeni ekranla gelip 2 dk'da eskisini söküp sıfır ekranı takıp gitmişler. Sonuç olarak LG servis memnun etti beni, teşekkürler LG .

    O zaman, tüketicinin yanında oldukları için bir teşekkür de bizden olsun LG servisine.
    Ne garip, öyle bir ülke de yaşıyoruz ki, hakkımız olan şeyi alabildiğimizde seviniyoruz.




  • TV'yi alalı sanırım 10 yıl oldu, halen taş gibi TV

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.