Şimdi Ara

4K Monitör Tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.397
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,


    RTX4090 aldığımda 2K Asus monitörüm vardı halen bu monitörü kullanıyorum.


    4K monitöre geçme zamanı geldi ama bir fikir almak isterim.


    Samsung Odyssey Neo G8 almak istiyorum ama bunda tarama çizgisi(scanline) sorunu olduğunu söyleyenler oldukça fazla. Bu sorun çok rahatsız edici midir ?


    Samsung Odyssey Neo G7 - G8 olanda sorun olduğu için aynı panale sahip 165hz olarak bunu almayı düşünüyorum. İkisi arasındaki diğer bir fark ekran kaplaması. Bu bir artı mıdır eksi midir bilmiyorum. Lakin arada bir G7 versiyonunda da scanline sorunu çıktığını yazanlara denk geldim.



    https://www.samsung.com/tr/monitors/gaming/odyssey-neo-g8-g85nb-32-inch-ls32bg850nuxuf/



    https://www.samsung.com/tr/monitors/gaming/odyssey-neo-g7-g75nb-32-inch-ls32bg750nuxuf/




    _____________________________
    Intel 13900K || Asus ROG Maximus Z790 Apex Encore || MSI RTX 4090 SUPRIM X || G.Skill Trident Z5 2x16GB DDR5 8000Mhz CL36 || Asus ROG Ryujin III 360 EVA-02 Edition Liquid Cooler || Asus ROG Swift OLED PG32UCDM Monitör || Samsung 2TB 980 Pro NVMe M.2 SSD || Kingston FURY Renegade 1TB || Toshiba MG08ACA16TE 16TB HDD || Asus ROG Hyperion EVA-02 Edition Case || Steelseries Apex Pro Gaming Keyboard || Razer Deathadder V3 PRO White Wireless Gaming Mouse || SteelSeries Qck Prism XL Destiny 2 Edition Mouse Pad || Creative Sound Blaster AE-9 Sound Card || Edifier S350DB Speaker || SteelSeries Arctis Pro Wireless Gaming Headset || TP-Link Archer AX90 Router || Asus ROG THOR 1200W Platinum II PSU || Schneider APC BX1400U-GR 1400VA UPS




  • Bunu sormaya gelmiştim. Neyse ki kimse cevap vermemiş 

    _____________________________
  • Ben olsam G8 almazdım. 3080 ti ile ben de monitör arayışındayım. 4K fazla mı gelir diye düşünüyorum. Sonra diyorum ki ileriye dönük olsun bari almışken 4k alayım sonra 5000 serisi falan geçeriz. Bu sefer de 165hz (native 144hz) ilerde yeter mi, fazlasını ister miyim diyorum.


    Alınırsa Neo G7 alınır gerisi yalan şuan OLED dışında. bir kaç güzel model var ama ya satışta yok ya da ülkemizde yok.



    edit: G8 almazdım dediğim Odyssey OLED G8.. yanlış anlamışım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi claswan -- 16 Mart 2024; 22:17:7 >
    _____________________________
    Intel i7 13700KF | Asus ROG Strix Z690 | Asus TUF 3080 Ti O.C. | 4x8Gb G.Skill 4000Mhz CL16 | NZXT X73 360mm | Evga GQ 750W | Phanteks Eclipse P600S Matte White | 2 TB Kingston KC3000 M2 SSD | Asus ROG Swift 4K 240Hz OLED PG32UCDM | Asus Rog Strix Scope II 96 Wireless | Logitech G903 | /// Seat Arona FR
  • claswan kullanıcısına yanıt

    Oled riskli hocam o zamanda. Yanma riski var. Bir ömrü var. Ben ikinci elde eskiyi sayıp yeniyi alabilen bir insanım. Oled'de eskiyi satma da olmaz at çöpe olur. Bir yanık olursa zaten eline sağlık direkt çöp olur.


    ben neo g8 aldım. Scanline var mı var evet. Lakin neo g7'den eleştirilen farkı benim işime geliyor. Kaplaması gün ışığında oyun oynatabildi bana. Ama o zaman neo g8 32bindi neo g7 31,500'dü. o yüzden neo g8 aldım.

    _____________________________
    Intel 13900K || Asus ROG Maximus Z790 Apex Encore || MSI RTX 4090 SUPRIM X || G.Skill Trident Z5 2x16GB DDR5 8000Mhz CL36 || Asus ROG Ryujin III 360 EVA-02 Edition Liquid Cooler || Asus ROG Swift OLED PG32UCDM Monitör || Samsung 2TB 980 Pro NVMe M.2 SSD || Kingston FURY Renegade 1TB || Toshiba MG08ACA16TE 16TB HDD || Asus ROG Hyperion EVA-02 Edition Case || Steelseries Apex Pro Gaming Keyboard || Razer Deathadder V3 PRO White Wireless Gaming Mouse || SteelSeries Qck Prism XL Destiny 2 Edition Mouse Pad || Creative Sound Blaster AE-9 Sound Card || Edifier S350DB Speaker || SteelSeries Arctis Pro Wireless Gaming Headset || TP-Link Archer AX90 Router || Asus ROG THOR 1200W Platinum II PSU || Schneider APC BX1400U-GR 1400VA UPS
  • ScriptKidie kullanıcısına yanıt

    Oled de yanma riski olduğu için sanırım şu anda Mini Led daha mantıklı oluyor.


    Bir kaç gaming monitör görmüştüm Mini Led özelliğine sahip, araştırılıp bu tercih edilebilir diye düşünüyorum.

    _____________________________
    Yaşama hakkın mücadele gücün kadardır...
  • deadman92 kullanıcısına yanıt
    mini lede sahip 2 3 monitor var türkiyede. neo g7 şuan Amazon indiriminde 22,800 TL. ilginenlere duyurulur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Intel i7 13700KF | Asus ROG Strix Z690 | Asus TUF 3080 Ti O.C. | 4x8Gb G.Skill 4000Mhz CL16 | NZXT X73 360mm | Evga GQ 750W | Phanteks Eclipse P600S Matte White | 2 TB Kingston KC3000 M2 SSD | Asus ROG Swift 4K 240Hz OLED PG32UCDM | Asus Rog Strix Scope II 96 Wireless | Logitech G903 | /// Seat Arona FR
  • deadman92 kullanıcısına yanıt

    bende öyle düşünüyorum hocam o sebepten neo g8 aldım bende.

    _____________________________
    Intel 13900K || Asus ROG Maximus Z790 Apex Encore || MSI RTX 4090 SUPRIM X || G.Skill Trident Z5 2x16GB DDR5 8000Mhz CL36 || Asus ROG Ryujin III 360 EVA-02 Edition Liquid Cooler || Asus ROG Swift OLED PG32UCDM Monitör || Samsung 2TB 980 Pro NVMe M.2 SSD || Kingston FURY Renegade 1TB || Toshiba MG08ACA16TE 16TB HDD || Asus ROG Hyperion EVA-02 Edition Case || Steelseries Apex Pro Gaming Keyboard || Razer Deathadder V3 PRO White Wireless Gaming Mouse || SteelSeries Qck Prism XL Destiny 2 Edition Mouse Pad || Creative Sound Blaster AE-9 Sound Card || Edifier S350DB Speaker || SteelSeries Arctis Pro Wireless Gaming Headset || TP-Link Archer AX90 Router || Asus ROG THOR 1200W Platinum II PSU || Schneider APC BX1400U-GR 1400VA UPS
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1080p Monitör Tavsiyesi
    5 yıl önce açıldı
    4K OLED Monitör tavsiyesi
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • ScriptKidie kullanıcısına yanıt

    hocam ben seni ilk baştan beridir oled g8 aldın sandım :)


    neo 8 yazdığını şimdi şansa fark ettim. iyi yapmışsın hayırlı olsun. Ben de kardeşi olan neo g7 aldım. amazon üşenmeyip kargoya vere gelmişti şimdiye. çarşambadan beri vermedi. pazartesi gösteriyor :(


    Paugge 48gbps hdmi 2.1 kabloyu dün aldım bugün geldi :) kablo lazım olabilir sana, tavsiye ederim.

    _____________________________
    Intel i7 13700KF | Asus ROG Strix Z690 | Asus TUF 3080 Ti O.C. | 4x8Gb G.Skill 4000Mhz CL16 | NZXT X73 360mm | Evga GQ 750W | Phanteks Eclipse P600S Matte White | 2 TB Kingston KC3000 M2 SSD | Asus ROG Swift 4K 240Hz OLED PG32UCDM | Asus Rog Strix Scope II 96 Wireless | Logitech G903 | /// Seat Arona FR
  • claswan kullanıcısına yanıt

    yok hocam oled işi sıkıntı gibi geliyor bana halen :)


    bende hdmi 2.1 spigen kablo var. display port ile bağladım şimdilik. 240hz çok fazla kullanmıyorum. İşin aslı şimdi aklım olsa neo g7 de oldukça mantıklı geliyor.

    _____________________________
    Intel 13900K || Asus ROG Maximus Z790 Apex Encore || MSI RTX 4090 SUPRIM X || G.Skill Trident Z5 2x16GB DDR5 8000Mhz CL36 || Asus ROG Ryujin III 360 EVA-02 Edition Liquid Cooler || Asus ROG Swift OLED PG32UCDM Monitör || Samsung 2TB 980 Pro NVMe M.2 SSD || Kingston FURY Renegade 1TB || Toshiba MG08ACA16TE 16TB HDD || Asus ROG Hyperion EVA-02 Edition Case || Steelseries Apex Pro Gaming Keyboard || Razer Deathadder V3 PRO White Wireless Gaming Mouse || SteelSeries Qck Prism XL Destiny 2 Edition Mouse Pad || Creative Sound Blaster AE-9 Sound Card || Edifier S350DB Speaker || SteelSeries Arctis Pro Wireless Gaming Headset || TP-Link Archer AX90 Router || Asus ROG THOR 1200W Platinum II PSU || Schneider APC BX1400U-GR 1400VA UPS
  • claswan kullanıcısına yanıt

    Cooler Master ın bir modeli vardı ona baktım ama sanırım stok kalmamış. G7 mantıklı duruyor.

    _____________________________
    Yaşama hakkın mücadele gücün kadardır...
  • deadman92 kullanıcısına yanıt
    cm GP27u diyorsun.. stok bulabiliyorum onda ama 35i istiyor. 27" monitöre o parayı vermem şahsen.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Intel i7 13700KF | Asus ROG Strix Z690 | Asus TUF 3080 Ti O.C. | 4x8Gb G.Skill 4000Mhz CL16 | NZXT X73 360mm | Evga GQ 750W | Phanteks Eclipse P600S Matte White | 2 TB Kingston KC3000 M2 SSD | Asus ROG Swift 4K 240Hz OLED PG32UCDM | Asus Rog Strix Scope II 96 Wireless | Logitech G903 | /// Seat Arona FR
  • claswan kullanıcısına yanıt

    Kağıt üstünde çok iyi ürün, ama söylediğin gibi fiyatı çok yüksekte.

    _____________________________
    Yaşama hakkın mücadele gücün kadardır...
  • Bende benzer bir durum içerisindeyim, 27" 2k monitör kullanıyorum şuanda ve 4k monitöre geçmek istiyorum. Bahsettiğiniz monitörler 32". 32" kullanımı nasıl, rahat mı, alışıyor musunuz ?

    _____________________________
  • Konu cok önceden açılmış ama tecrubelerimi aktarmak isterim. Sanırım VA panel olup da 240 hz olan monitörlerin çok büyük çoğunluğunda scanline sorunu mevcut. AOC AGON bir monitör almıştım o da VA panel ve 240 hz idi ve scanline sorunu vardı. 144Hz'ye çekince sorun duzeliyordu. O yüzden buna dikkat edilmeli.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Ryzen 7 2700x -- RTX 2080 Ventus -- Adata XPG 3200 MHZ 16GB DDR4 RAM -- MSI B450 TOMAHAWK
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.