|
Arkadaşlar merhaba, RTX4090 aldığımda 2K Asus monitörüm vardı halen bu monitörü kullanıyorum. 4K monitöre geçme zamanı geldi ama bir fikir almak isterim. Samsung Odyssey Neo G8 almak istiyorum ama bunda tarama çizgisi(scanline) sorunu olduğunu söyleyenler oldukça fazla. Bu sorun çok rahatsız edici midir ? Samsung Odyssey Neo G7 - G8 olanda sorun olduğu için aynı panale sahip 165hz olarak bunu almayı düşünüyorum. İkisi arasındaki diğer bir fark ekran kaplaması. Bu bir artı mıdır eksi midir bilmiyorum. Lakin arada bir G7 versiyonunda da scanline sorunu çıktığını yazanlara denk geldim. https://www.samsung.com/tr/monitors/gaming/odyssey-neo-g8-g85nb-32-inch-ls32bg850nuxuf/ https://www.samsung.com/tr/monitors/gaming/odyssey-neo-g7-g75nb-32-inch-ls32bg750nuxuf/ |
|
_____________________________
Intel 13900K || Asus ROG Maximus Z790 Apex Encore || MSI RTX 4090 SUPRIM X || G.Skill Trident Z5 2x16GB DDR5 8000Mhz CL36 || Asus ROG Ryujin III 360 EVA-02 Edition Liquid Cooler || Asus ROG Swift OLED PG32UCDM Monitör || Samsung 2TB 980 Pro NVMe M.2 SSD || Kingston FURY Renegade 1TB || Toshiba MG08ACA16TE 16TB HDD || Asus ROG Hyperion EVA-02 Edition Case || Steelseries Apex Pro Gaming Keyboard || Razer Deathadder V3 PRO White Wireless Gaming Mouse || SteelSeries Qck Prism XL Destiny 2 Edition Mouse Pad || Creative Sound Blaster AE-9 Sound Card || Edifier S350DB Speaker || SteelSeries Arctis Pro Wireless Gaming Headset || TP-Link Archer AX90 Router || Asus ROG THOR 1200W Platinum II PSU || Schneider APC BX1400U-GR 1400VA UPS
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






