Şimdi Ara

45.000 TL Yeni Focus Style Plus Paket

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
10.567
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün bayağı bir araba baktık. Benim en beğendiğim Yeni Focus Sedan Style donanım+ Plus paket + metalik renk + plaka, bandrol, sigorta 45.000 TL fiyat aldık en son. 45.000 TL civarı arabalardan en hoşuma giden bu oldu açıkcası. 3.000 TL daha verip titanium almak mantıklı olur mu? Başka seçenekler ne olabilir ayrıca?

    Edit: Plus paketi eklemeyi unutmuşum arkadaşlar. Aktif Şehiriçi Güvenlik Sistemi, Otomatik Park Sistemi, Elektrikli katlanır yan aynalar, ESP(Elektronik Denge Programı)+ TVC(Dinamik Tork Kontrolü), Yan Perde Hava Yastıkları, Isıtmalı Ön Cam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Full#Throttle -- 20 Temmuz 2011; 13:12:57 >



  • Yukarı alalım.
  • Titanium daha iyi olur
  • Yeni ford focusu ben incelediğimde beğenmedim açıkçası. Bunun sebebi arabamızı satmak zorunda olmamız ve içimden satmak gelmediği içindi tabi büyük ölçüde. Style plus sedan benzinli beyaz renk otomatik park asistanı olanı için 45.000 fiyat almıştık. Araçlarla birlikte tam boy stepne veriliyor. Bu yüzden bagaj hacmi rezalet bir hale dönüşüyor. Bunu dikkate almanızı öneririm. Bizim aklımızda titanium vardı ama iç döşeme seçeneklerinde açık renk olmadığı için ve koyu renk iç mekan insanın üzerine gelen ön göğüs tasarımıyla birleştiği için style a niyetlenmiştik. Diğer araçlara da bakma fırsatımız olmuştu. Corolla elegant baktık. Dışarıdan çok iyi ama o iç mekanın kalitesizliği ve o kadar parayla en full donanımlı aracı alıp esp olmayacak olması bizi caydırdı. Biz değiştirmeme kararı aldık. Ama en son fikrimiz Volvo S40 olmuştu çünkü diğer markaların bu ayrıntılarından bıkmıştık. Verelim 5 milyar daha fazla onu alalım dedik. Ama onu da bayide bulamayınca kafamız attı ve vazgeçtik. Kafa ütülediysem kusura bakmayın...




  • Elantra'ya da bakmanızı tavsiye ederim. Dış tasarım Focus'tan güzel.

    Focus'ta Fiesta'daki tatlı tasarımı yakalayamamışlar.
  • Cevaplar için teşekkürler öncelikle.
    @oznklckp
    Hocam dediğiniz gibi bagaj hacmi dikkatimi çekti bayağı kötüydü. Ancak dert etmiyoruz pek tatilden tatile bagajı kullanırız oda tam dolmaz bile.

    @senersongur
    Elentra'ya baktık ama beğenemedik nedense.
  • Maddi yönden sıkıntı olmazsa titanium paketlisini alın derim, değer.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bir sorum daha olacak arkadaşlar.
    Şimdi Ecoboost olan motoruna bakıyorumda, 180HP ve yakıt tüketimi 1.6 125HP Duratec modelinden daha düşük. Gayet güzel gözüküyor. Peki bu motorun sorunsuzluğu nasıldır? Uzun süreli düşünüldüğünde hangisi daha kafa yormaz?

    Cevaplar için teşekkürler şimdiden.
  • Galiba focus harici bir araç düşünmüyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Full#Throttle

    Bir sorum daha olacak arkadaşlar.
    Şimdi Ecoboost olan motoruna bakıyorumda, 180HP ve yakıt tüketimi 1.6 125HP Duratec modelinden daha düşük. Gayet güzel gözüküyor. Peki bu motorun sorunsuzluğu nasıldır? Uzun süreli düşünüldüğünde hangisi daha kafa yormaz?

    Cevaplar için teşekkürler şimdiden.


    Sorunsuzluğu konusunda şuan nedense yalan olur.bu motorların lansmanı bile daha yeni yapıldı bir kaç aylık geçmişi var..Ancak en az 1-2 sene sonrasında yorum yapılabilir.Ancak genel olarak ford motorları sorunsuzdur dizellerde tek tük sıkıntılar olabiliyor..

    Hatta yeni focus içinde aynı şeyi söylemek mümkün.Satış temsilcisi arkadaşım bile daha çok yeni kasanın oturması gerek bir yılı geçirmek lazım dedi ki çok doğru bende katılıyorum piyasaya yeni çıkan her aracın illaki sağında solunda sıkıntıları olur ve bu ilk bir yıl veya makyajda toptan halledilir




  • @mbtuncel_1
    Evet hocam yüksek bir ihtimal Focus gibi duruyor.
    @zugasi_berepe
    Anladım hocam. Cevap için teşekkürler.
  • Hocam aynı aracı ben geçen hafta teslim aldım. Şuan her yönüyle arabadan çok memnunum. İç mekanda kullanılan malzeme kalitesi, koltukların malzeme kalitesi ve yeni focusun mühenidisliğini kesinlikle hiç kimse kendi segmentindeki diğer araçlarla kıyaslayamaz. Sedan kasanın tasarımıda oldukça güzel bence.
    Titanium yerine style plus paketide düşünebilirsinz..
    Yeni focusla ilgili merak ettiğiniz başka konular varsa bizzat kullanan bir kişi olarak elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım..
  • Bence 3000 TL fark Titanium için değer. Style'da deri direksiyon, orta kol dayama, dijital klima falan yok.
  • Aldığımız fiyat Plus paketli fiyattı arkadaşlar. Plus paketi eklemeyi unutmuşum. Aktif Şehiriçi Güvenlik Sistemi, Otomatik Park Sistemi, Elektrikli katlanır yan aynalar, ESP(Elektronik Denge Programı)+ TVC(Dinamik Tork Kontrolü), Yan Perde Hava Yastıkları, Isıtmalı Ön Cam
  • Bence 1.6 atmosferik motora bu kadar para verilmez atmosferik motor devri bitti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onuroktay

    Bence 1.6 atmosferik motora bu kadar para verilmez atmosferik motor devri bitti


    Hocam açıkcası performans odaklı bir araba istemiyoruz. İstesek EcoBoost 180 hp olan modeli düşünürdük. Ayrıca turbo motorun uzun vadede daha masraflı olacağı söyleniyorki bizim aradığımız temel nokta uzun vadede masrafsız bir motor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Full#Throttle


    quote:

    Orijinalden alıntı: onuroktay

    Bence 1.6 atmosferik motora bu kadar para verilmez atmosferik motor devri bitti


    Hocam açıkcası performans odaklı bir araba istemiyoruz. İstesek EcoBoost 180 hp olan modeli düşünürdük. Ayrıca turbo motorun uzun vadede daha masraflı olacağı söyleniyorki bizim aradığımız temel nokta uzun vadede masrafsız bir motor.


    Turbo kullanmanın inceliklerine dikkat edersen sen aracı elden çıkarana kadar turbo götürür seni turbodan korkma.Forumda turbo şarjlı araçları ve dizelleri kullanmanın üzerine çok güzel konular paylaştık dizel olmasının bi espirisi yok orada asıl anlatılmak istenenler turbo kullanımı üstüne onları okuyup kafandaki soru işaretlerini giderebilirsin.kaldıki turbolu aracı nasıl kullanacağını bilmeyen adamların bile turboları iyi kötü 100.000 km'ye kadar dayanabiliyor bazen..

    Ayrıca turboda üretim bazlı bir arızza olursa ford 2-3 yıl (benim focusa 3 yıl verdi) garanti döneminde zaten sıkıntısını gösterir garantiden değiştirirsin.Birde uzatılmış garanti yaparsın tamam..

    Olduki garantisi bitti 5-6 sene sonra turbo bozuldu merak etme artık istanbul,ankara vs gibi büyük şehirlerde çok iyi turbo ustaları ve sadece turbo üstüne kendini geliştirmiş firmalar var turbonu rahatlıkla revize ettirirsin.kaldıki 4-5 sene sonrasında bu işlerin piyasası yedek parça fiyatları dahada düşer zaten..Eskiden turbo arızası dedinmi 2-3 milyar diyorduk şimdi 1000 tl'ye sıfır turbo alıyorsun.

    Ayrıca birde turbo arızaları çok kolay kendini belli eden sıkıntısı çok kolay çözülebilen arızalardır.öyle servis servis usta usta gezdirmez zaten mekaniği basit bir parça çekmeme,duman atma,ötme gibi her sürücünün rahatlıkla anlayabileceği şekilde arızasını belli eder dikaktli bir kullanıcıysan sıkıntı yaşamazsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zugasi_berepe -- 20 Temmuz 2011; 14:52:48 >




  • Istediğiniz kadar hor kullanın hiç yoktan 150-200bin gider turbo. Eski aracımız 2004 1.8 TDCI connectti, basmaca uzun yoldan gelirdik kapının önüne yanaştığımız gibi kapatırdık kontağı, kafamıza estikçe redlineda gezerdi araç. Sadece araç ısınana kadar fazla basmazdık o kadar, hararet göstergesi biraz hareket etti mi basmaya devam. Bu şekilde dikkatsiz bir kullanımla bile 140 bini sorunsuzca devirdi sonra da sattık, periyodik bakımlar harici 5 kuruş harcandığını hatırlamıyorum. Demek istediğim turbodan korkmayın, gereklerini yerine getirdiğinizde motor bitene kadar gidecektir. Kaldı ki tamir ve değişim maliyetleri eskisi kadar korkutucu değil..
  • @zugasi_berepe, JasoNBuraK

    Cevaplar için teşekkürler. Eğer sorunsuzluk yönü anlattığınız gibi ise düşünülebilir gibi duruyor. Kulağa hiçde fena gelmiyor 180HP bir motor. Titanium donanımlısı var sadece o da 54.000 TL. Taş çatlasa 51-52 arası birşey olur oda. Bütçeyi aşıyor biraz. Style donanımı olsa çok iyi olacaktı aslında.
  • 45 bin çok iyi fiyat park asist var mı
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.