basınç ları tabiki dediği değerleri vermiyor atman kullanıyorum bazen sesli çalışıyor ama ehaim de baınç ve ses konusunda pek problem yok
quote:
Orjinalden alıntı: grafiqer
Ben de sisteme iki loop kurdum. Loplardan birinde Laind DDC 600lt var. Bu motor aşağıdaki parçaları besliyor: - Kuzey köprüsü bloğu - Güney köprüsü bloğu - Mosfet bloğu - 2 adet OCZ Flex Ram - 240 lık radyatör
Yani pompanın bastığı su 5 adet blok ve 240 lık radyatörden dolaşıyor. Geri dönüş ise oldukça tazyikli. Hatta tazyikten su haznesinde hava kabarcığı yaptığı için dönüş ucuna, hazne içinde hortum takarak tabana uzattım.
Bence alacaksan Laing 420lt lik değil, Laing 600lt lik al. Hatta İngiltereden, web üzerinden sipariş ver. 35 paunda sipariş verdim ben. YTL olarak 84 lira ediyor. Tabi 22,8 ytl de postaya ödedim. 1 haftada geldi.
600luk almasina gerek yok 420likler zaten ufak bir modla 600e cevriliyor
Pompanın markası Liang ise 420L'lik modeli hayli hayli yeter, su debiside çok kuvvetli. Bakım imzadaki sisteme.
valla benim 1000 lt lik atmanı eski sıvı soğutmamda kullanırken 3 radyotör cpu sukabı dolaştırıyodum pompadan su çıkışı çok kuvetli oluyodu ama su dünüşü nerdeyse çook yavaşlamış oluyodu damla damla nın hızlanmış hali olarak akıyodu ufak pompalar nası yeticek onu düşünüyorum
Dalgıç pompalar ile Liang pompaları kıyaslamayın, Su soğutma sistemleri için özel olarak üretiliyor Liang Pompalar, sizin 1000lik, 2000lik pompa ile eş değer su akışı sağlıyor neredeyse bu 420'lik Liang.
Akvaryum pompalari o 1000lt yi hic engel olmadan veriyolar. Block, radyator gelince tikaniyolar, performanslari dusuyo. arkadasin dedigi gibi damla damla su akiyor.
Ama yukarda bi arkadas da Liang in resmini soylemis. Pompa o kadar block geciyo. Ama yine de debisinden birsey kaybetmiyor..
Arabalari iyi bilenler bilir.. Isterseniz 1000lerce beygiriniz olsun. Tork ayni kaldigi surece beygir artsa bire sartlar agirlastiginda offroad performansi duser.
debiyle tork aynı şey gibi zaten 2 side karşıdan gelen güce gelen direnme kuvveti gibi benzinli araba düz yolda 200 km hız yapıp tırmanışa geçmeye başladığı zaman hız düşer ve misal o yokuşu eyimine göre 150 km/ hız yaparak yokuşu tırmanır dizel araç ise 200 kmh düz yolda süratle seyrederken yokuşa gelince yine aynı hızını korur yada hızından yüzde 5 bir kayıp vererek tırmanışına devam eder ağır vasıtalar -tırlar-trakörler-tanklar--minibüs ve otobüsler dizel motor kullanıyor
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme