Şimdi Ara

4.5 g açma (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
2.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba konuyu hortlattım kusura bakmayın aynı sorunu 4 gündür yaşıyorum hattımı yeni türk telekoma taşımıştım aktif olduğundan beri bu sorun var 3 yıldır Vodafoneliydim 1 kere bile sorun yaşamadım MH ile görüşmedim TT geçtiğime pişman oldum TTde 4.5g VOLTE ve vowifi etkindi ama gelmiyordu çalışmıyordu devre dışı bırakıp açayım dedim asla düzelmedi 3g iptal edin 4.5g tekrar aktif edin dediler deniyorum deniyorum ama işleminiz gerçekleştiriliyor,devam eden işleminiz bulunmaktadır diyor ama attığımda talebiniz alınmıştır diyor asla geri dönüş yok 444 1 444 sorunumu çözmeyip azarlar gibi konuşunca 0555 757 97 47 teknik destek network arıza bölümü ile 5-6 defa görüştüm ellerinden geldiğince sorunu çözmeye çalıştılar ama onlarda işlem yapamadı onların sisteminde de etkinleştiriyor ama bir değişiklik olmuyor MH de işlem yapamadı sistem yanıt vermiyormuymuş öyle birşey şuan 2G ye düştüm asla düzeltemiyoruz konudaki tüm yöntemleri denedim sim kartımı 3 farklı cihazda denedim diğer yedek hattım faturasız TT onda 4.5g full çekiyor VOLTE Vowifi sorunsuz çalışıyor ama faturalı yeni taşıdığım hatta sorunları bi türlü çözemedik bilgisi olan varmıdır?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynı sorunu ben de yaşıyorum bir haftadır uğraşıyoruz müşteri hizmetleriyle hala çözemedik. Siz çözebildiniz mi?

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.