Şimdi Ara

3A Oyun Karakter Çalışması [Cyborg Kafa] + Teknik Bilgiler. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
25
Favori
6.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
109 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oldukça güzel olmuş, bu işin coding kısmındayım. Çizim yapabilenlere imreniyorum bende o yetenek yok Bu yolda ilerlersen iyi paralar var:]
  • çok dandik mobil oyunların övgüler aldığı canım ülkemde böyle eserleri görünce heyecanlanıyorum. Helal olsun.
  • Hocam Unity ve Unreal Engine gibi motorlara atıp render alsaydın keşke.

    Bu arada sonuna kadar okuyamadım pek zamanım yoktu ama, substance painter-designer tarzı programlar kullanmıyormusunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Suzuya.Juuzou

    ballandıra ballandıra anlatmışsın da çok kötü olmuş bu kafa modeli bir oyunda ki 10larca robottan birisi olsa bu en dandiği falan olurdu sanırım
    Birilerinin göz doktoruna gitme vakti gelmiş anlaşılan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorumun amatörlüğünü maruz görün ama bu tür modellemeler ortaya çıkarmak için bir çizim yeteneğine ihtiyaç duyuluyor mu? Mesela ben çöp adamdan öte bir şey çizemem ama kalkıp bilgisayarda sizin gibi modellemeler yapabilir miyim eğer bu işin detaylarını sizin gibi öğrensem?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sen nasil bir kralsin
  • FoxyDogy kullanıcısına yanıt
    cplusgazoz C kullanıcısına yanıt
    foxydogy, Evet konu içerisinde anlatmıştım, texture painting işlemi için baştan sona substance painter 2 kullandım.

    cplusgazoz, hayır bu işte iyi olmak için doğuştan gelen bir yeteneğe ihtiyaç yok ama sonradan kazanılabilir bir yeteneğe ihtiyaç var. O yetenekte teknik olarak işi iyi öğrenip sürekli egzersiz yaparak kazanılıyor. Resim çizme yeteneği ile hiçbir alakası yok yani işin.

    santa_monica, teşekkürler hocam.
  • Hocam daha önce 3ds max öğrenme çabalarına girişmiştim. Başlangıç için ne önerirsiniz? Siz temeli nerde attınız? Bir de bu şekilde cyborg kafası çizmek için ne kadar temeli öğrenip daha sonra buna yönelmek lazım?

    Yaptığınız projeyi de çok beğendim tebrik ederim gerçekten emek verilmiş ve şahane olumş devamı gelir umarım.

    Edit: Bir de şunu merak ediyorum şimdi siz bana autodesk dosyasını atsanız ve ben bunu çalmaya kalksam desem ki bu benim projem, siz aksini kanıtlayabilir misiniz? Yani modellemede imza gibi bir şey söz konusu mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRO EAGLE -- 23 Mayıs 2018; 2:20:1 >
  • BRO EAGLE B kullanıcısına yanıt
    Temel eğitim setleri ile başlamanı öneririm internette kolayca bulunabilirler. Zaman geçtikçe profesyonel derslere doğru kendiliğinden yönelmeye, onları bulmaya başlıyorsun. Uzun süreli çalışma gerekiyor sadece, biraz bakıp bırakınca olmuyor. Zaten yurt dışındaki bu konular üzerine olan akademik eğitimler de yıllar sürüyor boşa değil. Bu model 3A oyun standartlarına göre hazırlandı, temel eğitim üstüne olacak bir şey değil o yüzden.

    İyi derecede 3DS max, iyi derecede ZBrush, yine aynı şekilde photoshop, substance paintler, PBR shader programlama, tercihen Xnormal ve after effects bilmeyi gerektiriyor. Ama sadece modelleyip render alacaksan, yani 3A oyun objesine çevirmeyeceksen tek başına 3DS Max yeterli olur, onu da yine iyi seviyede bilmen gerekir aksi halde bir noktadan sonra tıkanırsın.

    Proje dosyası tek bir kayıttan oluşmuyor, birbirinden farklı bir sürü programın ilişkili kayıt dosyalarına sahip olmazsan, sadece model dosyasını çalarak projeyi sahiplenemezsin. Sadece Max kullanılmıyor çünkü bu işi yapabilmek için. Yani rahatlıkla aksini ispatlar asıl sahibi. Aynı zamanda her bir tasarımcının çalışma prensibi ve kullandığı plug-in'ler de farklı olacaktır. Her dosyaya sahip olsan bile proje içerisinde tasarımcının kendine ait özelleştirdiği şeyler hakkında bilgi sahibi olamayacağın için yine karşı taraf iddianı çürütecek kozlara sahip olur o tarz bir durumda. Daha da derinine insen dosyaların ilk olarak hangi bilgisayarda kaydedildiğine dair saklı tutulan bilgi dizinine de ulaşılabilir.




  • Harika bir çalışma tebrik ederim İnşallah bir oyunun jeneriğinde 3d Atrist olarak görürüz adını ...
  • Vaov , tebrikler. Bu kadar detaylı bir konu görmeyi beklemiyordum.



    Merak ettiğim konu ; siz oyun projesine dönüştürmeyi cidden düşünüyor musunuz yoksa sadece bir asset mi oluşturmak istediniz skill subseti geliştirmek için?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Counter da server kurarken, birçok sefer skin editi yaptık değiştirdik, uğraştık üstünde.. o tasarımın açık haline alışkınım, ama lazım olduğu zamanlarda. Model nasıl editlenir, veya nasıl sıfırdan oluşturulur gerekli şekilde convert edilir bilememiştim, halada bilmiyorum keşki uğraşsaydım..

    Bu arada Kafası güzel olmuş.. Yanlış anlaşılmaz umarım elde sadece o var
  • Hocam merhaba, ben güzel sanatlar okuyorum ve mezun olduktan sonra oyun firmaları, kitap kapakları, dergiler, kart oyunları vs. gibi alanlara iş yapmak istiyorum. Ama işlerimi sizin gibi 3d modelleme olarak değilde sadece illustrasyon ile yapıp character design, concept art vs. gibi iş kollarına tasarım yapmak istiyorum, örnek vermek gerekirse kerem beyit gibi mesela. Bunun için hangi programları bilmem yeterli?

    -Bu alanların türkiye de iş imkanı 0 bunu biliyorum zaten benim amacım da yurt dışına freelance olarak iş üretmek ve kendimi geliştirdikten sonra teklif gelirse belki yurt dışına taşınıp bir firmanın altında çalışmak. Sonrasında belki kendi firmamı oluşturmak. Sizce bu mümkün mü?

    Yapmak istediğim çalışmalara örnekler:


    3A Oyun Karakter Çalışması [Cyborg Kafa] + Teknik Bilgiler.
    3A Oyun Karakter Çalışması [Cyborg Kafa] + Teknik Bilgiler.
    3A Oyun Karakter Çalışması [Cyborg Kafa] + Teknik Bilgiler.
    3A Oyun Karakter Çalışması [Cyborg Kafa] + Teknik Bilgiler.




  • Sen adamsın ya nasil yazmış valla helal olsun, yolun açık olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yirikalische

    Dedi liseli.

    Alıntıları Göster
    Yaşla ne ilgisi var ki bende tasarımı beğenmedim ama çok büyük emek var orası ayrı konu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: patatessiz patso

    Yaşla ne ilgisi var ki bende tasarımı beğenmedim ama çok büyük emek var orası ayrı konu.

    Alıntıları Göster
    Evet güzel emek var daha önceki konularından da biliyorum bu arkadaşı. Yazının başlarında killzone shadow fall oyunundan esinlendim demiş, oyundaki karakterlere tekrar baktım baya benziyor zaten oyundakilere. Bence bu modeli alıp oyuna koysan hiçte sırıtmaz konsepte çok uygun ayarlamış çünkü her şeyi. Resimde ortadaki değilde sağdaki ve soldaki robotlara gayet güzel bir alternatif olurmuş. Bu tarz görüntüler tamamen zevklerinize hitap etmeyebilir o ayrı mesele tabi, ama tasarım bazında problem yok bence.

    3A Oyun Karakter Çalışması [Cyborg Kafa] + Teknik Bilgiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JustInCase -- 23 Mayıs 2018; 17:21:43 >




  • Tayff kullanıcısına yanıt
    ***Leopard*** kullanıcısına yanıt
    Rodin kullanıcısına yanıt
    Tayff, teşekkürler hocam iyi dileklerin için.

    ***Leopard***, bu modelin kullanıldığı herhangi bir oyun olmayacak, zaten var olan bir oyundaki tasarımları örnek alarak yaptım (killzone shadow fall), egzersiz yapıyorum ve oyun varlıkları olarak arşivliyorum.

    rodin, mümkün tabi önünde hiçbir engel yok sen hedefini bu yönde belirledikten sonra işin yarısını çoktan halletmişsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: patatessiz patso

    Yaşla ne ilgisi var ki bende tasarımı beğenmedim ama çok büyük emek var orası ayrı konu.

    Alıntıları Göster
    Tasarımdan alakasız olarak uğraşıp elinden geleni yapmış birine "çok kötü olmuş bu kafa modeli bir oyunda ki 10larca robottan birisi olsa bu en dandiği falan olurdu sanırım" diyen biri daha empati duygusu gelişmemiş, yetişkinlikten uzak bir insandır. 14 yaşındaki ufak kardeşim bile bu kadar ergen bir şekilde yazmaz. Kaldı ki oldukça konsepte uygun bir tasarım, bir oyun şirketine girerken referans olarak bunu göstersen gayet iş yapacak bir çalışma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yirikalische -- 24 Mayıs 2018; 1:29:10 >




  • Hocam eline sağlık A sınıfı konu olmuş yine.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.