Rica ederim. ilginiz için çok sağolun. Sorunu çözebilirseniz çok sevinirim silikon için ana kapağı değişmek çok maliyetli oluyor. Cevap bekliyor olacağım sizden. Çözüm bulursanız etiketlerseniz sevinirim. |
360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü (646. sayfa)
-
-
-
Üç noktalı kısımdan alt menüyü açıp haritalardan geri çağırabilirisniz.
-
Selam, harita duruyor haritada sorun yon. Hatta çok fazla kayıt vardı sildim bir tane bıraktım. Tüm ev e bastığımda harita gözüküyor. Ben şu odaya git. Ya da sırayla şu şu odalara git dediğimiz menüye giremiyorum. Oda belirt dediği yer o menü hani harita üzerinde odaları seçiyoruz sırasıyla istediğimiz kadar seçip gönderiyoruz ya. O gelmiyor işte bende sanki ilk günkü gibi önce tüm evi temizle diyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
superonline wifi 6 modem ile ilgili sorun çıkıyordu bunu çözebilen var mı? botslab uygulaması deneyecektim fakat kurulum yapamadım onda... istek zmaan aşımına uğradı uyarısı devam ediyor bende ikinci cihazda harita görünmüyor veya çok geç geliyor çözemedim bu sorunu.
-
Bende de aynı modem var hocam, ilk kurulumda 5 GHz ve 2.4 GHz olarak ayırmadılar. Sonra problem yaşadığımda 2.4 GHz ağını ayrı yaptılar, robotu tekrar bağladığımda (2.4 GHz) daha verimli çalışmaya başladı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Kurulu olan ana cihazımda görünüyor fakat paylaşım yaptığımda burdan açıncada süre geçip istek zaman aşımı tarzında uyarı çıkıyor yandaki haritaya basıyorum orda haritalar görünüyor seç dediğimde aynı hata çıkıyor bazen bağlı kaldığında görüyor ama işlem yapmıyor. Modem içini kurcaladım fakat ayıramadım nerden yapıldığını gördünüz mü acaba?
-
Hocam Superonline müşteri hizmetlerini aradım, onlar ayarladı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Teşekkürler eve geçince arayayım bende.
-
Merhaba, yok malesef dediğiniz gibi harita seçiyorum ama değişen birşey yok. Delta teknik servis aradım modemizni hem 2.4 hem 5 ise kafası karışıyor dedi. 6. Aydan beri kullanıyorum bu zamana kadar hiç böyle bir şey olmadı dedim internet sağlayıcınız altyapıda frekans değişikliği yapmıştır ondandır modeminizi değiştirin interneti değiştirin diyor
. Ondan önce de sıfırlayın dedi şarj yerini değiştirin dedi dört kere tüm evi temizlik yaptırın dedi hepsini yaptım ama olmuyor tabii ki interneti değiştiremeyeceğim modemi de değiştiremeyeceğim kablonet kullanıyorum 2.4 ten kullanıyordum son çare Roter vardı tekrar onu kullanmaya başladım Roter zaten 2.4 ten çalışıyor denedim sadece rotter tanıttım normal modemi sildim dört kez tüm ev yaptırdım ama değişen bir şey yok
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ne yaptınız ne yaptılar bilgi verebiliri misiniz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, yok malesef dediğiniz gibi harita seçiyorum ama değişen birşey yok. Delta teknik servis aradım modemizni hem 2.4 hem 5 ise kafası karışıyor dedi. 6. Aydan beri kullanıyorum bu zamana kadar hiç böyle bir şey olmadı dedim internet sağlayıcınız altyapıda frekans değişikliği yapmıştır ondandır modeminizi değiştirin interneti değiştirin diyor
. Ondan önce de sıfırlayın dedi şarj yerini değiştirin dedi dört kere tüm evi temizlik yaptırın dedi hepsini yaptım ama olmuyor tabii ki interneti değiştiremeyeceğim modemi de değiştiremeyeceğim kablonet kullanıyorum 2.4 ten kullanıyordum son çare Roter vardı tekrar onu kullanmaya başladım Roter zaten 2.4 ten çalışıyor denedim sadece rotter tanıttım normal modemi sildim dört kez tüm ev yaptırdım ama değişen bir şey yok
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sorundan bahsettim, bağlantı problemleri yaşıyorum diye, ağları ayırmayı teklif ettiler ve tekrar ağ bağlantısı yapınca düzeldi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ağları ayırmak ne demek onu anlamadım hocam kusura bakmayın. 5 ghz ve 2.4 ghz zaten iki ayrı modemmiş gibi WiFi liste görünüyor telefonda mesela. Telde hep 5 ghz seçiyorum otomatik saten bilgisayar ve robotta 2.4 seçili bende. Sizde artık tek mi kaldı 2:4 ayarlamadan sonra
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkürler hocam sipariş verdim. Umarım bende memnun kalırım.quote:
Orijinalden alıntı: hknkuL360 s10 Robot süpürgemin bataryası bittiği için Hepsirobot (Ali bey) temin ettim Eylül ayından beri sorunsuz kullanıyorum. Yüksek kapasiteli almıştım gayet memnunum.
Ek olarak daha öncesinde başıma gelen olayı hala çözemedim 360 s10 robot süpürgesinin ana fırça kapağı silikonu deforme olduğu için kırıntı bırakabiliyor. Kapak Değiştirmeden ne uydurabiliriz buraya bir kaç bişey denedim olmadı. @Hepsirobot
Kendim pili takabilecek miyim, basit midir islem?
Ayrıca bizdeki s10 da kırıntı bırakıyor :/
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Merhaba. Bu bataryalar S9 için güvenlimi. Bir çok arkadaşta orjinal olmayan mudahil bataryaların bms devreleri cihazın anakartına zarar verdi.
-
Memnun kalırsınız umarım ben hala sorunsuz kullanıyorum. Kendiniz çok rahat takabilirsiniz tek yapmanız gereken yan fırça ve ana fırça kapağını çıkartıp alttaki vidaları sökün hafifçe kendinize çekin çıkacaktır. Batarya soketli olduğu için çıkartıp aynı şekilde takacaksınız. Sonrasında yapacağınız tek şey cihazı resetlemek pili o şekilde görüyor. (eğer uyarı vermiyorsa resetlemeden deneyin isterseniz bende pil uyarı veriyordu)
Sizin cihazın ana fırça kapağındaki silikonda deforme var mı?
-
Tabi ki, çok kolaylıkla takılıyor. Genelde yeni bataryayı taktıktan sonra robotun tanıması için resetlemeniz gerekebiliyor.
-
Arada sırada hocam her zaman dökmüyor.
Bu arada baktım deforme görünmüyor.
Ek olarak bugün ilk kez s10 cihazda da pil bitip orta yerde kalma sorunu yaşadık.
Birbirini mi etkiledik ne yaptık, pil sorunu acaba 360 harici diğer markalarda da böyle oluyor mu merak ettim açıkçası..
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X