Şimdi Ara

306 gti motoru hakkında

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
8.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar sıradaki arabamın 306 gti olmasına karar verdim vermesinede, bildiğim 3 tane blok patlatmış 306gti var çevremde. tesadüfmü, yoksa bu arabaların çoğunda yaşanan bi problemli? anlıyanlar yardımcı olsun lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spectredriver -- 8 Kasım 2006; 2:37:36 >



  • valla bendede vardı bloğu dikişliydi zor sattım bidaha düşün istersen
  • MOTORU İYİ BİR KONTROL ETTİR BLOK PATLATMIŞ ARABAYADA YAKLAŞMA
  • kardes sana şöle sölim bu arabalar aslında guzel arabalar ama cok zorlandıkları ıcın böle sorunlar yasıyolar xsara Vts ve 306 gti aynı moturu kullanmakta bi 306 gti da en fazla 220kmh gorebılırsın 6 ileri araba oldugu ıcın xsara vts ile 250 ye kdr cıkabılırsın 5 ileri oldugu ıcın bi dusun eger temiz bi xsara vts bulursan onu tercıh ederım sana hem daha full hemde daha saglam 4 airbag otomatik sunroof abs flm fln otomatik klima deri koltuk hıza duyarlı dorekstıyın Asr bi ton olay war aynı fiyata daha iyi bısey alırsın ikiside 167 hp ama xsara vts nın 0-100 ü 7sn 306 nın 8.6 sn dir turk sıtelerıne bakarsan 306 ile aynı werılerı werıolar ama eger kesın cwp istersen yabancı sıtelerde yazar 0-100 ü kolay gelsın..
  • Números de fábrica não são ideais para comparação, mas a sensação ao dirigir não deixa dúvidas da vantagem do VTS em desempenho. A marca promete 225 km/h de máxima e 0-100 em 6,9 segundos, contra 210 km/h e 9 segundos do Quadrifoglio. Ambos alegam bons índices de consumo, até 14 km/l na estrada, mas obtê-los implica bastante serenidade... Em uso esportivo o ponteiro do marcador de combustível desce com rapidez

    buda citroen xsara vts ile alfa romeo Quadrifoglio Teknik verileri.... siz karsılastırın buyrun
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    bu msjı arkadaşlardan biri hatırlayacaktır.son hızı VTS nin 225 yazıyor benim baktığım diğer bi sitede de.sizin alıntı yaptığınız siteye de baktım.iki araç karşılaştırılmış zaten.herneyse.bunlar fabrika verileri.modifie edilmiş araçlarla işim yok benim.zaten std karşılaştırması yapıyoruz burada.yani 250 km yazmıyor bu aracın son hızı değil mi?

    ayrıca araştırmalarımdan sonra genellikle aracın (VTS) son hızı 220 km/h 0-100 hızlanması ise 8.70-8.50 s arasındadır.sadece 1 site
    306 GTI içinse 0-100 ortalama 8.5s son hız ise kesin olmamakla beraber 220 km.

    bi siteden alınan verilerle araçları karşılaştırmayalım.araştırma yapalım.
    benim şimdilik bulabildiklerim bunlar.kolay gelsin...
    offical sitelerinden fabrika verilerine bakmaya vaktim olmadı.ki eski araçlar olduğu için de yoktır sanırım.herneyse bi yanlışı düzeltmeye geldim.
    bu arada sitede "citroen peugeotun yan sanayisi" diyenden tutun da bi sürü söylemi olan arkadaş var.teknik olalım lütfen.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: extremeenvy

    Números de fábrica não são ideais para comparação, mas a sensação ao dirigir não deixa dúvidas da vantagem do VTS em desempenho. A marca promete 225 km/h de máxima e 0-100 em 6,9 segundos, contra 210 km/h e 9 segundos do Quadrifoglio. Ambos alegam bons índices de consumo, até 14 km/l na estrada, mas obtê-los implica bastante serenidade... Em uso esportivo o ponteiro do marcador de combustível desce com rapidez

    buda citroen xsara vts ile alfa romeo Quadrifoglio Teknik verileri.... siz karsılastırın buyrun
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    bu msjı arkadaşlardan biri hatırlayacaktır.son hızı VTS nin 225 yazıyor benim baktığım diğer bi sitede de.sizin alıntı yaptığınız siteye de baktım.iki araç karşılaştırılmış zaten.herneyse.bunlar fabrika verileri.modifie edilmiş araçlarla işim yok benim.zaten std karşılaştırması yapıyoruz burada.yani 250 km yazmıyor bu aracın son hızı değil mi?

    ayrıca araştırmalarımdan sonra genellikle aracın (VTS) son hızı 220 km/h 0-100 hızlanması ise 8.70-8.50 s arasındadır.sadece 1 site
    306 GTI içinse 0-100 ortalama 8.5s son hız ise kesin olmamakla beraber 220 km.

    bi siteden alınan verilerle araçları karşılaştırmayalım.araştırma yapalım.
    benim şimdilik bulabildiklerim bunlar.kolay gelsin...
    offical sitelerinden fabrika verilerine bakmaya vaktim olmadı.ki eski araçlar olduğu için de yoktır sanırım.herneyse bi yanlışı düzeltmeye geldim.
    bu arada sitede "citroen peugeotun yan sanayisi" diyenden tutun da bi sürü söylemi olan arkadaş var.teknik olalım lütfen.



    kardes kendımı sana nasıl inandırım ben git Bul bi Vts bin al eline kronometre sonra ölç kaç sn de kalkıomus 0-100 cık bi otobana bas bakalım 250 wuruyomu wurmuyomu bu arada youtube gibi sitelere girersen ordan stndrdt xsara vts o-100 we 250 bastıgını gorursun 34 GE 284 eski arabam xsara vts denenmıs seyler bunlar type-r la kafa kafaya yuruyo 1 .2 arkadasım :) tersını ıdda edersen bulurum bi xsara deneriz




  • bide acıklamayamadım galiba genelde xsara vts nın testini yapmazlar direk 306 gti werılerını yazarlar.. oke arkadasım araştır lutfen öle yaz gir sitelere bak yabanci siteler olsun ama oke kolay gelsın hadi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ARABAYI ZORLAYARAK BAĞIRTARAK 5000-6000 RPM ÜZERİNDE UZUN SÜRE KULLANMADAN DOLAYI BLOK PATLAR NEDENİ BU ARAÇLARIN HAFİF OLUP ATİK-SERİ OLMASI KULLANILAN MALZEMEYİ MÜMKÜN OLDUĞUNCA HAFİF YAPMAYA ÇALIŞIRLAR BUNU İÇİN MOTOR BLOĞU ALAŞIMDAN YAPARLAR VE ZORLAMAYA GELMEZ, BUNU BASINCA HARARETİN YÜKSELMESİNDEN DE ANLAYABİLİRSİN 106 GTI 306 GTI 206 RC ARAÇLAR GERÇEKTEN KULANMASI ÇOK KEYİFLİ ADRENALİN ARAÇLARI YAKITI DIŞINDA SENİ ÜZMEZ ALMADAN ÖNCE İYİ BİR USTAYA GÖSTERMENİ TAVSİYE EDERİM.
    quote:

    Orjinalden alıntı: spectredriver

    arkadaşlar sıradaki arabamın 306 gti olmasına karar verdim vermesinede, bildiğim 3 tane blok patlatmış 306gti var çevremde. tesadüfmü, yoksa bu arabaların çoğunda yaşanan bi problemli? anlıyanlar yardımcı olsun lütfen.
  • Warlordz1984 merhaba, İki araç arasındaki tek fark 306 Gti'ın 6 ileri vites olmasıdır. 306 Gti ile Xsara Vts'in ilk iki vitesi aynı oranlara sahipken üçüncü vitesten itibaren 306 gti ın vites oranları daha kısa tutulmuştur. Böylelikle sıfırdan kaldırılan iki araç arasında bir ve ikinci vitesin sonuna kadar aynı şekilde hızlanan iki araç, üçüncü vitese attığı zaman 306 gti öne geçmektedir, bu son hıza kadar da böyle devam etmektedir.
    Bir de son hız konusuna gelince normalde vites sayısı fazla olan aracın son hızı daha iyi olur genelde, ancak Xsara vts ile 306 gti ın son dişlileri aynı tutulduğu için iki aracın da son hızları aynıdır. İki araç için de fabrika verisi maksimum hızlar 220 km olarak verilmektedir. Aynı motor gücündeki iki araçtan birinin diğerinden 30 km daha hızlı olması kesinlikle mümkün değildir. Youtube'da gördüklerine inanma bence çünkü her araç, kadranda, fabrika verisi son hızdan daha hızlıdır. Youtube'da Porsche'yi geçen Fiat Bis vardır, sence Fiat Bis, Porsche'yi geçebilir mi?:)
    Ben de 98 model 306 gti sahibiyim ve kadranın 240 km nin altına indiğini defalarca gördüm, bu maalesef benim reel olarak 250 km hız yaptığım anlamına gelmiyor. Çoğunlukla duyarız 1,4 arabayla bile 220 km hız yaptım diyenleri. Yolun eğimi ve rüzgarın hızı gibi faktörleri de katarsak fabrika verisi son hız +-5 km değişebilir, ama asla 30 km lik bir fark olmaz aynı motora sahip iki araç arasında. Bu iki araç arasındaki kalkışta galibi pilotaj ve aracın bakımlı olup olmaması belirler. Bir de kişisel yorumumu yazayım; bu iki araç arasından her zaman 306 gti seçerim, neden dersen 6 ileri vites gibi bir ayrıcalığının olması ve bunu 1997 yılında standart olarak sunması, tipi, yol tutuşu gibi bir çok farklılığının olmasıdır. Bir de eğer eski otomobil dergilerine meraklıysan görebilirsin, 306 Gti, 1998 ve 1999'da Avrupa'da yapılan, içinde Xsara Vts'in de bulunduğu testlerde en iyi gti seçilmişti.
    Bu arada Xsara Vts'te asr ve otomatik klima yoktur. 306 Gti da full deri olmamakla beraber yarı deri, yarı nubuk koltuklar vardır. Zaten bu araçları süren insanların ilk tercihi konfor olmaz diye düşünüyorum.
    Herkes kendi arabasını över ama sen kullandığın aracın verilerini biraz fazla abartmışsın.
    Biraz daha araştırma yap bence, umarım beni yanlış anlamamışımdır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: warlordz1984


    quote:

    Orjinalden alıntı: extremeenvy

    Números de fábrica não são ideais para comparação, mas a sensação ao dirigir não deixa dúvidas da vantagem do VTS em desempenho. A marca promete 225 km/h de máxima e 0-100 em 6,9 segundos, contra 210 km/h e 9 segundos do Quadrifoglio. Ambos alegam bons índices de consumo, até 14 km/l na estrada, mas obtê-los implica bastante serenidade... Em uso esportivo o ponteiro do marcador de combustível desce com rapidez

    buda citroen xsara vts ile alfa romeo Quadrifoglio Teknik verileri.... siz karsılastırın buyrun
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    bu msjı arkadaşlardan biri hatırlayacaktır.son hızı VTS nin 225 yazıyor benim baktığım diğer bi sitede de.sizin alıntı yaptığınız siteye de baktım.iki araç karşılaştırılmış zaten.herneyse.bunlar fabrika verileri.modifie edilmiş araçlarla işim yok benim.zaten std karşılaştırması yapıyoruz burada.yani 250 km yazmıyor bu aracın son hızı değil mi?

    ayrıca araştırmalarımdan sonra genellikle aracın (VTS) son hızı 220 km/h 0-100 hızlanması ise 8.70-8.50 s arasındadır.sadece 1 site
    306 GTI içinse 0-100 ortalama 8.5s son hız ise kesin olmamakla beraber 220 km.

    bi siteden alınan verilerle araçları karşılaştırmayalım.araştırma yapalım.
    benim şimdilik bulabildiklerim bunlar.kolay gelsin...
    offical sitelerinden fabrika verilerine bakmaya vaktim olmadı.ki eski araçlar olduğu için de yoktır sanırım.herneyse bi yanlışı düzeltmeye geldim.
    bu arada sitede "citroen peugeotun yan sanayisi" diyenden tutun da bi sürü söylemi olan arkadaş var.teknik olalım lütfen.



    kardes kendımı sana nasıl inandırım ben git Bul bi Vts bin al eline kronometre sonra ölç kaç sn de kalkıomus 0-100 cık bi otobana bas bakalım 250 wuruyomu wurmuyomu bu arada youtube gibi sitelere girersen ordan stndrdt xsara vts o-100 we 250 bastıgını gorursun 34 GE 284 eski arabam xsara vts denenmıs seyler bunlar type-r la kafa kafaya yuruyo 1 .2 arkadasım :) tersını ıdda edersen bulurum bi xsara deneriz


    Kronometre ile sürücünün 0-100 km hızlanma ölçebildiğini ilk defa senden duyuyorum:)
    Aracın moıdifiyeli ise Type R ile kafa kafaya gidersin ama standartta maalesef imkansız, sana inanmadığımı söylemiyorum yanlış anlama sakın




  • Bu da internetten bir siteden 306 Gti için aldığım bilgiler ;

    Performance:
    The 2litre na engine pumps out 167BHP. This can propel the car to 60 in around 7.4 seconds and on to a top speed of 140MPH. The Rallye fairs slightly better with its lower weight and can get to 60 in 6.9. The reason these figures appear to differ in a lot of reviews of the car is entirely Peugeot's fault. Peugeot's stated 0-60 time for the Gti-6 is 8.5 seconds, however, the small print in the Peugeot literature states that this 0-60 time is for a full laden car with passengers and luggage. I've been told that Peugeot deliberately gave these figures as an attempt to the reduce the cars insurance rating down to group16. With a 0-60 time of around 7 and a half seconds the 6 is quick but no dragster. Both 1st and 2nd gears are long, infact you can almost get to 70MPH in 2nd before hitting the limiter. 3rd gear is where exciting things start to happen. Take this car out onto country lanes and I promise the superb handling and speed will bring a smile to your face.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acken98 -- 27 Aralık 2006; 17:34:32 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: warlordz1984

    kardes sana şöle sölim bu arabalar aslında guzel arabalar ama cok zorlandıkları ıcın böle sorunlar yasıyolar xsara Vts ve 306 gti aynı moturu kullanmakta bi 306 gti da en fazla 220kmh gorebılırsın 6 ileri araba oldugu ıcın xsara vts ile 250 ye kdr cıkabılırsın 5 ileri oldugu ıcın bi dusun eger temiz bi xsara vts bulursan onu tercıh ederım sana hem daha full hemde daha saglam 4 airbag otomatik sunroof abs flm fln otomatik klima deri koltuk hıza duyarlı dorekstıyın Asr bi ton olay war aynı fiyata daha iyi bısey alırsın ikiside 167 hp ama xsara vts nın 0-100 ü 7sn 306 nın 8.6 sn dir turk sıtelerıne bakarsan 306 ile aynı werılerı werıolar ama eger kesın cwp istersen yabancı sıtelerde yazar 0-100 ü kolay gelsın..

    arkadaşım 306gti ı pek tanımıyorsun ama yorum yapmayıda ihmal etmiyorsun.. 306 gti sahibiyim, 3 vitesten sonra xsarayı cok rahat geçiyorum ben! ayrıca son sürata 220km/h yazmıssın sadece guluyorum buna.. vede son sürat resmini ekliyorum... ayrıca blok patlatmıs araclara gelirsek, sıkıştırma genel olarak blok patlatmaz, gti sahipleri genel olarak arac suyuna yada antifirizine pek bakmayıp dondan ötürüde blok patlatmış olabilirler.. benim aracım 100000km nin üstünde blokta kesinlikle çizik dahi bulamazsınız




  • http://img104.imageshack.us/my.php?image=08022006067ad3.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrah1982 -- 27 Aralık 2006; 23:12:36 >
  • arkadaşım bu bir tesadüf değil bence bu arabalar da yani bu tür arabalar da fazla yüklenme nedeni ile bazı problemler çıkabiliyor kimisinde böyle kalıcı ve büyük problemler çıkıyo
    sana nacizane tavsiyem sakın arabanın bu tür sıkıntısını küçümseme ve yaptırılmış eskisinden daha iyi laflarına kanma çünkü el yapım olan yahut sonradan bu denli oynanmış motorlarda kesinlikle bir sorun çıkıyor
    İYİ DÜŞÜN
  • ARKADAŞIM
    3. vitesten sonra uzamana lafım yok ancak zorlama motor bloğunu patlatmaz demissin bence bir düşün
    zorlamayı son sürat olarak değilde aşırı yüksek devirde kullanım ve gereksiz baağırtmalar motora zarar vermezmi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ahm19_54

    ARKADAŞIM
    3. vitesten sonra uzamana lafım yok ancak zorlama motor bloğunu patlatmaz demissin bence bir düşün
    zorlamayı son sürat olarak değilde aşırı yüksek devirde kullanım ve gereksiz baağırtmalar motora zarar vermezmi

    gereksiz bağırtmalar ve yuksek devirde kullanmak bi yerde motora zarar verebilir ama bu arabaları zaten yuksek devirde kullanıldığını fabrika biliyor ve ona göre üretilmiş, ben 2.bi arac olarak bu aracı kullanıyorum ve her kullandığımda aşırı yuklenşyorum zevk alabilmek için aracım bakımlı olduğundanmıdır bilmiyorum ama blok patlatma die bişi asla olmadı vede dediğim gibi benim aracımın km de yuksek! sunuda belirtimki 2. araba olarak kullanmasam bu arabaya bu kadar yuklenmem çünkü bu şekilde kullanan kendini yakıt konusunda batırır :) cok yakıo ama yakıtın hakkını fazlasıyla veriyo.. youtube da videolar var herkezin izlemesini tavsiye ederim (turk araclarını)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrah1982 -- 7 Ocak 2007; 13:31:37 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.