Bildirim
30 iş günü dolmak üzere
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
20 işgünü para yada değişim talep edin.Bana sorarsanız para talep edin. -
bende ücreti talep etcem kardeşim teşekkürler -
20 iş gününü geçtiği anda para iadesi veya aynı ürün veya bir üst modeli ile değişim hakkını kazanırsınız. Sakın gidip ürünü almayın. Satın almış olduğunuz firmaya veya teslim etmiş olduğunuz teknik servise Tüketiciyi Koruma Kanununun ilgili maddesinide eklediğiniz bir dilekçe yazın ve servis formunuzun, faturanızın ve garanti belgenizin 1 er fotokopisinide ekleyin. İadeli taahütlü olarak gönderin ve gönderim belgenizi saklayın. Dilekçede eğer para iadesi yapılmaz veya tarafınıza 7 iş günü içerisinde bilgi verilmez ise önce hakem heyetine başvurup delil niteliğinde karar çıkarttıktan sonra tüketici mahkemesine başvuracağınızı ve mahkeme masraflarıda dahil tüm yasal faizi ile birlikte paranızı alacağınızı ekleyin. Ve beklemeye geçin. 7 gün içinde bişey demezlerse Servis formunuz ile birlikte gidin hakem heyetine hiç korkmayın yasa sizden yana çatır çatır alırsınız. Öte yandan hazır elinizde böyle bir fırsat varken sakın bir daha casper a bulaşmayın. Geçmiş olsun. Şanslı kesimdesiniz.
Not: İlgili kanun maddesi olarak şunu gerekçe göstereceksiniz.
Madde 14- Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altından fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanmamayı sürekli kılması,
b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi, durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turn table -- 6 Şubat 2014; 18:00:44 >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X